Heb ik net gedaan.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo even naar de winkel om spullen te kopen zodat ik de leegte in mijn leven op kan vullen.
Ik heb een t-shirt besteld.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:02 schreef Elvi het volgende:
Ik heb net online een kookboek gekocht. Over de antilliaanse keuken.
die eten gekke dingen...quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:02 schreef Elvi het volgende:
Ik heb net online een kookboek gekocht. Over de antilliaanse keuken.
En dan betalen met de visa versa?quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:36 schreef Lospedrosa het volgende:
We gaan al jaren fietsen naar dezelfde braderie met kermis, even over de kermis paar biertjes bij de Duitse dirnel dames en weer op hoes An.
Volgend jaar naar Dauwpop.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:36 schreef Lospedrosa het volgende:
We gaan al jaren fietsen naar dezelfde braderie met kermis, even over de kermis paar biertjes bij de Duitse dirnel dames en weer op hoes An.
Godquote:
Best leukquote:Op donderdag 30 mei 2019 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Deze heb ik al
[ afbeelding ]
Ik gok niet zo jullie smaak
Juist leukquote:Op donderdag 30 mei 2019 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Deze heb ik al
[ afbeelding ]
Mijne welquote:Op donderdag 30 mei 2019 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Deze heb ik al
[ afbeelding ]
Vind t wel lastig, veel van wat ik vorig jaar leuk vond, vind ik nu al niks meerquote:Op donderdag 30 mei 2019 17:09 schreef Allures het volgende:
Beetje simpel fladder mag wel lekker in de zomer toch
Ik hou zelf ook wel van zo'n maxi ding
Ja, ik laat t ook vaak in de kast liggen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:14 schreef Allures het volgende:
Gewoon bewaren.
Doe ik tenminste. 2 jaar later vind ik het weer wel tof
Ben juist blij dat ik mijn kledingkast eens opgeruimd heb. De laatste tijd wel weer veel bijgekocht.quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:14 schreef Allures het volgende:
Gewoon bewaren.
Doe ik tenminste. 2 jaar later vind ik het weer wel tof
Nee, want dan weet ik helemaal niey meer wat ik aan moet, dit werkt prima voor mijquote:
Ga eens wat doen!quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:23 schreef Allures het volgende:
Ugh wie schopt me weer aan het werk? Ik moet hier helemaal niet zijn
Het is een vrije dag. Wat wil je gaan doen gek?quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:23 schreef Allures het volgende:
Ugh wie schopt me weer aan het werk? Ik moet hier helemaal niet zijn
Weet ik. Ga ik halen. Past mooi bij de SaturnVquote:Op donderdag 30 mei 2019 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Faxie
https://www.designboom.co(...)ar-lander-05-30-2019
[ afbeelding ]
Ik heb ook vaak een volle zakquote:Op donderdag 30 mei 2019 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb elk jaar twee keer een moment waarop ik dingen weg doe. Soms is dat echt een volle zak, kapot, niet meer mooi of niet meer mijn smaak, en vandaag was het maar 1 vest.
Dus ik heb nooot teveel rotzooi die ik toch niet draag![]()
Wel altijd een aantal dingen die ik niet draag maar nog niet weg kan doen
Ja jesus, alleen is alles kut.quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Foodstock in m’n eentje valt toch beetje tegen.
Bij de meubelboer was het helemaal niet drukquote:Op donderdag 30 mei 2019 16:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe tuintafel uitgezocht, wat een drukte![]()
Zo maar eens richting een of ander food truck festival om te eten en wat te drinken
quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:53 schreef CherryLips het volgende:
Intratuin was "gezellig" druk.
Wel een zwik lavendelplanten en lupine gekocht
Ik heb twee bakken vol aardbeienplantenquote:Op donderdag 30 mei 2019 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Planten![]()
Jij had ook een aardbei toch?
Dan ben je leuk.quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind de meeste dingen best leuk alleen
Genoeg dingen die alleen ook wel leuk zijn. Mijn vorige vakantie was bijvoorbeeld top.quote:
Hier wel. Meeste ergernissen van mij ook weer voorbij zien komen:quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij de meubelboer was het helemaal niet druk
Minder mensen zou een goede oplossing zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg dingen die alleen ook wel leuk zijn. Mijn vorige vakantie was bijvoorbeeld top.
Was ook niet in de meest sociale bui moet ik toegeven, dus even wat gegeten, biertje gedronken en wat met een bekende gepraat en nu weer thuis.
[..]
Hier wel. Meeste ergernissen van mij ook weer voorbij zien komen:
- sloffende mensen
- mensen die ineens stil gaan staan
- mensen die niet om zich heen kijken
- mensen die de doorgang blokkeren
Niks mis met simpel en fladderig.quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, dank je! Dacht niet sexy genoeg en te simpel![]()
Maar ben er heel blij mee. Echt n strandjurkje vind ik
Oh die tyfuswijven altijd! Want t zijn altijd kortpittige huisvrouwen die maar 3 keer per jaar de deur uit gaan met hun wandelschoenen, 7/8 rode broek, en mini-rugzakje "goh Gerda wat is het anders hier geworden he!"quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:03 schreef CherryLips het volgende:
Te vergelijken met de mensen die op Utrecht cs boven aan de roltrap wezenloos om zich heen gaan kijken.
En iedereen flikkert over ze heenquote:Op donderdag 30 mei 2019 18:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh die tyfuswijven altijd! Want t zijn altijd kortpittige huisvrouwen die maar 3 keer per jaar de deur uit gaan met hun wandelschoenen, 7/8 rode broek, en mini-rugzakje "goh Gerda wat is het anders hier geworden he!"
Ja kut, en nu opbokken
Gvd wat word ik agressief hiervan
Gewoon opzij duwen en passief agressief "ja dit is de perfecte plek om stil te staan!" zeggen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En iedereen flikkert over ze heen
Heus welquote:Op donderdag 30 mei 2019 18:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zo fladderig ben je nou ook weer niet.
Heeft die vrouw het wel overleefd?quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:11 schreef Elvi het volgende:
1 keer moest ik over iemand heen springen op de roltrap omdat dat luie wijf ging zitten!!!! Op de roltrap naar beneden. En toen kwam ze met dr hoofddoek van 6 bij 8 meter vast te zitten en kon ze niet snel genoeg opstaan waardoor iedereen over dr heen moest springen .
Ik kon dr wel wurgen.
Kan mij het verrottenquote:Op donderdag 30 mei 2019 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft die vrouw het wel overleefd?
Ja joh luie wijven dit dat... Het soort vrouw wat na 3 stappen moet bijkomen omdat ze al 500 kilometer vanuit Somalië is komen lopen. Dat hakt erin.quote:
Dat deed de roltrap al huehuequote:Op donderdag 30 mei 2019 18:11 schreef Elvi het volgende:
1 keer moest ik over iemand heen springen op de roltrap omdat dat luie wijf ging zitten!!!! Op de roltrap naar beneden. En toen kwam ze met dr hoofddoek van 6 bij 8 meter vast te zitten en kon ze niet snel genoeg opstaan waardoor iedereen over dr heen moest springen .
Ik kon dr wel wurgen.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja joh luie wijven dit dat... Het soort vrouw wat na 3 stappen moet bijkomen omdat ze al 500 kilometer vanuit Somalië is komen lopen. Dat hakt erin.
Aaah dat type. Ja zoeen moet die twee tellen dat je op een roltrap staat wel even uitpuffen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja joh luie wijven dit dat... Het soort vrouw wat na 3 stappen moet bijkomen omdat ze al 500 kilometer vanuit Somalië is komen lopen. Dat hakt erin.
Het had ook het begin kunnen zijn op weg naar een Olympische medaille hordelopen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Echtparen die naast elkaar lopen te sjokken en dan net zover uit elkaar lopen dat je er niet langs kunt en net niet ver genoeg uit elkaar zodat je er tussendoor zou kunnen..... nekschotquote:Op donderdag 30 mei 2019 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg dingen die alleen ook wel leuk zijn. Mijn vorige vakantie was bijvoorbeeld top.
Was ook niet in de meest sociale bui moet ik toegeven, dus even wat gegeten, biertje gedronken en wat met een bekende gepraat en nu weer thuis.
[..]
Hier wel. Meeste ergernissen van mij ook weer voorbij zien komen:
- sloffende mensen
- mensen die ineens stil gaan staan
- mensen die niet om zich heen kijken
- mensen die de doorgang blokkeren
En al veelquote:Op donderdag 30 mei 2019 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twee bakken vol aardbeienplantenwilde er nog een paar bijhalen. Heb ze laatst allemaal verpot omdat ik tien losse bakjes had.
Dacht al wat een gemoedelijkheid hier.quote:
PVV'er gespot.quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |