Ik heb het niet over hoe hij nu doet, maar wat voor een figuur het IS.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als Max exact hetzelfde deed dan had je dat niet gevonden....
Het is wachten op een SC veroorzaakt door iemand achterin. HAM gaat pitten en dan komt alles goed. Helaas.quote:
ja gek zeg, ik had verwacht dat ze hem links en rechts zouden inhalenquote:Op zondag 26 mei 2019 16:05 schreef bianconeri het volgende:
Voor de klagers op Hamilton: Toch komen de anderen er maar niet voorbij.
Ik vond het al te dom op op te reageren.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja gek zeg, ik had verwacht dat ze hem links en rechts zouden inhalen
Volgens jou zijn ze zoveel beter. Zoveel sneller en bakt Ham er niets van.quote:
Niet hier, MAX en HAM pakken hem als bloeddorstige wolven.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Zou Vettel zonder stop kunnen en dan op banden aan gort een heel treintje ophouden voor de overwinning? Dat heeft hij al eens eerder gedaan.
Op monaco... waar inhalen schier onmogelijk is tenzij groot snelheidsverschil. Knap hoor.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:05 schreef bianconeri het volgende:
Jij haat op HAM hatersquote:Op zondag 26 mei 2019 16:05 schreef bianconeri het volgende:
Van?quote:
Hij heeft zelf gekozen voor die debiele actie. Had ie gewoon geduld gehad, had ie ook geen 5 sec aan zijn broek.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:06 schreef VacaLoca het volgende:
Klote dat je die 5 sec bij de stop moet nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |