abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 31 mei 2019 @ 11:33:12 #101
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_187181224
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 11:03 schreef Korenfok het volgende:

[..]

hoe relevant is dit voor jou? ZEker als mueler net gesteld heeft niet te kunnen zeggen dat Trump onschuldig is, maar juist door de positie van potus hij niet vervolgd kan worden. Maar blijkbaar hecht je meer waarde aan gezemel van een vage website.
Dat Trump als POTUS niet kan worden vervolgd is een misvatting. Dat zou betekenen dat hij iemand op TV zou kunnen vermoorden, en niet meteen strafrechtelijk kan worden vervolgd. Dat hij in vrijheid impeachment kan afwachten? Met de memo van DoJ ligt de drempel hoger, maar is zeker niet onmogelijk. Het kon makkelijk genoeg met Clinton. Maar ik moet dan ook toegeven dat met Clinton het bewijs er wel was.

Als het je beter ligt, het staat ook op Fox News, de beste beschikbare grote nieuwsbron. Fox dat het bij het juiste einde had in Russiagate :)
  Overall beste user 2022 vrijdag 31 mei 2019 @ 11:38:32 #102
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187181303
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 11:33 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dat Trump als POTUS niet kan worden vervolgd is een misvatting. Dat zou betekenen dat hij iemand op TV zou kunnen vermoorden, en niet meteen strafrechtelijk kan worden vervolgd. Dat hij in vrijheid impeachment kan afwachten? Met de memo van DoJ ligt de drempel hoger, maar is zeker niet onmogelijk. Het kon makkelijk genoeg met Clinton. Maar ik moet dan ook toegeven dat met Clinton het bewijs er wel was.

Als het je beter ligt, het staat ook op Fox News, de beste beschikbare grote nieuwsbron. Fox dar het bij het juiste einde had in Russiagate :)
Je hebt de kok wel horen schelden maar je weet niet waar de lepel hangt.


In zo'n geval volgt éérst een impeachmentproces en daarna een proces wegens moord.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187181319
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 11:33 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Dat Trump als POTUS niet kan worden vervolgd is een misvatting.
Ik wacht nog op de bron hiervan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 11:49:36 #104
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_187181433
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 11:38 schreef Ulx het volgende:

[..]

Je kok wel horen schelden maar je weet niet waar de lepel hangt.

In zo'n geval volgt éérst een impeachmentproces en daarna een proces wegens moord.
Ja dat zeg ik toch. Eerst zijn impeachment (in vrijheid!) afwachten. Immers, zonder aanklacht of aangifte kan je hem niet arresteren.

quote:
2s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 11:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik wacht nog op de bron hiervan.
Er. Is. Geen. Wet. Die. Dat. Verhindert.

https://spectator.us/indict-sitting-president/

https://www.thedailybeast(...)-a-sitting-president

https://www.washingtonpos(...)m_term=.779eddf6270f

https://www.lawfareblog.c(...)indictment-president

https://www.reuters.com/a(...)harges-idUSKCN1QF1D3
  Overall beste user 2022 vrijdag 31 mei 2019 @ 11:52:19 #105
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187181458
Tenzij het DoJ die policy dan direct opschort.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187181465
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 11:49 schreef Ensiferum het volgende:

Er. Is. Geen. Wet. Die. Dat. Verhindert.
Ja, dat is dus het punt van discussie, en volgens de DOJ die dit soort dingen moet gaan vervolgen is het wel degelijk zo dat je een zittende president niet kan aanklagen. Daar zijn best wat stukken over geschreven met wat meer invloed op daadwerkelijk beleid dan een stukje op de Daily Beast, zoals deze:

https://www.justice.gov/s(...)olc-v024-p0222_0.pdf

Maar volgens jou heeft de DOJ ook aangegeven dat een president aangeklaagd kan worden. Ik wacht die bron nog altijd met smart af.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 12:30:55 #107
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_187181851
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 11:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, dat is dus het punt van discussie, en volgens de DOJ die dit soort dingen moet gaan vervolgen is het wel degelijk zo dat je een zittende president niet kan aanklagen. Daar zijn best wat stukken over geschreven met wat meer invloed op daadwerkelijk beleid dan een stukje op de Daily Beast, zoals deze:

https://www.justice.gov/s(...)olc-v024-p0222_0.pdf

Maar volgens jou heeft de DOJ ook aangegeven dat een president aangeklaagd kan worden. Ik wacht die bron nog altijd met smart af.
Als ik heb aangegeven dat de DOJ heeft gezegd dat dat kan, dan is dat aan de hand van wat Barr in het recente interview heeft gezegd onjuist.

Doch grondwettelijk is er niets dat het verhindert.
pi_187181857
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 12:30 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Als ik heb aangegeven dat de DOJ heeft gezegd dat dat kan, dan is dat aan de hand van wat Barr in het recente interview heeft gezegd onjuist.

Doch grondwettelijk is er niets dat het verhindert.
Dat is het dus wel, want volgens het DOJ is het de grondwet zelf die het verhindert.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 12:36:06 #109
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_187181901
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 12:31 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is het dus wel, want volgens het DOJ is het de grondwet zelf die het verhindert.
Het heeft een hoog wij van WC-eend gehalte, vind je niet? En als het niet in de grondwet zelf staat, blijft het niet meer dan een interpretatie van DoJ. Een uitdaging waar niemand zijn vingers aan wil branden. Maar het is allerminst zeker dat de houding van DoJ wettelijk waar is.
  Overall beste user 2022 vrijdag 31 mei 2019 @ 12:38:07 #110
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187181925
Dan moet het SDNY Trump maar aanklagen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187181928
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 12:36 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het heeft een hoog wij van WC-eend gehalte, vind je niet? En als het niet in de grondwet zelf staat, blijft het niet meer dan een interpretatie van DoJ. Een uitdaging waar niemand zijn vingers aan wil branden. Maar het is allerminst zeker dat de houding van DoJ wettelijk waar is.
Hoe oud ben jij eigenlijk (serieuze vraag)?
pi_187181975
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 12:36 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het heeft een hoog wij van WC-eend gehalte, vind je niet? En als het niet in de grondwet zelf staat, blijft het niet meer dan een interpretatie van DoJ. Een uitdaging waar niemand zijn vingers aan wil branden. Maar het is allerminst zeker dat de houding van DoJ wettelijk waar is.
Toch houdt dat je verder niet tegen om te stellen dat Mueller Trump best aan had kunnen klagen en dat dat ook mocht volgens de DOJ, dus dat de enige reden dat hij dat niet deed een gebrek aan bewijs was.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_187181987
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 02:00 schreef crystal_meth het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 31-05-2019 om 01:30:19 On June 10th, the United States will impose a 5% Tariff on all goods coming into our Country from Mexico, until such time as illegal migrants coming through Mexico, and into our Country, STOP. The Tariff will gradually increase until the Illegal Immigration problem is remedied,.. reageer retweet
is dit niet gewoon een vorm van chantage?

Kan me niet voorstellen dat dit niet ingaat tegen een aantal verdragen.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 12:52:24 #114
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_187182133
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 12:38 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij eigenlijk (serieuze vraag)?
Als je me overtuigt van de relevantie krijg je een antwoord.

quote:
2s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 12:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Toch houdt dat je verder niet tegen om te stellen dat Mueller Trump best aan had kunnen klagen en dat dat ook mocht volgens de DOJ, dus dat de enige reden dat hij dat niet deed een gebrek aan bewijs was.
Hij had het kunnen doen. Op zijn minst vervolging aanraden, en dan kan DoJ het later tegenhouden. Dan had Mueller duidelijk gezegd dat hij denkt dat er voeldoende bewijs is voor een zaak tegen Trump. In tegenstelling tot wat je nu ziet. Starr heeft in het geval van Clinton duidelijk gesteld dat hij misdaded ziet op punten X en Y. Mueller deed dat niet. En de enige reden voor dat is een gebrek aan bewijs. Hij gebruikt een DoJ memo als excuus, terwijl dat hem niet tegenhoudt om een conclusie te vormen. Het gebrek aan bewijs daarentegen doet dat wel.

Bovendien, zou Trump altijd nog kunnen zeggen dat hij afziet van de DoJ bescherming en het voor wil laten komen. Ook hij verdient een eerlijk proces. Wat je nu ziet is Mueller die Trump driekwart beschuldigt zonder dat Trump zich kan verdedigen. Dat is laag.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 12:54:28 #115
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_187182157
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 12:36 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het heeft een hoog wij van WC-eend gehalte, vind je niet? En als het niet in de grondwet zelf staat, blijft het niet meer dan een interpretatie van DoJ. Een uitdaging waar niemand zijn vingers aan wil branden. Maar het is allerminst zeker dat de houding van DoJ wettelijk waar is.
Als justitie de president niet wil vervolgen blijft er weinig over he?

Leuk om de Amerikaanse grondwet te analyseren, praktisch gesproken is de volgorde impeachment, vervolging, veroordeling, amnestie.

Zonder stap 1 geen vervolgstappen.
pi_187182235
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 12:52 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Als je me overtuigt van de relevantie krijg je een antwoord.
Probeer jou als context te begrijpen en hoe je tot dit perspectief komt en leeftijd kan hierbij helpen (want denk niet dat je een jongere bent hoor)
  vrijdag 31 mei 2019 @ 13:25:51 #117
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_187182599
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 12:30 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Als ik heb aangegeven dat de DOJ heeft gezegd dat dat kan, dan is dat aan de hand van wat Barr in het recente interview heeft gezegd onjuist.

Doch grondwettelijk is er niets dat het verhindert.
Bron daarvoor?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_187182945
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 11:03 schreef Korenfok het volgende:

[..]

hoe relevant is dit voor jou? ZEker als mueler net gesteld heeft niet te kunnen zeggen dat Trump onschuldig is, maar juist door de positie van potus hij niet vervolgd kan worden. Maar blijkbaar hecht je meer waarde aan gezemel van een vage website.
Heel relevant, dat gezeur rond Mueller zal zoals gewoonlijk weer aflopen met een sisser.
Het is veel interessanter wat er bij de democraten gebeurt en of ze al een antwoord hebben op Trump.
pi_187183019
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 12:41 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

is dit niet gewoon een vorm van chantage?

Kan me niet voorstellen dat dit niet ingaat tegen een aantal verdragen.
Yep, de WTO regels bvb.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 31 mei 2019 @ 14:36:28 #120
408813 crew  trein2000
pi_187183520
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 12:52 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Als je me overtuigt van de relevantie krijg je een antwoord.
[..]

Hij had het kunnen doen. Op zijn minst vervolging aanraden, en dan kan DoJ het later tegenhouden. Dan had Mueller duidelijk gezegd dat hij denkt dat er voeldoende bewijs is voor een zaak tegen Trump. In tegenstelling tot wat je nu ziet. Starr heeft in het geval van Clinton duidelijk gesteld dat hij misdaded ziet op punten X en Y. Mueller deed dat niet. En de enige reden voor dat is een gebrek aan bewijs. Hij gebruikt een DoJ memo als excuus, terwijl dat hem niet tegenhoudt om een conclusie te vormen. Het gebrek aan bewijs daarentegen doet dat wel.

Bovendien, zou Trump altijd nog kunnen zeggen dat hij afziet van de DoJ bescherming en het voor wil laten komen. Ook hij verdient een eerlijk proces. Wat je nu ziet is Mueller die Trump driekwart beschuldigt zonder dat Trump zich kan verdedigen. Dat is laag.
Het is geen bescherming he? Die lui zijn van mening dat het gewoon niet kan, op zichzelf geen hee raar standpunt. Je ziet het in wel meer landen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_187183646
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 12:52 schreef Ensiferum het volgende:
Bovendien, zou Trump altijd nog kunnen zeggen dat hij afziet van de DoJ bescherming en het voor wil laten komen.
Hahahahaha, ja. Dat zou kunnen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 15:27:25 #122
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_187184131
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 14:36 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Het is geen bescherming he? Die lui zijn van mening dat het gewoon niet kan, op zichzelf geen hee raar standpunt. Je ziet het in wel meer landen.
Bizar dat in wezen de president van de VS geen recht heeft op een eerlijk proces. Dat lijkt me ongrondwettelijk. Aan de andere kant is er ook een compleet belangenconflict als DoJ een strafproces tegen hun baas uit moet voeren. Lijkt me een zaak voor de Supreme Court?
  vrijdag 31 mei 2019 @ 15:28:26 #123
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_187184146
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 14:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hahahahaha, ja. Dat zou kunnen.
Ik zou meer vertrouwen hebben in een Jury als hondsdolle Democraten die je al publiekelijk hebben veroordeeld zonder bewijs of process :P
pi_187184342
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 15:28 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik zou meer vertrouwen hebben in een Jury als hondsdolle Democraten die je al publiekelijk hebben veroordeeld zonder bewijs of process :P
Uiteraard zou jij dat hebben.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 15:43:38 #125
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_187184381
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 15:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Uiteraard zou jij dat hebben.
Dat was wel een flinke open deur ja :P

Doch niet minder waar :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')