Wat een honden zijn het toch ook met hun gestaak elke keer.quote:Het stad- en streekvervoer in de provincies Utrecht en Gelderland gaat op dinsdag 28 mei alsnog meedoen aan de landelijke staking van het stad- en streekvervoer. Dat meldt vakbond FNV woensdag. Ook de NS doet mee aan de actiedag.
Eerder gaven vervoerders uit Utrecht en Gelderland aan niet mee te doen met de acties, maar ze hebben zich inmiddels toch aangesloten bij de vervoerdersacties. Alleen vervoerder Keolis in Utrecht rijdt dinsdag volgens normale dienstregeling.
De andere provincies meldden al op 8 mei te gaan staken op 28 mei. Werknemers van de NS en in het stad- en streekvervoer staken de hele dag om actie te voeren voor een beter pensioen. De staking begint dinsdag om 5.00 uur en duurt volgens de vakbond 24 uur.
https://www.nu.nl/economi(...)aking-op-28-mei.html
twitter:justinvendurmie twitterde op maandag 27-05-2019 om 20:12:13@LodewijkA Is deze landelijke staking ideaal? Nee.Worden de reizigers getroffen, terwijl zij ons salaris betalen én niets met deze kwestie te maken hebben? Ja.Ligt daar een pijnpunt van de tegenstanders van de staking? Ja.Is deze mening van de tegenstanders terecht? Ja. reageer retweet
Gelukkig vindt de rechter de staking prima, dus doei.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:11 schreef Nikonlover het volgende:
Ik hoop dat de ME al die asociale stakers weer aan het werk zet.
Doe eens een overzichtje?quote:Op maandag 27 mei 2019 20:11 schreef Nikonlover het volgende:
Wat een honden zijn het toch ook met hun gestaak elke keer.
Wat zanik je dan...quote:Ook fijn dat mensen in deze periode tentamens en examens hebben die niet verzet zullen worden.
Blij dat ik niet afhankelijk ben van die lui
Is niet mijn OPquote:Op maandag 27 mei 2019 20:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Doe eens een overzichtje?
[..]
Wat zanik je dan...![]()
In 17 jaar 2 dagen staken door geheel Nederland. Man man het is wat.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Wat zanik je dan...![]()
Dat bedoel ik, maar iedereen en zijn moeder is in paniek... Echt he...quote:Op maandag 27 mei 2019 20:23 schreef Cherni het volgende:
In 17 jaar 2 dagen staken door geheel Nederland. Man man het is wat.
Natuurlijk is het triest. Maar staken is niet door de rechter verboden en een laatste redmiddel om de overheid in beweging te krijgen om tot een akkoord te komen. En dan is het ook al lang van tevoren aangekondigd.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, maar iedereen en zijn moeder is in paniek... Echt he...
Het had je gesierd als je ff de hele draad gepost had, begin gerust vanaf het begin te lezen ipv te gaan cherry picken...:quote:Op maandag 27 mei 2019 20:19 schreef Nikonlover het volgende:
twitter:justinvendurmie twitterde op maandag 27-05-2019 om 20:12:13@:LodewijkA Is deze landelijke staking ideaal? Nee.Worden de reizigers getroffen, terwijl zij ons salaris betalen én niets met deze kwestie te maken hebben? Ja.Ligt daar een pijnpunt van de tegenstanders van de staking? Ja.Is deze mening van de tegenstanders terecht? Ja. reageer retweet
twitter:justinvendurmie twitterde op maandag 27-05-2019 om 20:04:47Na enig twijfel toch de behoefte om te reageren en mijn mening te uiten over de #OVstaking van morgen: reageer retweet
Men weet al drie weken dat er morgen gestaakt wordt maar dat is zelfs te kort dag om een alternatief te verzinnen voor je WWV...quote:Op maandag 27 mei 2019 20:33 schreef Cherni het volgende:
Natuurlijk is het triest. Maar staken is niet door de rechter verboden en een laatste redmiddel om de overheid in beweging te krijgen om tot een akkoord te komen. En dan is het ook al lang van tevoren aangekondigd.
Ik vind het heerlijk als ik eerlijk ben. Ten eerste, ik kan zat werk thuis doen en hou meer tijd over. Ten tweede, ik ben veel productiever als ik thuis werk.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die in oplossingen denkt.
Nou ja, Fok! is niet iedereen he.... volgens mij valt het best wel mee....quote:Op maandag 27 mei 2019 20:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, maar iedereen en zijn moeder is in paniek... Echt he...
Als jij drie weken van tevoren weet dat er iets staat te gebeuren ga je anticiperen. Maar nee, wat gaan we doen, helemaal niks en maar hopen de de overheid de staking gaat verbieden...quote:Op maandag 27 mei 2019 20:48 schreef Discombobulate het volgende:
Ik kan me voorstellen dat voor mensen die deze mogelijkheid niet hebben het wel zwaar kut is natuurlijk.
Ook als je hebt geanticipeerd kun je je vervolgens nog steeds kapot ergeren aan die luie egoïsten.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als jij drie weken van tevoren weet dat er iets staat te gebeuren ga je anticiperen. Maar nee, wat gaan we doen, helemaal niks en maar hopen de de overheid de staking gaat verbieden...
Ik wist neit dat het een draadje was.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het had je gesierd als je ff de hele draad gepost had, begin gerust vanaf het begin te lezen ipv te gaan cherry picken...:twitter:justinvendurmie twitterde op maandag 27-05-2019 om 20:04:47Na enig twijfel toch de behoefte om te reageren en mijn mening te uiten over de #OVstaking van morgen: reageer retweet
Foks! finest bedoel je?quote:Op maandag 27 mei 2019 20:52 schreef Kansenjongere het volgende:
Ook als je hebt geanticipeerd kun je je vervolgens nog steeds kapot ergeren aan die luie egoïsten.
Dat is het ook. In de praktijk hebben velen daar wel begrip voor.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:49 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nou ja, Fok! is niet iedereen he.... volgens mij valt het best wel mee....
Dat komt omdat ze niet door hebben waar het echt om gaat.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:57 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat is het ook. In de praktijk hebben velen daar wel begrip voor.
Wie gaat dat betalen?quote:Bovendien staken nog wel meer sectoren weliswaar op een andere dag. Alleen met die 66 ben ik het niet eens. Als je dat al wil moet het voor iedereen gelden. Ook voor toekomstige generaties en niet bevriezen voor een aantal jaar. Maar het gaat om meer. En helaas zie je dat niet terug in de media.
In 17 jaar 2 dagen staken door geheel Nederland. Man man het is wat.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Wat zanik je dan...![]()
In afspraak met de werkgever als die geen boete hoeft te betalen. Het scheelt bovendien de werkgever ook nog een groot deel. Het gaat niet over die aow alleen.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:12 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze niet door hebben waar het echt om gaat.
[..]
Wie gaat dat betalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |