Demobolisatie tegen hun zin op onveilig grondgebied te Indonesië was verboden door de Nederlandse rechter.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
We hadden de Molukse militairen ook gewoon op Nederlands Indie achter kunnen laten en ze het verder maar laten uitzoeken... Maar ja, je hoeft geen Einstein te zijn om te weten wat er dan met ze gebeurd was.
Hij snapt niet dat de Nederlande staat dus 12.500 Molukse soldaten, vrouwen en kinderen ongewapend op Indonesisch grondgebjed in handen van extremistische nationalistische Indonesiche moslims wilde geven die ze vervolgens gruwelijk uit zouden moorden, maar dat dit gruwelijk besluit door de rechter werd tegengehouden.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Demobolisatie tegen hun zin op onveilig grondgebied te Indonesië was verboden door de Nederlandse rechter.
Er wordt gedacht dat als dit wel was gedaan deze Molukkers en hun gezinnen veelal slachtoffers zouden zijn van wraaknemend Indonesiérs.
Dat lijkt me niet . Er waren veel meer Indonesiërs en Nederlanders die toen in 1950 demobiliseerden en er is niet veel bekend over geweld tegen hen.
Er zal wel dingen gebeurd zijn.... maar lang niet zo op grote schaal. Ik weet geen voorbeelden.
Nee zo werkt het niet in dit land. Bepaalde dingen die je onder discriminatie “ZOU” kunnen zetten, worden geaccepteerd. Het ligt allemaal achter de “redenen”.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nogal ja.
Racisme is racisme. Ook als de dader tot een minderheidsgroep behoort.
Ik heb daar wel een boodschap aan. Het is met zaken als racisme heel simpel: je bent tegen racisme, of je vindt het geen probleem. Dit is zuiver racistisch en jij hebt daar geen bezwaar tegen. Ik vind dat nogal wat.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:09 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet in dit land. Bepaalde dingen die je onder discriminatie “ZOU” kunnen zetten, worden geaccepteerd. Het ligt allemaal achter de “redenen”.
Waarom zijn er bejaardentehuizen?
Waarom zijn er ladies only sportscholen?
Waarom zijn er Molukse wijken?
De redenen hierachter zijn goedgekeurd door de Nederlandse regering.
Dus wordt artikel 1 van de grondwet hier niet op toegepast.
Ken je wel discriminatie blijven roepen maar niemand heeft daar een boodschap aan.
www.klm.comquote:Op donderdag 30 mei 2019 11:53 schreef Oceanier het volgende:
De rechter was dus degene die hier een stokje voor heeft gestoken. Maar Nederland heeft uiteraard feitelijk niks verkeerds gedaan. My God, walgelijk. Achja, kruip nog meer in de billen van je regering, die trouwens de rug naar je toekeert samen met de Molukkers uit de Molukse wijken
Als je wilt meedoen zeker wel. Wil je niet meedoen, blijf dan maar lekker in je eigen rms bubbeltje waar wij geen last van je hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:00 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Molukkers hoeven helemaal niet te integreren, dat bepalen zij helemaal zelf
Dat stukje over geweld is normaal hoor. Als Noord-Korea niet zo’n sterk leger had was Amerika er ook allang overheen gegaan.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:10 schreef Jigzoz het volgende:
Wat een precedent schept dit ook: in bepaalde gevallen mogen buurtbewoners geweld gebruiken om de wijk etnisch zuiver te houden.
Was het maar zo simpel. Je leeft in een utopia. Molukse wijken, ladies only sportscholen en bejaartentehuizen bestaan gewoon en niemand heeft problemen ermee omdat ze de redenen erachter kennen en allemaal weten dat discriminatie hier niks mee te maken heeftquote:Op donderdag 30 mei 2019 12:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een boodschap aan. Het is met zaken als racisme heel simpel: je bent tegen racisme, of je vindt het geen probleem. Dit is zuiver racistisch en jij hebt daar geen bezwaar tegen. Ik vind dat nogal wat.
Maar vrijheid van meningsuiting en zo hoor. Je gaat je gang dus maar. Ik ben alleen benieuwd hoe je reageert als je zelf eens slachtoffer van racisme wordt. Volgens mij vind je het dan ineens wél een misdaad.
Sorry, ik was er niet bij toen die Molukkers je in elkaar hadden geslagen in Zaandam 30 jaar geleden, anders had ik ze wel tegengehoudenquote:Op donderdag 30 mei 2019 12:17 schreef Craptacular het volgende:
[..]
www.klm.com
Boek een ticket en verdwijn als je zo spuugt op Nederland jankbal.Dit is heel typisch gedrag van Molukkers. Heel erg janken om wat er gebeurd is. Ja het is allemaal niet netjes geweest, maar het is nou eenmaal gebeurd. Zaak om dat nooit meer te laten gebeuren. S
Move on, met je rms vlaggetje op je bomberjackje en zwarte zonnebril terwijl je er nooit bent geweest.
En nu is zelfs gewelddadig racisme al normaal. Behoorlijk gestoord moet je dan zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:28 schreef Oceanier het volgende:
Dat stukje over geweld is normaal hoor.
Nee je ziet dingen die er niet zijn, daar kan ik je niet verder mee helpen. Molukse wijken, bejaardentehuizen en ladies only sportscholen is helemaal niks mis mee. Het heeft namelijk niks met racisme en discriminatie te maken. Zolang jij dat niet wilt begrijpen, heb je alleen maar jezelf ermee.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En nu is zelfs gewelddadig racisme al normaal. Behoorlijk gestoord moet je dan zijn.
Ik ga er verder ook niet op in. Jij mag gewelddadige racistische opvattingen hebben en ik mag die zo goor vinden dat ik er geen aandacht aan wil besteden. Iedereen blij.
Nobody is impressed. Echt niemand hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:31 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Sorry, ik was er niet bij toen die Molukkers je in elkaar hadden geslagen in Zaandam 30 jaar geleden, anders had ik ze wel tegengehouden
Nee ik ben zeker niet impressed. Wat een glas Ayahuasca wel allemaal niet kan doen met 1 persoon. Je moet wat meer trots zijn op Nederland, want de Nederlandse regering houd zielsveel van de Molukse wijken. Niet zo boos zijn op je eigen land makker, anders kom je nooit uit de vicieuze negatieve cirkel en blijf je maar boos boos en nog eens boos.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:42 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Nobody is impressed. Echt niemand hoor.
Als jouw ideeën de generieke gedachtegang is bij de molukkertjes vind ik het niet raar dat ze het in al die jaren niet heel ver hebben geschopt. Dat is nog altijd jouw verlies dan.
Probeer je volk positief te ondersteunen over Nederland. Dat negatieve en het vormen van een "eigen" kolonie houd je waar je bent en dan zal je ook nooit maar dan nooit verder komen in het mooie Nederland.
Hater!quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:00 schreef Basp1 het volgende:
Ach nog 1 generatie wachten dan worden die wijken net zoals woonwagen kampen ook opgedoekt.
Precies, dat altijd maar boos zijn moet ook gaan vervelen op een gegeven momentquote:Op donderdag 30 mei 2019 12:52 schreef Oceanier het volgende:
anders kom je nooit uit de vicieuze negatieve cirkel en blijf je maar boos boos en nog eens boos.
En dat vergelijken met boos zijn om een ruit. Ik hoef het niet meer te doen, je hebt jezelf al helemaal vernederdquote:Op donderdag 30 mei 2019 13:14 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Precies, dat altijd maar boos zijn moet ook gaan vervelen op een gegeven moment![]()
• Molukkers boos over decoratie militairen
• Molukkers boos over gaswinning Shell
• Molukkers boos op Verhagen
• Molukkers boos over insigne
• Molukkers boos op DBB
Ik daag je uit om 1 post van mij te vinden waarin ik het woord "ruit" of "raam" noem.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:17 schreef Oceanier het volgende:
En dat vergelijken met boos zijn om een ruit. Ik hoef het niet meer te doen, je hebt jezelf al helemaal vernederd
Deze post.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:21 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Ik daag je uit om 1 post van mij te vinden waarin ik het woord "ruit" noem.
Omdat ik realistisch ben hoef je me nog geen hater te noemen. Wat is dat toch met half geïntegreerde mensen in nl die niet tegen kritiek kunnen?quote:
Op zich wel goed dat al die woede op bepaalde plekken bij elkaar geveegd is. Misschien kunnen die wijken bozemensenwijken worden. Dan is dat racistische aspect eraf en hoeven niet al die verbitterde zeikerds te emigreren, maar kunnen ze leuk samenwonen in speciale zeikwijken.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:14 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Precies, dat altijd maar boos zijn moet ook gaan vervelen op een gegeven moment![]()
• Molukkers boos over decoratie militairen
• Molukkers boos over gaswinning Shell
• Molukkers boos op Verhagen
• Molukkers boos over insigne
• Molukkers boos op DBB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |