Heb ik net gedaan.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo even naar de winkel om spullen te kopen zodat ik de leegte in mijn leven op kan vullen.
Ik heb een t-shirt besteld.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:02 schreef Elvi het volgende:
Ik heb net online een kookboek gekocht. Over de antilliaanse keuken.
die eten gekke dingen...quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:02 schreef Elvi het volgende:
Ik heb net online een kookboek gekocht. Over de antilliaanse keuken.
En dan betalen met de visa versa?quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:36 schreef Lospedrosa het volgende:
We gaan al jaren fietsen naar dezelfde braderie met kermis, even over de kermis paar biertjes bij de Duitse dirnel dames en weer op hoes An.
Volgend jaar naar Dauwpop.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:36 schreef Lospedrosa het volgende:
We gaan al jaren fietsen naar dezelfde braderie met kermis, even over de kermis paar biertjes bij de Duitse dirnel dames en weer op hoes An.
Godquote:
Best leukquote:Op donderdag 30 mei 2019 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Deze heb ik al
[ afbeelding ]
Ik gok niet zo jullie smaak
Juist leukquote:Op donderdag 30 mei 2019 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Deze heb ik al
[ afbeelding ]
Mijne welquote:Op donderdag 30 mei 2019 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Deze heb ik al
[ afbeelding ]
Vind t wel lastig, veel van wat ik vorig jaar leuk vond, vind ik nu al niks meerquote:Op donderdag 30 mei 2019 17:09 schreef Allures het volgende:
Beetje simpel fladder mag wel lekker in de zomer toch
Ik hou zelf ook wel van zo'n maxi ding
Ja, ik laat t ook vaak in de kast liggen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:14 schreef Allures het volgende:
Gewoon bewaren.
Doe ik tenminste. 2 jaar later vind ik het weer wel tof
Ben juist blij dat ik mijn kledingkast eens opgeruimd heb. De laatste tijd wel weer veel bijgekocht.quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:14 schreef Allures het volgende:
Gewoon bewaren.
Doe ik tenminste. 2 jaar later vind ik het weer wel tof
Nee, want dan weet ik helemaal niey meer wat ik aan moet, dit werkt prima voor mijquote:
Ga eens wat doen!quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:23 schreef Allures het volgende:
Ugh wie schopt me weer aan het werk? Ik moet hier helemaal niet zijn
Het is een vrije dag. Wat wil je gaan doen gek?quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:23 schreef Allures het volgende:
Ugh wie schopt me weer aan het werk? Ik moet hier helemaal niet zijn
Weet ik. Ga ik halen. Past mooi bij de SaturnVquote:Op donderdag 30 mei 2019 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Faxie
https://www.designboom.co(...)ar-lander-05-30-2019
[ afbeelding ]
Ik heb ook vaak een volle zakquote:Op donderdag 30 mei 2019 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb elk jaar twee keer een moment waarop ik dingen weg doe. Soms is dat echt een volle zak, kapot, niet meer mooi of niet meer mijn smaak, en vandaag was het maar 1 vest.
Dus ik heb nooot teveel rotzooi die ik toch niet draag![]()
Wel altijd een aantal dingen die ik niet draag maar nog niet weg kan doen
Ja jesus, alleen is alles kut.quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Foodstock in m’n eentje valt toch beetje tegen.
Bij de meubelboer was het helemaal niet drukquote:Op donderdag 30 mei 2019 16:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe tuintafel uitgezocht, wat een drukte![]()
Zo maar eens richting een of ander food truck festival om te eten en wat te drinken
quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:53 schreef CherryLips het volgende:
Intratuin was "gezellig" druk.
Wel een zwik lavendelplanten en lupine gekocht
Ik heb twee bakken vol aardbeienplantenquote:Op donderdag 30 mei 2019 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Planten![]()
Jij had ook een aardbei toch?
Dan ben je leuk.quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind de meeste dingen best leuk alleen
Genoeg dingen die alleen ook wel leuk zijn. Mijn vorige vakantie was bijvoorbeeld top.quote:
Hier wel. Meeste ergernissen van mij ook weer voorbij zien komen:quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij de meubelboer was het helemaal niet druk
Minder mensen zou een goede oplossing zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg dingen die alleen ook wel leuk zijn. Mijn vorige vakantie was bijvoorbeeld top.
Was ook niet in de meest sociale bui moet ik toegeven, dus even wat gegeten, biertje gedronken en wat met een bekende gepraat en nu weer thuis.
[..]
Hier wel. Meeste ergernissen van mij ook weer voorbij zien komen:
- sloffende mensen
- mensen die ineens stil gaan staan
- mensen die niet om zich heen kijken
- mensen die de doorgang blokkeren
Niks mis met simpel en fladderig.quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, dank je! Dacht niet sexy genoeg en te simpel![]()
Maar ben er heel blij mee. Echt n strandjurkje vind ik
Oh die tyfuswijven altijd! Want t zijn altijd kortpittige huisvrouwen die maar 3 keer per jaar de deur uit gaan met hun wandelschoenen, 7/8 rode broek, en mini-rugzakje "goh Gerda wat is het anders hier geworden he!"quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:03 schreef CherryLips het volgende:
Te vergelijken met de mensen die op Utrecht cs boven aan de roltrap wezenloos om zich heen gaan kijken.
En iedereen flikkert over ze heenquote:Op donderdag 30 mei 2019 18:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh die tyfuswijven altijd! Want t zijn altijd kortpittige huisvrouwen die maar 3 keer per jaar de deur uit gaan met hun wandelschoenen, 7/8 rode broek, en mini-rugzakje "goh Gerda wat is het anders hier geworden he!"
Ja kut, en nu opbokken
Gvd wat word ik agressief hiervan
Gewoon opzij duwen en passief agressief "ja dit is de perfecte plek om stil te staan!" zeggen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En iedereen flikkert over ze heen
Heus welquote:Op donderdag 30 mei 2019 18:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zo fladderig ben je nou ook weer niet.
Heeft die vrouw het wel overleefd?quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:11 schreef Elvi het volgende:
1 keer moest ik over iemand heen springen op de roltrap omdat dat luie wijf ging zitten!!!! Op de roltrap naar beneden. En toen kwam ze met dr hoofddoek van 6 bij 8 meter vast te zitten en kon ze niet snel genoeg opstaan waardoor iedereen over dr heen moest springen .
Ik kon dr wel wurgen.
Kan mij het verrottenquote:Op donderdag 30 mei 2019 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft die vrouw het wel overleefd?
Ja joh luie wijven dit dat... Het soort vrouw wat na 3 stappen moet bijkomen omdat ze al 500 kilometer vanuit Somalië is komen lopen. Dat hakt erin.quote:
Dat deed de roltrap al huehuequote:Op donderdag 30 mei 2019 18:11 schreef Elvi het volgende:
1 keer moest ik over iemand heen springen op de roltrap omdat dat luie wijf ging zitten!!!! Op de roltrap naar beneden. En toen kwam ze met dr hoofddoek van 6 bij 8 meter vast te zitten en kon ze niet snel genoeg opstaan waardoor iedereen over dr heen moest springen .
Ik kon dr wel wurgen.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja joh luie wijven dit dat... Het soort vrouw wat na 3 stappen moet bijkomen omdat ze al 500 kilometer vanuit Somalië is komen lopen. Dat hakt erin.
Aaah dat type. Ja zoeen moet die twee tellen dat je op een roltrap staat wel even uitpuffen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja joh luie wijven dit dat... Het soort vrouw wat na 3 stappen moet bijkomen omdat ze al 500 kilometer vanuit Somalië is komen lopen. Dat hakt erin.
Het had ook het begin kunnen zijn op weg naar een Olympische medaille hordelopen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Echtparen die naast elkaar lopen te sjokken en dan net zover uit elkaar lopen dat je er niet langs kunt en net niet ver genoeg uit elkaar zodat je er tussendoor zou kunnen..... nekschotquote:Op donderdag 30 mei 2019 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg dingen die alleen ook wel leuk zijn. Mijn vorige vakantie was bijvoorbeeld top.
Was ook niet in de meest sociale bui moet ik toegeven, dus even wat gegeten, biertje gedronken en wat met een bekende gepraat en nu weer thuis.
[..]
Hier wel. Meeste ergernissen van mij ook weer voorbij zien komen:
- sloffende mensen
- mensen die ineens stil gaan staan
- mensen die niet om zich heen kijken
- mensen die de doorgang blokkeren
En al veelquote:Op donderdag 30 mei 2019 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twee bakken vol aardbeienplantenwilde er nog een paar bijhalen. Heb ze laatst allemaal verpot omdat ik tien losse bakjes had.
Dacht al wat een gemoedelijkheid hier.quote:
PVV'er gespot.quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Kan op Utrecht best vaak gewoon links omhoog lopen op de roltrap langs allemaal mensen die netjes rechts staan.quote:
Nederlanders zijn niet bepaald goed in dat soort dingen. Er is een reden waarom Marktplaats nog steeds Marktplaats is ondanks dat het overgenomen is door eBay jaren geleden.quote:
Utrecht CS redelijk vaak; maar veel mensen weten het niet, begrijpen het niet of willen het niet begrijpen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Kan op Utrecht best vaak gewoon links omhoog lopen op de roltrap langs allemaal mensen die netjes rechts staan.
Is dan wel op een dag dat er geen Huishoudbeurs is of zo.
Nee.quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen allemaal nog vrij jongens en meisjes?
Toch wel redelijk tegenwoordig is mijn ervaring. Ik zelf houd me er ook al aan ondanks dat ik onzin vind eigenlijkquote:
Fietfieuwquote:Op donderdag 30 mei 2019 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tussen 9:00 - 9:30 bij de Tongelreep; je herkent me aan de rode Speedo.
Marktplaats is echt een onoverzichtelijke bende geworden.quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nederlanders zijn niet bepaald goed in dat soort dingen. Er is een reden waarom Marktplaats nog steeds Marktplaats is ondanks dat het overgenomen is door eBay jaren geleden.
Hoewel ze nu wel meer met rating-systemen etc. gaan werken
[..]
Utrecht CS redelijk vaak; maar veel mensen weten het niet, begrijpen het niet of willen het niet begrijpen.
2ehands.be is nog ergerquote:Op donderdag 30 mei 2019 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Marktplaats is echt een onoverzichtelijke bende geworden.
Rond de lunch zal ik vast wel ergens iets gaan eten.quote:Op donderdag 30 mei 2019 19:15 schreef Allures het volgende:
Als het niet zo bizar vroeg was ging ik je stalken
Heb je niet iets rond lunch?
Welke Griek ga je?quote:Op donderdag 30 mei 2019 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rond de lunch zal ik vast wel ergens iets gaan eten.
's Avonds ook al uiteten. Naar een Grieks restaurant; normaal gesproken niet echt fan van.
Eigenaren zullen er wel meer aan verdienen zo.quote:Op donderdag 30 mei 2019 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2ehands.be is nog erger![]()
Struin allebei de website wel eens af voor wat vintage meubels/lampen maar de laatste jaren met een stuk minder plezier.
Oh lekkerquote:Op donderdag 30 mei 2019 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga met een oud-collega in Den Bosch eten
Ga jij nog naar Foodstock dit weekend?
Huehuequote:Op donderdag 30 mei 2019 19:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh lekkerik hou wel van Grieks
.
Hmm ja zondag misschien.
Kusje op je buikquote:Op donderdag 30 mei 2019 19:14 schreef Californium het volgende:
ik heb buikpijn
En honger....
En hoest nog steeds![]()
Nog 1 dag en dan zaterdag zonnen
Ik zal nog een familieverpakking zonnebrand factor 100 kopen. Voor de witte delen.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 30 mei 2019 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal nog een familieverpakking zonnebrand factor 100 kopen. Voor de witte delen.
Jezus bruut.quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ben ik (ook) te oud voor.
Ah ja. Mijn kindjes doen die autistische dansjes vaak.quote:
Dacht dat de hype wel zo'n beetje over was.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En je kan dingen bouwen geloof ik.
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat de hype wel zo'n beetje over was.
Witcher 3 beste spel.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moest vandaag in mn game vechten met een reuzenpad.
Kutleef.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wilde nog wel verder spelen, maar ja, huishouden en eten enzo
Ah, goede reden.quote:
Ik heb nog even gelukkigquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kutleef.
Enorme leegte straks als je klaar bent.
[..]
Ah, goede reden.
Heb jij al lekker gegamed?
Ben met ff15 bezig. Zal nog wel een uurtje of 80 durenquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kutleef.
Enorme leegte straks als je klaar bent.
[..]
Ah, goede reden.
Heb jij al lekker gegamed?
Maandag uit dus.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben met ff15 bezig. Zal nog wel een uurtje of 80 duren
Gewoon Neverwinter Nights kopen straks.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nog even gelukkig![]()
Maar er moet natuurlijk gewoon een nieuwe horizon komen, en n nieuwe witcher.
Dan pas is t goed
Ik ben ook niet van t online.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nog een keer opnieuw voor Fallout 76 gaan zitten; alleen dat hele online element zint me nog steeds niet zo. Loop liever alleen wat rond ipv met wat random mensen samenwerken.
Is dat leuk ja?quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maandag uit dus.
[..]
Gewoon Neverwinter Nights kopen straks.
Ik ben fan sinds Fallout 2quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van t online.
Staat btw wel op mn lijstje ook. Al denk ik dat ie te moeilijk is voor me
RPG in een Dungeons and Dragons setting.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is dat leuk ja?
Wat moet je doen?
Dan weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat dacht ik maar ik kon alleen maar bouwen
Was alleen een matiger verhaallijn, vond ik.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben fan sinds Fallout 2![]()
Fallout 4 is qua single player ervaring een stuk beter in vergelijking met Fallout 76.
Yep, maar dat is vrij snel bergafwaarts gegaan. Ook de dialogen zijn stukken minder geworden. De achtergrond informatie en verhaallijnen zijn ook minder goed, maar daar worden games niet meer voor gemaakt.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was alleen een matiger verhaallijn, vond ik.
Klopt, tussen 3 en 4 zat daar al heel veel verschil in. Tussen 2 en 3 nog veel meer.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Yep, maar dat is vrij snel bergafwaarts gegaan. Ook de dialogen zijn stukken minder geworden. De achtergrond informatie en verhaallijnen zijn ook minder goed, maar daar worden games niet meer voor gemaakt.
Fallout 76 heeft vrij veel content erbij gekregen; maar weinig content dat me echt aanspreekt.
3 en New Vegas vond ik erg leuk om te spelen; 4 was al stukken minder.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, tussen 3 en 4 zat daar al heel veel verschil in. Tussen 2 en 3 nog veel meer.
76 ben ik geeneens aan begonnen. Online spelen met anderen staat haaks op het hele principe van the lone wanderer.
Eindelijk een vrouw die je accepteert zoals je bent.quote:
Hoi MCH.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:41 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Er wordt eindelijk opgetreden tegen zijn vervelende gedrag in meerdere subfora?
NV was gaaf ja. Jammer dat door de hardwarematige beperkingen de wereld op sommige plekken wel heel leeg was. Maar verder helemaal prima.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
3 en New Vegas vond ik erg leuk om te spelen; 4 was al stukken minder.
Ben het helemaal met je eens dat het lone wanderer principe niet echt werkt als je met allerlei idioten online speelt. De NPCs waren sowieso wel het sterke punt in Fallout en die zijn er in 76 gewoon helemaal niet
Lekker rampetampen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Moeten wij maar weer meer ons best doen
Zo nu en dan zijn we het wel met elkaar eens.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
NV was gaaf ja. Jammer dat door de hardwarematige beperkingen de wereld op sommige plekken wel heel leeg was. Maar verder helemaal prima.
Ik vond dungeon keeper geweldigquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
RPG in een Dungeons and Dragons setting.
Oud pc spel dat geremade wordt voor ps4.
Was mijn favoriete spel op pc vroeger.
[..]
Dan weet ik het ook niet.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:46 schreef Californium het volgende:
ik heb een nare pijn in mijn rechterschouder van het hoesten.
Kusje op je schouderquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:46 schreef Californium het volgende:
ik heb een nare pijn in mijn rechterschouder van het hoesten.
Denk dat ik zo idd even een hete douche neemquote:
quote:
Nooit gespeeld, van voor mijn tijd.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond dungeon keeper geweldig
Jaaaquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond dungeon keeper geweldig
Je meent hetquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb me opgegeven voor een of andere wandelvierdaagse om een vriend van mij te ondersteunen. Blijkt dat het 4 dagen achter elkaar zijn!
Goed in de strijd tegen de kilo's!quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb me opgegeven voor een of andere wandelvierdaagse om een vriend van mij te ondersteunen. Blijkt dat het 4 dagen achter elkaar zijn!
Hoeveel km?quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had het kunnen verwachten natuurlijk
[..]
Dat zeggen ze.
Loop de eerste dag goed mee.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel liefquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zal wel wegtrekken.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar wel wat bewolking ook.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:46 schreef Allures het volgende:
Ik wilde geïnspireerd door JB gisteren een jurk aan doen die een jaar achter in de kast heeft gelegen maar ik weet niet meer wat voor en achter is en er zit geen kaartje meer in
Hahahaha, maar als ie allebei de manieren past maakt het niet uit toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:46 schreef Allures het volgende:
Ik wilde geïnspireerd door JB gisteren een jurk aan doen die een jaar achter in de kast heeft gelegen maar ik weet niet meer wat voor en achter is en er zit geen kaartje meer in
De laagste halslijn is de rug?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:46 schreef Allures het volgende:
Op studentenavond ja?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gisteren nog op stap geweest dus nog niet in het zwembad
Ook wel eens gedacht dat er een atoombom gevallen was en ik in Fallout zat.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:12 schreef Elvi het volgende:
Ik heb gedroomd over RDR2dat is dan wel een dingetje waar ik vaak last van heb als ik veel game
Ik denk eigenlijk serieus dat de laagste achter is? Want anders zie je mijn bhquote:
🤔quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk serieus dat de laagste achter is? Want anders zie je mijn bh
En zo'n meisje ben ik natuurlijk niet!
Dan draag je maar geen bhquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar hij was gekreukt en had geen zin om te stijken dus heb sowieso maar wat anders gepakt
Ik denk dat dit ook is hoe ie achter in de kast is beland
lijkt me serieus plakkerig?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hou van geen bh dragen op warme dagen
Ik slaag niet voor de potloodtest, niks plakkerigs aan.quote:
Wij ook Debby, wij ookquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Same. Heerlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Owja. Ik vergeet altijd dat dat ook bestaatquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik slaag niet voor de potloodtest, niks plakkerigs aan.
Het ging van de week over kinderwens enzo, ik ben dus wel oprecht benieuwd wat een zwangerschap zou doen met de tettersquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Owja. Ik vergeet altijd dat dat ook bestaat
Maar als je de laagste kant voor doet dan zie je je tata's.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar hij was gekreukt en had geen zin om te stijken dus heb sowieso maar wat anders gepakt
Ik denk dat dit ook is hoe ie achter in de kast is beland
Beetje deo eronder.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan kun je ze over je schouder gooien als ze in de weg hangen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het ging van de week over kinderwens enzo, ik ben dus wel oprecht benieuwd wat een zwangerschap zou doen met de tetters
en mijn navelquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je de laagste kant voor doet dan zie je je tata's.
Goed vooruitzicht welquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je ze over je schouder gooien als ze in de weg hangen.
Dik geworden door omstandigheden? Klikt nogal... Vaagquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:52 schreef Allures het volgende:
Iemand op zo'n FB groep is door 'omstandigheden' aangekomen (en of mensen haar kleren willen geven maar dat is niet zo relevant verder)
Ik ben ook door omstandigheden dik geworden
Die omstandigheden waren mijn vreetgedrag
Sorry slecht grapje
Ik zou het gewoon postenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:52 schreef Allures het volgende:
Iemand op zo'n FB groep is door 'omstandigheden' aangekomen (en of mensen haar kleren willen geven maar dat is niet zo relevant verder)
Sorry slecht grapje
Omnomnom vretenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:52 schreef Allures het volgende:
Sorry slecht grapje
ghehehequote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:52 schreef Allures het volgende:
Sorry slecht grapje
Prednison? Gebroken poot en niet kunnen bewegen?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dik geworden door omstandigheden? Klikt nogal... Vaag.
medicijnen? Eten door stress? Eetstoornis?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dik geworden door omstandigheden? Klikt nogal... Vaag.
oh ik was spuit 11. Maar die laatste had ik nog niet inderdaadquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Prednison? Gebroken poot en niet kunnen bewegen?
Ik kom net uit het zwembad.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:38 schreef Allures het volgende:
[..]
oh ik was spuit 11. Maar die laatste had ik nog niet inderdaad
Ik moet zelf zo veel overwerken dat ik nog niet aan 1x sporten in de week kom
Dat helpt een mens ook niet zeg
Dat zijn ook omstandighedenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:38 schreef Allures het volgende:
Ik moet zelf zo veel overwerken dat ik nog niet aan 1x sporten in de week kom
Dat helpt een mens ook niet zeg
Ah ja, is ook zo.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In alle gevallen kun je met je juiste dieet dat ook voorkomen minimaliseren. Een paar kilo ok, maar soms dan komen mensen 50 kilo aan en dan denk ik.... Jahaaquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kwam toch door nomnomnomstandigheden.
Ik ben vrij.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:46 schreef rival het volgende:
Allemaal jaloerse blikken op mn milkshake, alsof ze zelf niet verder kunnen lopen dan et bedrijfsrestaurant.
Welke vriendin?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, tis uit tussen vriendin en haar ex.
Hoop dat t zo blijft.
Lamzak.
Die hier in de buurt.quote:
Weet je hoeveel moeite dat is.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:46 schreef rival het volgende:
Allemaal jaloerse blikken op mn milkshake, alsof ze zelf niet verder kunnen lopen dan et bedrijfsrestaurant.
Ah, hoop het ook. Als ze eerste periode maar doorkomt en niet bezwijkt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die hier in de buurt.
Ik hoop echt dat ze gaat inzien dat ze beter af is zonder hem.
Je blijft niet rijk als je veel uitgeeft.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:16 schreef Elvi het volgende:
"We kwamen voor twee loungesets en twee tuintafels met acht stoelen" hoe groot is je achtertuin? Als je een mega-achtertuin hebt dan heb je blijkbaar wel wat te verteren en dan ben je toch niet afhankelijk van zo'n sale?
Was voor de achtertuinen van twee vrouwen. Dus die kunnen beiden de volledig betegelde achtertuin inrichten als lounge toch. Lekker makkelijk voor de kringverjaardagen buiten!!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:16 schreef Elvi het volgende:
"We kwamen voor twee loungesets en twee tuintafels met acht stoelen" hoe groot is je achtertuin? Als je een mega-achtertuin hebt dan heb je blijkbaar wel wat te verteren en dan ben je toch niet afhankelijk van zo'n sale?
Bij de Blokker in Gouda?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Stelletje haters hierik ben gisteren ook voor een tuinset gaan kijken
Als ik zoveel mensen gezien had dan was ik me meteen omgedraaid.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bij de Blokker in Gouda?Lekker de A12 en A20 blokkeren zodat er een politiehelicopter ingezet moest worden?
Die er dan ineenswel is, maar met 23 autobranden in 1 maand is er ineensn iet genoeg politie te vinden,
Het is toch juist slagen als het potlood valt?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja. Dan zijn ze nog perky.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is toch juist slagen als het potlood valt?
Jezus zeg. En dan nog boos worden op de Blokker ookquote:
Hij heeft gewoon een tuin.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Stelletje haters hierik ben gisteren ook voor een tuinset gaan kijken
Oh ja. Dat bedoelde ik dan eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is toch juist slagen als het potlood valt?
Altijd feest in Gouda.quote:
en hoe moet je die doen?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor de mannen trouwens de wc-rol test.
Je steekt je piem in een wc rol.quote:
Ik ga straks voor het weekend weg en ik vind van te voren bedenken wat ik dan aan wil echt onmogelijk hequote:
oh ja, moet nog korte broeken hebbenquote:
Morgen naar strandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |