SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*De route naar de finale van Arsenal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Te bekijken op (o.a) RTL7, de voorbeschouwing met Bartje Nolles, Simon Zijlemans en Jan Boskamp en Bert van Oranje start 20.00 uur. De wedstrijd begint om 21.00 uur.Poll: Wie gaat de finale winnen?twitter:VI_nl twitterde op woensdag 29-05-2019 om 19:56:491⃣1⃣Chelsea: Kepa; Azpilicueta, Christensen, David Luiz, Emerson; Jorginho, Kanté, Kovacic; Pedro, Giroud, Hazard1⃣1⃣Arsenal: Cech; Sokratis, Koscielny, Monreal; Maitland-Niles, Torreira, Xhaka, Kolasinac; Özil; Lacazette, Aubameyang reageer retweet
• Chelsea
• Arsenal
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Het wordt uitverkoop daar bij Lyon komende zomer.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ferland Mendy komt er ook aan van Lyon, dat geheel terzijde.
dat zal denk ik een foutje van het systeem zijnquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ Bericht 100% gewijzigd door KingRoland op 29-05-2019 22:29:15 ]
Klopt dat moet wel ja.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat zal denk ik een foutje van het systeem zijn
Hoe zou het met Fekir zijn? Sinds zijn mislukte transfer vorig jaar weinig meer over gelezen, zowel qua spel als geruchten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het wordt uitverkoop daar bij Lyon komende zomer.
Een onschuldige post van Caland werd ook verwijderd.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat zal denk ik een foutje van het systeem zijn
Welke??????quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een onschuldige post van Caland werd ook verwijderd.
Een hoop zwartjes op het veld, dus je hebt wel een punt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:30 schreef Coco. het volgende:
Deze wedstrijd laat zien dat aids te genezen is.
sowquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een hoop zwartjes op het veld, dus je hebt wel een punt.
Ja er stond een TR open toen moest ik wel kiezen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een onschuldige post van Caland werd ook verwijderd.
Toch gewoon een bordeel in Azerbeidzjan kunnen vinkenquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker 2000 eurootje afgetikt voor een kansloze nederlaag
Niet als je voor sjelsie bentquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker 2000 eurootje afgetikt voor een kansloze nederlaag
Wie plaatste de TR?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja er stond een TR open toen moest ik wel kiezen.
Eigenlijk is zwartjoekel niet zo heel erg.
Sorry Caland!
Toen was het ook kutquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:31 schreef VeX- het volgende:
Wat een kuttournooi is dit zeg. Toen met Ajax werd het verbloemd, maar het heeft echt een hele schrale beleving.
Ah, daar is de altijd ziedende VeX- weer.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:31 schreef VeX- het volgende:
Wat een kuttournooi is dit zeg. Toen met Ajax werd het verbloemd, maar het heeft echt een hele schrale beleving.
Die zou ook weg mogen van de president van Lyon. Auoar, Memphis, Ndombele en zelfs Dembele worden veelvoudig gelinkt met clubs.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe zou het met Fekir zijn? Sinds zijn mislukte transfer vorig jaar weinig meer over gelezen, zowel qua spel als geruchten.
Doe maar wat aan user ikweethetookniet in het VI topic.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry Caland!
Memphis naar Ajax.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die zou ook weg mogen van de president van Lyon. Auoar, Memphis, Ndombele en zelfs Dembele worden veelvoudig gelinkt met clubs.
Lijkt me sterkquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag ik vanwege persoonsgegevens helaas niet bekend maken.
Niet echt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef leolinedance het volgende:
Die Tsjech blijft toch een bazenkeepert he
Zeer vermoeiende user is dat ja.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe maar wat aan user ikweethetookniet in het VI topic.
Meh, dat vind ik niet zo erg.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe maar wat aan user ikweethetook niet in het VI topic.
Hersenafwijking genotquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef leolinedance het volgende:
Die Tsjech blijft toch een bazenkeepert he
Blijft het bizar vinden dat de UEFA hiermee akkoord is gegaanquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:31 schreef 3rr0r het volgende:
Komt allemaal doordat Mkhitaryan niet kan meedoen
Ja, zoiets las ik al over Dembele.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die zou ook weg mogen van de president van Lyon. Auoar, Memphis, Ndombele en zelfs Dembele worden veelvoudig gelinkt met clubs.
Mbappe naar Real?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, zoiets las ik al over Dembele.
Zidane schijnt ook idolaat van Ndombele te zijn.
ziet er niet gelukkig uitquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:34 schreef Bolasie het volgende:
Özil lacht jullie allemaal de moeder met zijn slordige 350.000 pond per week.
Zwartjoekel mag niet, dat staat in de uitstekende policy van Danny. Neger, dat mag wel.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry Caland!
Lijkt me op dit moment onwaarschijnlijk.quote:
Dure moeder.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:34 schreef Bolasie het volgende:
Echt?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zwartjoekel mag niet, dat staat in de uitstekende policy van Danny. Neger, dat mag wel.
Arsenal kan er gewoon niet zoveel van.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:36 schreef Doublepain het volgende:
Dat elfal van Arsenal doet ook niet echt hun best
Jij zou toch zappenquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:36 schreef Doublepain het volgende:
Dat elfal van Arsenal doet ook niet echt hun best
@Caland @Doublepain @JanCeesquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zwartjoekel mag niet, dat staat in de uitstekende policy van Danny. Neger, dat mag wel.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:34 schreef Bolasie het volgende:
Lekker allemaal zwarte haren in je bed genotquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zijn Miss Turkey 2014 troost hem wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |