Zit geen rem op zodra er bier ingaat; ook bizar hoe weinig moeite die lijkt te hebben met speciaalbier drinken.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Vraag me af waarom je dat dan nog wil, zo zonde van je vrije tijd
Beter het hele weekend op FOK!quote:Op zondag 26 mei 2019 17:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Vraag me af waarom je dat dan nog wil, zo zonde van je vrije tijd
Je kan het nergens anders kopen als bij de brouwerijquote:Op zondag 26 mei 2019 17:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Of helemaal naar Brussel rijden om bier te kopen.
Alcoholistquote:Op zondag 26 mei 2019 17:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Je kan het nergens anders kopen als bij de brouwerij
Ja dat is wel aso. Drink dan maar lekker alleen op je zolderkamer en verder niet.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Drinkt teveel en wordt er dan ook niet gezelliger op.
dan.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Lever m'n lever verpesten aan goed spul als aan de rommel die jij drinkt
lieverquote:Op zondag 26 mei 2019 17:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Die ligt er hier al een hele tijd op. Volgend weekend zomerdekbed alweer te warm waarschijnlijk.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Matras omgedraaid, molton vervangen, bed verschoond. Helemaal total loss nu
En dan lees ik dat het volgende week 25 graden wordt dus dan kan ik het zomerdekbed erop knallen.
Dan pas zomer dekbed?quote:Op zondag 26 mei 2019 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Matras omgedraaid, molton vervangen, bed verschoond. Helemaal total loss nu
En dan lees ik dat het volgende week 25 graden wordt dus dan kan ik het zomerdekbed erop knallen.
Jij bent meer van de afdeling dichtgeslibte aderenquote:Op zondag 26 mei 2019 17:30 schreef CherryLips het volgende:
Een schone werkende lever hebben
Even afkloppen.
De sluipmoordenaar. Snel en pijnloos.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent meer van de afdeling dichtgeslibte aderen
Je weet niet eens wat ik drinkquote:Op zondag 26 mei 2019 17:29 schreef MCH het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2019 17:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Corona maar de rest kan ook niet veel voorstellen, desalniettemin verras me
Ik had een flugel ijsje en een pina colada ijsje gisterenquote:Op zondag 26 mei 2019 17:29 schreef MCH het volgende:
[..]
My spirit animal has truly become a spirit to guide me. RIP...quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Als je er negatief aan begint kan het natuurlijk alleen maar meevallen.
Ieder zijn ding.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:46 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik vind t laatste seizoen van GoT wél tof.
Klinkt als seks met een FOK!ker.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Dat is zo. Maar alsnog vond ik t einde best okayquote:Op zondag 26 mei 2019 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Heeft niet zo veel met smaak te maken, denk ik.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat @:samzz geen smaak heeft?
quote:Op zondag 26 mei 2019 19:00 schreef MCH het volgende:
Wat naar weer voor @:missmsx om dat hier te moeten lezen
Jij mag dat.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar alsnog vond ik t einde best okay.
Met Q's leeftijd lijkt me dat wel.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat uit de tijd dat er nog geen excel was?
cl heeft ooit seks gehad?quote:Op zondag 26 mei 2019 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat uit de tijd dat er nog geen excel was?
Oh die site is zo groot, ben nog wel een dag of 2 bezig met alles bekijken denk ikquote:Op zondag 26 mei 2019 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor kittige pakjes heb je gekocht?
Eensquote:
Gaat meer om de look van de jurk.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien vormt ie beter om het chubbylijf van Allures
Heb zelfs een aantal korte broeken gekocht.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
Moet eigenlijk ook nog wat nieuwe kleding hebben.
Je kan altijd Pleaserr even taggen als je sponsoring nodig hebt.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nieuwe spijkerbroeken en bh's nodig.
Boks. Zo klote om te kopen.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:00 schreef CherryLips het volgende:
Heb vooral shirts nodig eigenlijk. Misschien nog een nieuwe broekquote:Op zondag 26 mei 2019 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb zelfs een aantal korte broeken gekocht.
whehequote:Op zondag 26 mei 2019 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan altijd Pleaserr even taggen als je sponsoring nodig hebt.
Je voldoet toch maar aan de helft?quote:Op zondag 26 mei 2019 20:08 schreef ElDinosaur het volgende:
"bald and bankrupt" is wel een briljant youtube kanaal
quote:Op zondag 26 mei 2019 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je voldoet toch maar aan de helft?
Onzin, nergens goed voor.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:00 schreef CherryLips het volgende:
Niet, gewoon neppe opblaastieten die vanzelf blijven staan.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:19 schreef Allures het volgende:
Deze is ook leuk maar dat werkt toch niet... waar moet je bh?
[ afbeelding ]
Ja dit dus. Of tietloos, kan ook.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet, gewoon neppe opblaastieten die vanzelf blijven staan.
Die van mij blijven al 20 jaar niet meer staanquote:Op zondag 26 mei 2019 20:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet, gewoon neppe opblaastieten die vanzelf blijven staan.
Als je er zo uitzag zou ik je keihard doen.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:19 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ie heel leuk staat als je heel plat bent eigenlijkquote:
En ik denk niet dat ik me dan zo zou verlagen dat ik jou zou doenquote:Op zondag 26 mei 2019 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je er zo uitzag zou ik je keihard doen.
Nja naomi smalls kwam er ook mee weg.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:23 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie heel leuk staat als je heel plat bent eigenlijk
Duidelijk dat er wat in moest toch? Denk ik
En ikquote:Op zondag 26 mei 2019 20:26 schreef Halimede het volgende:
Hun target audience is sowieso toch van die plastic barbie meisjes die elk jaar weer een BBL ondergaan?
quote:Op zondag 26 mei 2019 20:24 schreef Allures het volgende:
[..]
En ik denk niet dat ik me dan zo zou verlagen dat ik jou zou doen
Oh wacht nu ook al niet
En ik zou een carrière als model hebben
Wat is het?quote:Op zondag 26 mei 2019 20:28 schreef Halimede het volgende:
[..]
Jij bent toch niet aan het sparen voor een BBL he?
Mooi gordijnquote:Op zondag 26 mei 2019 20:19 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
BBL? Ik denk dan aan de opleiding maar dat is het vast nietquote:Op zondag 26 mei 2019 20:26 schreef Halimede het volgende:
Hun target audience is sowieso toch van die plastic barbie meisjes die elk jaar weer een BBL ondergaan?
Neuk.toch geen chubby's.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:24 schreef Allures het volgende:
[..]
En ik denk niet dat ik me dan zo zou verlagen dat ik jou zou doen
Oh wacht nu ook al niet
En ik zou een carrière als model hebben
Liposuctie en het weer inspuiten van het vet waardoor al die vrouwen zo'n luierlook krijgenquote:
Die zijn puur natuurquote:Op zondag 26 mei 2019 20:30 schreef Halimede het volgende:
[..]
Liposuctie en het weer inspuiten van het vet waardoor al die vrouwen zo'n luierlook krijgen
Die modellen op de website hebben dat vast ook allemaal laten doen
2 keer de helftquote:
Zou je implants doen of eigen vet?quote:Op zondag 26 mei 2019 20:33 schreef Allures het volgende:
Als ik iets zou doen is het als eerst een tieten lift en laten vullen
Zijn echt zielige zakjes sinds het afvallen
Dus je laat er gelijk een clitoris van maken?quote:Op zondag 26 mei 2019 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
Als ik iets zou laten doen, zou ik mijn penis laten verkleinen
quote:Op zondag 26 mei 2019 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zou mijn neus eens opnieuw recht laten zetten; dat is de laatste keer niet zo goed gelukt
Precies, weet ik ook eens hoe vrouwen zich voelen als er weer zo'n onbekwame vent op los gaat.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:37 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dus je laat er gelijk een clitoris van maken?
quote:Op zondag 26 mei 2019 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht even dat ik in de spiegel keek.
Ik ben bezig met mijn oksels te laten laserenquote:Op zondag 26 mei 2019 20:40 schreef Californium het volgende:
Ik zou mijn muffintopjes laten weghalen.... En misschien mijn boobie ietsje groter maken, en permanente haarverwijdering zou ik ook wel willen
Ik ben blij met mijn neusje en oren enzo
Maar dat is goed toch? Ik lees net dat mensen daar voor betalenquote:Op zondag 26 mei 2019 20:39 schreef Chia het volgende:
Sinds ik afgevallen ben lijkt het juist alsof er pensvet in mijn reet is geïnjecteerd. #pawgproblems
Schep maar weer op!quote:Op zondag 26 mei 2019 20:39 schreef Chia het volgende:
Sinds ik afgevallen ben lijkt het juist alsof er pensvet in mijn reet is geïnjecteerd. #pawgproblems
Waarom juist die plek?quote:Op zondag 26 mei 2019 20:41 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ben bezig met mijn oksels te laten laseren
pawg was een van de vragen tijdens onze laatste pubquizquote:Op zondag 26 mei 2019 20:39 schreef Chia het volgende:
Omdat ik vaker mijn oksels scheer ivm sporten dan mijn bikinilijnquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 26 mei 2019 20:48 schreef MissMSX het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sommige mensen hebben echt zo'n vreselijk bord voor hun kop he. Denken dat iedereen hun leven maar op hun behoeften gaat afstemmen![]()
#liefdagboek
Ja dat wel. Verwonder me er gewoon over de transitie dan een beetje lijkt op die van mensen die zo'n operatie ondergaan.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar dat is goed toch? Ik lees net dat mensen daar voor betalen
Partij Tegen Mensen Met Een Bord Voor Den Kop beginnen?quote:
Was die de inspiratie voor een nummer van Frans Duijts?quote:Op zondag 26 mei 2019 20:48 schreef MissMSX het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sommige mensen hebben echt zo'n vreselijk bord voor hun kop he. Denken dat iedereen hun leven maar op hun behoeften gaat afstemmen![]()
#liefdagboek
Goed ideequote:Op zondag 26 mei 2019 20:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Partij Tegen Mensen Met Een Bord Voor Den Kop beginnen?
Ik ben heel benieuwd naar wat hier achter zitquote:Op zondag 26 mei 2019 20:52 schreef MissMSX het volgende:
Ik snap gewoon echt niet wat er dan in je hoofd omgaat. Tot 4 keer toe blijven proberen om je hun kant op te manipuleren terwijl een normaal mens zou denken: jammer voor mij, volgende keer beter![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij ben jij heel mooiquote:Op zondag 26 mei 2019 20:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja dat wel. Verwonder me er gewoon over de transitie dan een beetje lijkt op die van mensen die zo'n operatie ondergaan.Maar die spuiten het vaak ook nog in hun hip dips volgens mij, die heb ik wel erg.
quote:Op zondag 26 mei 2019 20:52 schreef MissMSX het volgende:
Ik snap gewoon echt niet wat er dan in je hoofd omgaat. Tot 4 keer toe blijven proberen om je hun kant op te manipuleren terwijl een normaal mens zou denken: jammer voor mij, volgende keer beter![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 mei 2019 20:46 schreef Californium het volgende:
Soms dan halen mensen mij het bloed onder de nagels vandaan![]()
Ik had een afspraak verkeerd in mijn hoofd staan, dus toen ik daarna vroeg word ik tot vier keer toe genegeerd en toen werd ik een beetje geirriteerd...
En toen liet ik dat merken en toen kreeg ik een snipe met " ik zei je toch....".
Ja, sorry, maar zeg dat dan gelijk de eerste keer dat ik dat vraag dan kan ik door met mijn leven
Die 2e vind ik leuk!!!quote:Op zondag 26 mei 2019 19:51 schreef Allures het volgende:
[..]
Oh die site is zo groot, ben nog wel een dag of 2 bezig met alles bekijken denk ik
Tot nu toe vind ik deze 2 mooi
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wees blij. Ik kan niet eens Reader geïnstalleerd krijgen hierquote:Op zondag 26 mei 2019 21:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Stervende hoeren, loopt laptop iedere keer vast als ik document als pdf wil opslaan
JAquote:
De 10tallen lekkertjes voor je zeggen van niet.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel namens mijn people spreek als ik zeg 'zij jou ook niet'
IK WIL GEWOON DIE KUT CV VERSTURENquote:Op zondag 26 mei 2019 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wees blij. Ik kan niet eens Reader geïnstalleerd krijgen hier
Je nieuwe?quote:Op zondag 26 mei 2019 21:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Stervende hoeren, loopt laptop iedere keer vast als ik document als pdf wil opslaan
Geen gloeiende?quote:Op zondag 26 mei 2019 21:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Lieve schat, het is een teken. Snap dat danquote:
Onder de gordelquote:
Teken dat die kutlaptop straks het raam uit gaat ja.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lieve schat, het is een teken. Snap dat dan
Ga jij nou maar dikke mensen betasten.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:10 schreef Elvi het volgende:
En jij wil iets met computers doen en dan kan je niet eens een PDF-je maken
Dat doe ik elke nacht voor het slapengaanquote:Op zondag 26 mei 2019 21:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga jij nou maar dikke mensen betasten.
Ja deze safe space is voor iedereen.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we het in deze SC in een veilige omgeving delen.
Volgens Firefox is het niet veilig op FOK!quote:Op zondag 26 mei 2019 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gelukkig kunnen we het in deze SC in een veilige omgeving delen.
Hoorde dat beest donderdag al, maar toen kon ik m niet meer vinden natuurlijk.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nu al? In wat voor moeras woon jij dan
Kopen dan. Kan niet meer dan een paar tientjes kosten daar.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:13 schreef Allures het volgende:
Oooh een van mijn favorieten is in de sale![]()
![]()
Maar ik denk niet dat ik blote buik durf![]()
[ afbeelding ]
Bel AIr.quote:
Ik kocht er 4. Maar dat was vanwege mn verjaardag. Die lui op mn werk aten denk ik net aan een halve.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je koopt meer dan 1 bus tegelijk? Godin.
Dat deed ik vroeger als kind met m'n verjaardag. Met van die keiharde zilveren bolletjes waar je je kiezen op brak.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Ging je versier je eigen kleffe cakeplak workshop organiseren?
Jaquote:Op zondag 26 mei 2019 21:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Ging je versier je eigen kleffe cakeplak workshop organiseren?
Ik had gewoon tumtums en m&ms.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger als kind met m'n verjaardag. Met van die keiharde zilveren bolletjes waar je je kiezen op brak.
En dan vervolgens zo hard achter in je keel schoten (huehue) dat je dacht te stikkenquote:Op zondag 26 mei 2019 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger als kind met m'n verjaardag. Met van die keiharde zilveren bolletjes waar je je kiezen op brak.
Vinden de meeste collega's ook altijd wel. Heb het vaker gedaan inmiddels. Altijd een succesquote:Op zondag 26 mei 2019 21:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Zou ik echt geweldig vinden als 1 van mn collega´s dat deed.
Only 80s kids can relate.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan vervolgens zo hard achter in je keel schoten (huehue) dat je dacht te stikken
Jaaaaaaaaquote:Op zondag 26 mei 2019 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)auwgomchallenge.htmlquote:Op zondag 26 mei 2019 21:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan vervolgens zo hard achter in je keel schoten (huehue) dat je dacht te stikken
Die doodsangstquote:Op zondag 26 mei 2019 21:54 schreef MCH het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)auwgomchallenge.html
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:54 schreef MCH het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)auwgomchallenge.html
Watquote:Op zondag 26 mei 2019 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorig jaar brak mijn stuur af in een bocht
Oeiquote:Op zondag 26 mei 2019 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorig jaar brak mijn stuur af in een bocht
Brak precies af langs de stuurpen en daarna had ik ineens het rechtste deel van het stuur los in mijn handenquote:
Pliesie is je beste vriend.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:59 schreef Faxie het volgende:
Ik kwam erachter dat ik geen sleutel had...slechts een kleine bahco waar ik amper kracht mee kon zetten
Toen kwam de politie toevallig langs en die hadden een geschikte sleutel
Ja maar, hoe kan een stuur nou afbrekenquote:Op zondag 26 mei 2019 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Brak precies af langs de stuurpen en daarna had ik ineens het rechtste deel van het stuur los in mijn handen![]()
Ging vrij gracieus op mijn plaat en ving mezelf nog behoorlijk goed op. Achteraf had ik daar een hoop kunnen breken.
[..]
Pliesie is je beste vriend.
Moeheid of onjuiste montage, gebeurde vandaag nog in de Giroquote:Op zondag 26 mei 2019 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar, hoe kan een stuur nou afbreken
Wel geluk gehad dan
Geen idee, rot stuur ofzo. Vriendin waarmee ik was had ook een wtf moment.quote:Op zondag 26 mei 2019 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar, hoe kan een stuur nou afbreken
Wel geluk gehad dan
Ow dacht een autostuurquote:Op zondag 26 mei 2019 23:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee, rot stuur ofzo. Vriendin waarmee ik was had ook een wtf moment.
Pas maar op dat die niet opeens naar beneden knalt....quote:Op zondag 26 mei 2019 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Mijn zadel zakt de laatste tijd steeds in
Fatty4life maar het fietst echt kut.
Ik zat naar Halli's vakantie te vragenm aar blijkbaar deed ik dat in het datingtopic dus ik dacht dat mijn post (hier) verwijderd wasquote:Op maandag 27 mei 2019 00:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat had je nu weer voor gemeens gezegd.
Stuur PM danquote:Op maandag 27 mei 2019 00:16 schreef MCH het volgende:
@:Vinniiee wat mot je in mijn dm, ik kan niks terugsturen
quote:Op maandag 27 mei 2019 00:17 schreef MCH het volgende:
[..]
alsof dat wel werkt, waarom stel je die vraag überhaupt. Ik snap hem niet.
Nee kan aanblijvenquote:Op maandag 27 mei 2019 00:25 schreef MCH het volgende:
Moet je een draadloze muis en toetsenbord altijd uitzetten (ivm batterijgebruik)?
Of je even normaal kunt doenquote:Op maandag 27 mei 2019 00:17 schreef MCH het volgende:
[..]
alsof dat wel werkt, waarom stel je die vraag überhaupt. Ik snap hem niet.
quote:Op maandag 27 mei 2019 00:16 schreef MCH het volgende:
@:Vinniiee wat mot je in mijn dm, ik kan niks terugsturen
Ook maar ff naar MCH DM'en straks...quote:
Waarom denk je dat ze geen zin heeft?quote:
Omdat ze liefdesverdriet heeft?quote:Op maandag 27 mei 2019 08:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze geen zin heeft?
Nieuwsgierig.quote:Op maandag 27 mei 2019 08:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Het was gewoon grappig, klonk alsof hij bang was.
Voornamelijk na 2 weken vakantie weer beginnen werkenquote:Op maandag 27 mei 2019 08:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze geen zin heeft?
Je vraag kan je ook gewoon hier stellen hoor, alsof je te bang bent voor je imago als je iets tegen mij zegt in de SCquote:Op maandag 27 mei 2019 08:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het principe van een DM?
Daar ben je zo weer overheenquote:Op maandag 27 mei 2019 08:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voornamelijk na 2 weken vakantie weer beginnen werken.
Sowieso.quote:
Hij is zo leukquote:
Nog net.quote:
Dat kwam door vreselijke figuren zoals Leandra en golfer, ik kon er niks aan doenquote:Op maandag 27 mei 2019 08:47 schreef Samzz het volgende:
Een DM ban hebben. Dan ben je wel echt diep gezonken met users lastig vallen
.
Uhuh, vast.quote:Op maandag 27 mei 2019 08:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat kwam door vreselijke figuren zoals Leandra en golfer, ik kon er niks aan doen
quote:Op maandag 27 mei 2019 08:47 schreef Samzz het volgende:
.
Ik moet wel toegeven dat ik het vroeger lastig vond om zaken te relativeren, tegenwoordig ben ik een kwaliteitsuser. De enige notes die ik nog krijg zijn van Samzz, vaak om de vaagste redenen. Ik ben jammer genoeg ook te lui om een Chia'tje te doen en ik hoef ook geen poes te regelen dus dm wordt niet super gemist.quote:
Met DM bans gaat ook nog weleens iets verkeerd. Die worden af en toe willekeurig gegeven icm forumbans, maar het opheffen daarvan loopt dan niet altijd synchroon.quote:Op maandag 27 mei 2019 08:47 schreef Samzz het volgende:
.
Wij zijn Leandra en Golfer dankbaar daarvoor.quote:Op maandag 27 mei 2019 08:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat kwam door vreselijke figuren zoals Leandra en golfer, ik kon er niks aan doen
Hij kan indien gewenst volgens mij nog steeds mensen blokkeren.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij zijn Leandra en Golfer dankbaar daarvoor.
We kunnen je belachelijk maken op DM en dan kun je niet reageren.
quote:Op maandag 27 mei 2019 09:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Met DM bans gaat ook nog weleens iets verkeerd. Die worden af en toe willekeurig gegeven icm forumbans, maar het opheffen daarvan loopt dan niet altijd synchroon.
Dat belachelijk maken vind ik wel leuk hoorquote:Op maandag 27 mei 2019 09:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De keren dat ik een DM ban kreeg naast mijn forumban kon ik trouwens nog wel gewoon PMen.quote:
Nogal wiedes. R&P is zo ongeveer t enige forum waar je nog mag komenquote:Op maandag 27 mei 2019 09:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat ik het vroeger lastig vond om zaken te relativeren, tegenwoordig ben ik een kwaliteitsuser. De enige notes die ik nog krijg zijn van Samzz, vaak om de vaagste redenen. Ik ben jammer genoeg ook te lui om een Chia'tje te doen en ik hoef ook geen poes te regelen dus dm wordt niet super gemist.
Ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 27 mei 2019 09:14 schreef Chia het volgende:
[..]
De keren dat ik een DM ban kreeg naast mijn forumban kon ik trouwens nog wel gewoon PMen.En door die bugs van FOK! krijg je volgens mij sowieso nog gewoon melding van wie je dan een DM heeft gestuurd, dus dan kan je er ook gewoon via PM op reageren.
Haha, die heb jij ook gehad? Eerst kon je tijdens bans gewoon door dm/pm-en.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:14 schreef Chia het volgende:
[..]
De keren dat ik een DM ban kreeg naast mijn forumban kon ik trouwens nog wel gewoon PMen.En door die bugs van FOK! krijg je volgens mij sowieso nog gewoon melding van wie je dan een DM heeft gestuurd, dus dan kan je er ook gewoon via PM op reageren.
Grote onzin, CUL vind ik wel een beetje jammer. KLB is helemaal verneukt. Wel grappig dat ik door die KLB ban bij jullie ben uitgekomenquote:Op maandag 27 mei 2019 09:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nogal wiedes. R&P is zo ongeveer t enige forum waar je nog mag komen.
Nou. Hilarisch.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Grote onzin, CUL vind ik wel een beetje jammer. KLB is helemaal verneukt. Wel grappig dat ik door die KLB ban bij jullie ben uitgekomen
Goede vraag ja.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Waarom is hij hier nog niet geband dan?
Ik doe niks wat verboten is toch?quote:Op maandag 27 mei 2019 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Waarom is hij hier nog niet geband dan?
Ik heb alleen bans gehad waarbij PMen dus nog wel kon. Is ook alweer even geleden. En het was willekeurig of ik er een DM ban bij kreeg of niet.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, die heb jij ook gehad? Eerst kon je tijdens bans gewoon door dm/pm-en.
Banaanvragen en pseudomodding daarentegen..quote:
Lekker kortquote:Op maandag 27 mei 2019 09:31 schreef Debsterr het volgende:
Ik zit te twijfelen om mijn haar af te knippen. Lastig.
Lang houden, wat vindt km er van dan?quote:Op maandag 27 mei 2019 09:31 schreef Debsterr het volgende:
Ja. Wil van mijn geverfde kleur af en vind het wel tof.quote:
Wat wil je voor model?quote:Op maandag 27 mei 2019 09:31 schreef Debsterr het volgende:
Pixie cutquote:Op maandag [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2500833/6/50#p187111195]maandag 27 mei 2019 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat wil je voor model?
Watquote:Op maandag 27 mei 2019 09:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pixie cuten dan wel met een langere voorkant zeg maar, soort pony.
Volgens mij kan jij dat wel hebben. Al lijkt het me daarna wel moeilijk om het weer te laten groeien.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vind dat de definitie van kort en pittigquote:Op maandag 27 mei 2019 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Krijg bij sommige mensen dan wel een chemovibeEn bij anderen staat het geweldig.
quote:Op maandag 27 mei 2019 09:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kort pittig is iets anders dan pixiecut.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind dat de definitie van kort en pittig.
Vind het meestal nogal mannelijk staan. Je moet wel heel mooi en vrouwelijk zijn om er echt mee weg te komen. En dan nog heb ik nooit iemand gezien die er echt mooier van werd. Het is zo zonde.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Krijg bij sommige mensen dan wel een chemovibeEn bij anderen staat het geweldig.
Die Emma van Harry Potterquote:Op maandag 27 mei 2019 09:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind het meestal nogal mannelijk staan. Je moet wel heel mooi en vrouwelijk zijn om er echt mee weg te komen. En dan nog heb ik nooit iemand gezien die er echt mooier van werd. Het is zo zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |