Heb je een arme jeugd gehad?quote:Op maandag 27 mei 2019 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik lust gewoon niks. Zelfs geen cola.
Meer tijd voor het huishoudenquote:Op maandag 27 mei 2019 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe eens gek.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Leuk horloge gezien op Zalando van 17 euro. Verleidelijk.
Echt?quote:Op maandag 27 mei 2019 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, wel een strenge waarin ik geen prik mocht. En heb er later nooit aan kunnen wennen.
Later toch laten prikken (huehue).quote:Op maandag 27 mei 2019 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, wel een strenge waarin ik geen prik mocht. En heb er later nooit aan kunnen wennen.
Bier, hoezo is dit een vraag.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zou je liever laten vallen?
Seks of bier?
Zelfs geen kindercola?quote:Op maandag 27 mei 2019 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind deze vergelijking niet zo sterk.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Lesboseks ook maar soms is het echt lekker juist
Heb jij een vaste partner?quote:Op maandag 27 mei 2019 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind deze vergelijking niet zo sterk.
Hoezo vraag je dit zo vaak?quote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 17:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo vraag je dit zo vaak?
Vraag beantwoorden met een wedervraag. Hoppa.
Je bent er lekker slank door gebleven, niks mis mee.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat vond mijn moeder allemaal zoete troep.
Lekker corny. Goed bezig.quote:
Im looking for some titties for my banghole.quote:
Hoezo @Fascination raakte er anders wel opgewonden vanquote:Op maandag 27 mei 2019 18:12 schreef Chia het volgende:
Toch denk ik dat er punten mee scoren niet in zit.
Same herequote:Op maandag 27 mei 2019 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
@AirwiNquote:Op maandag 27 mei 2019 18:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat een of andere vieze 40+er zingt over 'meisjes' die hij mee wil nemen en verwennen.
Jup.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het domste is nog wel dat ie er waarschijnlijk nog om zit te grinniken ook.
Gadverdamme, wat een doorsnee man ben je geworden.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:46 schreef Faxie het volgende:
Heb een PS4 gekocht
Zelfs de golddiggers willen me niet, want ik maak alles zelf op
Ik vind het eerder schokkend dat samzz niet durft te vertellen hoeveel ongelezen emails ze hadquote:Op maandag 27 mei 2019 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het domste is nog wel dat ie er waarschijnlijk nog om zit te grinniken ook.
Samen met @Elvi gamen danquote:Op maandag 27 mei 2019 18:46 schreef Faxie het volgende:
Heb een PS4 gekocht
Zelfs de golddiggers willen me niet, want ik maak alles zelf op
Kom je een middagje spelen hier?quote:Op maandag 27 mei 2019 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat een doorsnee man ben je geworden.
Die Phileine steekjes van jou terwijl we zelf niet over jou kunnen oordelenquote:Op maandag 27 mei 2019 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen maar vage indie games spelen natuurlijk.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je verwart niet durven met gaat je geen fuck aan.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind het eerder schokkend dat samzz niet durft te vertellen hoeveel ongelezen emails ze had
Overcookedquote:Op maandag 27 mei 2019 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen maar vage indie games spelen natuurlijk.
Heb je geen eigen emailadres op je werkje ofzo?quote:Op maandag 27 mei 2019 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je verwart niet durven met gaat je geen fuck aan.
Dat valt nou ook wel weer meequote:Op maandag 27 mei 2019 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen maar vage indie games spelen natuurlijk.
Fifa 15 is toch al vet oud?quote:Op maandag 27 mei 2019 18:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat valt nou ook wel weer mee![]()
Maar heb nu Uncharted 4, Ni No Kuni 2, Last Guardian en FF15 erbij gehaald
In de PS+ Overcooked. Lekker samen kokenquote:Op maandag 27 mei 2019 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen met @:Elvi gamen dan![]()
Even iets uitzoeken met een goed coop missies en dan meteen samenwonen.
Phileine zegt sorryquote:Op maandag 27 mei 2019 18:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Die Phileine steekjes van jou terwijl we zelf niet over jou kunnen oordelen
Geen idee wat dat is. Weet alleen dat kleuters er domme dansjes op doen, dus veel plezier ermee en geef mijn portie maar aan Fikkie.quote:
Al zijn spul eruit, al jouw spul erinquote:Op maandag 27 mei 2019 18:56 schreef Debsterr het volgende:
Aaaaargh ik haat verhuizen en spullen uitzoeken
PlayerUnknown's Battleground is voor mensen die zich te goed voelen voor Fortnitequote:Op maandag 27 mei 2019 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is. Weet alleen dat kleuters er domme dansjes op doen, dus veel plezier ermee en geef mijn portie maar aan Fikkie.
Jij kijkt zeker wel vaak mee als Moosey gamet?quote:Op maandag 27 mei 2019 18:58 schreef Chia het volgende:
[..]
PlayerUnknown's Battleground is voor mensen die zich te goed voelen voor Fortnite
Nooit van gehoordquote:Op maandag 27 mei 2019 18:58 schreef Chia het volgende:
[..]
PlayerUnknown's Battleground is voor mensen die zich te goed voelen voor Fortnite
Ik kijk alleen Apex Legends mee, want dat is met paarden.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker wel vaak mee als Moosey gamet?
RDR2 ookquote:Op maandag 27 mei 2019 19:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik kijk alleen Apex Legends mee, want dat is met paarden.
Hij speelt geen red dead redemption dus de liefde is definitief over.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen met @:Elvi gamen dan![]()
Even iets uitzoeken met een goed coop missies en dan meteen samenwonen.
Omdat het 80% banaanvragen voor MCH waren.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind het eerder schokkend dat samzz niet durft te vertellen hoeveel ongelezen emails ze had
quote:Op maandag 27 mei 2019 19:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij speelt geen red dead redemption dus de liefde is definitief over.
Nope, nope, nopequote:
Dit jaar komen als het goed is Baldur's Gate, Icewind Dale en Neverwinter Nights op de PS4 uit.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope, nope, nope![]()
GTA 1 vond ik nog wel leuk, en een tijdje 3 gespeeld dacht ik. Heb 4 bij de PS3 gekregen maar amper gespeeld.
CoD vond ik leuk toen het nog een MoH kloon was.
Van RPG's houd ik in de regel meer van de JRPG's dan westerse RPG's. Er zijn wel uitzonderingen, maar ze komen op mij altijd iets te chaotisch over.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit jaar komen als het goed is Baldur's Gate, Icewind Dale en Neverwinter Nights op de PS4 uit.
Huh?quote:Op maandag 27 mei 2019 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van RPG's houd ik in de regel meer van de JRPG's dan westerse RPG's. Er zijn wel uitzonderingen, maar ze komen op mij altijd iets te chaotisch over.
Interface, graphics, klassen, wapens, magie etc. Ik verlies dan overzicht. En dat ze in de regel 300 uur aan gemeplay bieden maakt het ook niet overzichtelijker voor me. En ze zijn in de regel minder verhalend.quote:
Ben het hier niet mee eens, maar zal wel anderen hebben gespeeld dan jij.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Interface, graphics, klassen, wapens, magie etc. Ik verlies dan overzicht. En dat ze in de regel 300 uur aan gemeplay bieden maakt het ook niet overzichtelijker voor me. En ze zijn in de regel minder verhalend.
Grafisch mooi, maar kost mij echt moeite om te blijven spelen.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben het hier niet mee eens, maar zal wel anderen hebben gespeeld dan jij.
Ni no Kuni 2 bijvoorbeeld, man man man man.
Tja zo ervaar ik het. Ga m'n spellenvoorkeur niet aanpassen omdat jij ze anders ervaartquote:Op maandag 27 mei 2019 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is vaak wel je effe inwerken ja. 300 uur aan gameplay zie ik dan weer helaas nooit. Of je moet achievements whoring als gameplay zienquote:Op maandag 27 mei 2019 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Interface, graphics, klassen, wapens, magie etc. Ik verlies dan overzicht. En dat ze in de regel 300 uur aan gemeplay bieden maakt het ook niet overzichtelijker voor me. En ze zijn in de regel minder verhalend.
Je bent toch geen klein kind met je computerspelletjes?quote:Op maandag 27 mei 2019 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eternal Sonata is meer iets voor jouquote:Op maandag 27 mei 2019 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grafisch mooi, maar kost mij echt moeite om te blijven spelen.
Nouja ik ben er zo een die graag tegen de 100% aan zitquote:Op maandag 27 mei 2019 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is vaak wel je effe inwerken ja. 300 uur aan gameplay zie ik dan weer helaas nooit. Of je moet achievements whoring als gameplay zien
Zitten leuke dingen in, zoals je koninkrijk managen.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grafisch mooi, maar kost mij echt moeite om te blijven spelen.
Waar?quote:
Nee tuurlijk, maar ik snap niet goed hoe je aan het verschil tussen de 2 komt.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja zo ervaar ik het. Ga m'n spellenvoorkeur niet aanpassen omdat jij ze anders ervaart
Nee, ik ben een klein kind met 10.000 euro aan comics.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent toch geen klein kind met je computerspelletjes?
Ow dat is dan een stuk anders dan in deel 1...quote:Op maandag 27 mei 2019 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zitten leuke dingen in, zoals je koninkrijk managen.
Zitten ook teveel vervelende grind-dingen in.
Zoals verzamel 2000 ballen, 50 keer awakened worden, 50 trip doors, 150 sidequests, 100 errands, 100 citizens vinden, zoveel onderzoeken doen, zoveel tainted monsters vermoorden, zoveel skirmishes gedaan hebben, 500.000 gulden bezitten.
Pft.
Dat managen vind ik persoonlijk helemaal niks. Het haalt mij uit de flow van het verhaal omdat je ineens een RTS-achtige gameplay krijgt. Origineel, maar niks voor mij.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zitten leuke dingen in, zoals je koninkrijk managen.
Zitten ook teveel vervelende grind-dingen in.
Zoals verzamel 2000 ballen, 50 keer awakened worden, 50 trip doors, 150 sidequests, 100 errands, 100 citizens vinden, zoveel onderzoeken doen, zoveel tainted monsters vermoorden, zoveel skirmishes gedaan hebben, 500.000 gulden bezitten.
Pft.
Allang uitgespeeldquote:
Grafische stijl alleen al. De interfaces bij veel westerse RPG's zijn onderhand complete schilderijen, waarbij het me niet duidelijk is wat klikbaar is en wat niet in de eerste instantiequote:Op maandag 27 mei 2019 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, maar ik snap niet goed hoe je aan het verschil tussen de 2 komt.
[..]
Nee, ik ben een klein kind met 10.000 euro aan comics.
En je moet het wel doen, want de eindbaas is iets van 20 levels boven jou.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat is dan een stuk anders dan in deel 1...
Ik vond het begin erg leuk, maar einde erg matig.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat managen vind ik persoonlijk helemaal niks. Het haalt mij uit de flow van het verhaal omdat je ineens een RTS-achtige gameplay krijgt. Origineel, maar niks voor mij.
En idd, teveel grinden zonder echte uitdaging.
Ben ooit begonnen met NWN en moest daar ook veel voor inlezen. Toen lukte dat me nog.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Grafische stijl alleen al. De interfaces bij veel westerse RPG's zijn onderhand complete schilderijen, waarbij het me niet duidelijk is wat klikbaar is en wat niet in de eerste instantieEn dan heb ik er al niet zo'n zin meer in als het spel me niet binnen 30 minuten weet te boeien verder.
Ik hou niet zo meer van hoge drempels bij spellen. Heb er daar te veel voor. Dan moet het spel me op andere vlakken echt wel aanspreken anders haak ik af.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je moet het wel doen, want de eindbaas is iets van 20 levels boven jou.
[..]
Ik vond het begin erg leuk, maar einde erg matig.
Maar goed, al met al geen slechte 12 euro.
[..]
Ben ooit begonnen met NWN en moest daar ook veel voor inlezen. Toen lukte dat me nog.
Zit wat in.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hou niet zo meer van hoge drempels bij spellen. Heb er daar te veel voor. Dan moet het spel me op andere vlakken echt wel aanspreken anders haak ik af.
Heb ik al tig lang op m'n schijf staan hehe...quote:Op maandag 27 mei 2019 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit wat in.
Als je na je huidige lading nog een spel zoekt, wil ik wel Witcher 3 aanraden.
Zou hem zeker aanraden. Beste spel wat ik afgelopen jaren heb gespeeld.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb ik al tig lang op m'n schijf staan hehe...
Vond deel 1 meh... dus kijk nog wel even.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou hem zeker aanraden. Beste spel wat ik afgelopen jaren heb gespeeld.
quote:Op maandag 27 mei 2019 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoor nu zijn lach al in mijn hoofd.
Domme zeehondenlach vn hem.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoor nu zijn lach al in mijn hoofd.
He drat, nu heb ik zijn lach in m'n hoofdquote:
Op plekken met veel straling geweest?quote:Op maandag 27 mei 2019 20:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben er wel nieuwsgierig naar, ben er vorig jaar geweest
De tieten van de serveerster van de lunch in Tsjernobyl waren wel dikke knoepertsquote:Op maandag 27 mei 2019 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op plekken met veel straling geweest?
Ik wil er ook nog naartoe. Nu blijkt dat het op die toegankelijke plekken wel meevalt met de straling.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben er wel nieuwsgierig naar, ben er vorig jaar geweest
Kiev is best een leuke stad voor een citytrip en de tour is super geregeld dus het is niet eng om te doen ofzoquote:Op maandag 27 mei 2019 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog naartoe. Nu blijkt dat het op die toegankelijke plekken wel meevalt met de straling.
Samen?quote:Op maandag 27 mei 2019 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog naartoe. Nu blijkt dat het op die toegankelijke plekken wel meevalt met de straling.
Zou vast wat lijntjes uitgooien.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan mijn sporten en thuiswerken afzeggen. CEO trommelt iedereen op voor een meeting ‘s morgens.
Lekker grove grappen en niet een verhaal om op te moeten letten.quote:
Toen een keer bij zijn show geweest. Heerlijkquote:Op maandag 27 mei 2019 21:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Lekker grove grappen en niet een verhaal om op te moeten letten.![]()
![]()
Hoewel ik dat normaal ook wel leuk vindRonald Goedemondt
quote:Op maandag 27 mei 2019 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen een keer bij zijn show geweest. Heerlijk
Die zet ik net aanquote:Op maandag 27 mei 2019 21:22 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Welke?quote:
WORTELBALLETJESquote:
Wordt krap.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat ik het eind van de maand ga halen.
quote:
Misschien heb ik wel heel lang vakantie straksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is zo fucking grappig.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:22 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 27 mei 2019 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Misschien heb ik wel heel lang vakantie straks
FeestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jimmy of Ronald?quote:
[..]
[..]
Dacht dat je bij overheid zat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Meh; zal wel het een en ander gaan veranderen op termijn. Dus zal wel weer even uitkijken worden wat er allemaal gaat gebeuren.quote:
Nope.quote:
Ja dat is meestal zo bij die zaken. Maar je zat toch in een best goede positie?quote:Op maandag 27 mei 2019 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meh; zal wel het een en ander gaan veranderen op termijn. Dus zal wel weer even uitkijken worden wat er allemaal gaat gebeuren.
[..]
Nope.
Wel aardig; maar niet zoveel zin om (naar het buitenland) te verhuizen als dat zich voor gaat doen.quote:Op maandag 27 mei 2019 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is meestal zo bij die zaken. Maar je zat toch in een best goede positie?
Sowsow populaire jonguhquote:Op maandag 27 mei 2019 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel aardig; maar niet zoveel zin om (naar het buitenland) te verhuizen als dat zich voor gaat doen.
Komende periode maar eens wat gesprekken inplannen afhankelijk van het nieuws morgen.
[..]
[..]
Oh, dat is minder chillSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
'Ben ik nu zo slim, of zijn jullie nu zo dom? 'quote:Op maandag 27 mei 2019 22:29 schreef Californium het volgende:
Heeft er iemand nog een inspirerende quote die ik kan gebruiken voor mijn proefschrift?
k denk dat ze de humor kunnen waarderen, maar heeft geen enkele waarde in een kamer vol met professorenquote:Op maandag 27 mei 2019 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Ben ik nu zo slim, of zijn jullie nu zo dom? '
WAT?quote:Op maandag 27 mei 2019 22:34 schreef Lokasenna het volgende:
Morgen weer naar school. Wat heb ik mezelf aangedaan :S
Nog iets waar het over moet gaan?quote:Op maandag 27 mei 2019 22:29 schreef Californium het volgende:
Heeft er iemand nog een inspirerende quote die ik kan gebruiken voor mijn proefschrift?
Gelukkig is het volgende week nog maar 1 dag per week, maar was vergeten hoe slecht ik ben in een paar uur in een lokaal zitten luisteren.quote:
De stellingen over mijn proefschrift heb ik al. De rest is redelijk vrij in te vullen. De vorige had bijvoorbeeld een zin uit sesamstraatquote:Op maandag 27 mei 2019 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog iets waar het over moet gaan?
Snap ikquote:Op maandag 27 mei 2019 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig is het volgende week nog maar 1 dag per week, maar was vergeten hoe slecht ik ben in een paar uur in een lokaal zitten luisteren.
quote:Op maandag 27 mei 2019 22:40 schreef Californium het volgende:
[..]
De stellingen over mijn proefschrift heb ik al. De rest is redelijk vrij in te vullen. De vorige had bijvoorbeeld een zin uit sesamstraat
Maar heeft wat humor nodig vind ik
Mijn leven is al te serieus dus die zitten er ook wel in
“60% of the time, it works every time”quote:Op maandag 27 mei 2019 22:29 schreef Californium het volgende:
quote:Op maandag 27 mei 2019 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan even niks bedenken behalve Bobby B.
Die vind ik best leukquote:Op maandag 27 mei 2019 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
“60% of the time, it works every time”
Hoe ging ie ook alweer, the only way to get rid of temptation is to yield to it.quote:Op maandag 27 mei 2019 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
I can resist anything except temptation, Oscar Wilde
Deze vind ik oprecht altijd mooi:quote:Op maandag 27 mei 2019 22:48 schreef Californium het volgende:
[..]!
Ik denk dat ze wel kunnen lachen> ik kwam laatst ook 1 op 9gag tegen met iets van "Penis is like life. Both of them are harder because of women" zoiets
maar leek me iets te raar, vooral ook omdat ik vrouw ben
Mijn baas moet het wel gaan goedkeuren uiteindelijkquote:Op maandag 27 mei 2019 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
"don't fuckup, just fuck'n do it"
lospedrosa 2019
I drink and I know things, Tyrion Lannisterquote:Op maandag 27 mei 2019 22:40 schreef Californium het volgende:
[..]
De stellingen over mijn proefschrift heb ik al. De rest is redelijk vrij in te vullen. De vorige had bijvoorbeeld een zin uit sesamstraat
Maar heeft wat humor nodig vind ik
Mijn leven is al te serieus dus die zitten er ook wel in
Hier ookquote:Op dinsdag 28 mei 2019 05:54 schreef Lotusss het volgende:
Gaat lekker los buiten...
OT:
"Alcohol is never the solution. But neither is milk."
Onzinquote:Op dinsdag 28 mei 2019 06:43 schreef MissMSX het volgende:
Staken met hoerenweer is wel dubbel je potentiële sympathie verspelen
Je bent zelluf.quote:
Auto lenen?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 06:43 schreef MissMSX het volgende:
Staken met hoerenweer is wel dubbel je potentiële sympathie verspelen
Zie ik eruit als een pauper?quote:
Houden zoquote:
Klopt, en dat ben ik ookquote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Lekker in de file staan. Je had voor half 7 op je bestemming moeten zijn om die te ontwijken.
Preciesquote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Lekker in de file staan. Je had voor half 7 op je bestemming moeten zijn om die te ontwijken.
Zit ook al op kantoorquote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:08 schreef Chia het volgende:
[..]
"Lekker vroeg"quote:
Mag vanmiddag nog naar Eindhoven. Op tijd vertrekken dan maar, mits de training nog doorgaat en niet verzet wordt.quote:
quote:
Neen, doe het niet !! Denk aan je toekomst, je gezin en je kinderen. Wie weet hoe hard je die 17 euro ooit nog nodig hebt. Heb je je hypotheek afbetaald? Al zonnepanelen. Wees toch verstandig met je geld.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Leuk horloge gezien op Zalando van 17 euro. Verleidelijk.
Wehe gezinquote:Op dinsdag 28 mei 2019 08:39 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
[..]
Neen, doe het niet !! Denk aan je toekomst, je gezin en je kinderen. Wie weet hoe hard je die 17 euro ooit nog nodig hebt. Heb je je hypotheek afbetaald? Al zonnepanelen. Wees toch verstandig met je geld.
![]()
Bij Samzz zal het wel meevallen denk ikquote:Op dinsdag 28 mei 2019 08:53 schreef CherryLips het volgende:
Pushbericht van NOS: 'Stuk drukker op de weg."
Ja heel raar, had ik niet verwacht.
Leuk stukje sight seeing Nederland.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even via Zeeland naar je werk rijden.
Als ze niet kwamen had Samzz geen werk toch.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:03 schreef MCH het volgende:
Komende dagen weer een cranky Samzz omdat heel Duitsland weer op vakantie komt naar Sammzland
Nah alsoooo, komen ze kuilen graven?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:03 schreef MCH het volgende:
Komende dagen weer een cranky Samzz omdat heel Duitsland weer op vakantie komt naar Sammzland
Gewoon als een lekker mokkelquote:
Ik gisteren nog.quote:
Omg ik zag ze van de week voorbij komen op zalando.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:39 schreef Allures het volgende:
Ik zag iemand met panterprint nikes dus ik vragen van oooh waarvandaan en die gaf me ook het adres van een outlet
Binnenkort eens tijd voor vrij maken
ga je mee naar de outlet?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg ik zag ze van de week voorbij komen op zalando.
Hoe gingen je 4 dates afgelopen weekquote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:39 schreef Allures het volgende:
Ik zag iemand met panterprint nikes dus ik vragen van oooh waarvandaan en die gaf me ook het adres van een outlet
Binnenkort eens tijd voor vrij maken
zou wel handig zijn jaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je mee om de tassen van Allures te dragen?
Luiaardquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:22 schreef DrMarten het volgende:
Mijn plan om vandaag de schuur uit te mesten en te reorganiseren valt eem beetje in het water
Met haar wispelturige onzekere gedrag zou dit een heel vermoeiende dag wordenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je mee om de tassen van Allures te dragen?
Bij mij was er juist niets te beleven.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 08:53 schreef CherryLips het volgende:
Pushbericht van NOS: 'Stuk drukker op de weg."
Ja heel raar, had ik niet verwacht.
Wat een kut leven heb je als je moet beknibbelen op zo'n kleine uitgave.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 08:39 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
[..]
Neen, doe het niet !! Denk aan je toekomst, je gezin en je kinderen. Wie weet hoe hard je die 17 euro ooit nog nodig hebt. Heb je je hypotheek afbetaald? Al zonnepanelen. Wees toch verstandig met je geld.
![]()
Moet jij niet werken?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:22 schreef DrMarten het volgende:
Mijn plan om vandaag de schuur uit te mesten en te reorganiseren valt eem beetje in het water
HAHA!quote:
Wit en rood. Meer kleuren doen we niet aan.quote:
Ik kan je een paar goede klappen verkopen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wit en rood. Meer kleuren doen we niet aan.
Yep, gister al een slaap/eommelkamer opgeruimd en eitje naar de stort gemaakt. Wil de schuur dus nog opruimen, beetje de boel aan kant maken in huis.quote:
Wel het voordeel van daar wonen. Duitslandquote:
20 min rijdenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel het voordeel van daar wonen. DuitslandWij zaten ons er vrijdag ook weer over te verbazen hoe goedkoop het was.
Waar ga je voor shoppen?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep, gister al een slaap/eommelkamer opgeruimd en eitje naar de stort gemaakt. Wil de schuur dus nog opruimen, beetje de boel aan kant maken in huis.
Maar denk dat ik vanmiddag even naar de outlet in Ochtrup ga. De winkels waar ik heen wil zijn overdektGelijk even de tank volgooien daar.
Beide natuurlijk, yolo!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:30 schreef MCH het volgende:
Straks voor de lunch, gebakken of gestoomde gyozas?
Daar ben ik niet ijdel genoeg voorquote:
Nee Oberhausen, maar de benzine scheelde een hoop.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
20 min rijden
Moet wel zeggen dat lang niet allea daar goedkoop is. En wat wel echt goedkoop is, is vaak troep. Maar je hoeft maar net tegen een paar goedw dingen aan te lopen.
Waren jullie ook in Ochtrup dan?
Nog worsten in je mond gestopt?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee Oberhausen, maar de benzine scheelde een hoop.
*boks*quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wit en rood. Meer kleuren doen we niet aan.
Niet als je ze als potstickers bereid. Eerst de bodem crispy bakken in wat olie, dan wat water erbij en deksel erop om door te stomen.quote:
Om maar een paar dingen te noemen, de douchegel waar je hier 4 a 5 euro voor betaalt is daar 1 a 2 euro. Deo hier 4 a 5 euro, daar ook 1 euro 50. Drank. 6 flessen pepsi max cherry voor 6 euro, hier kosten die 1,90 per stuk. Benzine langs de snelweg 60 cent goedkoper.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
20 min rijden
Moet wel zeggen dat lang niet allea daar goedkoop is. En wat wel echt goedkoop is, is vaak troep. Maar je hoeft maar net tegen een paar goedw dingen aan te lopen.
Waren jullie ook in Ochtrup dan?
Niet onze jumbo hatenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Om maar een paar dingen te noemen, de douchegel waar je hier 4 a 5 euro voor betaalt is daar 1 a 2 euro. Deo hier 4 a 5 euro, daar ook 1 euro 50. Drank. 6 flessen pepsi max cherry voor 6 euro, hier kosten die 1,90 per stuk. Benzine langs de snelweg 60 cent goedkoper.
Loont meestal wel om ff op en neer te rijden, en ook weer eens wat anders dan de jumbo om de hoek.
Dat scheelt standaard zo'n 15ct/l voor de E10.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee Oberhausen, maar de benzine scheelde een hoop.
Huehue lekker nemen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Daar ben ik niet ijdel genoeg voor. Je neemt me maar lekker zoals ik ben of niet...
Jij? Nog nooit currywurst? Wat?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee heb nog nooit curryworst gehad eigenlijk.
Wat?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee heb nog nooit curryworst gehad eigenlijk.
Het verschil met de benzineprijzen hier wordt steeds kleinerquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat scheelt standaard zo'n 15ct/l voor de E10.
Net niet de moeite om soeciaal voor naar Duitsland te rijden, maar als ik toch in de buurt ben dan gooi ik daar de tank wel vol.
Overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Om maar een paar dingen te noemen, de douchegel waar je hier 4 a 5 euro voor betaalt is daar 1 a 2 euro. Deo hier 4 a 5 euro, daar ook 1 euro 50. Drank. 6 flessen pepsi max cherry voor 6 euro, hier kosten die 1,90 per stuk. Benzine langs de snelweg 60 cent goedkoper.
Loont meestal wel om ff op en neer te rijden, en ook weer eens wat anders dan de jumbo om de hoek.
quote:
Ik vind het ook gewoon leuk om met de vriendin even naar Duitsland te gaan en daar dingen te kopen. En het is er gewoon goedkoper. Punt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak
Ik kan in DLD niet tanken voor 1.15 langs de snelweg en als je 1 + 1 gratis acties koopt in NLD is de prijswinst al een stuk kleiner.
Huh, heb jij een vriendin?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon leuk om met de vriendin even naar Duitsland te gaan en daar dingen te kopen. En het is er gewoon goedkoper. Punt.
En ik maar denken dat je een rijke tata was omdat je sloten met geld verdient. Blijk je gewoon een eckte Nederlander die op de centjes let.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon leuk om met de vriendin even naar Duitsland te gaan en daar dingen te kopen. En het is er gewoon goedkoper. Punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |