Weekje valetparking kost 70 euro.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:16 schreef Barreltje het volgende:
Oeh! Valet parking.. dat lijkt me ook wel lekker.. wegen de (extra) kosten op tegen de prijs?
Als ie niet (half) slaapt is het gewoon tuigquote:
Ben ik inmiddels achter.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:24 schreef Bluezz het volgende:
AX, inchecken een half uur tevoren? Bedoel je niet dat je 2 uur tevoren aanwezig moet zijn op EHV, inchecken, controles en een half uur tevoren boarden
Als Anne online incheckt moet ze zorgen dat ze een half uur voor vertrek bij de gate is.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:24 schreef Bluezz het volgende:
AX, inchecken een half uur tevoren? Bedoel je niet dat je 2 uur tevoren aanwezig moet zijn op EHV, inchecken, controles en een half uur tevoren boarden
Je zal het allemaal al geregeld hebben maar via Groupon kon je ook een valet parking ticket kopen voor 50 euro.quote:
Ik neem vaak een park sleep and fly deal. Parkeer ik bij een hotel vlak bij Düsseldorf vliegveld, savond lekker de stad in, hotel slapen en dan smorgens met shuttle bus naar vliegveld. Terugkomen ff bellen en wordt je opgehaald en naar hotel gebracht, auto in en naar huis. Nooit meer dan 90 euro betaald en een dag extra vakantie genot. Lekker Alt drinken bij Ürige en lekker eten bij A Tavolaquote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:16 schreef Barreltje het volgende:
Oeh! Valet parking.. dat lijkt me ook wel lekker.. wegen de (extra) kosten op tegen de prijs?
Oeh.. dat is wellicht ooit wel een optie voor als we vanaf Düsseldorf vliegen..quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik neem vaak een park sleep and fly deal. Parkeer ik bij een hotel vlak bij Düsseldorf vliegveld, savond lekker de stad in, hotel slapen en dan smorgens met shuttle bus naar vliegveld. Terugkomen ff bellen en wordt je opgehaald en naar hotel gebracht, auto in en naar huis. Nooit meer dan 90 euro betaald en een dag extra vakantie genot. Lekker Alt drinken bij Ürige en lekker eten bij A Tavola
Hehe aluhoedje onder de koptelefoon werkt ook goed tegen omgevingsgeluidquote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:13 schreef Barreltje het volgende:
Ik wil een koptelefoon met een draadje omdat mijn "ouderwetse " iPod geen Bluetooth heeft..
Daarnaast vraag ik me af of al doe straling om mijn hoofd nou zo gezond is #aluhoedje
Dan zou ik zeker niet in een vliegtuig gaan zitten....quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:13 schreef Barreltje het volgende:
Daarnaast vraag ik me af of al doe straling om mijn hoofd nou zo gezond is #aluhoedje
Zou me meer zorgen maken over de straling bij het vliegen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:13 schreef Barreltje het volgende:
Ik wil een koptelefoon met een draadje omdat mijn "ouderwetse " iPod geen Bluetooth heeft..
Vandaar dequote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker niet in een vliegtuig gaan zitten....
En hoeveel straling is BT dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou me meer zorgen maken over de straling bij het vliegen.
Een vlucht stralingsbelasting circa 0,05 millisievert, 10 vluchten = 1 Röntgenfoto
Ik heb begrepen van een van onze radiologen dat het wel wat meer is dan dat; 1 lange afstandsvlucht (10+ uur) = 1 foto hield hij aan.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een vlucht stralingsbelasting circa 0,05 millisievert, 10 vluchten = 1 Röntgenfoto
Hoe zo'n lange vluchtquote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is straling exponentieel of lineair?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb begrepen van een van onze radiologen dat het wel wat meer is dan dat; 1 lange afstandsvlucht (10+ uur) = 1 foto hield hij aan.
Is radio, geen ioniserende straling.quote:
5 uur zou dan een halve foto zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Is straling exponentieel of lineair?
Dat 5 uur dus een halve foto is? Of dat 5 uur een 1/64ste foto is ofzo?
Zo vind ik dat ook altijd voelen als ik met de buren heb gepraatquote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:48 schreef Lonaa het volgende:
Sociaal praatje gedaan met de buren, dus goeie beurt gemaakt.
Want straling van de zon?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
5 uur zou dan een halve foto zijn
Dan is het dus niet echt te vergelijken..quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is radio, geen ioniserende straling.
Ach ja.. met het produceren van gas komt er ook radioactief materiaal naar boven..dus wat dat betreft..quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Thuis blijven en deuren en ramen sluiten is ook geen oplossing. Dan hoopt zich radon en thoron (radioactief edelgas ) op in je huis (komt van nature uit de bodem en bouwmateriaal).
Ca 400-800 mensen krijgen daar in nl per jaar longkanker door.
De officiële of één van die cowboy bedrijven? (nare verhalen over gehoord)quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Je zal het allemaal al geregeld hebben maar via Groupon kon je ook een valet parking ticket kopen voor 50 euro.
Dat zijn de betere pannenkoeken!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had pannenkoeken![]()
Gewone met jam en eentje met stukjes appel en rozijnen die geweekt waren in een of andere vage alcoholische drank die ik op een marktje in Rusland heb gekocht. Nu afwachten of ik niet blind word
Er zijn vaak via Groupon aanbiedingen ervoor, maar vaak zijn dat ook wat minder goed bekend staande aanbieders.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:00 schreef Tally het volgende:
Je zal het allemaal al geregeld hebben maar via Groupon kon je ook een valet parking ticket kopen voor 50 euro.
5 uur heen, 5 uur terug.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
5 uur zou dan een halve foto zijn
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo vind ik dat ook altijd voelen als ik met de buren heb gepraat
Nope.. zeker niet.quote:
Hier gaat iedereen ook wel lekker z'n eigen gang, even een praatje als je zin/tijd hebt en dat is het wel. Maar buurtfeest is wel echt een happening voor die mensen dus ik voelde me toch beetje verplicht om ff te babbelen. Maar toen kreeg ik ooraids van de muziek en stierven mn hersencellen een beetje af van het IQ dus ben ik maar weer naar binnen gegaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nope.. zeker niet.
Al heb ik tegenwoordig buren die daar dus OOK niet van houden.
And guess what... we kunnen het prima met elkaar vinden. Ik sta daar rustig een half uur mee te kletsen in de deuropening
En daarna gaan we lekker weer ons eigen gangetje en geen verwachtingen over en weer.
Geloof dat er al 2 jaar de uitnodiging staat voor koffie als ik zin heb.
Ben er nu 2x langer binnen geweest dan noodzakelijk. Waarvan de ene keer.. mn co-melder af ging en en ik dus mn huis uit moest
Hier wilde ik nog op reageren uit het vorige topic. Ik vind dit zo'n lief bericht en het geeft me echt een beetje meer hoop dat het wel goed gaat komen met me.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:21 schreef Lonaa het volgende:
Ach Tele.Ik snap je wel, het is en b lijft heel erg ruk om je te realiseren dat je 'normale dingen' niet kan. Maar, je werkt er zo hard aan en je stopt je kop niet in het zand, dat is echt meer dan de helft van de oplossing. Daar moet je echt sterk voor zijn en dat ben je.
Én natuurlijk om je iPod aan op te hengelen als je hem hebt laten vallen!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:13 schreef Barreltje het volgende:
Wij hebben kaiserschmarren zometeenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had pannenkoeken![]()
Gewone met jam en eentje met stukjes appel en rozijnen die geweekt waren in een of andere vage alcoholische drank die ik op een marktje in Rusland heb gekocht. Nu afwachten of ik niet blind word
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hier wilde ik nog op reageren uit het vorige topic. Ik vind dit zo'n lief bericht en het geeft me echt een beetje meer hoop dat het wel goed gaat komen met me.
Gheheh dat gebeurt me nooooooitquote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Én natuurlijk om je iPod aan op te hengelen als je hem hebt laten vallen!
(Hier ook expres een koptelefoon met draad)
Jammer dat het klaar is.. nu moet ik toch echt gaan hardlopen..quote:
Wasda?quote:
Dikke rommelpannenkoeken met vruchtencompotequote:
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dikke rommelpannenkoeken met vruchtencompote
Och dat weet ik echt niet. Weet niet wie de originele is.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:35 schreef Molo het volgende:
[..]
De officiële of één van die cowboy bedrijven? (nare verhalen over gehoord)
Zoooo onwijs lekker <3quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dikke rommelpannenkoeken met vruchtencompote
Vuur boek?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:48 schreef minilot het volgende:
Pompidom.. Met een tas vuur boek, powerbank, kauwgum, kolf en volle OV-chipkaart aan reisje Eindhoven begonnen. Althans, al tot bushalte in mijn dorp gekomen: streekbus acht minuten vertraging, aldus overstap foetsieBegint lekker!
Ahquote:
Kaiserschmarren is ook melk nodigquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wasda?![]()
![]()
Ik had bijna 5 liter melk die op moest dus ik heb gisteren lasagne gemaakt en vandaag citroenpudding, pannenkoeken (die me nog niet blind hebben gemaakt) en dulce de leche.
Nog een liter of twee te gaan
Jamaar, dat is soort pannenkoek en die heb ik vandaag al gehadquote:
Dat is niet waar. Ook KLeM en de grote jongens uit Azië zitten aan het andere einde van Schiphol.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Goedkope maatschappijen zitten verder weg. Ryanair zit waarschijnlijk ook niet aan de slurf.
Waarom? vaak kun je voor het zelfde geld of minder met meer service en beenruimte vliegen.quote:
Dan zijn er van mij de laatste jaren behoorlijk wat foto's gemaakt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb begrepen van een van onze radiologen dat het wel wat meer is dan dat; 1 lange afstandsvlucht (10+ uur) = 1 foto hield hij aan.
Hmm best lekkerquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:14 schreef minilot het volgende:
Stationsavondeten: Borek met spinazie en geitenkaas. Bessen/yoghurtsmoothie. Chocoladekoekje.
Yup, ik ook. Deeg + kaas = yayquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:20 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm best lekker
Vooral die borek word ik toch altijd wel blij van
Wat heb je er precies mee gedaan?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Meh, had een pond sardines, een halve zak, ze waren zo vreselijk lekker ik had een hele zak kunnen eten
Niet slecht voor stationsetenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:14 schreef minilot het volgende:
Stationsavondeten: Borek met spinazie en geitenkaas. Bessen/yoghurtsmoothie. Chocoladekoekje.
Echt hè?!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit Tinker Tailor Soldier Spy te kijken. Geweldige cast.
Mogelijk sta ik het om 03:15 te compenseren met een lauwe kapsalonquote:
In marinade gelegd van soy, peper en wat chilivlokken, en wat vegeta, vervolgens langzaam gegrilldquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In marinade gelegd van soy, peper en wat chilivlokken, en wat vegeta, vervolgens langzaam gegrilld
Makreel is ook heerlijk, maar krijg ik oprispingen van.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Bijna mijn favoriete vis, sardientjes. Makreel wint nét.
Ai, dat helpt het eetplezier niet echt..quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Makreel is ook heerlijk, maar krijg ik oprispingen van.
Paprika doet het ookquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Ai, dat helpt het eetplezier niet echt..
Dat was gisteren.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:24 schreef minilot het volgende:
@:Lonaa jij trouwens ook veel plezier met bier & dansen vanavond/vannacht. Geen dingen doen die ik ook niet zou doen!
Da's waar ook! Ik herinnerde me dat iemand hier dat met paprika had, maar wist niet meer wie. Ook met een bepaalde veelgebruikte specerij, toch? Kruidnagel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |