Oké Hertog Stijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als alcoholisme een beperking is, dan zeker.
Ik heb nooit, op welk punt dan ook, meegedaan aan social media. Ja, Twitter als nieuwsvoorziening.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo'n kermisklant ben je wel ja.
Daar heb ik ook nog een account denk ik, met een prachtige foto erop.quote:
Chute door een fuut.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Karsten was als renner ook gemakkelijk af te leiden door langs vliegende / lopende dieren.
Ik heb sinds twee jaar geen feesboek meer.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben heel gelukkig met jou in mijn vriendenlijst. Ik wilde De Slob ook graag toevoegen maar die kon ik niet vinden.
Wat een teleurstelling.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb sinds twee jaar geen feesboek meer.
Zie je dat als social media?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leugens.
Ik kan me enkele sterke Twitch streams herinneren.
Facebook is ook allang niet meer relevant. Ik kijk er misschien eens in de week nog op.quote:
Dat vind ik heel dapper van je.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb nooit, op welk punt dan ook, meegedaan aan social media. Ja, Twitter als nieuwsvoorziening.
Voor Mani kom je vast terug.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb sinds twee jaar geen feesboek meer.
Haha, wat was ie slecht hè? Nog slechter dan in Haxball.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leugens.
Ik kan me enkele sterke Twitch streams herinneren.
Voeg me toe Stijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Facebook is ook allang niet meer relevant. Ik kijk er misschien eens in de week nog op.
Beetje evenementen bijhouden.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik gebruik Facebook alleen nog als agenda tegenwoordig.
Voeg me toe op Facebook Rellende_Rotscholier.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik gebruik Facebook alleen nog als agenda tegenwoordig.
Wat een kutkoers is dat joh. 100 keer sprinten met Erik Engerd en Hodor.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Verdammt, ik ben Noorwegen vergeten in te vullen.
Al onze subleagues gaan door het putje.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat is niet zo slim.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Horror kan er niks meer van.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een kutkoers is dat joh. 100 keer sprinten met Erik Engerd en Hodor.
Wellens of Lambrecht?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eens.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje evenementen bijhouden.
Berichten dat ik nu een boterham met pindakaas eet, dat zet ik in dit topic, niet op Facebook.
Haha ik weet jouw naam niet eens!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voeg me niet toe op Facebook Mani89.
En met geblokte Noor en Boasson die weer alle ritten gaat winnen of zoquote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is Boasson geen geblokte Noor?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En met geblokte Noor en Boasson die weer alle ritten gaat winnen of zo
Nee, het ligt aan je magnetron.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:16 schreef naatje_1 het volgende:
Is de verbinding bij jullie ook zo slecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |