Nope. Maar ben wel benieuwd naar het resultaat.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een klerelading madame jeanettes over, wil er gefermenteerde hot sauce van gaan maken
Jij wel eens zoiets gedaan?
Leuk man, wellicht zit er nog een leuk moedertje in de zaal.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pokémon Go ja. Met onlo JR en zijn beste maat
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het overdekt is dan wordt het zonder kippen nog kaal maar dat gaat ze echt wel lukken binnen afzienbare tijd. Als je het niet boven het maaiveld uit wil laten komen zal je toch moeten graven, hangt een beetje van de grond af wat makkelijker is, rondom een greppel of over de hele oppervlakte een cm of 20
Ja, denk toch beter graven dan. Dan is het ook mooi dicht aan de onderkant.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zou wel iets dieper graven trouwens, vossen komen anders zo in je hok.
Ik twijfel of ik nog andere pepers wil toevoegen, madame jeanettes hebben wel een heel uitgesproken eigen smaakquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nope. Maar ben wel benieuwd naar het resultaat.
Keep me posted.
Op youtube zijn er wel verschillende filmpjes van te vinden. Mischien dat daar wat tips & tricks tussen staanquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik nog andere pepers wil toevoegen, madame jeanettes hebben wel een heel uitgesproken eigen smaak
Hoe is het met je poepgat?quote:
Hoe 't moet heb ik wel door geloof ik, boek over gekocht, maar het recept is natuurlijk naar eigen inzichtquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op youtube zijn er wel verschillende filmpjes van te vinden. Mischien dat daar wat tips & tricks tussen staan
Ze is haar portemonnee vergeten.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over slierten zaad gesproken, hoe is het met Rebekka?
Schijten, ook nog.quote:
Ik heb er helemaal geen verstand van. Maar het is toch iets met schimmels laten gisten of zo?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe 't moet heb ik wel door geloof ik, boek over gekocht, maar het recept is natuurlijk naar eigen inzicht
Lactofermentatie, dus met melkzuurbacterieen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen verstand van. Maar het is toch iets met schimmels laten gisten of zo?
Mijn vraag ; Hoe weet je dan wanneer het product 'klaar' is? Dat duurt toch een paar weken? Met zo'n pipetje met water er in of zo?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Lactofermentatie, dus met melkzuurbacterieen.
Ja tot ie stopt met bubbelen, het is allemaal niet super exacte wetenschap ofzo. Doe het gewoon in een weckpot die je af en toe laat boeren om het gas eraf te latenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn vraag ; Hoe weet je dan wanneer het product 'klaar' is? Dat duurt toch een paar weken? Met zo'n pipetje met water er in of zo?
Ja zoiets gaat het worden, maar die kleine gistflessen zijn lastig te krijgen hier dus doe gewoon weckpotquote:
Wat is dat voor zakkie op de tafel? Is dat zo'n zakkie om in je neus te stoppen? Zakkie om in je neus te stoppen, heh-heh.quote:
Iets in POL. (volgens mij voor iemand kankerdebiel noemen die Baudet vergeleek met ISIS). Maar er gaat iets mis met het bannen. Er stond net dat ik een week weg mocht blijven, maar nu kan ik ineens weer posten.quote:
Terechte ban, ik heb daar ook een TR voor gezet.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Iets in POL. (volgens mij voor iemand kankerdebiel noemen die Baudet vergeleek met ISIS). Maar er gaat iets mis met het bannen. Er stond net dat ik een week weg mocht blijven, maar nu kan ik ineens weer posten.
Je laat je wel kennen he, gewoon lekker in hun gekte meegaan werkt het beste maatquote:
@opperkleurderquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaat iemand me verraden?
@:scrummie2.0
Niet opgevallen maar alsnog even en TR gezet. Puur omdat jij ook altijd loopt te snitchen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Iets in POL. (volgens mij voor iemand kankerdebiel noemen die Baudet vergeleek met ISIS). Maar er gaat iets mis met het bannen. Er stond net dat ik een week weg mocht blijven, maar nu kan ik ineens weer posten.
TR gezet omtrent banaanvraagquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet opgevallen maar alsnog even en TR gezet. Puur omdat jij ook altijd loopt te snitchen.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet opgevallen maar alsnog even en TR gezet. Puur omdat jij ook altijd loopt te snitchen.
?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaat iemand me verraden?
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, je hebt me hier liever niet dan wel. Heb je deze weken meerdere keren aangegeven.
Straks weer een complete meltdown van lenny, nu al zin in.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben Lenny en Scrummie ruzie?!
@:onlogisch
Nah, die kan niet meer reageren.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Straks weer een complete meltdown van lenny, nu al zin in.
Ik heb de banaanvraag voor je al gesteld achter.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaat iemand me verraden?
Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb de banaanvraag voor je al gesteld achter.
Hallo, ongestelde ongewenste hierquote:
Nog gefeliciteerd met Kim trouwens.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:28 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hi Char3,
Kan ik je interesseren nog voor je trouwen een keer te participeren in een gangbang?
50 lullen om het te vieren.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met Kim trouwens.
ik ben geen haringquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hey maat
(nu moet jij reageren ik ben geen haring)
Ik ga METEEN kijken. (Naar het topic, en niet naar Real als ze daadwerkelijk Luuk aan zouden trekken. LOL)quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
In het PSV-topic denkt iemand dat het een goed plan van Real is om Luuk de Jong te kopen.
Jezus, dit is echt een hele waardeloze grap.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga METEEN kijken. (Naar het topic, en niet naar Real als ze daadwerkelijk Luuk aan zouden trekken. LOL)
Het is geen grap. Blijkbaar oppert iemand het in het PSV topicquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jezus, dit is echt een hele waardeloze grap.
ademhalingsoefeningenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:45 schreef JanCees het volgende:
Pittig last van m'n hart denk zo verknettering
misschien iets minder koffiequote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:45 schreef JanCees het volgende:
Pittig last van m'n hart denk zo verknettering
Doe ik het wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:44 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik durf er mijn handen niet voor in het vuur te steken..
Heeft Inso Petrus gesproken?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:55 schreef JanCees het volgende:
Pfff niet best jongens zie Petrus al staan
Waarschijnlijk pas je niet door de poort dus ik zou me niet zo druk maken.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:55 schreef JanCees het volgende:
Je bent in vorm.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pas je niet door de poort dus ik zou me niet zo druk maken.
Rare ditquote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat moet een nieuwe ervaring voor je zijn.
Doe hem de groetenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:55 schreef JanCees het volgende:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pas je niet door de poort dus ik zou me niet zo druk maken.
Wow. Dat drugsafval begint in Brabant echt heftige vormen aan te nemen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:03 schreef Gutanoth het volgende:
Daarnaast staat Luuk in de top3 beste koppers ter wereld. Als je een plan hebt en daar een kopper in wil verwerken, kan het best nog wel eens goed uitpakken
sorry???quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat moet een nieuwe ervaring voor je zijn.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:24 schreef Caland het volgende:
Toch altijd lekker zo’n loondag + vakantiegeld
Alleen stufi vandaagquote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:24 schreef Caland het volgende:
Toch altijd lekker zo’n loondag + vakantiegeld
rtquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
UEFAgoden. 15 euro voor een EL finale
Scriptie goedgekeurd maatje. Einde is in zichtquote:
Gefeli!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Scriptie goedgekeurd maatje. Einde is in zicht
Gefeliciteerd, lekker bezig dr prof ingquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat zou ik leuk vinden.quote:
Die nutteloze TR was irritantquote:
genotquote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jezelf uiteraard, je bent toch geen slaaf van de maatschapij???quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima, misschien straks een terrasje pakken. Wie zal het zeggen ouwe reus.
Ik ben een onafhankelijke geest, net als jij en JC.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jezelf uiteraard, je bent toch geen slaaf van de maatschapij???
Ik niet hoor, ben slaaf van de staat helaasquote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben een onafhankelijke geest, net als jij en JC.
Wtf maatje...quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ben slaaf van de staat helaas
thanks, maar je noemt nu net de enige titel niet die ik wel kan krijgen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, lekker bezig dr prof ing
ricky.jpegquote:
Gefeliciteerd Meester Napo.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
thanks, maar je noemt nu net de enige titel niet die ik wel kan krijgen.
[..]
ricky.jpeg
Dat laatste doet je moeder ook altijd.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Studieschuld he, heb niks te zeggen, het is bukken en accepteren
Zit je al op 't terras?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat laatste doet je moeder ook altijd.
Helaas aan het 'werken' voor mijn geld. Kreeg het mailtje van Tjong net een uur geleden. Zal ook nog wat tentamens moeten doen, maar dat komt wel goed.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Napo gaat vanavond zich de pleuris in zuipen denk ik
do i look like i know what a jpeg is?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
thanks, maar je noemt nu net de enige titel niet die ik wel kan krijgen.
[..]
ricky.jpeg
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
Zou @:onlogisch nog leven? Even kijken of hij hierdoor getriggered worD.
NONDEJU ZEG!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat laatste doet je moeder ook altijd.
Zeg dat je kat op sterven ligtquote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:10 schreef JanCees het volgende:
ik wil eerder naar huis maar iemand carpoolt met mij mee
Een kat ja. Want niemand gelooft het wanneer @JanCees zegt dat hij snel naar huis moet om een poesje te verzorgen.quote:
Schoten worden afgevoerd.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een kat ja. Want niemand gelooft het wanneer @:JanCees zegt dat hij snel naar huis moet om een poesje te verzorgen.
14.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na hoeveel babyshowers kwam je daarachter?
eensquote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:30 schreef JanCees het volgende:
o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_
Madquote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:30 schreef JanCees het volgende:
o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_
Dat Duitse haal je er niet uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:31 schreef O_o_ het volgende:
o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_卐o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_卐o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_卐o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_卐o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_卐o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_卐o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_卐o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_卐o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_卐o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_卐o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_卐o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_卐o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_卐o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_卐o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_卐o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_卐o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_卐o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_卐o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_卐o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_o_O_o_o_O_O_o__OOoo_卐
Je moet het doceren, af en toe notes pakken en dan weer tijdje low keyquote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
GODVERDOMME
ik moet op mijn tellen passen he
anders perma
docerenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet het doceren, af en toe notes pakken en dan weer tijdje low key
Ik gedraag mij.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt meer dan nap inmiddels.
Met je maffe gedrag de laatste tijd.
Per 17-05 jaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]Welk maffe gedrag?
En: 40 Usernotes per 17-05-2019 15:15
JE LIEGT
Je hebt een vervelend hoofd.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Per 17-05 ja
Wat voor dag is het vandaag? waarom denk je dat ik inmiddels zeg?
DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE
Daar had @onlogisch wel een pund.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:55 schreef PicoMMP het volgende:
Die notes zijn echt onzin.
Komt veel vaker niet verder dan het wijzen van andere users op hun spelling en dergelijke.
Straks maar even sporten dikke met je speciaalbiertjesquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begin ook aardig moe te worden. Straks maar eens wat speciaalbiertjes naar binnen gieten.
Ik ga zo ook nog even fietsen inderdaad. Dik zal ik nooit worden, ik heb geen moeite met op mijn eten en drinken letten.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Straks maar even sporten dikke met je speciaalbiertjes
lolquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga zo ook nog even fietsen inderdaad. Dik zal ik nooit worden, ik heb geen moeite met op mijn eten en drinken letten.
Kijk naar darters bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een van de common traits van dikke mensen, dat het echte sporters zijn.
Vanochtend nog diepe buikspieren getraind.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt wel dat ik van sporten aankom, op een goeie manier
niet danquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een van de common traits van dikke mensen, dat het echte sporters zijn.
vind je het goed als ik thuis pas kijkquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:19 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:O_o_ @:tyron @:maxi-mus
Jammer dat je mij niet tagged, ik weet weer hoe onze vriendschap ervoor staat.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:19 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:O_o_ @:tyron @:maxi-mus
Bedankt maat, ik ga vanavond even kijken.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:19 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
EdGod kan zo bij bij de Praxis aan de slag.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:19 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
Nou ja eigenlijk heb ik daar best wel wat moeite mee..quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
vind je het goed als ik thuis pas kijk
Ik heb jou nog nooit over Ed gehoord. Wist niet dat je fan was.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer dat je mij niet tagged, ik weet weer hoe onze vriendschap ervoor staat.
Iedereen ziet toch wat een genie het is, ik begrijp niet hoe je tot deze assumptie gekomen bent.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk heb ik daar best wel wat moeite mee..
Pff vooruit, maar wel gelijk doen als je thuis bent oke?
[..]
Ik heb jou nog nooit over Ed gehoord. Wist niet dat je fan was.
Dom van mij, sorry. Waarom zou je géén fan zijn van Ed?
Mijn excuses maat.
Wat, als FA?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
Is het jullie al ter ore gekomen dat ons aller onlogisch een hogere functie aangeboden heeft gekregen?
Dat aardappelen schillen een terugkerend thema is in de filmpjes van Ed Baars is op zich niet gek, maar dat hij de perfecte oplossing nog niet te pakken heeft vind ik ronduit vreemd. Met zijn talent zou je denken dat hij er al wel zou zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:19 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
oke hij staat aanquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk heb ik daar best wel wat moeite mee..
Pff vooruit, maar wel gelijk doen als je thuis bent oke?
[..]
Ik heb jou nog nooit over Ed gehoord. Wist niet dat je fan was.
Dom van mij, sorry. Waarom zou je géén fan zijn van Ed?
Mijn excuses maat.
Wat. Een. Visionair.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:19 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
Is hij nu chef palletsorteerder?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
Is het jullie al ter ore gekomen dat ons aller onlogisch een hogere functie aangeboden heeft gekregen?
Bedankt (geen idee waar je het over hebt)quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe functie.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:19 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt (geen idee waar je het over hebt)
Niet. Je bent ontslagen. Bij deze.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat, als FA?
Benieuwd hoe hij mij gaat managen...
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:49 schreef onlogisch het volgende:
In ander nieuws. Het is cheatdag vandaag. Onlo jr. en ik gaan mokerhard patat (geen friet) bunkeren. Ook pak ik er meteen zo'n smerig dikke XXL frikandel bij
"Bedankt Scrummie!"quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik reken erop dat @:GGMM het zo beter doet.
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:49 schreef Dikke Zeug het volgende:
In ander nieuws. Het is cheatdag vandaag. Onlo jr. en ik gaan mokerhard patat (geen friet) bunkeren. Ook pak ik er meteen zo'n smerig dikke XXL frikandel bij
Crewbash, genote.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
"Bedankt Scrummie!"
Flikker toch op, vies dik mormel.
Hij heeft het niet door denk ik.quote:
Gelachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
... een lange lummel noemen we dat hier.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:49 schreef onlogisch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook een cheatday vandaag?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
Altijd dat gezeik over luie of dikke mensen.![]()
Mijn opa zei altijd: 'Liever dik en lui dan jezelf voor lul zetten met een Angerfist-UI'.
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Koekoekquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn opa zei altijd: 'Liever dik en lui dan jezelf voor lul zetten met een Angerfist-UI'.
Feta en olie?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, even niet. Vandaag Griekse salade
Wijs man, die opa van jou.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
Gore losers. Jij en je zoon.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:49 schreef onlogisch het volgende:
Sowh.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wijs man, die opa van jou.
Zeker ook van de wachttoren gekankerd?
Nee, zelfmoord in een bunkerquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wijs man, die opa van jou.
Zeker ook van de wachttoren gekankerd?
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
... een lange lummel noemen we dat hier.Ga gewoon weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk heeft het gesmaakt!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:17 schreef Caland het volgende:
Ik heb een heerlijke burrito op met zwarte rijst, guacamole, gegrilde groente en geitenkaas.
Bohh
Hopelijk plaats je dan een foto, dan ga ik het namaken.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Was ontzettend lekker scrummie.
Die ga ik vaker maken
Had hem laatst op bij chidoz (die was nog wel lekkerder, maar dat duurt niet lang meer)quote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk plaats je dan een foto, dan ga ik het namaken.
Ken die hele toko nietquote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Had hem laatst op bij chidoz (die was nog wel lekkerder, maar dat duurt niet lang meer)
quote:
Bedankt hansquote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:41 schreef Doublepain het volgende:
Geen Windows meer voor Huawei
#RIPAANDENABESTAANDEN
Tim die klappen krijgtquote:
Dank, ga ook kijken denk ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben pas bij aflevering 3. Maar het begint aardig ja.
Waarom moest je zo lachenquote:
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga ff in het zonnetje liggen met een muziekje.
Geniet er lekker van Kapo maatquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga ff in het zonnetje liggen met een muziekje.
Het zonnetje schijnt, ik herhaal: Het zonnetje schijnt.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:23 schreef KingRoland het volgende:
mijn goede vriend Elan en Haags(wanneer hij het niet druk heeft met de kleine) houden mij altijd up-to-date van het laatste weernieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |