quote:
Bijten??quote:Op zondag 26 mei 2019 19:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat ze zo lekker kraken als je ze stuk bijt
quote:
Sundquote:Op zondag 26 mei 2019 19:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]ze zijn juist zo lekker om op te bijten! silly woman
Wat is 'normaal' in Duitsland?quote:Op zondag 26 mei 2019 19:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Wow, opkomst bij de EU verkiezingen hier tussen de 59% en 60%
Bijna dubbel dat wat het in Nederland was.
Absurdquote:Op zondag 26 mei 2019 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]in de rekken bij de kassa hebben ze vaak wat snoep /snacks ed. Of ze ze nu nog hebben,weet ik niet , is al wel 'n tijd geleden.
Ik vind de hemdjes van 1,80 euro wel fijn van de primark, draag ik toch onder kleding. En pyjama's zijn ook wel ok.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Absurd
Maar goed, eenmaal in een Primark geweest en dat was genoeg voor mijn leven
Net zoiets als de MediaMarkt, niks voor mij
IKEA en Action daarentegen
Vest en paraplu gekocht in een wat zonnig moest zijn Cordoba in zuid Spanje in mei, waar het dus uiteindelijk 6° was en de hele dag keihard regendequote:Op zondag 26 mei 2019 19:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik vind de hemdjes van 1,80 euro wel fijn van de primark, draag ik toch onder kleding. En pyjama's zijn ook wel ok.
En in Boston vorige week was het flink zonnig en ging mee op'n tour om walvissen te kijken, zonnebril en 'n petje gekocht voor 4,50 dollar samenja het is slecht om veel redenen dat 't zo goedkoop is maar soms toch wel handig
Ik ook niet... ook nog nooit een mediamarkt. Ikea was onder dwang een keer , nee 2 xquote:
Mediamarkt is goed voor als je een epilepsieaanval wil krijgen. En veel te duur.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ook niet... ook nog nooit een mediamarkt. Ikea was onder dwang een keer , nee 2 x
2x geweest om een cadeaubon te verzilveren. Verder, niet bedankt.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Mediamarkt is goed voor als je een epilepsieaanval wil krijgen. En veel te duur.
Dat is vooral mijn probleem. Verkopers daar zijn echt verschrikkelijk en bovenal hebben ze bar weinig verstand van zaken..quote:Op zondag 26 mei 2019 20:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En wat heb ik de verkopers belachelijk advies horen geven zeg toen iemand een dslr wou kopen...
Net als de Free Record Shop vroeger, heel veel films gekocht daar (en vrijwel nooit muziek)..quote:Op zondag 26 mei 2019 20:18 schreef Sarabi het volgende:
Mediamarkt was vroeger leuk voor de (afgeprijsde) dvd's, nu al 10 jaar niet meer geweest volgens mij.
Was laatst bij een fotozaak voor een verrekijker.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is vooral mijn probleem. Verkopers daar zijn echt verschrikkelijk en bovenal hebben ze bar weinig verstand van zaken..
Waterstones <3quote:Op zondag 26 mei 2019 20:54 schreef kwakz0r het volgende:
Waterstone’s in Amsterdam heeft ook Polo mints bij de kassa liggen
Ben benieuwd wat jullie hadden en hoe je het vondquote:Op zondag 26 mei 2019 20:52 schreef golfer het volgende:
De Kaukasische keuken was interessant. Morgen schrijf ik even een kort verslagje.
Aah de Right Whale? Heb je ze ook gezien? Je struikelt er zowat over langs de oostkust. (In de gebieden waar je mag komen in ieder geval)quote:Op zondag 26 mei 2019 19:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik vind de hemdjes van 1,80 euro wel fijn van de primark, draag ik toch onder kleding. En pyjama's zijn ook wel ok.
En in Boston vorige week was het flink zonnig en ging mee op'n tour om walvissen te kijken, zonnebril en 'n petje gekocht voor 4,50 dollar samenja het is slecht om veel redenen dat 't zo goedkoop is maar soms toch wel handig
Jup, ik ook.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat jullie hadden en hoe je het vond
Nee, lachenquote:Op zondag 26 mei 2019 23:09 schreef minilot het volgende:
Jup, ik ook.
Zal ik vanaf morgen reviews posten van de horeca in Center Parcs, of zeggen jullie: laat maar?
Nee, dat zeggen we nietquote:Op zondag 26 mei 2019 23:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Jup, ik ook.
Zal ik vanaf morgen reviews posten van de horeca in Center Parcs, of zeggen jullie: laat maar?
Ja doen. Ik ben nog nooit in zo’n park geweest en ken alleen maar “blije” verhalen. Wil die van jou ook horen.quote:Op zondag 26 mei 2019 23:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Jup, ik ook.
Humpback en minke whales gezien en dolfijnen en zeehondjes.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aah de Right Whale? Heb je ze ook gezien? Je struikelt er zowat over langs de oostkust. (In de gebieden waar je mag komen in ieder geval)
Heel graag! Zo uitgebreid mogelijk. Liefst met foto's. En Gunthers mening is ook belangrijk.quote:Op zondag 26 mei 2019 23:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Jup, ik ook.
Ik dacht dat dat juist heel erg mee vielquote:Op maandag 27 mei 2019 00:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
- Onbekend met Primark. Dat schijnt alleen voor kleine maatjes te zijn
Verwar je primark nu niet met coolcat? Volgens mij heeft primark gewoon grote maten hoor en jij bent nou ook niet weer zó groot dat je buiten hun maten valtquote:Op maandag 27 mei 2019 00:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Duit:
- Onbekend met polo's
- Onbekend met Primark. Dat schijnt alleen voor kleine maatjes te zijn dus ik heb geen reden om er te komen. Ik heb wel een nachthemd van Primark. Gekregen van een vriendin die me mijn was zag opvouwen en geschokt was over de staat van mijn nachthemden.
Aah ok. Gaafquote:Op zondag 26 mei 2019 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Humpback en minke whales gezien en dolfijnen en zeehondjes.
Polo's wel bekend hier, zijn tshirts met kraagjesquote:Op maandag 27 mei 2019 00:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Duit:
- Onbekend met polo's
- Onbekend met Primark. Dat schijnt alleen voor kleine maatjes te zijn dus ik heb geen reden om er te komen. Ik heb wel een nachthemd van Primark. Gekregen van een vriendin die me mijn was zag opvouwen en geschokt was over de staat van mijn nachthemden.
Veel plezierquote:Op maandag 27 mei 2019 00:42 schreef golfer het volgende:
Online ingecheckt bij Transavia. Boardingpass uitgeprint. Komt nu wel echt dichtbij.
Veel plezier.quote:Op maandag 27 mei 2019 00:42 schreef golfer het volgende:
Online ingecheckt bij Transavia. Boardingpass uitgeprint. Komt nu wel echt dichtbij.
Ik heb ooit een brief gekregen van Woopsquote:Op maandag 27 mei 2019 08:16 schreef Candaasje het volgende:
Veel plezier (of sterkte) mini![]()
Ga je nog wel even met Woops the Wave of met Sap de Aardwortel op de foto? Speciaal voor ons?![]()
Valt mee hoor. Hier ook geen klein maatje. Spijkerbroeken zijn structureel te kort.quote:Op maandag 27 mei 2019 00:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Duit:
- Onbekend met polo's
Eh? Sap is van het droevig terziele gegane Land van Ooit!quote:Op maandag 27 mei 2019 08:16 schreef Candaasje het volgende:
Ga je nog wel even met Woops the Wave of met Sap de Aardwortel op de foto? Speciaal voor ons?![]()
Mag ik ook aan jouwquote:Op maandag 27 mei 2019 09:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Joh mini, je moet wel in de wildwaterbaan in het zwembad gaan. En dan moet je aan mij met mijn grote T denken, die wou er wil 20 miljoen keer vanaf, ookal kwam hij elke keer zonder zwembroek naar buiten. En hij wil zo graag weer terug naar dat zwembad...
Fijne vakantie voor iedereen!
Moooooggeh!quote:Op maandag 27 mei 2019 09:22 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja, vakantie voor iedereen! Geniet ervan lieve internetvriendjes
O shit, je hebt gelijk. Wellicht haal ik ze door elkaar omdat we volgens mij altijd naar programma's op het CP-kanaal keken en daar kwamen toen ook afleveringen van Kloontje (en dus ook Sap) voorbij...dacht ik...of mijn jeugdherinneringen zijn gewoon tot één versmolten, dat kan ookquote:Op maandag 27 mei 2019 09:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Eh? Sap is van het droevig terziele gegane Land van Ooit!Wat heeft die in godesnaam in Center Parcs te zoeken?!
vooruit.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Mag ik ook aan jouwT & O
denken zonder door een wildwaterbaan te gaan?
quote:- Het is een voormalig Gran Dorado-park
- De bouwstijl van het park imiteert een Zuid-Frans vissersdorp
- Het park valt in de 4-vogeltjescategorie
De wildwaterbaan is juist het leukste aan CPquote:Op maandag 27 mei 2019 09:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Mag ik ook aan jouwT & O
denken zonder door een wildwaterbaan te gaan?
Ik deed mijn best het nog enigzinds sightseeing-like aan te pakkenquote:
Kijk, zo is er toch maar weer wat mysteriequote:
Ik dacht, wtf is een stem-pels?quote:Op maandag 27 mei 2019 09:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, Sam heeft zijn stempels ook binnen, we mogen de UK in.
Alleen kut klote irritant dat nu net morgen die staking is en er achterlijke files verwacht worden![]()
Dat wordt op tijd vertrekken dus en in Europoort maar iets vinden waar we tijd kunnen uitzitten wanneer we te vroeg zijn (wat gaat gebeuren als we voor de files uit willen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op maandag 27 mei 2019 10:01 schreef Lonaa het volgende:
Het ging best een tijdje goed...Zucht.. die man heeft nog nooit van loonadministratiekantoren gehoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof wel dat iemand dat voor hem doet, maar dat gaat dus niet vlekkeloos. Ofzo.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zucht.. die man heeft nog nooit van loonadministratiekantoren gehoord?
Bij Centerparcs is het Orry en bij Landal is het Bolloquote:Op maandag 27 mei 2019 08:16 schreef Candaasje het volgende:
En ook veel plezier aan alle andere vakantiegangers!
Ik probeer me hier door de leerstof heen te worstelen, maar om de drie pagina's kan ik weer druk googlen omdat de powerpointpresentatie het boek lijkt tegen te spreken, en mijn aantekeningen weer wat anders zeggenJoy...
Naja, hier had ik het dus zo geregeld. Alle moneyz in voor de 25e, alle grote dingen afboeken van 27 tot 2. Maar ja.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier gaat alles in andere weken. Lijkt me super handig om te kunnen zeggen: alles ontvangen in de week van de 24e, alles betalen een week later. Zou voor het overzicht fijn zijn, zeker wanneer je geen tot krappe marges hebt. Nu houden we altijd wel genoeg in de plus, maar voor ik een beetje geld binnen bracht fluctueerde het soms erg dat banksaldo
Daar is een Centerparcs en Landal ontzettend fijn voor. Alles bij de hand en toch lekker weg.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
Volgens mij gaan wij dit jaar nog wel een week richting een Center Parc. Ik vond het als kind erg leuk. Als volwassene zet ik mij wel over het oubollige, kitscherige heen. Het gaat om Marijn. Veilige omgeving kennis laten maken met een zwembad (in het dorp hebben wij geen zwembad, alleen een natuurplas).
Precies. Ideaalquote:Op maandag 27 mei 2019 10:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar is een Centerparcs en Landal ontzettend fijn voor. Alles bij de hand en toch lekker weg.
Wij gaan er nog steeds vaak heen met de kinderen (6 en 8) gewoon omdat ze het daar fijn vinden en zelf hun gang kunnen gaan.
Waffooreendan? Nieuwsgierigquote:Op maandag 27 mei 2019 11:11 schreef Sarabi het volgende:
Gave bbq gekocht
Goede besteding van het vakantiegeld
Wij huren nog wel eens een huisje in Duitsland, in het najaar. Heb ook wel eens naar andere huisjes gezocht, maar Landal kwam altijd goedkoper uit in de regio waar we wilden zitten. En het huisje is echt prima, eenvoudig en niks fancy, maar wel met een haardquote:Op maandag 27 mei 2019 11:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben vrienden die regelmatig naar Landal-appartementen gaan en daar zo enthousiast over zijn dat ik serieus aan het overwegen ben om ook eens te gaan kijken. Maar dat is gewoon een goede verblijfplaats, dat park laten ze verder aan zich voorbij gaan.
Ik heb vandaag eindelijk gelegenheid om het songfestival te kijken
Dat wist ik allemaal wel, al was het maar omdat mijn moeder het al twee maanden nergens anders over heeft. Toch bedankt!quote:
Je kinderen zullen je dankbaar zijnquote:Op maandag 27 mei 2019 10:40 schreef Tally het volgende:
Daar is een Centerparcs en Landal ontzettend fijn voor. Alles bij de hand en toch lekker weg.
Wij gaan er nog steeds vaak heen met de kinderen (6 en 8) gewoon omdat ze het daar fijn vinden en zelf hun gang kunnen gaan.
Was ik Sam maar!quote:Op maandag 27 mei 2019 09:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, Sam heeft zijn stempels ook binnen, we mogen de UK in.
Een verlopen niet onderhouden Zuid-Frans vissersdorp na de Syrische invasie wellichtquote:Op maandag 27 mei 2019 09:46 schreef fietsie het volgende:
Mini, hier wat wetenswaardigheden:
- Het is een voormalig Gran Dorado-park
- De bouwstijl van het park imiteert een Zuid-Frans vissersdorp
- Het park valt in de 4-vogeltjescategorie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |