Als ze beter smaken, dan kies ik voor merkdingenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van de merkdingen je betaald er alleen maar meer voor.
33 cc en 25 cc.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:54 schreef D. het volgende:
Ow, is die Jumbo-cola er ook in kleine blikjes, want weggieten vind ik wat zonde
Insecticide spuit. 19e ā 20e eeuw.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:00 schreef tonja het volgende:
Hoi
Ik was laatst in een kroeg in Den Haag met @:prisha @:oma-nijn @:espri en @:zucht.... en daar hing dit aan de muur.
Men kon mij vertellen dat glazenwassers het gebruikten, maar waarvoor...
Iemand hier een idee wat het precies is?
[ afbeelding ]
Zo belandde ik ooit van een verjaardagsfeestje in een penthouse op een Halloween-party halverwege ....quote:
Ja, je moet toch wat als je niks anders kan verzinnen, heb dat een keer in de aanbieding gekocht omdat ik toch wil weten of heb beduidend beter is dan het huismerk en dus 1 keer genoemd, en nu ben ik gedoemd.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Petzi heeft je die naam aangemeten, dus die zal je vast willen sponsoren
Een handpomp.quote:
Op die manier ben ik op de gekste plaatsen belandquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo belandde ik ooit van een verjaardagsfeestje in een penthouse op een Halloween-party halverwege ....
ja...lange nasleep of zo.quote:
Jij moet wel heel oud zijn om dat te wetenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Een handpomp.
Je beweegt het houten handvat op en neer terwijl de V met de punt in een emmer water staat en je spuit het water dan uit het smalle tuutje
Ok duidelijkquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Een handpomp.
Je beweegt het houten handvat op en neer terwijl de V met de punt in een emmer water staat en je spuit het water dan uit het smalle tuutje
Met dank aan @:pietverdriet
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Een handpomp.
Ik had iets wat spannender gehooptquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Een handpomp.
Hm. Ik kreeg te horen dat het voor insectenshit was. Oh well, water kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Een handpomp.
Wel een spuit iets ookquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hm. Ik kreeg te horen dat het voor insectenshit was. Oh well, water kan ook natuurlijk.
Beterschap gewenst.quote:
Na de hele avond bubbels en daarna schraal goedkoop lager brouwers bier was ik straal bezopenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op die manier ben ik op de gekste plaatsen beland
Maar dit is niet mijn ding.![]()
Godver dat had ik moeten weten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Een handpomp.
Ja je kan er, lijkt, me elke vloeistof mee spuiten. Dus het werd waarschijnlijk niet alleen door glazenwassers gebruikt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hm. Ik kreeg te horen dat het voor insectenshit was. Oh well, water kan ook natuurlijk.
Want jij weet alles van spuiten?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Godver dat had ik moeten weten.
Want?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Godver dat had ik moeten weten.
Hoe heet de kroeg waar dit eigenaardige voorwerp zich bevindt? Cafe "De Spuitgast"quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja je kan er, lijkt, me elke vloeistof mee spuiten. Dus het werd waarschijnlijk niet alleen door glazenwassers gebruikt.
Ik kom net op google uit op raamspuitquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Een handpomp.
Neequote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe heet de kroeg waar dit eigenaardige voorwerp zich bevindt? Cafe "De Spuitgast"
Wat is ONS?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
F1 liefhebbers hier, zet dan ONS op, Nikki en de Nurnburgring.
Ja, wel apart soms, maar ik vond het wel de moeite waard.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh die Dead to me serie Lyza is niet gek, beetje drama wel maar leuke dialogen, wel een fijne serie
Dan denk je dat je 100 jaar terug in de tijd bent, ik zie het wel eens met rond zappenquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik las kutjesik dacht wtf tik jij nou weer
Oh al gezien dusquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, wel apart soms, maar ik vond het wel de moeite waard.
"De Sputterende Spuitgast"quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe heet de kroeg waar dit eigenaardige voorwerp zich bevindt? Cafe "De Spuitgast"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |