Ja duh. Maar nee, GoT aan het kijken. Ik snap er tot nu toe maar weinig vanquote:
S08?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja duh. Maar nee, GoT aan het kijken. Ik snap er tot nu toe maar weinig van.
Arya actie was wel fucking vet.
Met je hoofd?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:46 schreef Californium het volgende:
Mijn god. Ik Ben echt een potje klaar ermee!
Hij is getrouwd en heeft een kind...quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje Samzz achtervolgen uit andere sc’s gok ik
Vnl in de culsc, heeft 1 kind, woont in Friesland, werkt in een ziekenhuis of zorginstelling waar hij vaak over van alles klaagt (geen zorgfunctie, iets ondersteunends), is barbecuemaster en heeft het nooit over z'n vrouw.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Altijd voor mijn mentale spreadsheet
Dank jequote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Vnl in de culsc, heeft 1 kind, woont in Friesland, werkt in een ziekenhuis of zorginstelling waar hij vaak over van alles klaagt (geen zorgfunctie, iets ondersteunends), is barbecuemaster en heeft het nooit over z'n vrouw.
Jawel. Die wil niks en lust niks toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Vnl in de culsc, heeft 1 kind, woont in Friesland, werkt in een ziekenhuis of zorginstelling waar hij vaak over van alles klaagt (geen zorgfunctie, iets ondersteunends), is barbecuemaster en heeft het nooit over z'n vrouw.
Ik twijfel nu ook over wie je het hebtquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik word ook al een dagje ouder dus ben niet helemaal zeker.
WTF... wat heb je over mij in je Excel staan dan?quote:
Lol, ik heb best een tijdje meegepost daar totdat ik daar verbannen werdquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
WTF... wat heb je over mij in je Excel staan dan?
Gohquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Lol, ik heb best een tijdje meegepost daar totdat ik daar verbannen werd
No shit...quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Iwanius zat toch redelijk diep bij Danny in de portemonnee volgens mijquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Alleen omdat ik iets vroeg over de Miep van Iwanius
Die roddel heb ik nooit gehoordquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Iwanius zat toch redelijk diep bij Danny in de portemonnee volgens mij
Vind ze juist wel hecht, alleen dp, vanyel en mjan zie je nooit meerquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:24 schreef gcjoel het volgende:
Culsc was wel een stelletje apart hoor. Nja toen, de meeste zijn weg.
Robinook is toch verdwenen?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Vind ze juist wel hecht, alleen dp, vanyel en mjan zie je nooit meer
Alleen omdat je golfer ging bedreigen via DM of speelde er meer?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb niemand bedreigdquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:31 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Alleen omdat je golfer ging bedreigen via DM of speelde er meer?
Golfer raakte wel vaak Triggered trouwens maar die sleept nog enorm veel bagage mee waardoor hij nu nog steeds bv Duitsers haatquote:
Haha, ben ook wel benieuwdquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gooi het eruit. Ik pak excel er vast bij
Oh, de inhoud van de DM’s weet ik niet. Ik weet alleen dat hij golfer (een vent van tegen de 70) naar DM’s ging sturen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gooi het eruit. Ik pak excel er vast bij
Je moet wat met een permquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
KutkloontjesBlijf gewoon onder je normale user posten.
Nicequote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klinkt als een goede gangbang.
[ afbeelding ]
Haha ouwe.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere dag om 6:30 tegenwoordig![]()
Laat me slapen
Lekker dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Tot woensdag nog 75cm sneeuw erbij in de alpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |