Weekje valetparking kost 70 euro.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:16 schreef Barreltje het volgende:
Oeh! Valet parking.. dat lijkt me ook wel lekker.. wegen de (extra) kosten op tegen de prijs?
Als ie niet (half) slaapt is het gewoon tuigquote:
Ben ik inmiddels achter.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:24 schreef Bluezz het volgende:
AX, inchecken een half uur tevoren? Bedoel je niet dat je 2 uur tevoren aanwezig moet zijn op EHV, inchecken, controles en een half uur tevoren boarden
Als Anne online incheckt moet ze zorgen dat ze een half uur voor vertrek bij de gate is.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:24 schreef Bluezz het volgende:
AX, inchecken een half uur tevoren? Bedoel je niet dat je 2 uur tevoren aanwezig moet zijn op EHV, inchecken, controles en een half uur tevoren boarden
Je zal het allemaal al geregeld hebben maar via Groupon kon je ook een valet parking ticket kopen voor 50 euro.quote:
Ik neem vaak een park sleep and fly deal. Parkeer ik bij een hotel vlak bij Düsseldorf vliegveld, savond lekker de stad in, hotel slapen en dan smorgens met shuttle bus naar vliegveld. Terugkomen ff bellen en wordt je opgehaald en naar hotel gebracht, auto in en naar huis. Nooit meer dan 90 euro betaald en een dag extra vakantie genot. Lekker Alt drinken bij Ürige en lekker eten bij A Tavolaquote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:16 schreef Barreltje het volgende:
Oeh! Valet parking.. dat lijkt me ook wel lekker.. wegen de (extra) kosten op tegen de prijs?
Oeh.. dat is wellicht ooit wel een optie voor als we vanaf Düsseldorf vliegen..quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik neem vaak een park sleep and fly deal. Parkeer ik bij een hotel vlak bij Düsseldorf vliegveld, savond lekker de stad in, hotel slapen en dan smorgens met shuttle bus naar vliegveld. Terugkomen ff bellen en wordt je opgehaald en naar hotel gebracht, auto in en naar huis. Nooit meer dan 90 euro betaald en een dag extra vakantie genot. Lekker Alt drinken bij Ürige en lekker eten bij A Tavola
Hehe aluhoedje onder de koptelefoon werkt ook goed tegen omgevingsgeluidquote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:13 schreef Barreltje het volgende:
Ik wil een koptelefoon met een draadje omdat mijn "ouderwetse " iPod geen Bluetooth heeft..
Daarnaast vraag ik me af of al doe straling om mijn hoofd nou zo gezond is #aluhoedje
Dan zou ik zeker niet in een vliegtuig gaan zitten....quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:13 schreef Barreltje het volgende:
Daarnaast vraag ik me af of al doe straling om mijn hoofd nou zo gezond is #aluhoedje
Zou me meer zorgen maken over de straling bij het vliegen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:13 schreef Barreltje het volgende:
Ik wil een koptelefoon met een draadje omdat mijn "ouderwetse " iPod geen Bluetooth heeft..
Vandaar dequote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker niet in een vliegtuig gaan zitten....
En hoeveel straling is BT dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou me meer zorgen maken over de straling bij het vliegen.
Een vlucht stralingsbelasting circa 0,05 millisievert, 10 vluchten = 1 Röntgenfoto
Ik heb begrepen van een van onze radiologen dat het wel wat meer is dan dat; 1 lange afstandsvlucht (10+ uur) = 1 foto hield hij aan.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een vlucht stralingsbelasting circa 0,05 millisievert, 10 vluchten = 1 Röntgenfoto
Hoe zo'n lange vluchtquote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is straling exponentieel of lineair?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb begrepen van een van onze radiologen dat het wel wat meer is dan dat; 1 lange afstandsvlucht (10+ uur) = 1 foto hield hij aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |