quote:
Bijten??quote:Op zondag 26 mei 2019 19:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat ze zo lekker kraken als je ze stuk bijt
quote:
Sundquote:Op zondag 26 mei 2019 19:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]ze zijn juist zo lekker om op te bijten! silly woman
Wat is 'normaal' in Duitsland?quote:Op zondag 26 mei 2019 19:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Wow, opkomst bij de EU verkiezingen hier tussen de 59% en 60%
Bijna dubbel dat wat het in Nederland was.
Absurdquote:Op zondag 26 mei 2019 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]in de rekken bij de kassa hebben ze vaak wat snoep /snacks ed. Of ze ze nu nog hebben,weet ik niet , is al wel 'n tijd geleden.
Ik vind de hemdjes van 1,80 euro wel fijn van de primark, draag ik toch onder kleding. En pyjama's zijn ook wel ok.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Absurd
Maar goed, eenmaal in een Primark geweest en dat was genoeg voor mijn leven
Net zoiets als de MediaMarkt, niks voor mij
IKEA en Action daarentegen
Vest en paraplu gekocht in een wat zonnig moest zijn Cordoba in zuid Spanje in mei, waar het dus uiteindelijk 6° was en de hele dag keihard regendequote:Op zondag 26 mei 2019 19:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik vind de hemdjes van 1,80 euro wel fijn van de primark, draag ik toch onder kleding. En pyjama's zijn ook wel ok.
En in Boston vorige week was het flink zonnig en ging mee op'n tour om walvissen te kijken, zonnebril en 'n petje gekocht voor 4,50 dollar samenja het is slecht om veel redenen dat 't zo goedkoop is maar soms toch wel handig
Ik ook niet... ook nog nooit een mediamarkt. Ikea was onder dwang een keer , nee 2 xquote:
Mediamarkt is goed voor als je een epilepsieaanval wil krijgen. En veel te duur.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ook niet... ook nog nooit een mediamarkt. Ikea was onder dwang een keer , nee 2 x
2x geweest om een cadeaubon te verzilveren. Verder, niet bedankt.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Mediamarkt is goed voor als je een epilepsieaanval wil krijgen. En veel te duur.
Dat is vooral mijn probleem. Verkopers daar zijn echt verschrikkelijk en bovenal hebben ze bar weinig verstand van zaken..quote:Op zondag 26 mei 2019 20:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En wat heb ik de verkopers belachelijk advies horen geven zeg toen iemand een dslr wou kopen...
Net als de Free Record Shop vroeger, heel veel films gekocht daar (en vrijwel nooit muziek)..quote:Op zondag 26 mei 2019 20:18 schreef Sarabi het volgende:
Mediamarkt was vroeger leuk voor de (afgeprijsde) dvd's, nu al 10 jaar niet meer geweest volgens mij.
Was laatst bij een fotozaak voor een verrekijker.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is vooral mijn probleem. Verkopers daar zijn echt verschrikkelijk en bovenal hebben ze bar weinig verstand van zaken..
Waterstones <3quote:Op zondag 26 mei 2019 20:54 schreef kwakz0r het volgende:
Waterstone’s in Amsterdam heeft ook Polo mints bij de kassa liggen
Ben benieuwd wat jullie hadden en hoe je het vondquote:Op zondag 26 mei 2019 20:52 schreef golfer het volgende:
De Kaukasische keuken was interessant. Morgen schrijf ik even een kort verslagje.
Aah de Right Whale? Heb je ze ook gezien? Je struikelt er zowat over langs de oostkust. (In de gebieden waar je mag komen in ieder geval)quote:Op zondag 26 mei 2019 19:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik vind de hemdjes van 1,80 euro wel fijn van de primark, draag ik toch onder kleding. En pyjama's zijn ook wel ok.
En in Boston vorige week was het flink zonnig en ging mee op'n tour om walvissen te kijken, zonnebril en 'n petje gekocht voor 4,50 dollar samenja het is slecht om veel redenen dat 't zo goedkoop is maar soms toch wel handig
Jup, ik ook.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat jullie hadden en hoe je het vond
Nee, lachenquote:Op zondag 26 mei 2019 23:09 schreef minilot het volgende:
Jup, ik ook.
Zal ik vanaf morgen reviews posten van de horeca in Center Parcs, of zeggen jullie: laat maar?
Nee, dat zeggen we nietquote:Op zondag 26 mei 2019 23:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Jup, ik ook.
Zal ik vanaf morgen reviews posten van de horeca in Center Parcs, of zeggen jullie: laat maar?
Ja doen. Ik ben nog nooit in zo’n park geweest en ken alleen maar “blije” verhalen. Wil die van jou ook horen.quote:Op zondag 26 mei 2019 23:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Jup, ik ook.
Humpback en minke whales gezien en dolfijnen en zeehondjes.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aah de Right Whale? Heb je ze ook gezien? Je struikelt er zowat over langs de oostkust. (In de gebieden waar je mag komen in ieder geval)
Heel graag! Zo uitgebreid mogelijk. Liefst met foto's. En Gunthers mening is ook belangrijk.quote:Op zondag 26 mei 2019 23:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Jup, ik ook.
Ik dacht dat dat juist heel erg mee vielquote:Op maandag 27 mei 2019 00:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
- Onbekend met Primark. Dat schijnt alleen voor kleine maatjes te zijn
Verwar je primark nu niet met coolcat? Volgens mij heeft primark gewoon grote maten hoor en jij bent nou ook niet weer zķ groot dat je buiten hun maten valtquote:Op maandag 27 mei 2019 00:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Duit:
- Onbekend met polo's
- Onbekend met Primark. Dat schijnt alleen voor kleine maatjes te zijn dus ik heb geen reden om er te komen. Ik heb wel een nachthemd van Primark. Gekregen van een vriendin die me mijn was zag opvouwen en geschokt was over de staat van mijn nachthemden.
Aah ok. Gaafquote:Op zondag 26 mei 2019 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Humpback en minke whales gezien en dolfijnen en zeehondjes.
Polo's wel bekend hier, zijn tshirts met kraagjesquote:Op maandag 27 mei 2019 00:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Duit:
- Onbekend met polo's
- Onbekend met Primark. Dat schijnt alleen voor kleine maatjes te zijn dus ik heb geen reden om er te komen. Ik heb wel een nachthemd van Primark. Gekregen van een vriendin die me mijn was zag opvouwen en geschokt was over de staat van mijn nachthemden.
Veel plezierquote:Op maandag 27 mei 2019 00:42 schreef golfer het volgende:
Online ingecheckt bij Transavia. Boardingpass uitgeprint. Komt nu wel echt dichtbij.
Veel plezier.quote:Op maandag 27 mei 2019 00:42 schreef golfer het volgende:
Online ingecheckt bij Transavia. Boardingpass uitgeprint. Komt nu wel echt dichtbij.
Ik heb ooit een brief gekregen van Woopsquote:Op maandag 27 mei 2019 08:16 schreef Candaasje het volgende:
Veel plezier (of sterkte) mini![]()
Ga je nog wel even met Woops the Wave of met Sap de Aardwortel op de foto? Speciaal voor ons?![]()
Valt mee hoor. Hier ook geen klein maatje. Spijkerbroeken zijn structureel te kort.quote:Op maandag 27 mei 2019 00:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Duit:
- Onbekend met polo's
Eh? Sap is van het droevig terziele gegane Land van Ooit!quote:Op maandag 27 mei 2019 08:16 schreef Candaasje het volgende:
Ga je nog wel even met Woops the Wave of met Sap de Aardwortel op de foto? Speciaal voor ons?![]()
Mag ik ook aan jouwquote:Op maandag 27 mei 2019 09:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Joh mini, je moet wel in de wildwaterbaan in het zwembad gaan. En dan moet je aan mij met mijn grote T denken, die wou er wil 20 miljoen keer vanaf, ookal kwam hij elke keer zonder zwembroek naar buiten. En hij wil zo graag weer terug naar dat zwembad...
Fijne vakantie voor iedereen!
Moooooggeh!quote:Op maandag 27 mei 2019 09:22 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja, vakantie voor iedereen! Geniet ervan lieve internetvriendjes
O shit, je hebt gelijk. Wellicht haal ik ze door elkaar omdat we volgens mij altijd naar programma's op het CP-kanaal keken en daar kwamen toen ook afleveringen van Kloontje (en dus ook Sap) voorbij...dacht ik...of mijn jeugdherinneringen zijn gewoon tot één versmolten, dat kan ookquote:Op maandag 27 mei 2019 09:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Eh? Sap is van het droevig terziele gegane Land van Ooit!Wat heeft die in godesnaam in Center Parcs te zoeken?!
vooruit.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Mag ik ook aan jouwT & O
denken zonder door een wildwaterbaan te gaan?
quote:- Het is een voormalig Gran Dorado-park
- De bouwstijl van het park imiteert een Zuid-Frans vissersdorp
- Het park valt in de 4-vogeltjescategorie
De wildwaterbaan is juist het leukste aan CPquote:Op maandag 27 mei 2019 09:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Mag ik ook aan jouwT & O
denken zonder door een wildwaterbaan te gaan?
Ik deed mijn best het nog enigzinds sightseeing-like aan te pakkenquote:
Kijk, zo is er toch maar weer wat mysteriequote:
Ik dacht, wtf is een stem-pels?quote:Op maandag 27 mei 2019 09:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, Sam heeft zijn stempels ook binnen, we mogen de UK in.
Alleen kut klote irritant dat nu net morgen die staking is en er achterlijke files verwacht worden![]()
Dat wordt op tijd vertrekken dus en in Europoort maar iets vinden waar we tijd kunnen uitzitten wanneer we te vroeg zijn (wat gaat gebeuren als we voor de files uit willen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op maandag 27 mei 2019 10:01 schreef Lonaa het volgende:
Het ging best een tijdje goed...Zucht.. die man heeft nog nooit van loonadministratiekantoren gehoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof wel dat iemand dat voor hem doet, maar dat gaat dus niet vlekkeloos. Ofzo.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zucht.. die man heeft nog nooit van loonadministratiekantoren gehoord?
Bij Centerparcs is het Orry en bij Landal is het Bolloquote:Op maandag 27 mei 2019 08:16 schreef Candaasje het volgende:
En ook veel plezier aan alle andere vakantiegangers!
Ik probeer me hier door de leerstof heen te worstelen, maar om de drie pagina's kan ik weer druk googlen omdat de powerpointpresentatie het boek lijkt tegen te spreken, en mijn aantekeningen weer wat anders zeggenJoy...
Naja, hier had ik het dus zo geregeld. Alle moneyz in voor de 25e, alle grote dingen afboeken van 27 tot 2. Maar ja.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier gaat alles in andere weken. Lijkt me super handig om te kunnen zeggen: alles ontvangen in de week van de 24e, alles betalen een week later. Zou voor het overzicht fijn zijn, zeker wanneer je geen tot krappe marges hebt. Nu houden we altijd wel genoeg in de plus, maar voor ik een beetje geld binnen bracht fluctueerde het soms erg dat banksaldo
Daar is een Centerparcs en Landal ontzettend fijn voor. Alles bij de hand en toch lekker weg.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
Volgens mij gaan wij dit jaar nog wel een week richting een Center Parc. Ik vond het als kind erg leuk. Als volwassene zet ik mij wel over het oubollige, kitscherige heen. Het gaat om Marijn. Veilige omgeving kennis laten maken met een zwembad (in het dorp hebben wij geen zwembad, alleen een natuurplas).
Precies. Ideaalquote:Op maandag 27 mei 2019 10:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar is een Centerparcs en Landal ontzettend fijn voor. Alles bij de hand en toch lekker weg.
Wij gaan er nog steeds vaak heen met de kinderen (6 en 8) gewoon omdat ze het daar fijn vinden en zelf hun gang kunnen gaan.
Waffooreendan? Nieuwsgierigquote:Op maandag 27 mei 2019 11:11 schreef Sarabi het volgende:
Gave bbq gekocht
Goede besteding van het vakantiegeld
Wij huren nog wel eens een huisje in Duitsland, in het najaar. Heb ook wel eens naar andere huisjes gezocht, maar Landal kwam altijd goedkoper uit in de regio waar we wilden zitten. En het huisje is echt prima, eenvoudig en niks fancy, maar wel met een haardquote:Op maandag 27 mei 2019 11:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben vrienden die regelmatig naar Landal-appartementen gaan en daar zo enthousiast over zijn dat ik serieus aan het overwegen ben om ook eens te gaan kijken. Maar dat is gewoon een goede verblijfplaats, dat park laten ze verder aan zich voorbij gaan.
Ik heb vandaag eindelijk gelegenheid om het songfestival te kijken
Dat wist ik allemaal wel, al was het maar omdat mijn moeder het al twee maanden nergens anders over heeft. Toch bedankt!quote:
Je kinderen zullen je dankbaar zijnquote:Op maandag 27 mei 2019 10:40 schreef Tally het volgende:
Daar is een Centerparcs en Landal ontzettend fijn voor. Alles bij de hand en toch lekker weg.
Wij gaan er nog steeds vaak heen met de kinderen (6 en 8) gewoon omdat ze het daar fijn vinden en zelf hun gang kunnen gaan.
Was ik Sam maar!quote:Op maandag 27 mei 2019 09:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, Sam heeft zijn stempels ook binnen, we mogen de UK in.
Een verlopen niet onderhouden Zuid-Frans vissersdorp na de Syrische invasie wellichtquote:Op maandag 27 mei 2019 09:46 schreef fietsie het volgende:
Mini, hier wat wetenswaardigheden:
- Het is een voormalig Gran Dorado-park
- De bouwstijl van het park imiteert een Zuid-Frans vissersdorp
- Het park valt in de 4-vogeltjescategorie
Oh leuk! Ik zal niet spoileren wie gewonnen heeftquote:Op maandag 27 mei 2019 11:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
.
Ik heb vandaag eindelijk gelegenheid om het songfestival te kijken
Ik vond er als kind ook al geen reet aan, dat vormt mijn beeld wellicht ook watquote:
Wat is Nivon ook alweer voor concept?quote:Op maandag 27 mei 2019 11:11 schreef borisz het volgende:
Ik ben 1x op een park in Zeeland geweest en dat was best wel prima.![]()
Wij gingen vroegah naar Nivon-huizen voor vakanties tussendoor.
Ik deed mijn best niet-triviale weetjes te vindenquote:Op maandag 27 mei 2019 12:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Een verlopen niet onderhouden Zuid-Frans vissersdorp na de Syrische invasie wellicht
En 4-vogeltjescategorie???
quote:Op maandag 27 mei 2019 12:27 schreef Bluezz het volgende:
CP is voor sommige mensen hartstikke leuk met/voor kinderen
quote:Op maandag 27 mei 2019 12:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh leuk! Ik zal niet spoileren wie gewonnen heeft![]()
Hoe voel je je verders?
quote:Op maandag 27 mei 2019 12:30 schreef Bluezz het volgende:
En ik vind Chernobyl/HBO maar een heftige miniserie.
Heb er gewoon wat onrustig van geslapen, wat vreselijk, wat een onwetenheid, onkunde en nog meer ellende zoals we nu allemaal weten. Maar die mensen, tķen! Echt horror
Voor iemand met een open mind heb je al aardig wat vooroordelen laten vallen.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:17 schreef minilot het volgende:
@:Anthraxx Ieder z'n ding! Ik vond Londen & omgeving en roadtrippen in Slovenië met baby juist hartstikke relaxed. Maar goed, ik gooide mijnes ook met een paar maanden al geregeld in natuurwater, dus wellicht niet geheel representatief
Wat wel scheelt is dat wij thuis op zeer nabije loopafstand een grote kinderboerderij en een ontzettend fijn recreatiestrandje hebben, dus de zin van met een jong kind naar Center Parcs ontgaat mij volledig. Maar goed, wellicht ben ik aan het einde van deze midweek volledig om.Open mind! #onderwegnu
We hebben Günther zojuist wakkergemopperd.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor iemand met een open mind heb je al aardig wat vooroordelen laten vallen.
quote:Op maandag 27 mei 2019 12:45 schreef Molo het volgende:
En even toiletrol veilig stellen, voor ik klaar ben met poepen en mijn kind lachend met de toiletrol wegrent
Herkenbaar, zo vaak gedaan dat. Heerlijk, kinderspelletjesquote:Op maandag 27 mei 2019 12:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Toen de bloesjongetjes klein waren, was elkaar tot mummie maken een favoriet spelletje.
Er gingen heel wat wcrollen doorheen![]()
Eeh, woeste bergpassen in het noorden, Piran in het zuiden, de hoofdstad, meerdere grottenstelsels her en der: van alles eigenlijk!quote:Op maandag 27 mei 2019 12:45 schreef Molo het volgende:
Mini, waar was jij nou geweest in Slovenië dan? Ik kan me dat helemaal niet meer herinneren dat je daar was. Daarom wel extra grappig dat ik je die honingtaart appte. Dat was dus echt toeval vanuit mijn invalshoek![]()
Breek je nek voorzichtig:quote:
Tofquote:Op maandag 27 mei 2019 13:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Eeh, woeste bergpassen in het noorden, Piran in het zuiden, de hoofdstad, meerdere grottenstelsels her en der: van alles eigenlijk!
Oow cool, met zo'n in hoogte verstelbaar rooster?quote:Op maandag 27 mei 2019 13:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Breek je nek voorzichtig:
[ afbeelding ]
Prijs op de foto was van een kleinere versie
Als ie in de tuin staat zal ik eens betere foto's maken
Je 'moet' eigenlijk nog een keer naar Corsica, maar dan wel in het voorseizoen. (hoofdseizoen = Libelle Zomerweek 2.0 geloof ik...) Echt een allemachtig mooi en divers eiland om met de auto doorheen te trekkenquote:Op maandag 27 mei 2019 13:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Eeh, woeste bergpassen in het noorden, Piran in het zuiden, de hoofdstad, meerdere grottenstelsels her en der: van alles eigenlijk!
Yesquote:Op maandag 27 mei 2019 13:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow cool, met zo'n in hoogte verstelbaar rooster?
Ah, die hebben vrienden van ons ook!quote:Op maandag 27 mei 2019 13:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Coolquote:Op maandag 27 mei 2019 13:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah, die hebben vrienden van ons ook!
Ik heb er verder geen ervaring mee, maar de gepofte aardappel smaakte prima!
Dat is nu te lezen via CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #28quote:Op zondag 26 mei 2019 21:48 schreef Isabeau het volgende:
Ben benieuwd wat jullie hadden en hoe je het vond
Ik las echt panty voorraadquote:Op maandag 27 mei 2019 13:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zo eindelijk iets gevonden waar ik mn pantry voorraad mee kan bijhouden, recepten kan verzamelen én shopping lijstjes kan genereren... Dat Airtable maakt zn hype wel waar.
Koos heeft er omheen gevaren en veel van het eiland gezien. Wil ik zeker ook een keer heenquote:Op maandag 27 mei 2019 13:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je 'moet' eigenlijk nog een keer naar Corsica, maar dan wel in het voorseizoen. (hoofdseizoen = Libelle Zomerweek 2.0 geloof ik...) Echt een allemachtig mooi en divers eiland om met de auto doorheen te trekken![]()
We zijn daar vorig jaar geweest, meer omdat we geen andere bestemming wisten en mijn ouders er echt ly-risch over waren dan dat we er zelf echt veel van verwachtten. (Mijn ouders zijn dan net zoals wij wel kampeerders, houden van bergwandelen in de Dolomieten, van meren en van bloemenpracht en...nouja, het buitenleven dus.)
Dus enigszins met een houding van 'ach, we zien wel' er heen gegaan. En dan sta je dus in de bergen en kijk je in de verte naar de zee. Of glij/spring je van rotsen naar beneden door klovenEn over-al bloemen, en cactussen... oh en varkentjes, en runderen, en nog moeflons!
Ik kan het dus aanbevelen![]()
(Maar Slovenië blijft ook prachtigEn Noorwegen
En Schotland staat ook zeker nog op de wish-list. Evenals Afrika, maar daar moet ik eerst een fatsoenlijk reisplan voor bedenken. 'Afrika' is nogal een breed begrip
)
Wellicht kun jij hem daar goed voor gebruiken.quote:
En dan recepten daarmeequote:Op maandag 27 mei 2019 13:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wellicht kun jij hem daar goed voor gebruiken.
Hangop.quote:
Klinkt interessantquote:Op maandag 27 mei 2019 13:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zo eindelijk iets gevonden waar ik mn pantry voorraad mee kan bijhouden, recepten kan verzamelen én shopping lijstjes kan genereren... Dat Airtable maakt zn hype wel waar.
En daarvoor kun je dan verschillende yoghurt soorten op je boodschappen lijstje zetten.quote:
En wat werd ie-de-reen voorgelogenquote:Op maandag 27 mei 2019 12:30 schreef Bluezz het volgende:
Heb er gewoon wat onrustig van geslapen, wat vreselijk, wat een onwetenheid, onkunde en nog meer ellende zoals we nu allemaal weten. Maar die mensen, tķen! Echt horror
Op netfix te zien?quote:Op maandag 27 mei 2019 12:30 schreef Bluezz het volgende:
HBOquote:
Twee nachtjes op de North Yorkshire Moors in een Innquote:Op maandag 27 mei 2019 12:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Was ik Sam maar!
Have fun jullie!Wat gaan jullie overzees ook alweer doen?
Is dat de Boretti barbecue?quote:Op maandag 27 mei 2019 13:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij waren vorig jaar in landal, met zoon van toen 6 en een step van de rommelmarkt voor 5 euro. Hij vond het heerlijk, de deur uitstappen en rondsteppen en dralen. De straat voor ons huis is best druk dus thuis gaat dat niet zo makkelijk. Maar goed, hij heeft ook intens veel plezier op een camping, in een hotel of in een huisje (zoals de Engelse cottage waar we dit jaar weer heen gaan). Alles is een avontuur en zo lang het niet vies of bedompt is vermaken wij ons ook wel met zijn lol.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Goeie typo welquote:Op maandag 27 mei 2019 13:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
En daarvoor kun je dan verschillende yoghurt soorten op je boodschappen lijstje zetten.
Vergelijkend wateronderzoek.
Natuurvriendenhuizen cq campings. In een huis heb je wel een eigen slaapkamer, maar keuken en de overige ruimten deel je. Er is dus een grote keuken en zorg je met z'n allen dat het huis schoon blijft. 'Doe het zelf hotels'-dus. Eenvoudig, maar alles is er wel. Daardoor ook wel goedkoop.quote:
Meerdere klasgenoten van me gingen daarheen in de zomersquote:Op maandag 27 mei 2019 14:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Natuurvriendenhuizen cq campings. In een huis heb je wel een eigen slaapkamer, maar keuken en de overige ruimten deel je. Er is dus een grote keuken en zorg je met z'n allen dat het huis schoon blijft. 'Doe het zelf hotels'-dus. Eenvoudig, maar alles is er wel. Daardoor ook wel goedkoop.
Jaquote:Op maandag 27 mei 2019 13:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En wat werd ie-de-reen voorgelogenMet desastreuze gevolgen
Oh jaquote:
Dat klinkt echt prachtig, Corsicaquote:Op maandag 27 mei 2019 13:26 schreef Candaasje het volgende:
Je 'moet' eigenlijk nog een keer naar Corsica, maar dan wel in het voorseizoen. (hoofdseizoen = Libelle Zomerweek 2.0 geloof ik...) Echt een allemachtig mooi en divers eiland om met de auto doorheen te trekken![]()
We zijn daar vorig jaar geweest, meer omdat we geen andere bestemming wisten en mijn ouders er echt ly-risch over waren dan dat we er zelf echt veel van verwachtten. (Mijn ouders zijn dan net zoals wij wel kampeerders, houden van bergwandelen in de Dolomieten, van meren en van bloemenpracht en...nouja, het buitenleven dus.)
Dus enigszins met een houding van 'ach, we zien wel' er heen gegaan. En dan sta je dus in de bergen en kijk je in de verte naar de zee. Of glij/spring je van rotsen naar beneden door klovenEn over-al bloemen, en cactussen... oh en varkentjes, en runderen, en nog moeflons!
Ik kan het dus aanbevelen![]()
(Maar Slovenië blijft ook prachtigEn Noorwegen
En Schotland staat ook zeker nog op de wish-list. Evenals Afrika, maar daar moet ik eerst een fatsoenlijk reisplan voor bedenken. 'Afrika' is nogal een breed begrip
)
In juni, als ik me niet vergisquote:Op maandag 27 mei 2019 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt echt prachtig, CorsicaWas je er in het voorseizoen/voorjaar? Want het viel me in Portugal ook op hoe ongelofelijk veel bloemen er waren
Allemaal bomen en struiken in bloei (met paars of geel of rood, zoooo mooi) en overal bloemen. Ik dacht bij dat klimaat dat het landschap er zoals Kroatië in de zomer uit zou zien (beetje dor en geel en droog en veel vetplanten), maar dit was echt prachtig.
Ik vind ergens zijn overigens fantastisch. Ik vind reizen alleen vreselijk(alleen de trein vind ik wel te doen, lange autoritten en vliegtuig zijn meh en bus is afschuwelijk).
Idd en zo'n huis als Allardsoog in Een-West, was een oude school. Voor de kids is er een gymzaal binnen, maar ook het buitenterrein is 'omhuist' waardoor je kleine kinderen lekker buiten kan laten spelen zonder er naar om te kijken. Prima om er een week te zittenquote:Op maandag 27 mei 2019 14:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Meerdere klasgenoten van me gingen daarheen in de zomers
Prima concept, zeker bij minder geld te besteden
Oh lollig dit!quote:Op maandag 27 mei 2019 14:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Idd en zo'n huis als Allardsoog in Een-West, was een oude school. Voor de kids is er een gymzaal binnen, maar ook het buitenterrein is 'omhuist' waardoor je kleine kinderen lekker buiten kan laten spelen zonder er naar om te kijken. Prima om er een week te zitten.
[ afbeelding ]
Helaas heb ik de "pret" gehad hier aantal jaren achtereen tegenaan te lopen (niet in de budget-prijs hoek ook nog eens) waardoor parken van grote ketens, waar schoonmaak over het algemeen wel echt goed geregeld is, toch een streepje voor hebben op het moment...quote:Op maandag 27 mei 2019 13:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
en zo lang het niet vies of bedompt is
Er waren nog wel vernieuwde cottages las ik!quote:Op maandag 27 mei 2019 17:31 schreef minilot het volgende:
Haiiiii vanuit Port Zélande. Woah, het huisje is echt heel krap, onhandig ingedeeld en verlopen - niet bepaald conform de berg geld voor de huur ervan!
Ja, wel dus. Vernieuwd én 'premium'. Kun je nagaanquote:Op maandag 27 mei 2019 17:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er waren nog wel vernieuwde cottages las ik!
Maar daar zitten jullie niet in dus
Dat ziet er geinig uit!quote:Op maandag 27 mei 2019 14:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Idd en zo'n huis als Allardsoog in Een-West, was een oude school. Voor de kids is er een gymzaal binnen, maar ook het buitenterrein is 'omhuist' waardoor je kleine kinderen lekker buiten kan laten spelen zonder er naar om te kijken. Prima om er een week te zitten.
[ afbeelding ]
quote:
Dat wordt dus geen luidruchtige seks voor moeders.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:40 schreef minilot het volgende:
Het is ook retegehorig zeg! Ik ben even op de bovenverdieping, slaapkamer met de deur dicht (bij snurkende Günther) en ik kan letterlijk elk woord van het gesprek beneden horen, terwijl ze juist zachtjes doen vanwege het dutje
Ik wil eigenlijk wel graag ludieke foto's hiervan zienquote:Op maandag 27 mei 2019 17:31 schreef minilot het volgende:
Haiiiii vanuit Port Zélande. Woah, het huisje is echt heel krap, onhandig ingedeeld en verlopen - niet bepaald conform de berg geld voor de huur ervan!
Docu’s met veel interviewsquote:
Ik kan niks beloven, maar wie weetquote:Op maandag 27 mei 2019 17:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel graag ludieke foto's hiervan zien![]()
Liefs inclusief geluidsopnamen van je broertje met OCPS
Meer updates graag, met alle detailsquote:Op maandag 27 mei 2019 18:26 schreef minilot het volgende:
Goed, mijn moeder en haar vriendin zijn aan het rellen bij de receptie omdat de handdoekenpakketten ontbreken, mijn broertje is in hongerstaking gegaan ondat Wi-Fi hier vijftien euro per dag kost (![]()
), Günther slaapt nog altijd zoetjes en J. en ik zitten in de zon en drinken 'chocolade'melk van de Dolce Gusto, één van de UPSsen van een premium-huisje. So far so good.
![]()
Wow ben ik blij met dikke mobiele pakket zonder roamingkostenquote:Op maandag 27 mei 2019 18:26 schreef minilot het volgende:
Wi-Fi hier vijftien euro per dag kost (![]()
),
Dat is toch niet meer van deze tijd!quote:Op maandag 27 mei 2019 18:26 schreef minilot het volgende:
Goed, mijn moeder en haar vriendin zijn aan het rellen bij de receptie omdat de handdoekenpakketten ontbreken, mijn broertje is in hongerstaking gegaan ondat Wi-Fi hier vijftien euro per dag kost (![]()
), Günther slaapt nog altijd zoetjes en J. en ik zitten in de zon en drinken 'chocolade'melk van de Dolce Gusto, één van de UPSsen van een premium-huisje. So far so good.
![]()
Op madeira op de hotelboulevard zat een klein supermarktje met apothekers-prijzen. 6 flessen bronwater in een pack waren duidelijk duurder dan 6 losse flessen, want ja, daar zit een draaggreep aan.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer van deze tijd!15 euro per dag vragen voor wifi
Premium en Wifi is niet inbegrepen?!quote:Op maandag 27 mei 2019 18:26 schreef minilot het volgende:
![]()
¤15 ergernisquote:Op maandag 27 mei 2019 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer van deze tijd!15 euro per dag vragen voor wifi
Nee, 4G is waarschijnlijk stabieler en snellerquote:Op maandag 27 mei 2019 18:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Premium en Wifi is niet inbegrepen?!
Hoe vroeg vertrekken jullie?quote:Op maandag 27 mei 2019 18:42 schreef golfer het volgende:
Deel van mijn koffer al ingepakt. Belangrijkste zit er al in (fles whisky).
https://www.centerparcs.nl/nl-nl/dc_cottages/c_premiumquote:Op maandag 27 mei 2019 18:26 schreef minilot het volgende:
![]()
Leuk verdienen dit. Zou ze er nog van verdenken om de standaard gratis wifi heel slecht te laten werken om zo meer te verdienen naar de premium.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:49 schreef minilot het volgende:
Herstel, foutieve informatie vanuit onze twee oma's bij de receptie. Gratis matige Wi-Fi inderdaad, loeidure premium Wi-Fi ook te krijgen. Mijn broertje heeft weer wat kleur op zijn snoet.
Wat een consternatiequote:Op maandag 27 mei 2019 18:49 schreef minilot het volgende:
Herstel, foutieve informatie vanuit onze twee oma's bij de receptie. Gratis matige Wi-Fi inderdaad, loeidure premium Wi-Fi ook te krijgen. Mijn broertje heeft weer wat kleur op zijn snoet.
Arme miniquote:Op maandag 27 mei 2019 19:01 schreef Tally het volgende:
Wi-Fi kost 25 euro voor 4 dagen bij Centerparcs. Port Zelande vind ik één van de mindere parken en dat is nog zacht uitgedrukt. Wij waren met zn 8-en en moesten de bank opzij schuiven als we aan tafel wilde :’) De jongste verbrande zich onder de douche omdat hij van op temperatuur naar loei heet gaan. Dat park zal ik niet snel nog eens bezoeken.
Als ik hoor hoe haar huisje was dan is alles boven de 4,50 euro teveel.quote:
Hoorde wel eens van vrienden die daar heen gingen, wat een prijzen.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als ik hoor hoe haar huisje was dan is alles boven de 4,50 euro teveel.
Al zal de prijs vast meer in de buurt van die fantastische 450 euro liggen
Rond de 1600 voor een midweek met 8 personen.quote:
Ik ga al heel mijn leven naar Centerparcs en Landals. Mijn moeder had vliegangst en wagenziek. Dus verder kwamen we niet. Met mijn man deden we in het begin van onze verkering ene jaar een stedentrip en het andere jaar een autovakantie verder weg. En dan met de schoonouders weekendjes Landal (denk aan Pasen/Pinksteren/Kerst). En met de kinderen hebben we dat er in gehouden. In de grote vakantie gaan wij wel met de auto naar Duitsland of Frankrijk maar tot nu toe ook alleen Landal of Centerparcs. Vorig jaar voor het eerst Kroatië met HomeAwayquote:
Slaat idd nergens op. De Efteling huisjes hebben ook internet. Hoef je niet extra voor te betalen. Maar is niet WiFiquote:Op maandag 27 mei 2019 19:58 schreef fietsie het volgende:
Wel bijzonder dat de EU telco’s maximale tarieven oplegt en uniforme roamingkosten maar dat gefilterde brakke WiFi met bergen beperkingen nog steeds verkocht mag worden tegen bogus tarieven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op maandag 27 mei 2019 19:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Rond de 1600 voor een midweek met 8 personen.
Kutste hellepark ever dat. En mooiste was dat ik er al eens eerder geweest was ookquote:Op maandag 27 mei 2019 19:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vroegah ben ik er jaarlijks geweest. Met drie gezinnen was het wel lollig.
Ook nog een keer met vrienden maar tegenwoordig zijn daar veel betere (goedkopere) alternatieven voor te vinden.
Met jonge kinderen denk ik dat zo’n park met nette huisjes een uitkomst kan zijn.
Trouwens in het redelijk recente verleden nog met o.a. Molo in zo’n park geweestWas ultra budget met onvergetelijk zwembad. Sauna met badpak, kutkinderen, ALLES
quote:Op maandag 27 mei 2019 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Mini.. sorry, vind het wel een leuke leedvermaak
En ieder ander op vakantie, ook updates plaatsen he? Altijd leuk om te lezen!Je verdomme, wat verdrietig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel veel sterkte daar
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
En ieder ander op vakantie, ook updates plaatsen he? Altijd leuk om te lezen!Oh shit UniekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
En ieder ander op vakantie, ook updates plaatsen he? Altijd leuk om te lezen!NoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Gelukkig was het wel Gristelijkquote:Op maandag 27 mei 2019 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Kutste hellepark ever dat. En mooiste was dat ik er al eens eerder geweest was ook
En ieder ander op vakantie, ook updates plaatsen he? Altijd leuk om te lezen!Kut zeg. Heel heel veel sterkte. En maak mooie herinneringen nu het nog kan. Ga ook naar zo’n kutparkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Respect tha lord! And fill your pocketsquote:
Haha ik moest echt hardop lachen. Ik hoop niet dat ze op dat idee komtquote:Op maandag 27 mei 2019 20:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Kut zeg. Heel heel veel sterkte. En maak mooie herinneringen nu het nog kan. Ga ook naar zo’n kutpark![]()
Je zou het met heel veel liefde (voor haar) doenquote:Op maandag 27 mei 2019 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Haha ik moest echt hardop lachen. Ik hoop niet dat ze op dat idee komt
Klinkt heerlijk man, veel goeie hapjes en drank erbij, matige spelletjes tussendoor, domme humor. Toppppquote:Op maandag 27 mei 2019 20:11 schreef Tally het volgende:
Ik ga woensdag naar Vennenbos (oud Centerparcs) en mijn ouders gaan mee. Mn Pa heeft gezegd dat hij met de meisjes wil vissen en donderdags een vogelhuisje timmeren (kan die zich kapot ergeren aan de andere ouders die niet kunnen timmeren).
En mn moeder wil woensdagavond bingo-enen ik ga dus aan de drank
Ik heb er gek genoeg ook wel zin inquote:Op maandag 27 mei 2019 20:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk man, veel goeie hapjes en drank erbij, matige spelletjes tussendoor, domme humor. Topppp
Af en toe bingo kan best enig zijnquote:Op maandag 27 mei 2019 20:11 schreef Tally het volgende:
Ik ga woensdag naar Vennenbos (oud Centerparcs) en mijn ouders gaan mee. Mn Pa heeft gezegd dat hij met de meisjes wil vissen en donderdags een vogelhuisje timmeren (kan die zich kapot ergeren aan de andere ouders die niet kunnen timmeren).
En mn moeder wil woensdagavond bingo-enen ik ga dus aan de drank
En ieder ander op vakantie, ook updates plaatsen he? Altijd leuk om te lezen!Oh bah, wat een naar bericht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel sterkte.![]()
The love you take is equal to the love you make.
En ieder ander op vakantie, ook updates plaatsen he? Altijd leuk om te lezen!Ach, wat naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de schok dat dat je weet dat het een aflopende zaak en een kwestie van tijd is (ik ken het helaas), brrr....
![]()
Heel veel sterkte![]()
![]()
Mijn DM staat open als je er over wil praten. Helaas heb ik het ook meegemaakt (alleen was het uitgezaaide prostaatkanker bij mijn vader)"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Dickpics gestuurd.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Thanks iedereen...
Dus vermaak mij met leedvermaak ( Mini)
En andere vakantie verslagen.. altijd zo leuk om te lezen.
En nog belangrijker hoe is het eten ( Mini) en de rest van de vakantiegangers
Yep, nice...quote:
Bingo spelen staat nog op mijn bucketlist. Nooit gedaan. Alleen op de middelbare school, Engelse werkwoordenbingo. Ik won een lolly.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Af en toe bingo kan best enig zijn
Enige gemis van mijn fantastische fjordenreis: geen bingo.
Henk heeft bingo avondenquote:Op maandag 27 mei 2019 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bingo spelen staat nog op mijn bucketlist. Nooit gedaan. Alleen op de middelbare school, Engelse werkwoordenbingo. Ik won een lolly.
Ooit met een groep vrienden (oa Anthraxx) een weekend in een huisje gezeten voor 15 euro pp. En daar zat ook een kop gratis D.E koffie bij (a 2,50 per bakkie). We zijn 2x naar het subtropisch zwemparadijs geweestquote:Op maandag 27 mei 2019 19:28 schreef Tally het volgende:
Rond de 1600 voor een midweek met 8 personen.
Last minutes kunnen idd een hoop geld schelen. We kijken tegen de grote vakantie aan voor een lastminute en anders blijf ik dit jaar gewoon werkenquote:Op maandag 27 mei 2019 20:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooit met een groep vrienden (oa Anthraxx) een weekend in een huisje gezeten voor 15 euro pp. En daar zat ook een kop gratis D.E koffie bij (a 2,50 per bakkie). We zijn 2x naar het subtropisch zwemparadijs geweestOngeveer 12 jaar geleden, in januari, last minute (woensdag geboekt, vrijdag gegaan).
Gefeliciteerd Omaquote:Op maandag 27 mei 2019 20:42 schreef Bluezz het volgende:
Onze jarige kleinzoon A. is vandaag 5 geworden. En had een prinsessentaart gevraagd. Nou die heeft ie gekregen! Zelfgemaakt door schdochter. Barbie in cake met groene jurk eromheen. Post m zo wel even. Zo leuk dat ze daar gewoon verder niet moeilijk over doen
Geleid door ‘ je mot je muil houwuh! ‘ opa Joopquote:
En ieder ander op vakantie, ook updates plaatsen he? Altijd leuk om te lezen!Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ok, dat moet ik gaan regelen. Asap.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geleid door ‘ je mot je muil houwuh! ‘ opa Joop
Tofquote:Op maandag 27 mei 2019 20:42 schreef Bluezz het volgende:
Onze jarige kleinzoon A. is vandaag 5 geworden. En had een prinsessentaart gevraagd. Nou die heeft ie gekregen! Zelfgemaakt door schdochter. Barbie in cake met groene jurk eromheen. Post m zo wel even. Zo leuk dat ze daar gewoon verder niet moeilijk over doen
Wat een tegenvallerquote:Op maandag 27 mei 2019 21:04 schreef Tele6 het volgende:
Uniekhoornsterkte voor jullie
Hier ook feestelijk nieuws (niet): de psychische thuiszorg is niet genoeg om m'n veiligheid te waarborgen, het wordt opname.Dus woensdagochtend begin ik. Tot dan logeer ik bij m'n vriend zodat ik niet alleen ben. We zijn vandaag even gaan kijken bij de afdeling waar ik heen ga. Ik vind het wel eng, maar ik besef me ook wel dat het nodig is. Het is op de open afdeling, dus ik kan gewoon gaan wandelen en zo. De mensen die ik er zag, zijn allemaal veel ouder dan ik. Dat is ook wel gek.
Vakantieparken: m'n moeder kan niet ver reizen (zie ook de VraagWatJeWil over NAH nu) dus ik heb ook een hoop parken gezien. Alleen vonden mijn ouders Landal al te duur, dus ik heb een hoop dubieuze oubollige huisjes gezien
Yup hebben we!quote:Op maandag 27 mei 2019 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik hoor net dat een vriend ons heeft geregistreerd voor de Nederlandse GP volgend jaar. Verjaardagscadeautje voor volgend jaar mochten we ingeloot worden.
Dus @:Bluezz en @:golfer
Hebben jullie een grasveld waar een tentje op kan en (van jullie) mag staan? Just in case?
Direct leren goedkope brokken te vretenquote:Op maandag 27 mei 2019 20:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Even banaal mopperen over de stomme grote vieze brokken die het asiel me heeft meegegeven voor mijn opvangers.Landelijke inkoop dus zij kunnen er ook weinig aan doen.
Waarom hoeven dieren volgens jou geen goede dingen? goedkope brokken, niet aanhalen, niet in huis laten.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Direct leren goedkope brokken te vreten
Spannend! Eng! Denk ik? Stoer dat je het aangaat, gaat je hopelijk mooie dingen en rust in je hoofd opleveren.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:04 schreef Tele6 het volgende:
Uniekhoornsterkte voor jullie
Hier ook feestelijk nieuws (niet): de psychische thuiszorg is niet genoeg om m'n veiligheid te waarborgen, het wordt opname.Dus woensdagochtend begin ik. Tot dan logeer ik bij m'n vriend zodat ik niet alleen ben. We zijn vandaag even gaan kijken bij de afdeling waar ik heen ga. Ik vind het wel eng, maar ik besef me ook wel dat het nodig is. Het is op de open afdeling, dus ik kan gewoon gaan wandelen en zo. De mensen die ik er zag, zijn allemaal veel ouder dan ik. Dat is ook wel gek.
Vakantieparken: m'n moeder kan niet ver reizen (zie ook de VraagWatJeWil over NAH nu) dus ik heb ook een hoop parken gezien. Alleen vonden mijn ouders Landal al te duur, dus ik heb een hoop dubieuze oubollige huisjes gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
Gewoon negeren.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waarom hoeven dieren volgens jou geen goede dingen? goedkope brokken, niet aanhalen, niet in huis laten.
Het valt me op dat je eigenlijk altijd, zonder enige vorm van liefde, spreekt over huisdieren.
Dat doe ik meestal, maar ik was er heel even klaar mee. Tering he.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gewoon negeren.
Choqueren is een vorm van aandacht vragen.
Goedkoop ≠ slechtquote:Op maandag 27 mei 2019 21:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waarom hoeven dieren volgens jou geen goede dingen? goedkope brokken, niet aanhalen, niet in huis laten.
Het valt me op dat je eigenlijk altijd, zonder enige vorm van liefde, spreekt over huisdieren.
Sommige mensen snappen het gewoon niet.. Niks aan te doen..quote:Op maandag 27 mei 2019 21:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal, maar ik was er heel even klaar mee. Tering he.
Dat is het wel. Veel granen. Slechte kwaliteit.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Goedkoop ≠ slecht
Bij de Aldi kun je toch ook prima eten voor humane consumptie halen?
Stinkpoepquote:Op maandag 27 mei 2019 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is het wel. Veel granen. Slechte kwaliteit.
En dat vraag je aan de grote voorvechter van de bio-industrie alhier??quote:Op maandag 27 mei 2019 21:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je hebt geen vegetarische kittens?quote:Op maandag 27 mei 2019 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is het wel. Veel granen. Slechte kwaliteit.
En ieder ander op vakantie, ook updates plaatsen he? Altijd leuk om te lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Sterkte
![]()
Ik heb sowieso geen kittens. Ik heb een bejaarde jeweetwelkaterquote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 21:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er zijn dus gewoon vegetarische brokken op de markt. Voor katten.
Whut?!quote:Op maandag 27 mei 2019 21:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er zijn dus gewoon vegetarische brokken op de markt. Voor katten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de woorden: When you're 5 year old wants a princess cake for his birthday? who am I to deny that?
En granen...quote:Op maandag 27 mei 2019 21:27 schreef Lonaa het volgende:
https://www.vegavriend.nl/a-29352211/benevo/benevo-kat-2kg-10kg/
bijv.
Altijd granen. Want goedkoop vulmiddel dat er net zo hard weer uit komt hoihoihoi.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 21:28 schreef Bluezz het volgende:
Prinsessetaart voor klzoon A.
Met een echte BarbieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ja hoor. Voor de vriendenprijs van 150 euro pp en 15 euro voor de Wifi kan er gebruik van ons gazon gemaakt worden. Fietsen erbij voor 40 euro per dag.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik hoor net dat een vriend ons heeft geregistreerd voor de Nederlandse GP volgend jaar. Verjaardagscadeautje voor volgend jaar mochten we ingeloot worden.
Dus @:Bluezz en @:golfer
Hebben jullie een grasveld waar een tentje op kan en (van jullie) mag staan? Just in case?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de woorden: When you're 5 year old wants a princess cake for his birthday? who am I to deny that?![]()
Yup! Kon ze als jongensmoeder toch een keer een barbie kopenquote:
Dan toch wel een vrijstaand tentje zeker? Niet geschakeld hequote:Op maandag 27 mei 2019 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor. Voor de vriendenprijs van 150 euro pp en 15 euro voor de Wifi kan er gebruik van ons gazon gemaakt worden. Fietsen erbij voor 40 euro per dag.
Wat liefquote:Op maandag 27 mei 2019 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor. Voor de vriendenprijs van 150 euro pp en 15 euro voor de Wifi kan er gebruik van ons gazon gemaakt worden. Fietsen erbij voor 40 euro per dag.
Hij is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de woorden: When you're 5 year old wants a princess cake for his birthday? who am I to deny that?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op maandag 27 mei 2019 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dan toch wel een vrijstaand tentje zeker? Niet geschakeld he
Ik wilde net zeggen..quote:Op maandag 27 mei 2019 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niks mis meequote:Op maandag 27 mei 2019 21:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yup! Kon ze als jongensmoeder toch een keer een barbie kopen
Overigens, die heb ik ook nog gekocht voor mijn zoon. Niet de vader van deze klzoon maar voor zijn broer
Stapeltent.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
En je kat schijt 13 van die 15 euro voor een 2 kilozak net zo hard weer uitquote:Op maandag 27 mei 2019 21:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Altijd granen. Want goedkoop vulmiddel dat er net zo hard weer uit komt hoihoihoi.
Toch werd ik gek aangekeken (jaren 80) en er waren wel wat negatieve reacties om me heen.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tentjesmelkerquote:
Precies, goed gedaan!quote:Op maandag 27 mei 2019 21:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toch werd ik gek aangekeken (jaren 80) en er waren wel wat negatieve reacties om me heen.
Boeie
Jup.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En je kat schijt 13 van die 15 euro voor een 2 kilozak net zo hard weer uit
quote:Op maandag 27 mei 2019 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Spannend! Eng! Denk ik? Stoer dat je het aangaat, gaat je hopelijk mooie dingen en rust in je hoofd opleveren.Ik vind het wel eng idd. Ik weet nog steeds niet precies hoe het daar zal gaan. Ik hoop dat ik me er niet al te alleen en misplaatst zal voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 mei 2019 21:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind het wel eng idd. Ik weet nog steeds niet precies hoe het daar zal gaan. Ik hoop dat ik me er niet al te alleen en misplaatst zal voelen
Uiteraard is het eng. Flinke stap en een stap in het onbekende en weg van huis. Superstoer dat je het doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook erg fijn dat je nu eindelijk geholpen kunt worden. Duurde echt best lang. Super dat je het zo lang gered hebt ook, je kunt trots zij hoor
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op maandag 27 mei 2019 21:16 schreef derLudolf het volgende:
Uniek, sterke. Wist je dat ze ziek was voordat ze werd opgenomen laatst?
Tele, weet niet wat ik moet zeggen, voordat ik wat verkeerds zeg.Schrik wel zeg maar. Sterkte.
Die heeft ie vast ook voor een leuk tarief.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
We kunnen beter uitgeloot worden denk ik
Bijkomend voordeel: je ziet de race toch beter op tv
quote:Op maandag 27 mei 2019 21:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind het wel eng idd. Ik weet nog steeds niet precies hoe het daar zal gaan. Ik hoop dat ik me er niet al te alleen en misplaatst zal voelen
Niemand zit daar voor pijn aan zijn grote teen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij mag daar zijn en ik denk dat je vanuit gedeelde ervaringen juist de aansluiting kunt vinden.
Beetje jammer dat je kamer geen Parc Plaza heeft, maar klinkt wel als een goede plek om je terug te trekken, ls je dat even nodig hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |