Bron?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:17 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Vettel kan niet harder, hij heeft een overhittende motor die hij aan het sparen is.
Wordt bij de racetijd opgeteldquote:
NA een stop staan de mensen die de wielen toen toch nog naast je auto met die band joh, die blokkeren het zicht in je spiegels. Dacht je soms dat ze eerst ff rustig naar binnen liepen en even die band gaan wegleggen? Dat gebeurt erna hoor....quote:Op zondag 26 mei 2019 16:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat is ook nieuw voor me, monteurs die op de pitlane staan waar auto's langsrijden. Gast
5s tijdstraf.quote:
Er is nog een stukje van soort uitloop. Als ik me de beelden goed herinner lijkt Max wel erg snel in te sturen naar rechts.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
NA een stop staan de mensen die de wielen toen toch nog naast je auto met die band joh, die blokkeren het zicht in je spiegels. Dacht je soms dat ze eerst ff rustig naar binnen liepen en even die band gaan wegleggen? Dat gebeurt erna hoor....
Band is op.quote:
Of het zwembad.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
ook leuk als iemand de haven in rijdt.
Ham vindt dat zijn band eraan is. Merc wil hem niet binnenhalen, logischerwijs.quote:
Max zeikt tenminste niet over z'n banden.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:22 schreef Gruj0 het volgende:
Banden van HAM en MAX zien er idd niet goed uit. Vettel MOET hiervan profiteren!
Er is geen uitloop... tenzij je door en over de pitcrew van de andere teams wilt.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:21 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Er is nog een stukje van soort uitloop. Als ik me de beelden goed herinner lijkt Max wel erg snel in te sturen naar rechts.
quote:Op zondag 26 mei 2019 16:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik kon hem door het gesnik niet verstaan
Dan gaat hij ook pittenquote:Op zondag 26 mei 2019 16:23 schreef wdn het volgende:
Hamilton moet naar binnen dan kan Max los gaan lijkt me
Of we horen het niet..quote:Op zondag 26 mei 2019 16:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Max zeikt tenminste niet over z'n banden.
Jup, maar vettel gaat bij blijvenquote:Op zondag 26 mei 2019 16:23 schreef wdn het volgende:
Hamilton moet naar binnen dan kan Max los gaan lijkt me
Er was bij het pitten niks voor Max, net voor die HAAS ook niet.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Er is geen uitloop... tenzij je door en over de pitcrew van de andere teams wilt.
Waarom loop je topic na topic te trollen?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:24 schreef bianconeri het volgende:
Hamilton blijft toch maar op P1 rijden. Ongeacht de grote slijtage die je op de banden ziet en de tragere rondetijden die hij daardoor ook heeft.
De ene na de andere ronden komen ze er maar niet langs.
Goed voor de race en WK.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:24 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Hamdinges gelijk krijgt. Dat ie kan zeggen tegen Mercedes: Zie je wel dat mijn banden kut waren? Nou lig ik er uit met een klapband!
as usual.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:25 schreef PzKpfw het volgende:
Ondanks al het spektakel in het begin dreigt het toch weer een zaaddodende race te worden.
Mag sowieso vaker gebeuren dat het gejammer van Ham ook daadwerkelijk uitkomt. Misschien stopt ie dan met huilen.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:24 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Hamdinges gelijk krijgt. Dat ie kan zeggen tegen Mercedes: Zie je wel dat mijn banden kut waren? Nou lig ik er uit met een klapband!
Awwhhhh kan je het niet hebben?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom loop je topic na topic te trollen?
Misschien een van beide, een of andere Italiaanse legende die niemand zelf meer kent en die ging ook nog dood of zo. Ik weet het allemaal niet meer.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De haven ook toch? Meen ergens in de jaren 50/60.
Bij VBL doet hij toch niets anders. Een trol is een trol. Lekker negeren.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Max rijdt op een harde compound, zouden het gewoon moeten houden.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:25 schreef bianconeri het volgende:
Al die Hamilton jankerds hier.
Blijft toch P1 rijden en Max en Vettel zijn er nog altijd niet voorbij slecht genoeg.
Hamilton verliest die plek toch wel door de stap. En het is maar afwachten of die banden van Max de race nog wel volhoudt.
En hij krijgt nog +5.
Je weet heus wel dat hier niet in te halen valt.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Awwhhhh kan je het niet hebben?
Niets geen getrol
VSC door Ocon die naakt de baan op loopt.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:25 schreef Mothzor het volgende:
Zal je zien gaat Max zo naar P1 en loopt netjes uit, komt er een SC in de laatste 2 ronden
Jij bent hier degene die het meest jankt. Iedere comment van jou gaat over Hamilton jankerdsquote:Op zondag 26 mei 2019 16:25 schreef bianconeri het volgende:
Al die Hamilton jankerds hier.
Blijft toch P1 rijden en Max en Vettel zijn er nog altijd niet voorbij slecht genoeg.
Hamilton verliest die plek toch wel door de stap. En het is maar afwachten of die banden van Max de race nog wel volhoudt.
En hij krijgt nog +5.
Omdat Juventus van Ajax verloren heeft.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook wel lachen.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:24 schreef Zorro het volgende:
Godverdommequote:Op zondag 26 mei 2019 16:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
VSC door Ocon die naakt de baan op loopt.
Hahaquote:Op zondag 26 mei 2019 16:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
VSC door Ocon die naakt de baan op loopt.
Nog niet gezien dat zijn band al veel slijtage heeft?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Max rijdt op een harde compound, zouden het gewoon moeten houden.
Jij weet heus wel dat er al genoeg ingehaald is?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je weet heus wel dat hier niet in te halen valt.
Max, Maxje noemenquote:Op zondag 26 mei 2019 16:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hahahaha er niet tegen kunnen dat iemand een feit noemt wat tegen Maxje is.
Dat maakt geen hol uit.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:24 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Er was bij het pitten niks voor Max, net voor die HAAS ook niet.
Met een kapotte stuurkolom lukte het ook al twee jaar geleden, dus ik hoop het beste.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Vettel heeft dat weleens gedaan op afgeragde banden, maar ja, dat is dan ook de betere coureur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |