Ja duh. Maar nee, GoT aan het kijken. Ik snap er tot nu toe maar weinig vanquote:
S08?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja duh. Maar nee, GoT aan het kijken. Ik snap er tot nu toe maar weinig van.
Arya actie was wel fucking vet.
Met je hoofd?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:46 schreef Californium het volgende:
Mijn god. Ik Ben echt een potje klaar ermee!
Hij is getrouwd en heeft een kind...quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje Samzz achtervolgen uit andere sc’s gok ik
Vnl in de culsc, heeft 1 kind, woont in Friesland, werkt in een ziekenhuis of zorginstelling waar hij vaak over van alles klaagt (geen zorgfunctie, iets ondersteunends), is barbecuemaster en heeft het nooit over z'n vrouw.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Altijd voor mijn mentale spreadsheet
Dank jequote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Vnl in de culsc, heeft 1 kind, woont in Friesland, werkt in een ziekenhuis of zorginstelling waar hij vaak over van alles klaagt (geen zorgfunctie, iets ondersteunends), is barbecuemaster en heeft het nooit over z'n vrouw.
Jawel. Die wil niks en lust niks toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Vnl in de culsc, heeft 1 kind, woont in Friesland, werkt in een ziekenhuis of zorginstelling waar hij vaak over van alles klaagt (geen zorgfunctie, iets ondersteunends), is barbecuemaster en heeft het nooit over z'n vrouw.
Ik twijfel nu ook over wie je het hebtquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik word ook al een dagje ouder dus ben niet helemaal zeker.
WTF... wat heb je over mij in je Excel staan dan?quote:
Lol, ik heb best een tijdje meegepost daar totdat ik daar verbannen werdquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
WTF... wat heb je over mij in je Excel staan dan?
Gohquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Lol, ik heb best een tijdje meegepost daar totdat ik daar verbannen werd
No shit...quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Iwanius zat toch redelijk diep bij Danny in de portemonnee volgens mijquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Alleen omdat ik iets vroeg over de Miep van Iwanius
Die roddel heb ik nooit gehoordquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Iwanius zat toch redelijk diep bij Danny in de portemonnee volgens mij
Vind ze juist wel hecht, alleen dp, vanyel en mjan zie je nooit meerquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:24 schreef gcjoel het volgende:
Culsc was wel een stelletje apart hoor. Nja toen, de meeste zijn weg.
Robinook is toch verdwenen?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Vind ze juist wel hecht, alleen dp, vanyel en mjan zie je nooit meer
Alleen omdat je golfer ging bedreigen via DM of speelde er meer?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb niemand bedreigdquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:31 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Alleen omdat je golfer ging bedreigen via DM of speelde er meer?
Golfer raakte wel vaak Triggered trouwens maar die sleept nog enorm veel bagage mee waardoor hij nu nog steeds bv Duitsers haatquote:
Haha, ben ook wel benieuwdquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gooi het eruit. Ik pak excel er vast bij
Oh, de inhoud van de DM’s weet ik niet. Ik weet alleen dat hij golfer (een vent van tegen de 70) naar DM’s ging sturen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gooi het eruit. Ik pak excel er vast bij
Je moet wat met een permquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
KutkloontjesBlijf gewoon onder je normale user posten.
Nicequote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klinkt als een goede gangbang.
[ afbeelding ]
Haha ouwe.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere dag om 6:30 tegenwoordig![]()
Laat me slapen
Lekker dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Tot woensdag nog 75cm sneeuw erbij in de alpen.
CV aan het bijwerkenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat ga je dan wel doen vandaag? Eindelijk eens voor je meubels kijken?
Misschien houd je nieuwe baas ook van fitgirls spottenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
CV aan het bijwerken
Zit me nu af te vragen of ik m'n hobbies een beetje moet downplayen
En Fok! trollenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien houd je nieuwe baas ook van fitgirls spotten
Ik ben 12, wat is deze.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:21 schreef MissMSX het volgende:
Je hobbies op je cv zetten. Ben je scholier ofzo?
Schelden op inferieure collega'squote:
Poepen in de sneeuw als vermakelijke anekdotequote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Altijd erop gehad, en altijd ter sprake gekomen omdat het vette hobbies zijn.
Scheelt dat mn CV niet op een stapel terecht komt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:24 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind dat meer iets voor tijdens een gesprek. Geen hond die je CV eruit pikt omdat je graag in de sneeuw schijt
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:25 schreef Californium het volgende:
Ik zit er echt helemaal doorheenIk ga even snel mijn werk fixen en dan weer naar huis
Dan is het al helemaal overbodig.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Scheelt dat mn CV niet op een stapel terecht komt.
Reactie van je baas gehad?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:25 schreef Californium het volgende:
Ik zit er echt helemaal doorheenIk ga even snel mijn werk fixen en dan weer naar huis
sowiesoquote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Poepen in de sneeuw als vermakelijke anekdote
Neequote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee
Maar deze hele week was geestelijk ontzettend vermoeiend en gister sloeg de stop door
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee
Maar deze hele week was geestelijk ontzettend vermoeiend en gister sloeg de stop door
Merciquote:
Jup! Dus ik laat het vandaag gewoon even voor wat het is (zodra mijn werk klaar is).... En dan morgen weer oppakken hopelijkquote:
Die kun je gerust weglaten op je CV tegenwoordig.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
CV aan het bijwerken
Zit me nu af te vragen of ik m'n hobbies een beetje moet downplayen
Oei. Kalm aanquote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee
"Dan poep ik graag in de sneeuw, met een mooi uitzicht. "quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Aan de andere kant vind ik hobbies op een CV wel interssant, meestal komen die toch wel ter sprake in een gesprek over hoe je omgaat met stress of afschakelt van je werk.
"Ff losgaan op een stel incels op een niet nader te noemen forum."quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:
"Dan poep ik graag in de sneeuw, met een mooi uitzicht. "
Ik zou er dan zelf "computeren" op zetten, maar ok.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, en mijn hobbies zijn me golf tunen, jointjes roken en hardstyle feesjes.
Zonde.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik waardeer jullie feedback, maar ik doe er toch geen reet mee.
Doe je ook niet met de feedback die je op je werkt krijgt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:48 schreef ElDinosaur het volgende:
-computerenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:48 schreef ElDinosaur het volgende:
"Ik ben echt een mensenmens. Niets leukers om samen met een aantal vrienden deel te nemen aan een squawking eagle."quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja, en mijn hobbies zijn me golf tunen, jointjes roken en hardstyle feesjes.
Oh dat doe ik wel hoor, afhankelijk van wie het komt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe je ook niet met de feedback die je op je werkt krijgt.
You just captured my attention.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Masseren is een echt beroep hoorweet je hoe zwaar. Ik zie het jou nog niet doen.
Ik vind het ook goed dat je alles aanpakt, dat valt te prijzenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Masseren is een echt beroep hoorweet je hoe zwaar. Ik zie het jou nog niet doen.
pussy_slayer69_bigdick@hotmail.comquote:Keep your email address professional. We often see addresses, such as 'lovedoctor@emailaddress.com' or 'sexyperson123@sillyemail.co.uk' - this will not help present a professional reflection of you. Consider obtaining a free email account from a provider, such as Gmail and keep job application emails separate from personal email.
Afgelopen week kreeg ik een op mijn werk een serieuze e-mail van zo'n soort adres. Heb er hartelijk om gelachen. En vervolgens geprobeerd serieus te reageren.quote:
Briljantquote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgelopen week kreeg ik een op mijn werk een serieuze e-mail van zo'n soort adres. Heb er hartelijk om gelachen. En vervolgens geprobeerd serieus te reageren.
Dat zulke dingen nog uitgelegd moeten worden.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
pussy_slayer69_bigdick@hotmail.com
Zure troll, 2011 - presentquote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:58 schreef MCH het volgende:
Op je CV zetten dat je moderator bent bij Fok!
Zure trol? Gewoon oppimpen en coach/adviseur op een internetforum opnemen als vrijwilligerswerk.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zure trol? Gewoon oppimpen en coach/adviseur op een internetforum opnemen als vrijwilligerswerk.
"constructief feedback geven is helemaal mijn ding"quote:
"Hard, maar fair"quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"constructief feedback geven is helemaal mijn ding"
Hard op de inhoud, zacht op de relatiequote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:05 schreef Scary_Mary het volgende:
In mijn vrije tijd genereer ik unieke content voor het grootste internetforum in Nederland. Dankzij mijn bijdrage is de gemiddelde duur van de pageviews met 45% gestegen. Ik draag internetpioniers graag een warm hart en ondersteuning toe
Die 20 procent klinkt als de overheid, die is voor eigen ontwikkeling maar ik heb nu ook een vage functie.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Was laatst bij een bedrijf en die persoonlijke ontwikkeling erg belangrijk vonden.
20% van de tijd mocht je aan eigen projecten werken, geen limiet om boeken gerelateerd aan je werk te kopen, je mocht in principe naar iedere conferentie toe, gratis sporten, gratis apps als headspace om te gebruiken.
Sfeer was ook wel erg goed daar. Een van de leuke bedrijven waar ik mee gewekt heb laatste maanden.
En dan krijg je te horen dat management bij ons een verzoek van IT om overal dubbele schermen op te hangen heeft afgewezen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Was laatst bij een bedrijf en die persoonlijke ontwikkeling erg belangrijk vonden.
20% van de tijd mocht je aan eigen projecten werken, geen limiet om boeken gerelateerd aan je werk te kopen, je mocht in principe naar iedere conferentie toe, gratis sporten, gratis apps als headspace om te gebruiken.
Sfeer was ook wel erg goed daar. Een van de leuke bedrijven waar ik mee gewekt heb laatste maanden.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan krijg je te horen dat management bij ons een verzoek van IT om overal dubbele schermen op te hangen heeft afgewezen.Investeren in personeel is waar ik nu werk nogal traditioneel.
Hier hebben we nu van die huge ass schermenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Precies mijn gezichtsuitdrukking toen ik het hoorde.
Medewerkers zijn geen investering maar een kostenpostquote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:25 schreef ElDinosaur het volgende:
En dan krijg je te horen dat management bij ons een verzoek van IT om overal dubbele schermen op te hangen heeft afgewezen.Investeren in personeel is waar ik nu werk nogal traditioneel.
Ja, die mentaliteit hebben ze nog steeds.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Medewerkers zijn geen investering maar een kostenpost
Dit was een redelijk hip IT bedrijf. Project mee gedaan en dat was wel een stuk beter in vergelijking met grotere bedrijven.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ah de snoepwinkel voor iedere nerd.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit was een redelijk hip IT bedrijf. Project mee gedaan en dat was wel een stuk beter in vergelijking met grotere bedrijven.
Je mocht ook zelf je MacBook/PC uitzoeken etc.
Die 3300 van je mbo'er valt op zich wel mee. Ik ben iets jonger en verdien krijg iets minder.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah de snoepwinkel voor iedere nerd.
Dankje.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die 3300 van je mbo'er valt op zich wel mee. Ik ben iets jonger en verdien krijg iets minder.
150 euro zitten beknibbelenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dankje.
Ik denk dat ie bluft, een vast contract aangeboden op 3150. Kiekn wat word
Gelukkig nu een eigen vertaalimperium.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik net afgestudeerd was kreeg ik 1750 aangebodenmeerdere keren.
Omdat zijn collega's ook rond dat bedrag zitten slimpies. Anders krijg je gelijk heibel in de keet.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat zijn collega's ook rond dat bedrag zitten slimpies. Anders krijg je gelijk heibel in de keet.
Alsof nederlanders over hun salaris praten met elkaar.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat zijn collega's ook rond dat bedrag zitten slimpies. Anders krijg je gelijk heibel in de keet.
Is voor een ander team.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoax, managers krijgen nooit aanbrengbonus binnen hun eigen teams.
Beetje kwartaalcijfers doornemen kan prima op één scherm.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja het scheelt welquote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig nu een eigen vertaalimperium.
He wat, is dat weinig?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik net afgestudeerd was kreeg ik 1750 aangebodenmeerdere keren.
Maar die ader op m'n voorhoofd komt zo mooi uit in deze foto.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die foto van jezelf ppoepend in de sneeuw vervangen voor een kleine pasfoto?
Voorhoofd-adersquote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar die ader op m'n voorhoofd komt zo mooi uit in deze foto.
Da's echt overkill. Geen hont die dat gaat lezenquote:
OK, gerda van de HR.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's echt overkill. Geen hont die dat gaat lezen
Tussen de regels door: "Niet in staat snel tot de kern van de zaak te komen"
Is het ook, maar henk van de pallets weet het beterquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:03 schreef Samzz het volgende:
Denk dat meer dan 2 A4'tjes ook teveel is, tbh.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:04 schreef Lospedrosa het volgende:
A5 is voldoende,
Naw, diploma's en ervaring in 1 regel.
Rest kijken ze toch op LinkedIn
Jij beschrijft elk project die je hebt gedaan?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar ik heb alle omschrijvingen al teruggebracht naar 2-3 oneliner bullet points per opdracht, en bij de huidige en vorige 4 bulletpoints met 1-2 regels. Eerste twee opdrachten al geschrapt en verloop van opdrachten ook al samengevoegd in opsomming.
Zijn al die opdrachten van belang voor de functie waar je je cv voor instuurt?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar ik heb alle omschrijvingen al teruggebracht naar 2-3 oneliner bullet points per opdracht, en bij de huidige en vorige 4 bulletpoints met 1-2 regels. Eerste twee opdrachten al geschrapt en verloop van opdrachten ook al samengevoegd in opsomming.
En gewoon onderaan de dingen van langer geleden gaan schrappen geen optie?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Blij dat ik die overgeslagen heb.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik begon ook met een karig loon als onderdeel van zo'n 'young professional' uitbuit traject.
De eerste die ik opsom heeft wel weer direct betrekking op hoe ik in mijn huidige rol terecht ben gekomen, anders had ik hem wel geschrapt denk ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn al die opdrachten van belang voor de functie waar je je cv voor instuurt?
Maar is het relevant hoe je in je huidige rol terecht bent gekomen?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De eerste die ik opsom heeft wel weer direct betrekking op hoe ik in mijn huidige rol terecht ben gekomen, anders had ik hem wel geschrapt denk ik.
Mwa, op zich wel hequote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar is het relevant hoe je in je huidige rol terecht bent gekomen?
Same. En samequote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:12 schreef CherryLips het volgende:
Mij is geleerd bondig te blijven. Verdere ervaring kun je toelichten in een gesprek.
Maar goed. Ik doe ook maar wat.
Dit ja. Het moet vooral laten zien dat jij voldoet aan de eisen voor de vacature.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:12 schreef CherryLips het volgende:
Mij is geleerd bondig te blijven. Verdere ervaring kun je toelichten in een gesprek.
Maar goed. Ik doe ook maar wat.
Dat is niet wat we zeggen. Tenzij dat dingen zijn die niet relevant zijn. Al zou ik dat wel kort aanstippen. Niet dat je door te schrappen een gat in je cv hebtquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:14 schreef ElDinosaur het volgende:
Jullie je zin, alles buiten de afgelopen 5 jaar is weg.
Kort aanstippen was het al, met 2-3 oneliners per detachering.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is niet wat we zeggen. Tenzij dat dingen zijn die niet relevant zijn. Al zou ik dat wel kort aanstippen. Niet dat je door te schrappen een gat in je cv hebt
Niet per detachering hè. Gewoon je functie en wat geneuzel.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kort aanstippen was het al, met 2-3 oneliners per detachering.Gat is er niet, want op voorpagina heb ik een summary van werkervaring.
In dat geval is weglaten duidelijker omdat het anders alleen maar verwarring oproept. Ze vragen dan maar naar de functies via de summary als het nodig is.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet per detachering hè. Gewoon je functie en wat geneuzel.
Daar naartoe geweest om jezelf te ontdekken?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Scheelt ook weer 5 regels omdat ik m'n 1.5 jaar werkloosheid in zuid-oost azie niet meer hoef te duiden.
Omgquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:22 schreef Samzz het volgende:
Oh ja. Ik vond vandaag een Harry Potter/Disney winkel in Sluis. Dus daar ga ik morgen naartoe.
Ja, spirituele ontdekkingsreis.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar naartoe geweest om jezelf te ontdekken?
Ja en HP zooiquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omg
Kijken of ze Knorretjes hebben?
Ik kan je Tai Chi aanraden als vervangingquote:
En toen ontdekte je dat je chakra's open gingen van dreadlocks, Thaise vissersbroeken, en een ketting van een leren riempje met een schelpje eraan?quote:
Wat heb je toch met tai chiquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan je Tai Chi aanraden als vervanging
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan je Tai Chi aanraden als vervanging
Is fijnquote:
Serieus? Want dan wil ik het weleens proberen. Maar weet bij jou nooit of je een geintje maaktquote:
Dit is te consequent om een geintje te zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Serieus? Want dan wil ik het weleens proberen. Maar weet bij jou nooit of je een geintje maakt
Lekker sportenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Serieus? Want dan wil ik het weleens proberen. Maar weet bij jou nooit of je een geintje maakt
Welke?quote:
Lekker kijken naar de krokodillen en de steurenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Een dierentuin bezoeken
Waarom wil je dit weten.quote:
Gaia zooquote:
Serieusquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vond ik wel leukquote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarom wil je dit weten.
[..]
Gaia zoo
Daarom ben ik gestopt met power yoga, ging nergens meer over op een bepaald moment.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Serieus
Maar het is wel zo'n docent afhankelijk dingetje denk ik. Ik ben gestart bij een gele toffe, nuchtere kerel. Maar het risico op zweeft even is wel aanwezig
Ja nee, doe maar niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:45 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Zodat ik hem kan opzoeken op Facebook om een concurrentieanalyse te maken.
Vroeger als kind eens geweest, maar er zal intussen wel veel veranderd zijn. Is alweer zo'n 12 jaar geledenquote:
Alsof jij hem niet kunt hebbenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:45 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Zodat ik hem kan opzoeken op Facebook om een concurrentieanalyse te maken.
Jammer dat soort dingen zo vreselijk gekaapt zijn door van die zweverige types die vaak geen idee hebben waar het echt om gaatquote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom ben ik gestopt met power yoga, ging nergens meer over op een bepaald moment.
Biodanzaquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jammer dat soort dingen zo vreselijk gekaapt zijn door van die zweverige types die vaak geen idee hebben waar het echt om gaat
Je moest diep inademen door je anus-chakra?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom ben ik gestopt met power yoga, ging nergens meer over op een bepaald moment.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je moest diep inademen door je anus-chakra?
Was de aap beter dan jou?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar was m'n vriendin ook vandaag, ik had geen zin
Iemand die ik ken doet acroyogaquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jammer dat soort dingen zo vreselijk gekaapt zijn door van die zweverige types die vaak geen idee hebben waar het echt om gaat
is dit net zoiets als anale fissuren?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je moest diep inademen door je anus-chakra?
Ik heb nul met yoga. Op de locatie waar ik Tai Chi doe zitten ook van die yogamiepen. Altijd gezeur over te veel lawaai en weer ik het. Dacht juist dat je helemaal zen werd van yogaquote:
laat je ook allemaal van die kutscheetjes tijdens de lessen?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nul met yoga. Op de locatie waar ik Tai Chi doe zitten ook van die yogamiepen. Altijd gezeur over te veel lawaai en weer ik het. Dacht juist dat je helemaal zen werd van yoga
Hahaquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nul met yoga. Op de locatie waar ik Tai Chi doe zitten ook van die yogamiepen. Altijd gezeur over te veel lawaai en weer ik het. Dacht juist dat je helemaal zen werd van yoga
Dat is wel het hoogste doel ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:37 schreef MCH het volgende:
[..]
laat je ook allemaal van die kutscheetjes tijdens de lessen?
Ook? Net als jij?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:37 schreef MCH het volgende:
laat je ook allemaal van die kutscheetjes tijdens de lessen?
Nee, bedankt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:34 schreef MCH het volgende:
[..]
ja man, ben aan de kant gezet. @:Elvi en @:Kopjechino beware
Goed, no doubt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:41 schreef MCH het volgende:
[..]
nouja, eerst maar kijken hoe het afloopt met je nieuwe scharrel
Bowlen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |