Zit geen rem op zodra er bier ingaat; ook bizar hoe weinig moeite die lijkt te hebben met speciaalbier drinken.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Vraag me af waarom je dat dan nog wil, zo zonde van je vrije tijd
Beter het hele weekend op FOK!quote:Op zondag 26 mei 2019 17:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Vraag me af waarom je dat dan nog wil, zo zonde van je vrije tijd
Je kan het nergens anders kopen als bij de brouwerijquote:Op zondag 26 mei 2019 17:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Of helemaal naar Brussel rijden om bier te kopen.
Alcoholistquote:Op zondag 26 mei 2019 17:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Je kan het nergens anders kopen als bij de brouwerij
Ja dat is wel aso. Drink dan maar lekker alleen op je zolderkamer en verder niet.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Drinkt teveel en wordt er dan ook niet gezelliger op.
dan.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Lever m'n lever verpesten aan goed spul als aan de rommel die jij drinkt
lieverquote:Op zondag 26 mei 2019 17:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Die ligt er hier al een hele tijd op. Volgend weekend zomerdekbed alweer te warm waarschijnlijk.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Matras omgedraaid, molton vervangen, bed verschoond. Helemaal total loss nu
En dan lees ik dat het volgende week 25 graden wordt dus dan kan ik het zomerdekbed erop knallen.
Dan pas zomer dekbed?quote:Op zondag 26 mei 2019 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Matras omgedraaid, molton vervangen, bed verschoond. Helemaal total loss nu
En dan lees ik dat het volgende week 25 graden wordt dus dan kan ik het zomerdekbed erop knallen.
Jij bent meer van de afdeling dichtgeslibte aderenquote:Op zondag 26 mei 2019 17:30 schreef CherryLips het volgende:
Een schone werkende lever hebben
Even afkloppen.
De sluipmoordenaar. Snel en pijnloos.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent meer van de afdeling dichtgeslibte aderen
Je weet niet eens wat ik drinkquote:Op zondag 26 mei 2019 17:29 schreef MCH het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2019 17:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Corona maar de rest kan ook niet veel voorstellen, desalniettemin verras me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |