Wie plaatste de TR?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja er stond een TR open toen moest ik wel kiezen.
Eigenlijk is zwartjoekel niet zo heel erg.
Sorry Caland!
Toen was het ook kutquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:31 schreef VeX- het volgende:
Wat een kuttournooi is dit zeg. Toen met Ajax werd het verbloemd, maar het heeft echt een hele schrale beleving.
Ah, daar is de altijd ziedende VeX- weer.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:31 schreef VeX- het volgende:
Wat een kuttournooi is dit zeg. Toen met Ajax werd het verbloemd, maar het heeft echt een hele schrale beleving.
Die zou ook weg mogen van de president van Lyon. Auoar, Memphis, Ndombele en zelfs Dembele worden veelvoudig gelinkt met clubs.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe zou het met Fekir zijn? Sinds zijn mislukte transfer vorig jaar weinig meer over gelezen, zowel qua spel als geruchten.
Doe maar wat aan user ikweethetookniet in het VI topic.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja er stond een TR open toen moest ik wel kiezen.
Eigenlijk is zwartjoekel niet zo heel erg.
Sorry Caland!
Memphis naar Ajax.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die zou ook weg mogen van de president van Lyon. Auoar, Memphis, Ndombele en zelfs Dembele worden veelvoudig gelinkt met clubs.
Lijkt me sterkquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag ik vanwege persoonsgegevens helaas niet bekend maken.
Niet echt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef leolinedance het volgende:
Die Tsjech blijft toch een bazenkeepert he
Zeer vermoeiende user is dat ja.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe maar wat aan user ikweethetookniet in het VI topic.
Meh, dat vind ik niet zo erg.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe maar wat aan user ikweethetook niet in het VI topic.
Hersenafwijking genotquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef leolinedance het volgende:
Die Tsjech blijft toch een bazenkeepert he
Blijft het bizar vinden dat de UEFA hiermee akkoord is gegaanquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:31 schreef 3rr0r het volgende:
Komt allemaal doordat Mkhitaryan niet kan meedoen
Ja, zoiets las ik al over Dembele.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die zou ook weg mogen van de president van Lyon. Auoar, Memphis, Ndombele en zelfs Dembele worden veelvoudig gelinkt met clubs.
Mbappe naar Real?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, zoiets las ik al over Dembele.
Zidane schijnt ook idolaat van Ndombele te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |