SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 juni 2019 12:14 schreef roos94 het volgende:
Reunie aflevering( videoland )Dit dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Die heeft echt een tik van de molen gehad inderdaad.quote:Op zondag 9 juni 2019 15:49 schreef Staaf het volgende:
Die arrogantie van Monique ook dat ze denkt dat er ook maar iemand nog gaat reageren op haar oproepje, nadat ze zichzelf zo heeft laten zien op tv. Dan ben je goed gek als je daar op reageert.
Reunie aflevering( videoland )Is er nog een stel bij elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet wanhopig zijn of graag op tv willen, meer kan ik niet bedenken.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zit naar het programma te kijken en ik vind het bizar. Hoe kun je trouwen met iemand die je niet kent?
Dat zat ik me ook net te bedenken. Aandacht. Bizar. Degene die dit verzonnen heeft spoort echt niet. En de lui die meedoen ook niet.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet wanhopig zijn of graag op tv willen, meer kan ik niet bedenken.
Ja ach, ik neem het gewoon niet zo serieus en de deelnemers misschien ook niet.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook net te bedenken. Aandacht. Bizar. Degene die dit verzonnen heeft spoort echt niet. En de lui die meedoen ook niet.
Maar dat ze ook echt gaan trouwenquote:Op zondag 9 juni 2019 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ach, ik neem het gewoon niet zo serieus en de deelnemers misschien ook niet.
quote:Op zondag 9 juni 2019 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het instituut huwelijk wordt inderdaad wel wat opgerekt.
Reunie aflevering( videoland )ShitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Waarom spoiler lezen
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ja, dat vind ik dan wel weer leuk. Vond het ook aandoenlijk dat de ene zei dat hij zich bij de ander veilig voelde.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, een heleboel.
Kijk nou wat lief, de homo's willen het nog verder proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
quote:Op zondag 9 juni 2019 21:06 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het is volgens mij wel ijskoud, maar je bent dan voor de rest van je leven wel gescheidenquote:
Kan toch een leuke ervaring zijn? En het trouwgedeelte moet je dan idd niet te serieus nemen.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet wanhopig zijn of graag op tv willen, meer kan ik niet bedenken.
Ja, kan zeker leuk zijn voor de juiste personen. Mij zou het niet liggen, daarvoor neem ik het instituut huwelijk nog te serieus.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Kan toch een leuke ervaring zijn? En het trouwgedeelte moet je dan idd niet te serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |