Ik heb het niet over hoe hij nu doet, maar wat voor een figuur het IS.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als Max exact hetzelfde deed dan had je dat niet gevonden....
Het is wachten op een SC veroorzaakt door iemand achterin. HAM gaat pitten en dan komt alles goed. Helaas.quote:
ja gek zeg, ik had verwacht dat ze hem links en rechts zouden inhalenquote:Op zondag 26 mei 2019 16:05 schreef bianconeri het volgende:
Voor de klagers op Hamilton: Toch komen de anderen er maar niet voorbij.
Ik vond het al te dom op op te reageren.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja gek zeg, ik had verwacht dat ze hem links en rechts zouden inhalen
Volgens jou zijn ze zoveel beter. Zoveel sneller en bakt Ham er niets van.quote:
Niet hier, MAX en HAM pakken hem als bloeddorstige wolven.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Zou Vettel zonder stop kunnen en dan op banden aan gort een heel treintje ophouden voor de overwinning? Dat heeft hij al eens eerder gedaan.
Op monaco... waar inhalen schier onmogelijk is tenzij groot snelheidsverschil. Knap hoor.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:05 schreef bianconeri het volgende:
Jij haat op HAM hatersquote:Op zondag 26 mei 2019 16:05 schreef bianconeri het volgende:
Van?quote:
Hij heeft zelf gekozen voor die debiele actie. Had ie gewoon geduld gehad, had ie ook geen 5 sec aan zijn broek.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:06 schreef VacaLoca het volgende:
Klote dat je die 5 sec bij de stop moet nemen
Ham kwam ook niet voorbij aan Ricciardo met een halve motor.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:06 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Op monaco... waar inhalen schier onmogelijk is tenzij groot snelheidsverschil. Knap hoor.
Dat hoeft niet.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:06 schreef VacaLoca het volgende:
Klote dat je die 5 sec bij de stop moet nemen
De coureur bedient het vrijgave signaal in de pit ja?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:07 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hij heeft zelf gekozen voor die debiele actie. Had ie gewoon geduld gehad, had ie ook geen 5 sec aan zijn broek.
RBR.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:07 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hij heeft zelf gekozen voor die debiele actie. Had ie gewoon geduld gehad, had ie ook geen 5 sec aan zijn broek.
Pit-release kiest de rijder niet zelf. Dat doet het team, als het licht op groen gaat moet de rijder gewoon direct weg.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:07 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hij had zich ook gewoon kunnen inhouden en BOT en VET aan zich voorbij kunnen laten gaan, rechtskijken en je spiegel gebruiken ja?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:07 schreef Lola69 het volgende:
[..]
De coureur bedient het vrijgave signaal in de pit ja?
Je gaat weg als het team dat zegt.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:07 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat zit je te zwammen man. De coureur is niet diegene die mag bepalen wanneer hij weg gaat rijden. Het team doet dat. En als ze gewacht hadden zat hij sowieso achter Bottas en Vettel.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:07 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Daarvoor was het al te laat, ja?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:08 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hij had zich ook gewoon kunnen inhouden en BOT en VET aan zich voorbij kunnen laten gaan, rechtskijken en je spiegel gebruiken ja?
Vergeet het uitsteken van zijn arm terwijl hij links rechts links kijkt nietquote:Op zondag 26 mei 2019 16:08 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hij had zich ook gewoon kunnen inhouden en BOT en VET aan zich voorbij kunnen laten gaan, rechtskijken en je spiegel gebruiken ja?
STRquote:Op zondag 26 mei 2019 16:09 schreef bokkepoot het volgende:
Toro Rosso heeft wel een topweekend nu geloof ik
Jij snapt er niet echt veel van hè?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:07 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Niet. Als je niet meer stopt wordt het bij de racetijd opgetelt.quote:
Nee want ze bleven na de collision nog hartstochtig dicht zij aan zij rijden ja? Terwijl dat helemaal niet hoefde.quote:
Ja maar hij kon er niet voor komen op een veilige manier. Dus dan moet je die straf voor lief nemen.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:09 schreef franske19 het volgende:
Wat zit je te zwammen man. De coureur is niet diegene die mag bepalen wanneer hij weg gaat rijden. Het team doet dat. En als ze gewacht hadden zat hij sowieso achter Bottas en Vettel.
Ja. MAAR als je stopt MOET je hem nemenquote:Op zondag 26 mei 2019 16:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet. Als je niet meer stopt wordt het bij de racetijd opgetelt.
Maar daar is de straf niet voor. Die is voor de release. Anders was het wel 'causing a collision'.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:10 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nee want ze bleven na de collision nog hartstochtig dicht zij aan zij rijden ja? Terwijl dat helemaal niet hoefde.
Toen was het dus al te laat. Die unsafe release was er al. Dan kun je maar beter je voordeel pakken.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:10 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nee want ze bleven na de collision nog hartstochtig dicht zij aan zij rijden ja? Terwijl dat helemaal niet hoefde.
Kun jij je moderatorschap niet inleveren?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:10 schreef Kyran het volgende:
78 rondjes janken, winnen en dan zeggen hoe moeilijk het wel niet was
Die leunt achterover met die tijdstraf voor Max.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:10 schreef Gezicht het volgende:
Valt wel op dat Bottas hier toch redelijk achter blijft.
Dat wel. Maar je hoeft dus geen pitstop te maken om de straf te incasseren.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja. MAAR als je stopt MOET je hem nemen
Denk dat ie liever verstappen voor Bottas ziet gezien het WKquote:Op zondag 26 mei 2019 16:12 schreef VacaLoca het volgende:
Bottas op 4 sec, maja Mercedes kan gewoon hamilton langzamer laten rijden wanneer ze willen
My bad, je hebt gelijk. Sry.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar daar is de straf niet voor. Die is voor de release. Anders was het wel 'causing a collision'.
Dat weet ik, maar dat bij stop moet verziekt het racen wel. Anders kon je mss met overcut er voorbij en 6 sec wegrijdenquote:Op zondag 26 mei 2019 16:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wel. Maar je hoeft dus geen pitstop te maken om de straf te incasseren.
Lewis doet gewoon rustig aan.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:11 schreef zoem het volgende:
Albon FL met 1.15.6, terwijl de top 1.17.5 rijdt
Dat was vorig jaar al goed duidelijk. Ric met half vermogen en nog steeds komen de mercs en ferraries er niet langs.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zegt wel wat over deze baan nu Hamilton vreselijk loopt te sandbaggen maar je geen mogelijkheid hebt om hem te passeren
Wat denk je dat ze aan het doen zijnquote:Op zondag 26 mei 2019 16:12 schreef VacaLoca het volgende:
Bottas op 4 sec, maja Mercedes kan gewoon hamilton langzamer laten rijden wanneer ze willen
heeeeele lichte regen, geen invloedquote:
Hopelijk genoeg voor Lewis om de vangrail in te glijden.quote:
Gast. Doet doet geen enkele coureur, omdat de monteurs het zicht blokkeren. Je bent volledig afhankelijk van die van je team. Elke andere coureur was hetzelfde gebeurd.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:08 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ja of bij de volgende racequote:Op zondag 26 mei 2019 16:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
kan max die 5 seconden ook na de race inleveren?
Jup..quote:Op zondag 26 mei 2019 16:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Eerste stint reed top 4 ook 25 seconden weg in 12 rondjesquote:Op zondag 26 mei 2019 16:11 schreef zoem het volgende:
Albon FL met 1.15.6, terwijl de top 1.17.5 rijdt
Je team informatie geven over hoe de banden zijn en overleggen over de strategie enzo lijkt me vrij belangrijk om de juiste strategie te bepalen. Als hij ook maar iets daarover zegt gaan mensen roepen dat hij zeurt, of dat hij nerveus is.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:09 schreef H0D3NPYL het volgende:
HAM ziet een keer iemand in zijn spiegels en begint gelijk te zweten
Dat is ook nieuw voor me, monteurs die op de pitlane staan waar auto's langsrijden. Gastquote:Op zondag 26 mei 2019 16:15 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Gast. Doet doet geen enkele coureur, omdat de monteurs het zicht blokkeren. Je bent volledig afhankelijk van die van je team. Elke andere coureur was hetzelfde gebeurd.
Jaquote:Op zondag 26 mei 2019 16:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Verstappen rijdt in de vuile lucht zijn voorband aan gort, Vettel is zijn banden aan het sparen.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:15 schreef Gruj0 het volgende:
Zou leuk zijn als HAM en MAX clashen en VET P1 pakt. Zou hem zoveel goed doen, Ferrari ook.
Nee, dat laatste kan niet.quote:
Vettel kan niet harder, hij heeft een overhittende motor die hij aan het sparen is.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Verstappen rijdt in de vuile lucht zijn voorband aan gort, Vettel is zijn banden aan het sparen.
ook leuk als iemand de haven in rijdt.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:15 schreef Gruj0 het volgende:
Zou leuk zijn als HAM en MAX clashen en VET P1 pakt. Zou hem zoveel goed doen, Ferrari ook.
Bron?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:17 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Vettel kan niet harder, hij heeft een overhittende motor die hij aan het sparen is.
Wordt bij de racetijd opgeteldquote:
NA een stop staan de mensen die de wielen toen toch nog naast je auto met die band joh, die blokkeren het zicht in je spiegels. Dacht je soms dat ze eerst ff rustig naar binnen liepen en even die band gaan wegleggen? Dat gebeurt erna hoor....quote:Op zondag 26 mei 2019 16:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat is ook nieuw voor me, monteurs die op de pitlane staan waar auto's langsrijden. Gast
5s tijdstraf.quote:
Er is nog een stukje van soort uitloop. Als ik me de beelden goed herinner lijkt Max wel erg snel in te sturen naar rechts.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
NA een stop staan de mensen die de wielen toen toch nog naast je auto met die band joh, die blokkeren het zicht in je spiegels. Dacht je soms dat ze eerst ff rustig naar binnen liepen en even die band gaan wegleggen? Dat gebeurt erna hoor....
Band is op.quote:
Of het zwembad.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ook leuk als iemand de haven in rijdt.
Ham vindt dat zijn band eraan is. Merc wil hem niet binnenhalen, logischerwijs.quote:
Max zeikt tenminste niet over z'n banden.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:22 schreef Gruj0 het volgende:
Banden van HAM en MAX zien er idd niet goed uit. Vettel MOET hiervan profiteren!
Er is geen uitloop... tenzij je door en over de pitcrew van de andere teams wilt.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:21 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Er is nog een stukje van soort uitloop. Als ik me de beelden goed herinner lijkt Max wel erg snel in te sturen naar rechts.
quote:Op zondag 26 mei 2019 16:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik kon hem door het gesnik niet verstaan
Dan gaat hij ook pittenquote:Op zondag 26 mei 2019 16:23 schreef wdn het volgende:
Hamilton moet naar binnen dan kan Max los gaan lijkt me
Of we horen het niet..quote:Op zondag 26 mei 2019 16:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Max zeikt tenminste niet over z'n banden.
Jup, maar vettel gaat bij blijvenquote:Op zondag 26 mei 2019 16:23 schreef wdn het volgende:
Hamilton moet naar binnen dan kan Max los gaan lijkt me
Er was bij het pitten niks voor Max, net voor die HAAS ook niet.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Er is geen uitloop... tenzij je door en over de pitcrew van de andere teams wilt.
Waarom loop je topic na topic te trollen?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:24 schreef bianconeri het volgende:
Hamilton blijft toch maar op P1 rijden. Ongeacht de grote slijtage die je op de banden ziet en de tragere rondetijden die hij daardoor ook heeft.
De ene na de andere ronden komen ze er maar niet langs.
Goed voor de race en WK.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:24 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Hamdinges gelijk krijgt. Dat ie kan zeggen tegen Mercedes: Zie je wel dat mijn banden kut waren? Nou lig ik er uit met een klapband!
as usual.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:25 schreef PzKpfw het volgende:
Ondanks al het spektakel in het begin dreigt het toch weer een zaaddodende race te worden.
Mag sowieso vaker gebeuren dat het gejammer van Ham ook daadwerkelijk uitkomt. Misschien stopt ie dan met huilen.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:24 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Hamdinges gelijk krijgt. Dat ie kan zeggen tegen Mercedes: Zie je wel dat mijn banden kut waren? Nou lig ik er uit met een klapband!
Awwhhhh kan je het niet hebben?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom loop je topic na topic te trollen?
Misschien een van beide, een of andere Italiaanse legende die niemand zelf meer kent en die ging ook nog dood of zo. Ik weet het allemaal niet meer.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De haven ook toch? Meen ergens in de jaren 50/60.
Bij VBL doet hij toch niets anders. Een trol is een trol. Lekker negeren.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Max rijdt op een harde compound, zouden het gewoon moeten houden.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:25 schreef bianconeri het volgende:
Al die Hamilton jankerds hier.
Blijft toch P1 rijden en Max en Vettel zijn er nog altijd niet voorbij slecht genoeg.
Hamilton verliest die plek toch wel door de stap. En het is maar afwachten of die banden van Max de race nog wel volhoudt.
En hij krijgt nog +5.
Je weet heus wel dat hier niet in te halen valt.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Awwhhhh kan je het niet hebben?
Niets geen getrol
VSC door Ocon die naakt de baan op loopt.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:25 schreef Mothzor het volgende:
Zal je zien gaat Max zo naar P1 en loopt netjes uit, komt er een SC in de laatste 2 ronden
Jij bent hier degene die het meest jankt. Iedere comment van jou gaat over Hamilton jankerdsquote:Op zondag 26 mei 2019 16:25 schreef bianconeri het volgende:
Al die Hamilton jankerds hier.
Blijft toch P1 rijden en Max en Vettel zijn er nog altijd niet voorbij slecht genoeg.
Hamilton verliest die plek toch wel door de stap. En het is maar afwachten of die banden van Max de race nog wel volhoudt.
En hij krijgt nog +5.
Omdat Juventus van Ajax verloren heeft.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook wel lachen.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:24 schreef Zorro het volgende:
Godverdommequote:Op zondag 26 mei 2019 16:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
VSC door Ocon die naakt de baan op loopt.
Hahaquote:Op zondag 26 mei 2019 16:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
VSC door Ocon die naakt de baan op loopt.
Nog niet gezien dat zijn band al veel slijtage heeft?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Max rijdt op een harde compound, zouden het gewoon moeten houden.
Jij weet heus wel dat er al genoeg ingehaald is?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je weet heus wel dat hier niet in te halen valt.
Max, Maxje noemenquote:Op zondag 26 mei 2019 16:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hahahaha er niet tegen kunnen dat iemand een feit noemt wat tegen Maxje is.
Dat maakt geen hol uit.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:24 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Er was bij het pitten niks voor Max, net voor die HAAS ook niet.
Met een kapotte stuurkolom lukte het ook al twee jaar geleden, dus ik hoop het beste.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Vettel heeft dat weleens gedaan op afgeragde banden, maar ja, dat is dan ook de betere coureur.
Nopequote:Op zondag 26 mei 2019 16:30 schreef maniack28 het volgende:
Bianconeri: het is nu wel weer duidelijk, je zit hier om Max af te zeiken
Hij begint flink te glijdenquote:Op zondag 26 mei 2019 16:30 schreef S95Sedan het volgende:
Banden van Hamilton zijn nu wel echt op. Hele dikke streep erop.
Ik denk dat ie dat risico niet loopt vanwege de WK punten. Max met een do or die actie gaat altijd lukken.quote:
Verdiep je eens in de materie.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nog niet gezien dat zijn band al veel slijtage heeft?
[..]
Jij weet heus wel dat er al genoeg ingehaald is?
In tientallen ronden moet er best die mogelijkheid zijn.
als het gat tussen Max en Bottas minder dan 5 seconden is richting finish moet Vettel op de rem trappen. Zelf plek 2 pakken en dan Max naar 3quote:Op zondag 26 mei 2019 16:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Vettel moet nu wel aanhaken, anders rijdt Verstappen meer dan 5 seconden weg.
Het is een act dat zien jullie toch wel?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:31 schreef Gezicht het volgende:
Ik hoop nu ook wel echt dat Lewis een klapband krijgt trouwens
Zeker maar we trappen er toch steeds weer inquote:Op zondag 26 mei 2019 16:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het is een act dat zien jullie toch wel?
Zijn banden zien er met elke ronde slechter uit. Die van Max ook.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En jij gelooft dat dit een act is?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Lewis is de koning van politiek spel spelen. Van racen tot marketing, alles is bedacht en doordacht. En dat doet ie goed.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:32 schreef pmponer het volgende:
[..]
Zeker maar we trappen er toch steeds weer in
DIe banden rijdt hij zelf aan gort, zelfs crashjean houdt het met soft bijna langer uitquote:Op zondag 26 mei 2019 16:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En jij gelooft dat dit een act is?
Hij ziet zijn banden toch.....
Hij ziet de computermodellen niet.
Daar zien wij liever Ocon instappen, nietwaar?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:32 schreef Mansjester het volgende:
Lewis is echt een sicke jankbal. Wat een kneus is het toch
Hoe vaak heeft Lewis al geroepen dat het allemaal niet werkt en de auto problemen heeft en de banden kapot zijn en hoe vaak was dat echt een probleem?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En jij gelooft dat dit een act is?
Hij ziet zijn banden toch.....
Hij ziet de computermodellen niet.
Well done, Zandvoort.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:33 schreef Refragmental het volgende:
Wat een strontcircuit is het toch. Valt niet in te halen tenzij je gewoon flink veel meer pks hebt.
Max gaat hem inhalen bij die scherpe bocht naar beneden. Dit net was al de tweede poging. Kwestie van tijd op dat punt.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:33 schreef Refragmental het volgende:
Wat een strontcircuit is het toch. Valt niet in te halen tenzij je gewoon flink veel meer pks hebt.
Als dat de enige keus is: Ja, heeeeel graag.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zien wij liever Ocon instappen, nietwaar?
Een keer... NO! NOO!!! NOOOO!!!quote:Op zondag 26 mei 2019 16:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Lewis al geroepen dat het allemaal niet werkt en de auto problemen heeft en de banden kapot zijn en hoe vaak was dat echt een probleem?
Want dat werk zo simpel?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:33 schreef pmponer het volgende:
[..]
DIe banden rijdt hij zelf aan gort, zelfs crashjean houdt het met soft bijna langer uit
Vettel moet Bottas helpen tov Hamilton. Vorig jaar zag hij in Baku ook niet wat het gunstigst voor hem was, nl. Bottas laten winnen en zelf 2e worden.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als het gat tussen Max en Bottas minder dan 5 seconden is richting finish moet Vettel op de rem trappen. Zelf plek 2 pakken en dan Max naar 3
Je ziet toch dat het een probleem is?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Lewis al geroepen dat het allemaal niet werkt en de auto problemen heeft en de banden kapot zijn en hoe vaak was dat echt een probleem?
Als je te vaak speelt neemt niemand je meer serieus. Zie voetballers die vaak een schwalbe maken.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:34 schreef bianconeri het volgende:
Iedereen ziet toch hoeveel moeite Hamilton er nu mee heeft en hoe die banden er aan toe zijn.
En dan nog hem een jankerd noemen
Tuurlijk. Straks is het gewoon best crowd, best team, thank you Niki, etc. etc. etc.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zeker. Aan de Ocon reeks te zien hier,denkt de rest hier op FOK! gelukkig ook zo overquote:Op zondag 26 mei 2019 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zien wij liever Ocon instappen, nietwaar?
Niemand kan er langs toch? En als het een probleem is heeft hij het aan zichzelf te danken, hij rijdt ze toch aan gort?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je ziet toch dat het een probleem is?
Of is op jouw scherm die band nog helemaal gaaf?
quote:Op zondag 26 mei 2019 16:36 schreef PzKpfw het volgende:
Blauwe vlag voor Lewis graag. Onnodig de boel ophouden die kneus.
Zeg, mag het iets minder? Je hoeft niet over hard tegenin of de confrontatie aan te gaan. Je fanatisme slaat door in een ongezellige sfeer. Ik blijf je niet waarschuwen.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je ziet toch dat het een probleem is?
Of is op jouw scherm die band nog helemaal gaaf?
Hoerenbuurt van Monacoquote:
Zitten die gasten van Ziggo daar ook niet?quote:
Als het zo blijft (en bottas nog even een halve seconde vind) is hij 4e, zat dus toch in de buurtquote:Op zondag 26 mei 2019 16:38 schreef pmponer het volgende:
Ik hoor het max zo zeggen, ik doe niet mee op 2, 3 of 4e te worden
Niet op mijn schermquote:Op zondag 26 mei 2019 16:38 schreef franklop het volgende:
Nee Olav hij zit al bijna 7 seconden erachter
Nee. Max wordt 4de zoals het nu is.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 16:37 schreef zoem het volgende:
[..]
Zeg, mag het iets minder? Je hoeft niet over hard tegenin of de confrontatie aan te gaan. Je fanatisme slaat door in een ongezellige sfeer. Ik blijf je niet waarschuwen.
Gaat niet gebeuren. Er zijn 3 punten waar het in theorie kan, 1 ervan is echt TE risicovol,de rascasse en de andere 2 zijn niet doen door het vermogens verschil.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dat risico niet loopt vanwege de WK punten. Max met een do or die actie gaat altijd lukken.
Droomscenarioquote:Op zondag 26 mei 2019 16:40 schreef PzKpfw het volgende:
Max die nog even snel Hamilton voorbij steekt en Vettel die hem dan in de bolide van Lewis stuurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |