Mijn ballen eindigen altijd in de gootquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Je zou daar @:Halimede toch al volproppen
jeetje, je hebt gisteren echt teveel gezopenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog maar even een paar afleveringen The Good Fight en dan naar bedje toe.
Nu al?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog maar even een paar afleveringen The Good Fight en dan naar bedje toe.
Beetje zonde wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:57 schreef MCH het volgende:
[..]
jeetje, je hebt gisteren echt teveel gezopen
Jeetje, loop je daar nog steeds meequote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:31 schreef Elvi het volgende:
Het slijm van mn doodsrochel is naar mn neus gegaan dus dit ben ik straks:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:31 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een lekker kortpittig kapselquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:31 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
DOe je dat wel met gekookt water? Anders kan je een amoebe infectie krijgen die je hersenen wegvreten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:31 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mevrouw lijkt op mijn oude kleuterjuffrouw.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:31 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
DOe je dat wel met gekookt water? Anders kan je een amoebe infectie krijgen die je hersenen wegvreten.
Ik moest googlen maar:quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
DOe je dat wel met gekookt water? Anders kan je een amoebe infectie krijgen die je hersenen wegvreten.
Ik ben veiligquote:Vul de schone Nasaflo Neti Pot met lauw kraanwater op lichaamstemperatuur. Doe dit alleen in Nederland. In andere landen vul je de fles met de juiste hoeveelheid lauw gedestilleerd, gefilterd of eerder gekookt water.
Ernstig, ernstig.quote:
Dacht dat je blond wasquote:
Godver, ben je jelly?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu welje hebt een leven, poepoe nou nou
Laurentien, ben jij het?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:26 schreef Allures het volgende:
Ik denk dat ik ook maar ga verhuizen naar Perzië
Onze wenkies zijn wel het zelfde
Dagboek.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:44 schreef Californium het volgende:
ik denk soms wel eens..... laat ik een boek schrijven
Ja die moet ik ook weer eens bijhouden jaquote:
waarom?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:44 schreef Californium het volgende:
ik denk soms wel eens..... laat ik een boek schrijven
Gewoon van die rare shit die dan gebeurdquote:
Ja ook zo.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik een beetje
Dacht dat als je zoiets zegt je iets in je hoofd hebt
Gaat vast ook heel mooi worden dus even doorbijten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een borduurwerkje, van de sterrennacht van Van Gogh. Maar ik ben bang dat hij nooit af komt, het gaat zo langzaam en hij is zo groot
Gaat nog wel een paar maanden duren. Als ik er elke dag iets aan doe, anders eerder jarenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat vast ook heel mooi worden dus even doorbijten.
Het was een echte fokker, behoorlijk verkniptquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
Nou die was best wel productief toch? Kun je van mij niet zeggen
Loka krijgt ook voor haar dood al grote waardering.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Het was een echte fokker, behoorlijk verknipt
Ja, maar ik wet dat jij er nog een heleboel andere dingen naast moet doen. Hij kon zich (als ik mij niet vergis) op het schilderen concentreren.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
Nou die was best wel productief toch? Kun je van mij niet zeggen
Nee joh. Hotel ontbijt. Hij is niet gek.quote:Op zondag 26 mei 2019 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft je vriend die gemaakt? Dat is wel echte liefde.
Niet gek op jou dat hij dat niet voor je wil doen?quote:
Ontbijt poffertjes?quote:
Jammer. Was wel een kans.quote:Op zondag 26 mei 2019 08:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee joh. Hotel ontbijt. Hij is niet gek.
Peugeot 5008quote:Op zondag 26 mei 2019 00:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat voor Italiaanse auto heb je nu gekregen? Deken ze nog Lancia’s uit?
Nee joh. Je hebt me ontmoet toch, zou je moeten snappen.quote:Op zondag 26 mei 2019 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet gek op jou dat hij dat niet voor je wil doen?
Is echt heel top.quote:Op zondag 26 mei 2019 09:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ontbijt poffertjes?
Waarom heb ik daar nooit aan gedacht?
Aan jou zou het dan ook niet liggen.quote:Op zondag 26 mei 2019 09:10 schreef gcjoel het volgende:
Nee joh. Je hebt me ontmoet toch, zou je moeten snappen.
quote:Op zondag 26 mei 2019 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan jou zou het dan ook niet liggen.Of elke man in staat is om jou op waarde in te schatten...
Op bed en met champagne erbij dan.quote:Op zondag 26 mei 2019 08:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee joh. Hotel ontbijt. Hij is niet gek.
Gadver.quote:Op zondag 26 mei 2019 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op bed en met champagne erbij dan.
Dino braakt in zijn mond als hij dit leest vanwege zijn associatie met omvangrijke tepelhoven.quote:
Daar hou ik ook niet echt van.quote:Op zondag 26 mei 2019 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dino braakt in zijn mond als hij dit leest vanwege zijn associatie met omvangrijke tepelhoven.
Bah.quote:Op zondag 26 mei 2019 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op bed en met champagne erbij dan.
Beter poffertjes dan pannenkoekenquote:Op zondag 26 mei 2019 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dino braakt in zijn mond als hij dit leest vanwege zijn associatie met omvangrijke tepelhoven.
Achtergesteld gebiedquote:Op zondag 26 mei 2019 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waarom gaan de supermarkten hier pas om 12:00 open op zondag
Kutstad. Buiten de deur ontbijten!quote:Op zondag 26 mei 2019 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waarom gaan de supermarkten hier pas om 12:00 open op zondag
He vervelendquote:
Nog andere wensen?quote:Op zondag 26 mei 2019 10:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
He vervelend. Breng je mij zo een croissant?
quote:De Amerikaanse website Market Watch wijst op deze opmerkelijke ontwikkeling. Als voorbeeld haalt ze de 27-jarige Lori Rodriguez aan: ,,Ik zie niet in hoe er geen chaos zal heersen over vijftig jaar”, zegt de vrouw uit New York. ,,Het weer is al van de kaart en ik vind het niet overdreven om apocalyptisch te denken.”
Achtentachtig procent van de Amerikaanse Millennials meent dat klimaatverandering een feit is. Ook steeg het aantal jongeren met psychische problemen tussen 2005 en 2017 met 52 procent. Bijna driekwart lijdt volgens de American Psychological Association onder enige vorm van klimaatangst.
Dit fenomeen bestaat ook in Nederland. Geestelijk verzorger Evanne Nowak waarschuwt al langer dat een deel van onze jeugd gebukt gaat onder deprimerend klimaatnieuws. Nowak noemt het ‘pre-traumatische stress’: een vorm van depressie door de telkens herhaalde boodschap van een onafwendbare klimaatramp.
Stijn Warmenhoven, spreekbuis namen Nederlandse klimaatspijbelaars, kan wel enig begrip opbrengen voor zijn sombere Amerikaanse leeftijdsgenoten. ,,Er zijn meer kinderen met een pessimistisch toekomstbeeld”, zegt de initiator het eerste klimaatprotest op het Haagse Malieveld. Warmenhoven kan zich voorstellen dat Millennials geen geld vast willen zetten bij banken die beleggen in de fossiele brandstofsector.
Je bent echt zo dom.quote:Op zondag 26 mei 2019 10:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Je ex had van die net ontwikkelde puffy tietjes?
Ik snap het niet, gaat dit over de man van @Allures?quote:Op zondag 26 mei 2019 10:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal die cuck soyboys echt nooit snappen.
[ afbeelding ]
Taxichauffeurs gaan de beste dag van het jaar belevenquote:Op zondag 26 mei 2019 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ijke-ov-staking.html
Maar hopen dat Dino dinsdag gewoon naar zijn werk toe kan.
Haal je dit soort dingen van altrightfora?quote:Op zondag 26 mei 2019 10:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal die cuck soyboys echt nooit snappen.
[ afbeelding ]
Wat is een altrightforum?quote:Op zondag 26 mei 2019 11:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haal je dit soort dingen van altrightfora?
Ik ga helemaal niet naar de bowlmeetquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Je zou daar @:Halimede toch al volproppen
Ik ben niet thuis in die wereld, maar ze schijnen er te zijn.quote:
Maar het niet zijn van een cuck is een teken van alt-rightschap? Wat dat ook mag zijn?quote:Op zondag 26 mei 2019 11:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in die wereld, maar ze schijnen er te zijn.
Een walgelijk links alt-right forum dan.quote:
Binnen die gemeenschap hebben ze wel een obsessie met zogenaamde mannelijkheid, ja.quote:Op zondag 26 mei 2019 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar het niet zijn van een cuck is een teken van alt-rightschap? Wat dat ook mag zijn?
Ik snap je niet helemaal denk ik.
Die gast tilt het compliment wel naar een geheel nieuw niveau: wedstrijdniveau. Is nu het punt dat hij jou knap vindt (= compliment), of dat hij in zes maanden niemand gematcht heeft die knapper is dan jij (= wedstrijd; jij ligt voor).quote:Op zondag 26 mei 2019 11:13 schreef Halimede het volgende:
"It’s been six months and you still the most beautiful girl I ever matched with "
Sterk staaltje framing.quote:Op zondag 26 mei 2019 11:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Binnen die gemeenschap hebben ze wel een obsessie met zogenaamde mannelijkheid, ja.
Je vindt dat het niet zo is?quote:Op zondag 26 mei 2019 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sterk staaltje framing.
Remlof zou trots op je zijn.
quote:Op zondag 26 mei 2019 11:13 schreef Halimede het volgende:
"It’s been six months and you still the most beautiful girl I ever matched with "
Helaas voor hem ben ik redelijk ongevoelig voor complimentjes op mijn uiterlijkquote:Op zondag 26 mei 2019 11:22 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Die gast tilt het compliment wel naar een geheel nieuw niveau: wedstrijdniveau. Is nu het punt dat hij jou knap vindt (= compliment), of dat hij in zes maanden niemand gematcht heeft die knapper is dan jij (= wedstrijd; jij ligt voor).
Ik ben niet bekend met deze "groepering". Men praat elkaar maar na en gebruikt woorden waarvan ze geen idee hebben wat deze betekenen. Gewoon om mensen die het niet met ze eens zijn in een hokje te drukken waarvan ze hebben gehoord dat het verwerpelijk is.quote:
Denk dat je behoorlijk op je tenen getrapt bent om een vraag waar je die zaken vandaan haalt.quote:Op zondag 26 mei 2019 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met deze "groepering". Men praat elkaar maar na en gebruikt woorden waarvan ze geen idee hebben wat deze betekenen. Gewoon om mensen die het niet met ze eens zijn in een hokje te drukken waarvan ze hebben gehoord dat het verwerpelijk is.
Het gaat me erom dat je een plaatje ziet dat jij associeert met "alt-right" en gelijk vraagt of ik op alt-right forums kom. Je stopt me in een hokje met sociaal verworpenen omdat ik het waag te twijfelen aan de normaliteit van seksuele devianten?
Zie je het echt niet?
Nee, teleurgesteld.quote:Op zondag 26 mei 2019 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je behoorlijk op je tenen getrapt bent om een vraag waar je die zaken vandaan haalt.
ook op /r/ttotm ?quote:Op zondag 26 mei 2019 11:43 schreef Chia het volgende:
Maar is op bepaalde fora komen dan gelijk een hokje? Ik ben ook gesubscribed op /r/RedPillWomen
Nou nee, alt-right heeft een redelijk duidelijk omlijnd gedachtegoed en daar past dat plaatje perfect in. Ik kom dat soort plaatjes echt nooit tegen, dus ja, ik ben benieuwd waar je dat vandaan hebt.quote:Op zondag 26 mei 2019 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met deze "groepering". Men praat elkaar maar na en gebruikt woorden waarvan ze geen idee hebben wat deze betekenen. Gewoon om mensen die het niet met ze eens zijn in een hokje te drukken waarvan ze hebben gehoord dat het verwerpelijk is.
Het gaat me erom dat je een plaatje ziet dat jij associeert met "alt-right" en gelijk vraagt of ik op alt-right forums kom. Je stopt me in een hokje met sociaal verworpenen omdat ik het waag te twijfelen aan de normaliteit van seksuele devianten?
Zie je het echt niet?
Ja, ziet er enorm amateuristisch uit qua opzet. Subfora over series zijn wel echt leuk om te volgen.quote:Op zondag 26 mei 2019 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet reddit misschien maar eens een nieuwe kans geven maar vond het altijd zo enorm onoverzichtelijk.
Same. Ik snap er echt geen kont vanquote:Op zondag 26 mei 2019 12:33 schreef Harmankardon het volgende:
Reddit trek ik grafisch en functioneel dus niet. Jammer, want er zijn hele leuke inhoudelijke subfora.
MOET AF GVD. Gister alweer een dag verlorenquote:
Fok knokploeg oproepen en dan gaan we eens langs bij die ouwe knakker.quote:Op zondag 26 mei 2019 13:05 schreef Californium het volgende:
[..]
MOET AF GVD. Gister alweer een dag verloren
Nouquote:Op zondag 26 mei 2019 13:13 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Fok knokploeg oproepen en dan gaan we eens langs bij die ouwe knakker.
Hitsige Caliquote:Op zondag 26 mei 2019 13:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Al die borrels, brengt het diepste in mij naar boven
Vrouwelijke aandacht?quote:Op zondag 26 mei 2019 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Neem volgende keer mijn hond weer mee als ik ga lunchen.
I'd wishquote:
Stopte zelfs iemand met de auto omdat ze mijn hond herkende, bekende van mijn ex-vriendin blijkbaarquote:
Oh Jezusquote:Op zondag 26 mei 2019 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stopte zelfs iemand met de auto omdat ze mijn hond herkende, bekende van mijn ex-vriendin blijkbaar
Puppy'squote:Op zondag 26 mei 2019 13:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh Jezus![]()
Kun je nagaan als je een puppy had
Kan ik me indenken.quote:Op zondag 26 mei 2019 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Puppy's.
Boor en Mier trekken ook altijd wel aandacht. Maar vooral van vrouwen omdat Mier zo schattig eruit ziet in zijn mandje voorop.
Oehquote:
Bijna al m'n calathea's hebben spintquote:Op zondag 26 mei 2019 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil er juist weer een paar bij hier. Binnenkort maar eens even rondneuzen daarvoor
https://m2.ikea.com/nl/nl(...)rmig-grijs-80417090/quote:Op zondag 26 mei 2019 14:06 schreef Chia het volgende:
[..]Mooie verzameling.
En wat zijn die twee ijsschotsen rechts? Cadeautje van Dino?
Nu weet iedereen wie zijn dinnetje is.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:06 schreef Chia het volgende:
[..]Mooie verzameling.
Snap sowieso niet waarom mensen hun hond mee winkelen of uit eten nemen.quote:Op zondag 26 mei 2019 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik me indenken.
Die van mij vind het gelukkig allemaal wel best. Plekken waar ik naartoe ga zijn relatief rustig en we zijn zo weer thuis als het te druk is.
Vorig jaar mensen met honden op een druk terras gezien tot het 30+ graden was. Die mensen begrijpen het niet helemaal.
Dit. Doe je die beesten echt geen plezier mee. Net zoals mensen die hun hond meenemen naar de kerstmarkt of een braderie ofzo. Gewoon nee.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom mensen hun hond mee winkelen of uit eten nemen.
22 juniquote:Op zondag 26 mei 2019 14:05 schreef Californium het volgende:
Ik zie dat er een bowling meet is in Utrecht
Misschien eens een cali'tje pullen
Zo sneu is dat inderdaadquote:Op zondag 26 mei 2019 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit. Doe je die beesten echt geen plezier mee. Net zoals mensen die hun hond meenemen naar de kerstmarkt of een braderie ofzo. Gewoon nee.
Of naar de Eftelingen ipv dat ze ze naar de gratis kennel daar brengen laten ze ze in de auto. Jezus. Ik haat mensen.
Wordt een last-minute beslissing denk ikquote:
Je gaat op een afstandje foto's maken?quote:Op zondag 26 mei 2019 14:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Wordt een last-minute beslissing denk ik. Maar het is lastig om een cali-tje te doen, want ik zag dat Faxie kwam en die weet hoe ik eruit zie
Geen idee hoe wat een cali-tje doen is, maar als je weet hoe de rest eruit ziet, dan is het vrij snel duidelijk dat die andere persoon die user isquote:Op zondag 26 mei 2019 14:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Wordt een last-minute beslissing denk ik. Maar het is lastig om een cali-tje te doen, want ik zag dat Faxie kwam en die weet hoe ik eruit zie
quote:Op zondag 26 mei 2019 14:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee hoe wat een cali-tje doen is, maar als je weet hoe de rest eruit ziet, dan is het vrij snel duidelijk dat die andere persoon die user is
quote:Op zondag 26 mei 2019 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je gaat op een afstandje foto's maken?
quote:Op zondag 26 mei 2019 14:31 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat ooit een keer gedaan vandaar de term. 10 jaar geleden wel hoor
*Zet in agendaquote:
WELKE VROUWEN?quote:Op zondag 26 mei 2019 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat alle mannen en een aantal vrouwen wel een Cali'tje willen doen
Observerenquote:Op zondag 26 mei 2019 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te druk met andere zaken om foto's te maken.
Jij?quote:
Juist. Ik snap er gewoon niks van. Die van mij zijn net mee geweest naar t paard, zijn moe en liggen thuis te slapen. Ik zit op terras. Zonder honden.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit. Doe je die beesten echt geen plezier mee. Net zoals mensen die hun hond meenemen naar de kerstmarkt of een braderie ofzo. Gewoon nee.
Of naar de Eftelingen ipv dat ze ze naar de gratis kennel daar brengen laten ze ze in de auto. Jezus. Ik haat mensen.
Ja preciesquote:Op zondag 26 mei 2019 14:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Observeren
Ik vind foto's enzo leuk als herinnering van vrienden ofzo maar voor de rest....
Kinkyquote:
Laatst nog hartelijk gelachen om alle foto's na APC.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Observeren
Ik vind foto's enzo leuk als herinnering van vrienden ofzo maar voor de rest....
Ojaquote:Op zondag 26 mei 2019 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laatst nog hartelijk gelachen om alle foto's na APC.
Au.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja
Die staan op mijn kapotte foonmaar dat was wel hilarisch ja
Ander keertje danquote:Op zondag 26 mei 2019 14:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben er niet op de meet, dus verspil je fantasie niet.
Je gaat lekker bowlen?quote:Op zondag 26 mei 2019 15:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ander keertje danPrivemeet naar een pretpark ofzo
Leuk.quote:
Oeh ja tof.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ander keertje danPrivemeet naar een pretpark ofzo
quote:Op zondag 26 mei 2019 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk.
Misschien dat ik kom, moet even kijken of ik dan niet al een etentje had.
Ik lees net in NWS dat naar festivals gaan ingegeven wordt door staatspropaganda.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Festival volgend weekend, maar verder in principe niets.
Zal zo eens kijken. Maar ik ga naar een klein kutfestival waar niemand naartoe wilt.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik lees net in NWS dat naar festivals gaan ingegeven wordt door staatspropaganda.
Die is mooiquote:Op zondag 26 mei 2019 15:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik lees net in NWS dat naar festivals gaan ingegeven wordt door staatspropaganda.
Je bent gewoon een masochist dat je er blijft lezen en je vervolgens ergeren.quote:
beetje leedvermaakquote:Op zondag 26 mei 2019 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent gewoon een masochist dat je er blijft lezen en je vervolgens ergeren.
Denk dat ze blij is met je cadeausquote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 14:06 schreef Chia het volgende:
[..]Mooie verzameling.
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze blij is met je cadeaus
[..]
[..]
Ja daar zit ik dus ook mee.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
Eens verzinnen wat ik nu weer moet gaan eten.
Heb niet echt honger maar ben aan het werk en zie dat ze frietjes op het menu hebbenquote:Op zondag 26 mei 2019 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
Eens verzinnen wat ik nu weer moet gaan eten.
Vanmiddag een of andere cake/brownie-achtig ding meegenomen, net stuk van gegeten en zit tot aan de avond wel vol.quote:
LIF / Hoe ervaarde jij jouw eerste 40urige werkweek ever?quote:Op zondag 26 mei 2019 15:49 schreef Allures het volgende:
[..]
die user werkt echt een beetje op mijn zenuwen soweiso
Manisch na een week werkenquote:Op zondag 26 mei 2019 15:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
LIF / Hoe ervaarde jij jouw eerste 40urige werkweek ever?
LIF / Werkroddels
Veel plezier.
quote:
GMTAquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:17 schreef Chia het volgende:
LIF / Hoe ervaarde jij jouw eerste 40urige werkweek ever?
Klinkt een beetje manisch.
hadden we vanmorgen een date?quote:Op zondag 26 mei 2019 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanmiddag een of andere cake/brownie-achtig ding meegenomen, net stuk van gegeten en zit tot aan de avond wel vol.
hond was mee op date hierquote:Op zondag 26 mei 2019 15:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was je een van de vrouwen die mijn hond geknuffeld heeft?
Hier was de hond mee zonder datequote:Op zondag 26 mei 2019 15:58 schreef Allures het volgende:
[..]
hond was mee op date hier
En een brownie
Die van mij is nog redelijk up-to-date; maar als ik ooit wat anders wil zal ik die ook wel weer helemaal opnieuw maken vermoed ik.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Laatste spelvauten uit mn cv gehaald, wel klaar mee nu
Denk dat ik wat ga afhalen. Thais ofzoquote:
Frietjesquote:Op zondag 26 mei 2019 15:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb niet echt honger maar ben aan het werk en zie dat ze frietjes op het menu hebben
Kan ik best hebben aangezien ik de afgelopen 3 dagen echt 800kcal per dag heb gegeten ofzo
Ja....Was meer dat er een knoop in mijn maag zatquote:Op zondag 26 mei 2019 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk dat ik wat ga afhalen. Thais ofzo
[..]
FrietjesDenk dat ik dood ga als ik zo weinig eet
Jezus wat is dit voor mietjes gedrag ?quote:Op zondag 26 mei 2019 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanmiddag een of andere cake/brownie-achtig ding meegenomen, net stuk van gegeten en zit tot aan de avond wel vol.
Heb je nog een assistente nodig daar?quote:Op zondag 26 mei 2019 15:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Laatste spelvauten uit mn cv gehaald, wel klaar mee nu
quote:Op zondag 26 mei 2019 16:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja....Was meer dat er een knoop in mijn maag zat
Ben te lui om iets te halen.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk dat ik wat ga afhalen. Thais ofzo
[..]
FrietjesDenk dat ik dood ga als ik zo weinig eet
Ik heb dus iets bedacht met wat ik hebquote:Op zondag 26 mei 2019 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te lui om boodschappen te doen en te koken
Wat boeit dat. In tegenstelling tot jou heeft zij minstens 3 keer geneukt.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:42 schreef DrMarten het volgende:
"Met haar kinderen Juni (14), Januari (8) en April (4) is ze gelukkig in Dordrecht."
Godver
Heb je nog lekkere biertjes gekocht dit weekend?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat boeit dat. In tegenstelling tot jou heeft zij minstens 3 keer geneukt.
Ben helemaal naar Brussel gereden voor een speciale release was het niet beschikbaarquote:Op zondag 26 mei 2019 16:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je nog lekkere biertjes gekocht dit weekend?
Drink je dan ook veel bier? Of wordt het alleen maar meer voorraad?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:56 schreef MCH het volgende:
Maar gelukkig nog wel een paar andere mogen kopen, zat nog niet aan m'n limit
Spannend.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben helemaal naar Brussel gereden voor een speciale release was het niet beschikbaar
Ik heb er nog geen ruzie over, de vrouw drinkt ook mee (gedeelde hobby)quote:Op zondag 26 mei 2019 16:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Drink je dan ook veel bier? Of wordt het alleen maar meer voorraad?
Ruzie zou ook wel heel triest zijn meteen.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen ruzie over, de vrouw drinkt ook mee (gedeelde hobby)
Vriend van mij heeft wel eens ruzie over zijn drinkgedrag.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ruzie zou ook wel heel triest zijn meteen.
Misschien wel een teken dat hij teveel zuipt dan. Daar had je het laatst toch ook al overquote:Op zondag 26 mei 2019 17:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft wel eens ruzie over zijn drinkgedrag.
Yep. Dat is dezelfde, staat geen maat op.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien wel een teken dat hij teveel zuipt dan. Daar had je het laatst toch ook al over
Mja aan wie ligt dat?quote:Op zondag 26 mei 2019 17:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft wel eens ruzie over zijn drinkgedrag.
Drinkt teveel en wordt er dan ook niet gezelliger op.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja aan wie ligt dat?
Drinkt hij echt veel of is het een zeikwijf?
Hoe oud is hijquote:Op zondag 26 mei 2019 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Drinkt teveel en wordt er dan ook niet gezelliger op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |