Ja, zowaar. GroenLinks heeft al wat bereikt. En daarvoor compromissen moeten sluiten. Daarmee hebben ze meer gedaan voor links Nederland dan bijvoorbeeld de SP. Kan ik zeer waarderen in GroenLinks, die bereidheid tot compromissen sluiten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:52 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Zo naief dit
Dat leenstelsel is niet de eerste en niet het laatste rechtse wanbeleid wat door Groenlinks gesteund wordt.
Of moet je juist als christen principieel blijven daarin ?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:06 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, zowaar. GroenLinks heeft al wat bereikt. En daarvoor compromissen moeten sluiten. Daarmee hebben ze meer gedaan voor links Nederland dan bijvoorbeeld de SP.
Maar goed, als FvDer moet jij fan zijn van rechts beleid, hoe rechtser hoe liever. Dus jij zou het moeten toejuichen als GroenLinks echt rechts zou zijn (wat ze dus niet zijn, ze sluiten compromissen... of wil je zeggen dat de CU ook plots een maatschappelijke discussie over voltooid leven wil? Nee, daar stemmen ze mee in als compromis. Zo werkt politiek).
Nou, als christen hebben ze gezegd dat er nu een discussie mag komen en in ruil daarvoor voorlopig geen uitbreiding. Lijkt me zeer verdedigbaar. Zeker omdat de uitkomst van de discussie, met veel artsen die helemaal niet achter voltooid leven staan, zeker niet vast staat.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:07 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Of moet je juist als christen principieel blijven daarin ?
Ik deed het ook met een knipoogquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nou, als christen hebben ze gezegd dat er nu een discussie mag komen en in ruil daarvoor voorlopig geen uitbreiding. Lijkt me zeer verdedigbaar. Zeker omdat de uitkomst van de discussie, met veel artsen die helemaal niet achter voltooid leven staan, zeker niet vast staat.
Je kunt altijd principieel blijven, maar dan bereik je dus net zo veel als de SP.
Dat moet wel he als je niet de grootste bent.quote:
Tja, jij als liefhebber van dictatuur vind een compromis vast een drogreden. Tenminste, ik neem aan dat je daar liefhebber van bent, aangezien iemand die een hekel heeft aan compromissen in elk geval tegen democratie is.quote:
Het kartel is geen dictatuur wil je zeggen. Denkt Hanca dat ze op GL stemt stemt ze eigenlijk op VVD. "compromissen"quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:20 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tja, jij als liefhebber van dictatuur vind een compromis vast een drogreden. Tenminste, ik neem aan dat je daar liefhebber van bent, aangezien iemand die een hekel heeft aan compromissen in elk geval tegen democratie is.
Ik ben wel met je eens dat het VVD beleid wel een sterke boventoon voert vooral in economisch opzichtquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:22 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Het kartel is geen dictatuur wil je zeggen. Denkt Hanca dat ze op GL stemt stemt ze eigenlijk op VVD. "compromissen"
Nee, ook geen GroenLinks (en ik ben geen zequote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:22 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Het kartel is geen dictatuur wil je zeggen. Denkt Hanca dat ze op GL stemt stemt ze eigenlijk op VVD. "compromissen"
Als de FvD uberhaupt in de regering wil zullen ze met de VVD moeten samenwerken. Dus die hebben het genadebrood al klaar staan.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:22 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Hypocriet Jesse Klaver verliest dus het momentum.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jij zat er het dichtst bij:
[ afbeelding ]
Ha, wilde eerst 14 zeggen maar wilde mijn punt overdrijven.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jij zat er het dichtst bij:
[ afbeelding ]
Mensen die naar FvD waren overgestapt maar door de rare uitspraken van Baudet weer terugkomen.quote:
Die slappe dommeriken die om het geringste zo overstappen en niet zelf kunnen nadenken ben je liever kwijt.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
Mensen die naar FvD waren overgestapt maar door de rare uitspraken van Baudet weer terugkomen.
GL heeft net als wegloop partij de SP helemaal niets bereikt. Klaver rende weg bij de laatste coalitieonderhandelingen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:06 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, zowaar. GroenLinks heeft al wat bereikt. En daarvoor compromissen moeten sluiten. Daarmee hebben ze meer gedaan voor links Nederland dan bijvoorbeeld de SP. Kan ik zeer waarderen in GroenLinks, die bereidheid tot compromissen sluiten.
Kunduzakkoord, gedoogsteun bij het leenstelsel (waardoor het leenstelsel echt wel aangepast is, zoals dat je pas terug hoeft te betalen bij een bepaald inkomen) en zo zijn er nog meer gedoogsteun acties geweest.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:30 schreef Elzies het volgende:
[..]
GL heeft net als wegloop partij de SP helemaal niets bereikt. Klaver rende weg bij de laatste coalitieonderhandelingen.
Ja prachtig, dankzij GroenLinks een Kunduz akkoord. Mooi man!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:06 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, zowaar. GroenLinks heeft al wat bereikt. En daarvoor compromissen moeten sluiten. Daarmee hebben ze meer gedaan voor links Nederland dan bijvoorbeeld de SP. Kan ik zeer waarderen in GroenLinks, die bereidheid tot compromissen sluiten.
Maar goed, als FvDer moet jij fan zijn van rechts beleid, hoe rechtser hoe liever. Dus jij zou het moeten toejuichen als GroenLinks echt rechts zou zijn (wat ze dus niet zijn, ze sluiten compromissen... of wil je zeggen dat de CU ook plots een maatschappelijke discussie over voltooid leven wil? Nee, daar stemmen ze mee in als compromis. Zo werkt politiek).
"Jamaar compromissen dat is goed man dan winnen we wat"quote:Op maandag 3 juni 2019 13:12 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ja prachtig, dankzij GroenLinks een Kunduz akkoord. Mooi man!
Wat een lachwekkend verwijt. Zo een Aboutaleb werd door rechts gedwarsboomd en niet door links. Is nu 'baas' van de tweede gemeente van Nederland.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:20 schreef Homey het volgende:
Wat je ziet bij Groen-Links, en veel van soortgelijke linkse clubs, dat witte mensen de scepter zwaaien. Je ziet vrijwel geen gekleurde mensen in een verantwoordelijkheidspositie. En als die een eigen mening vormen en dat uiten, vliegen ze de laan uit.
Let maar op, de partij bijeenkomsten van Groen-Links zijn superwit.
Karabulut is SP, Arib en Aboutaleb PvdA.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat een lachwekkend verwijt. Zo een Aboutaleb werd door rechts gedwarsboomd en niet door links. Is nu 'baas' van de tweede gemeente van Nederland.
Wanneer je naar de fracties kijkt (zonder directe verantwoordelijkheid) dan heb je daar een Karabulut (scepticus van Erdogan lang voordat rechts ging steigeren) en Arib hoog staan in de rangorde.
Maar klopt wel. Groen-Links is een zeer witte partij. Gekleurde mensen hebben bij links nauwelijks wat te zoeken. Alleen in de rol van ja-knikken. Ook bij organisaties als War Child werken alleen witte mensen.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat een lachwekkend verwijt. Zo een Aboutaleb werd door rechts gedwarsboomd en niet door links. Is nu 'baas' van de tweede gemeente van Nederland.
Wanneer je naar de fracties kijkt (zonder directe verantwoordelijkheid) dan heb je daar een Karabulut (scepticus van Erdogan lang voordat rechts ging steigeren) en Arib hoog staan in de rangorde.
Volgens mij is Arib Kamervoorzitster en bekleedt ze geen hoge functie bij de PvdA, dat zou raar zijn ook.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |