Gelachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
... een lange lummel noemen we dat hier.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:49 schreef onlogisch het volgende:
In ander nieuws. Het is cheatdag vandaag. Onlo jr. en ik gaan mokerhard patat (geen friet) bunkeren. Ook pak ik er meteen zo'n smerig dikke XXL frikandel bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook een cheatday vandaag?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
Altijd dat gezeik over luie of dikke mensen.![]()
Mijn opa zei altijd: 'Liever dik en lui dan jezelf voor lul zetten met een Angerfist-UI'.
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Koekoekquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn opa zei altijd: 'Liever dik en lui dan jezelf voor lul zetten met een Angerfist-UI'.
Feta en olie?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, even niet. Vandaag Griekse salade
Wijs man, die opa van jou.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
Gore losers. Jij en je zoon.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:49 schreef onlogisch het volgende:
In ander nieuws. Het is cheatdag vandaag. Onlo jr. en ik gaan mokerhard patat (geen friet) bunkeren. Ook pak ik er meteen zo'n smerig dikke XXL frikandel bij
Sowh.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wijs man, die opa van jou.
Zeker ook van de wachttoren gekankerd?
Nee, zelfmoord in een bunkerquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wijs man, die opa van jou.
Zeker ook van de wachttoren gekankerd?
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
... een lange lummel noemen we dat hier.Ga gewoon weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk heeft het gesmaakt!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:17 schreef Caland het volgende:
Ik heb een heerlijke burrito op met zwarte rijst, guacamole, gegrilde groente en geitenkaas.
Bohh
Hopelijk plaats je dan een foto, dan ga ik het namaken.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Was ontzettend lekker scrummie.
Die ga ik vaker maken
Had hem laatst op bij chidoz (die was nog wel lekkerder, maar dat duurt niet lang meer)quote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk plaats je dan een foto, dan ga ik het namaken.
Ken die hele toko nietquote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Had hem laatst op bij chidoz (die was nog wel lekkerder, maar dat duurt niet lang meer)
quote:
Bedankt hansquote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:41 schreef Doublepain het volgende:
Geen Windows meer voor Huawei
#RIPAANDENABESTAANDEN
Tim die klappen krijgtquote:
Dank, ga ook kijken denk ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben pas bij aflevering 3. Maar het begint aardig ja.
Waarom moest je zo lachenquote:
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga ff in het zonnetje liggen met een muziekje.
Geniet er lekker van Kapo maatquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga ff in het zonnetje liggen met een muziekje.
Het zonnetje schijnt, ik herhaal: Het zonnetje schijnt.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:23 schreef KingRoland het volgende:
mijn goede vriend Elan en Haags(wanneer hij het niet druk heeft met de kleine) houden mij altijd up-to-date van het laatste weernieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |