Als je te vaak speelt neemt niemand je meer serieus. Zie voetballers die vaak een schwalbe maken.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:34 schreef bianconeri het volgende:
Iedereen ziet toch hoeveel moeite Hamilton er nu mee heeft en hoe die banden er aan toe zijn.
En dan nog hem een jankerd noemen
Tuurlijk. Straks is het gewoon best crowd, best team, thank you Niki, etc. etc. etc.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het is een act dat zien jullie toch wel?
Zeker. Aan de Ocon reeks te zien hier,denkt de rest hier op FOK! gelukkig ook zo overquote:Op zondag 26 mei 2019 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zien wij liever Ocon instappen, nietwaar?
Niemand kan er langs toch? En als het een probleem is heeft hij het aan zichzelf te danken, hij rijdt ze toch aan gort?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je ziet toch dat het een probleem is?
Of is op jouw scherm die band nog helemaal gaaf?
quote:Op zondag 26 mei 2019 16:36 schreef PzKpfw het volgende:
Blauwe vlag voor Lewis graag. Onnodig de boel ophouden die kneus.
Zeg, mag het iets minder? Je hoeft niet over hard tegenin of de confrontatie aan te gaan. Je fanatisme slaat door in een ongezellige sfeer. Ik blijf je niet waarschuwen.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je ziet toch dat het een probleem is?
Of is op jouw scherm die band nog helemaal gaaf?
Hoerenbuurt van Monacoquote:
Zitten die gasten van Ziggo daar ook niet?quote:
Als het zo blijft (en bottas nog even een halve seconde vind) is hij 4e, zat dus toch in de buurtquote:Op zondag 26 mei 2019 16:38 schreef pmponer het volgende:
Ik hoor het max zo zeggen, ik doe niet mee op 2, 3 of 4e te worden
Niet op mijn schermquote:Op zondag 26 mei 2019 16:38 schreef franklop het volgende:
Nee Olav hij zit al bijna 7 seconden erachter
Nee. Max wordt 4de zoals het nu is.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 16:37 schreef zoem het volgende:
[..]
Zeg, mag het iets minder? Je hoeft niet over hard tegenin of de confrontatie aan te gaan. Je fanatisme slaat door in een ongezellige sfeer. Ik blijf je niet waarschuwen.
Gaat niet gebeuren. Er zijn 3 punten waar het in theorie kan, 1 ervan is echt TE risicovol,de rascasse en de andere 2 zijn niet doen door het vermogens verschil.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dat risico niet loopt vanwege de WK punten. Max met een do or die actie gaat altijd lukken.
Droomscenarioquote:Op zondag 26 mei 2019 16:40 schreef PzKpfw het volgende:
Max die nog even snel Hamilton voorbij steekt en Vettel die hem dan in de bolide van Lewis stuurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |