Ik ben een soort van gedwongen, maar ik heb dus nog een heel beperkte vriendenlijst.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu pas? Iedereen zit inmiddels op instagram, heb ik van horen zeggen
Sociale druk om op Facebook te gaan zijn van die dingen die je niet meer verwachten in 2019.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben een soort van gedwongen, maar ik heb dus nog een heel beperkte vriendenlijst.
Noem je mij nu beperktquote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben een soort van gedwongen, maar ik heb dus nog een heel beperkte vriendenlijst.
Als alcoholisme een beperking is, dan zeker.quote:
Ik ben heel gelukkig met jou in mijn vriendenlijst. Ik wilde De Slob ook graag toevoegen maar die kon ik niet vinden.quote:
Oké Hertog Stijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als alcoholisme een beperking is, dan zeker.
Ik heb nooit, op welk punt dan ook, meegedaan aan social media. Ja, Twitter als nieuwsvoorziening.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo'n kermisklant ben je wel ja.
Daar heb ik ook nog een account denk ik, met een prachtige foto erop.quote:
Chute door een fuut.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Karsten was als renner ook gemakkelijk af te leiden door langs vliegende / lopende dieren.
Ik heb sinds twee jaar geen feesboek meer.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben heel gelukkig met jou in mijn vriendenlijst. Ik wilde De Slob ook graag toevoegen maar die kon ik niet vinden.
Wat een teleurstelling.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb sinds twee jaar geen feesboek meer.
Zie je dat als social media?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leugens.
Ik kan me enkele sterke Twitch streams herinneren.
Facebook is ook allang niet meer relevant. Ik kijk er misschien eens in de week nog op.quote:
Dat vind ik heel dapper van je.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb nooit, op welk punt dan ook, meegedaan aan social media. Ja, Twitter als nieuwsvoorziening.
Voor Mani kom je vast terug.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb sinds twee jaar geen feesboek meer.
Haha, wat was ie slecht hè? Nog slechter dan in Haxball.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leugens.
Ik kan me enkele sterke Twitch streams herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |