abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187167339
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:14 schreef Lola69 het volgende:

[..]

Precies, dat altijd maar boos zijn moet ook gaan vervelen op een gegeven moment :Y

Molukkers boos over decoratie militairen
Molukkers boos over gaswinning Shell
Molukkers boos op Verhagen
Molukkers boos over insigne
Molukkers boos op DBB
Je maakt er een spelletje van Nederland versus Molukkers.

Daar begint het al. Want daar draait het helemaal niet om. Het enige waar het om draait, is afspraken en onrecht. Meer niet.

Maarja, wel goed dat je zoveel moeite hebt gedaan om de terechte boosheid van de Molukkers te vergelijken met jouw deels terechte boosheid om een kapotte raam :)
West-Melanesia
pi_187167369
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:21 schreef Lola69 het volgende:

[..]

Ik daag je uit om 1 post van mij te vinden waarin ik het woord "ruit" of "raam" noem.
Misschien vanavond, wanneer ik dronken uit de kroeg kom
West-Melanesia
  donderdag 30 mei 2019 @ 13:25:30 #253
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_187167389
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Omdat ik realistisch ben hoef je me nog geen hater te noemen. Wat is dat toch met half geïntegreerde mensen in nl die niet tegen kritiek kunnen?
Ja je bent gewoon een halfgeintegreerde hater. Waarom ga je niet weg uit mijn land?
West-Melanesia
pi_187167406
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:22 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Op zich wel goed dat al die woede op bepaalde plekken bij elkaar geveegd is. Misschien kunnen die wijken bozemensenwijken worden. Dan is dat racistische aspect eraf en hoeven niet al die verbitterde zeikerds te emigreren, maar kunnen ze leuk samenwonen in speciale zeikwijken.
Ja je hebt een rijke fantasie, die weer voorkomt uit je woede en jaloezie jegens het samenwerkingsverband tussen regering, Molukse wijken en woningcorporaties.

Ik lach me steeds meer te knetter
West-Melanesia
pi_187167428
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:25 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dus?
Dat vind jij ok? Of dat vind jij niet verschrikkelijk dat Nederland dat eigenlijk van plan was?
West-Melanesia
pi_187167430
Heel zielig wat dat volk is aangedaan maar wat mij betreft hebben ze alle krediet verloren met hun acties. Donder maar weer op uit Nederland.
pi_187167441
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:26 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Ja je bent gewoon een halfgeintegreerde hater. Waarom ga je niet weg uit mijn land?
Wat is mijn land in een globale tijd waar een gemixte groep mensen samen met elkaar proberen te wonen en werken. Nee dan moeten er toch nog steeds subgroepen zichzelf blijven identificeren met achterhaalde stamverbanden van 100 jaar terug.
pi_187167474
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:27 schreef Oceanier het volgende:
Ja je hebt een rijke fantasie
Tuurlijk. Ras*optimist hè.

*Het woordje ras zal jou wel aanspreken.
pi_187167481
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wat is mijn land in een globale tijd waar een gemixte groep mensen samen met elkaar proberen te wonen en werken. Nee dan moeten er toch nog steeds subgroepen zichzelf blijven identificeren met achterhaalde stamverbanden van 100 jaar terug.
Wat een vreselijke conclusies voor een kapotte ruit. Waar gaat de wereld toch heen?
West-Melanesia
pi_187167504
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:33 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Wat een vreselijke conclusies voor een kapotte ruit. Waar gaat de wereld toch heen?
De wereld gaat naar een grote melting pot, dus daarom zullen ook Molukse wijken gemengd gaan worden. ^O^
pi_187167506
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Tijd voor een actiever antiracismebeleid. Anders wordt het nooit wat met de integratie en de diversiteit. Zeker tegen gewelddadig racisme zoals dat uit de OP moet verschrikkelijk hard worden opgetreden.
pi_187167516
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:32 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Tuurlijk. Ras*optimist hè.

*Het woordje ras zal jou wel aanspreken.
De regering, Molukkers en woningcorporaties lachen zich een hoedje om jou tijdens hun jaarlijkse woonvergaderingen. Ze proberen mensen als jou al hun leven lang aan te sporen iets actiever te zijn in de samenleving behalve steeds maar op internet rond te hangen om je standpunten en meningen waar te maken. Waar een wil is is een weg, en die begint bij artikel 1 van de grondwet. Kom op, je kunt het. Ik hoef dat niet te doen, ik sta achter de Molukse wijken en die bestaan nog. Dus ik mag lekker achter me pc blijven zitten
West-Melanesia
pi_187167526
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De wereld gaat naar een grote melting pot, dus daarom zullen ook Molukse wijken gemengd gaan worden. ^O^
Oh shit, die ruiten zijn voor niks ingegooid :)
West-Melanesia
pi_187167548
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Tijd voor een actiever antiracismebeleid. Anders wordt het nooit wat met de integratie en de diversiteit. Zeker tegen gewelddadig racisme zoals dat uit de OP moet verschrikkelijk hard worden opgetreden.
Zie me vorig antwoord op jou. Kom op, je kunt het, zorg ervoor met artikel 1 van de grondwet in je hand dat dat actiever antiracismebeleid van de grond komt.
West-Melanesia
pi_187167553
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:36 schreef Oceanier het volgende:
De regering, Molukkers en woningcorporaties lachen zich een hoedje om jou tijdens hun jaarlijkse woonvergaderingen.
Ja, is altijd nummer 1 op de agenda van hun gezamenlijke vergaderingen: wat heeft Jigzoz deze week zoal op FOK! geschreven.

Hé, maar nog even over die rassentheorieën van je: verbind je ook bepaalde eigenschappen aan bepaalde 'rassen'? 'Zwarten zijn lui en dom' en 'Aziaten hebben talent voor wiskunde' en zo? Of ben je alleen voorstander van met geweld afgedwongen etnische segregatie en zit er verder geen pseudowetenschappelijke theorie achter?
  donderdag 30 mei 2019 @ 13:40:34 #267
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_187167562
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 11:53 schreef Oceanier het volgende:

De rechter was dus degene die hier een stokje voor heeft gestoken. Maar Nederland heeft uiteraard feitelijk niks verkeerds gedaan. My God, walgelijk. Achja, kruip nog meer in de billen van je regering, die trouwens de rug naar je toekeert samen met de Molukkers uit de Molukse wijken
Snap je nog wel wat je zelf schrijft? Dat er uiteindelijk door tussenkomst van een rechter is bepaald dat ze niet ontslagen konden worden omdat ze op vreemd grondgebied (vanwege de Indonesische onafhankelijkheidsoorloog) verbleven maakt toch niet uit? Daarna zijn ze allemaal hierheen gehaald, als de staat de uitspraak naast zich neer had gelegd en had gezegd bekijk het met je handel dan had je reden tot klagen gehad.
pi_187167583
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:40 schreef AchJa het volgende:

[..]

Snap je nog wel wat je zelf schrijft? Dat er uiteindelijk door tussenkomst van een rechter is bepaald dat ze niet ontslagen konden worden omdat ze op vreemd grondgebied (vanwege de Indonesische onafhankelijkheidsoorloog) verbleven maakt toch niet uit? Daarna zijn ze allemaal hierheen gehaald, als de staat de uitspraak naast zich neer had gelegd en had gezegd bekijk het met je handel dan had je reden tot klagen gehad.
Ja maar Nederland wilde dat niet, die wilden de Molukkers laten afslachten door die extremisten. Dat is toch niet normaal dat de rechter dat heeft moeten voorkomen? Snap jij het wel?
West-Melanesia
  donderdag 30 mei 2019 @ 13:44:03 #269
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_187167596
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:42 schreef Oceanier het volgende:

Ja maar Nederland wilde dat niet, die wilden de Molukkers laten afslachten door die extremisten. Dat is toch niet normaal dat de rechter dat heeft moeten voorkomen? Snap jij het wel?
Ik snap het prima, jij bent alleen verblind door emoties.
pi_187167617
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:44 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik snap het prima, jij bent alleen verblind door emoties.
Waarom durf je dan niet te zeggen dat je het heel erg vind dat Nederland zoiets vreselijks van plan was? Met hun eigen trouwe loyale soldaten, en niet alleen hen, maar ook hun vrouwen en kinderen.

Is dat niet schandalig? Zie jij dat niet? Ben je zo trots op onze regering door wie je wordt genaaid met Molukse wijken?
West-Melanesia
pi_187167620
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:42 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Het is toch niet normaal dat er extremisten op die eilanden woonden we zouden langer de kolonisator uitgehangen moeten hebben en ervoor moeten zorgen dat de molukken een status aparte zouden hebben gekregen. :D
pi_187167624
Goed voor de integratie en diversiteit dit...
pi_187167677
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Het is toch niet normaal dat er extremisten op die eilanden woonden we zouden langer de kolonisator uitgehangen moeten hebben en ervoor moeten zorgen dat de molukken een status aparte zouden hebben gekregen. :D
Ik vind het niet normaal, walgelijk
West-Melanesia
pi_187167680
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:46 schreef Frank_van_Putten het volgende:
Het is legitimering van afgedwongen etnische segregatie. Dat dat in het verleden nog geaccepteerd werd, daar is weinig meer aan te veranderen. Maar wijkbewoners die met geweld afdwingen dat hun buurt etnisch homogeen blijft, dat mag je in het heden écht niet meer tolereren. Het is dan wachten op de eerste blanke wijk waar niet-blanken met geweld worden weggehouden.
pi_187167685
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:46 schreef Frank_van_Putten het volgende:
Niet echt belangrijk
West-Melanesia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')