Nee eigenlijk een enorme respectloze vraag. Met die informatie die jij hebt over de Molukse zaak, iets meer dan de gemiddelde persoon denk ik, moet je je de ogen uit je kop schamen dat je alleen al zo’n walgelijke vraag durft te stellen. Maar sinds je geen zin hebt om 3 boeken vol te schrijven, laat ik het hierbij.quote:
Zeg bijdehand, je bent offtopic. Niet “kom laten wij bidden”, nee “kom laten wij ontopic gaan”quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:33 schreef sp3c het volgende:
iets meer dan jou ook
blijft een normale vraag
Mits je daarover afspraken hebt gemaakt met de overheid en de woningcorporatie, ja.quote:
Gewoon afspraken maken met de overheid en woningbouwcorporaties en segregatie is helemaal prima.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Mits je daarover afspraken hebt gemaakt met de overheid en de woningcorporatie, ja.
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:21 schreef luxerobots het volgende:
Gewoon afspraken maken met de overheid en woningbouwcorporaties en segregatie is helemaal prima.
nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Mits je daarover afspraken hebt gemaakt met de overheid en de woningcorporatie, ja.
Vrij kansloos om daar tientallen jaren later nog over te janken of daar rechten aan te ontlenen. Ik krijg dan het idee van een groepje slappe losers die zelf niks kunnnen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:27 schreef Oceanier het volgende:
Of de Molukkers verschrikkelijke dingen zijn aangedaan is namelijk niet eens een normale vraag
Valt mee. Opleidingsniveau is bv. laag vergeleken met zelfs Marokkanen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Nu zijn Molukkers natuurlijk wel übermenschen. Witte tokkies niet bepaald.
De Molukse wijk in Maastricht en de woningcorporatie hebben zojuist een afspraak bevestigd. Als je een conclusie wilde trekken gebruik je de verkeerde woorden, namelijk niet kansloos maar ik zou eerder zeggen kansrijk. Er wordt nergens om gejankt en er worden nergens rechten aan ontleend. Ik zie eigenlijk alleen jou en een paar mensen op dit forum janken om iets wat tientallen jaren geleden gebeurd zou zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:05 schreef DeKleineTuinman het volgende:
[..]
Vrij kansloos om daar tientallen jaren later nog over te janken of daar rechten aan te ontlenen. Ik krijg dan het idee van een groepje slappe losers die zelf niks kunnnen.
Als die mensen zichzelf superieur vinden t.o.v. mensen met een andere huidskleur en daaraan bepaalde privileges willen aan ontlenen, dan is dat niet toegestaan. Dat is racisme.quote:
Er ramen ingegooid en huizen ondergesmeerd wanneer het niet gaat zoals zij willen, maar ze janken niet hoor!quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:45 schreef Oceanier het volgende:
[..]
De Molukse wijk in Maastricht en de woningcorporatie hebben zojuist een afspraak bevestigd. Als je een conclusie wilde trekken gebruik je de verkeerde woorden, namelijk niet kansloos maar ik zou eerder zeggen kansrijk. Er wordt nergens om gejankt en er worden nergens rechten aan ontleend. Ik zie eigenlijk alleen jou en een paar mensen op dit forum janken om iets wat tientallen jaren geleden gebeurd zou zijn.
Nee janken is wanneer je op een internetforum je frustratie uit wanneer een woningcorporatie de Molukkers gelijk geeft.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:50 schreef schaapblaat het volgende:
[..]
Er ramen ingegooid en huizen ondergesmeerd wanneer het niet gaat zoals zij willen, maar ze janken niet hoor!
Of janken dat de Molukkers gelijk hebben, zoals jij doet?quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:52 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee janken is wanneer je op een internetforum je frustratie uit wanneer een woningcorporatie de Molukkers gelijk geeft.
Deze manquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:52 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee janken is wanneer je op een internetforum je frustratie uit wanneer een woningcorporatie de Molukkers gelijk geeft.
Dan ga je voorbij aan alle nuances en geschiedenis die deze situatie met zich meeneemt.quote:
Het verandert niet, het geeft context. Die context negeren en alleen maar 'racisme' roepen omdat je... ja waarom eigenlijk? Vind ik te kort door de bocht gaan.quote:Zelfs als die afspraken zouden moeten blijven staan, is het racisme. Daar verandert 'het is een afspraak' niets aan. En dat Nederland vroeger inderdaad 'niet netjes' met de Molukse gemeenschap om ging ook niet.
Het gaat ook niet om opleidingsniveau. Het gaat om lichaamsbouw, gezonde genen, fysieke en mentale slagkracht etc.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:32 schreef Craptacular het volgende:
Valt mee. Opleidingsniveau is bv. laag vergeleken met zelfs Marokkanen.
De neef-nichthuwelijken helpen echter niet mee..quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om opleidingsniveau. Het gaat om lichaamsbouw, gezonde genen, fysieke en mentale slagkracht etc.
Noord-Afrikanen staan wat dat betreft ook hoog op de menselijke ladder.
Noord Afrikanen staan niet perse bekend om hun mentale slagkracht of goede genen (door inteelt in de moslim gemeenschap).quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om opleidingsniveau. Het gaat om lichaamsbouw, gezonde genen, fysieke en mentale slagkracht etc.
Noord-Afrikanen staan wat dat betreft ook hoog op de menselijke ladder.
Is dit een wens tot geweldpleging ?quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:35 schreef MakkieR het volgende:
Al die Molukkers daar gewoon het land uitschoppen, Indonesië is een veilig land en groot genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |