Heb je een arme jeugd gehad?quote:Op maandag 27 mei 2019 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik lust gewoon niks. Zelfs geen cola.
Meer tijd voor het huishoudenquote:Op maandag 27 mei 2019 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe eens gek.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Leuk horloge gezien op Zalando van 17 euro. Verleidelijk.
Echt?quote:Op maandag 27 mei 2019 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, wel een strenge waarin ik geen prik mocht. En heb er later nooit aan kunnen wennen.
Later toch laten prikken (huehue).quote:Op maandag 27 mei 2019 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, wel een strenge waarin ik geen prik mocht. En heb er later nooit aan kunnen wennen.
Bier, hoezo is dit een vraag.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zou je liever laten vallen?
Seks of bier?
Zelfs geen kindercola?quote:Op maandag 27 mei 2019 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind deze vergelijking niet zo sterk.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Lesboseks ook maar soms is het echt lekker juist
Heb jij een vaste partner?quote:Op maandag 27 mei 2019 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind deze vergelijking niet zo sterk.
Hoezo vraag je dit zo vaak?quote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 17:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo vraag je dit zo vaak?
Vraag beantwoorden met een wedervraag. Hoppa.
Je bent er lekker slank door gebleven, niks mis mee.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat vond mijn moeder allemaal zoete troep.
Lekker corny. Goed bezig.quote:
Im looking for some titties for my banghole.quote:
Hoezo @Fascination raakte er anders wel opgewonden vanquote:Op maandag 27 mei 2019 18:12 schreef Chia het volgende:
Toch denk ik dat er punten mee scoren niet in zit.
Same herequote:Op maandag 27 mei 2019 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
@AirwiNquote:Op maandag 27 mei 2019 18:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat een of andere vieze 40+er zingt over 'meisjes' die hij mee wil nemen en verwennen.
Jup.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het domste is nog wel dat ie er waarschijnlijk nog om zit te grinniken ook.
Gadverdamme, wat een doorsnee man ben je geworden.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:46 schreef Faxie het volgende:
Heb een PS4 gekocht
Zelfs de golddiggers willen me niet, want ik maak alles zelf op
Ik vind het eerder schokkend dat samzz niet durft te vertellen hoeveel ongelezen emails ze hadquote:Op maandag 27 mei 2019 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het domste is nog wel dat ie er waarschijnlijk nog om zit te grinniken ook.
Samen met @Elvi gamen danquote:Op maandag 27 mei 2019 18:46 schreef Faxie het volgende:
Heb een PS4 gekocht
Zelfs de golddiggers willen me niet, want ik maak alles zelf op
Kom je een middagje spelen hier?quote:Op maandag 27 mei 2019 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat een doorsnee man ben je geworden.
Die Phileine steekjes van jou terwijl we zelf niet over jou kunnen oordelenquote:Op maandag 27 mei 2019 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen maar vage indie games spelen natuurlijk.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je verwart niet durven met gaat je geen fuck aan.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind het eerder schokkend dat samzz niet durft te vertellen hoeveel ongelezen emails ze had
Overcookedquote:Op maandag 27 mei 2019 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen maar vage indie games spelen natuurlijk.
Heb je geen eigen emailadres op je werkje ofzo?quote:Op maandag 27 mei 2019 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je verwart niet durven met gaat je geen fuck aan.
Dat valt nou ook wel weer meequote:Op maandag 27 mei 2019 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen maar vage indie games spelen natuurlijk.
Fifa 15 is toch al vet oud?quote:Op maandag 27 mei 2019 18:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat valt nou ook wel weer mee![]()
Maar heb nu Uncharted 4, Ni No Kuni 2, Last Guardian en FF15 erbij gehaald
In de PS+ Overcooked. Lekker samen kokenquote:Op maandag 27 mei 2019 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen met @:Elvi gamen dan![]()
Even iets uitzoeken met een goed coop missies en dan meteen samenwonen.
Phileine zegt sorryquote:Op maandag 27 mei 2019 18:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Die Phileine steekjes van jou terwijl we zelf niet over jou kunnen oordelen
Geen idee wat dat is. Weet alleen dat kleuters er domme dansjes op doen, dus veel plezier ermee en geef mijn portie maar aan Fikkie.quote:
Al zijn spul eruit, al jouw spul erinquote:Op maandag 27 mei 2019 18:56 schreef Debsterr het volgende:
Aaaaargh ik haat verhuizen en spullen uitzoeken
PlayerUnknown's Battleground is voor mensen die zich te goed voelen voor Fortnitequote:Op maandag 27 mei 2019 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is. Weet alleen dat kleuters er domme dansjes op doen, dus veel plezier ermee en geef mijn portie maar aan Fikkie.
Jij kijkt zeker wel vaak mee als Moosey gamet?quote:Op maandag 27 mei 2019 18:58 schreef Chia het volgende:
[..]
PlayerUnknown's Battleground is voor mensen die zich te goed voelen voor Fortnite
Nooit van gehoordquote:Op maandag 27 mei 2019 18:58 schreef Chia het volgende:
[..]
PlayerUnknown's Battleground is voor mensen die zich te goed voelen voor Fortnite
Ik kijk alleen Apex Legends mee, want dat is met paarden.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker wel vaak mee als Moosey gamet?
RDR2 ookquote:Op maandag 27 mei 2019 19:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik kijk alleen Apex Legends mee, want dat is met paarden.
Hij speelt geen red dead redemption dus de liefde is definitief over.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen met @:Elvi gamen dan![]()
Even iets uitzoeken met een goed coop missies en dan meteen samenwonen.
Omdat het 80% banaanvragen voor MCH waren.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind het eerder schokkend dat samzz niet durft te vertellen hoeveel ongelezen emails ze had
quote:Op maandag 27 mei 2019 19:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij speelt geen red dead redemption dus de liefde is definitief over.
Nope, nope, nopequote:
Dit jaar komen als het goed is Baldur's Gate, Icewind Dale en Neverwinter Nights op de PS4 uit.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope, nope, nope![]()
GTA 1 vond ik nog wel leuk, en een tijdje 3 gespeeld dacht ik. Heb 4 bij de PS3 gekregen maar amper gespeeld.
CoD vond ik leuk toen het nog een MoH kloon was.
Van RPG's houd ik in de regel meer van de JRPG's dan westerse RPG's. Er zijn wel uitzonderingen, maar ze komen op mij altijd iets te chaotisch over.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit jaar komen als het goed is Baldur's Gate, Icewind Dale en Neverwinter Nights op de PS4 uit.
Huh?quote:Op maandag 27 mei 2019 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van RPG's houd ik in de regel meer van de JRPG's dan westerse RPG's. Er zijn wel uitzonderingen, maar ze komen op mij altijd iets te chaotisch over.
Interface, graphics, klassen, wapens, magie etc. Ik verlies dan overzicht. En dat ze in de regel 300 uur aan gemeplay bieden maakt het ook niet overzichtelijker voor me. En ze zijn in de regel minder verhalend.quote:
Ben het hier niet mee eens, maar zal wel anderen hebben gespeeld dan jij.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Interface, graphics, klassen, wapens, magie etc. Ik verlies dan overzicht. En dat ze in de regel 300 uur aan gemeplay bieden maakt het ook niet overzichtelijker voor me. En ze zijn in de regel minder verhalend.
Grafisch mooi, maar kost mij echt moeite om te blijven spelen.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben het hier niet mee eens, maar zal wel anderen hebben gespeeld dan jij.
Ni no Kuni 2 bijvoorbeeld, man man man man.
Tja zo ervaar ik het. Ga m'n spellenvoorkeur niet aanpassen omdat jij ze anders ervaartquote:Op maandag 27 mei 2019 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is vaak wel je effe inwerken ja. 300 uur aan gameplay zie ik dan weer helaas nooit. Of je moet achievements whoring als gameplay zienquote:Op maandag 27 mei 2019 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Interface, graphics, klassen, wapens, magie etc. Ik verlies dan overzicht. En dat ze in de regel 300 uur aan gemeplay bieden maakt het ook niet overzichtelijker voor me. En ze zijn in de regel minder verhalend.
Je bent toch geen klein kind met je computerspelletjes?quote:Op maandag 27 mei 2019 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eternal Sonata is meer iets voor jouquote:Op maandag 27 mei 2019 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grafisch mooi, maar kost mij echt moeite om te blijven spelen.
Nouja ik ben er zo een die graag tegen de 100% aan zitquote:Op maandag 27 mei 2019 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is vaak wel je effe inwerken ja. 300 uur aan gameplay zie ik dan weer helaas nooit. Of je moet achievements whoring als gameplay zien
Zitten leuke dingen in, zoals je koninkrijk managen.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grafisch mooi, maar kost mij echt moeite om te blijven spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |