Doe maar wat aan user ikweethetookniet in het VI topic.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja er stond een TR open toen moest ik wel kiezen.
Eigenlijk is zwartjoekel niet zo heel erg.
Sorry Caland!
Memphis naar Ajax.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die zou ook weg mogen van de president van Lyon. Auoar, Memphis, Ndombele en zelfs Dembele worden veelvoudig gelinkt met clubs.
Lijkt me sterkquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag ik vanwege persoonsgegevens helaas niet bekend maken.
Niet echt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef leolinedance het volgende:
Die Tsjech blijft toch een bazenkeepert he
Zeer vermoeiende user is dat ja.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe maar wat aan user ikweethetookniet in het VI topic.
Meh, dat vind ik niet zo erg.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe maar wat aan user ikweethetook niet in het VI topic.
Hersenafwijking genotquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef leolinedance het volgende:
Die Tsjech blijft toch een bazenkeepert he
Blijft het bizar vinden dat de UEFA hiermee akkoord is gegaanquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:31 schreef 3rr0r het volgende:
Komt allemaal doordat Mkhitaryan niet kan meedoen
Ja, zoiets las ik al over Dembele.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die zou ook weg mogen van de president van Lyon. Auoar, Memphis, Ndombele en zelfs Dembele worden veelvoudig gelinkt met clubs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |