Mijn ballen eindigen altijd in de gootquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Je zou daar @:Halimede toch al volproppen
jeetje, je hebt gisteren echt teveel gezopenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog maar even een paar afleveringen The Good Fight en dan naar bedje toe.
Nu al?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog maar even een paar afleveringen The Good Fight en dan naar bedje toe.
Beetje zonde wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:57 schreef MCH het volgende:
[..]
jeetje, je hebt gisteren echt teveel gezopen
Jeetje, loop je daar nog steeds meequote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:31 schreef Elvi het volgende:
Het slijm van mn doodsrochel is naar mn neus gegaan dus dit ben ik straks:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:31 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een lekker kortpittig kapselquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:31 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
DOe je dat wel met gekookt water? Anders kan je een amoebe infectie krijgen die je hersenen wegvreten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:31 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mevrouw lijkt op mijn oude kleuterjuffrouw.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:31 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
DOe je dat wel met gekookt water? Anders kan je een amoebe infectie krijgen die je hersenen wegvreten.
Ik moest googlen maar:quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
DOe je dat wel met gekookt water? Anders kan je een amoebe infectie krijgen die je hersenen wegvreten.
Ik ben veiligquote:Vul de schone Nasaflo Neti Pot met lauw kraanwater op lichaamstemperatuur. Doe dit alleen in Nederland. In andere landen vul je de fles met de juiste hoeveelheid lauw gedestilleerd, gefilterd of eerder gekookt water.
Ernstig, ernstig.quote:
Dacht dat je blond wasquote:
Godver, ben je jelly?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat weten we nu welje hebt een leven, poepoe nou nou
Laurentien, ben jij het?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:26 schreef Allures het volgende:
Ik denk dat ik ook maar ga verhuizen naar Perzië
Onze wenkies zijn wel het zelfde
Dagboek.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:44 schreef Californium het volgende:
ik denk soms wel eens..... laat ik een boek schrijven
Ja die moet ik ook weer eens bijhouden jaquote:
waarom?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:44 schreef Californium het volgende:
ik denk soms wel eens..... laat ik een boek schrijven
Gewoon van die rare shit die dan gebeurdquote:
Ja ook zo.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik een beetje
Dacht dat als je zoiets zegt je iets in je hoofd hebt
Gaat vast ook heel mooi worden dus even doorbijten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een borduurwerkje, van de sterrennacht van Van Gogh. Maar ik ben bang dat hij nooit af komt, het gaat zo langzaam en hij is zo groot
Gaat nog wel een paar maanden duren. Als ik er elke dag iets aan doe, anders eerder jarenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat vast ook heel mooi worden dus even doorbijten.
Het was een echte fokker, behoorlijk verkniptquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
Nou die was best wel productief toch? Kun je van mij niet zeggen
Loka krijgt ook voor haar dood al grote waardering.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Het was een echte fokker, behoorlijk verknipt
Ja, maar ik wet dat jij er nog een heleboel andere dingen naast moet doen. Hij kon zich (als ik mij niet vergis) op het schilderen concentreren.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
Nou die was best wel productief toch? Kun je van mij niet zeggen
Nee joh. Hotel ontbijt. Hij is niet gek.quote:Op zondag 26 mei 2019 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft je vriend die gemaakt? Dat is wel echte liefde.
Niet gek op jou dat hij dat niet voor je wil doen?quote:
Ontbijt poffertjes?quote:
Jammer. Was wel een kans.quote:Op zondag 26 mei 2019 08:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee joh. Hotel ontbijt. Hij is niet gek.
Peugeot 5008quote:Op zondag 26 mei 2019 00:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat voor Italiaanse auto heb je nu gekregen? Deken ze nog Lancia’s uit?
Nee joh. Je hebt me ontmoet toch, zou je moeten snappen.quote:Op zondag 26 mei 2019 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet gek op jou dat hij dat niet voor je wil doen?
Is echt heel top.quote:Op zondag 26 mei 2019 09:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ontbijt poffertjes?
Waarom heb ik daar nooit aan gedacht?
Aan jou zou het dan ook niet liggen.quote:Op zondag 26 mei 2019 09:10 schreef gcjoel het volgende:
Nee joh. Je hebt me ontmoet toch, zou je moeten snappen.
quote:Op zondag 26 mei 2019 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan jou zou het dan ook niet liggen.Of elke man in staat is om jou op waarde in te schatten...
Op bed en met champagne erbij dan.quote:Op zondag 26 mei 2019 08:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee joh. Hotel ontbijt. Hij is niet gek.
Gadver.quote:Op zondag 26 mei 2019 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op bed en met champagne erbij dan.
Dino braakt in zijn mond als hij dit leest vanwege zijn associatie met omvangrijke tepelhoven.quote:
Daar hou ik ook niet echt van.quote:Op zondag 26 mei 2019 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dino braakt in zijn mond als hij dit leest vanwege zijn associatie met omvangrijke tepelhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |