Per 17-05 jaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]Welk maffe gedrag?
En: 40 Usernotes per 17-05-2019 15:15
JE LIEGT
Je hebt een vervelend hoofd.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Per 17-05 ja
Wat voor dag is het vandaag? waarom denk je dat ik inmiddels zeg?
DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE
Daar had @onlogisch wel een pund.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:55 schreef PicoMMP het volgende:
Die notes zijn echt onzin.
Komt veel vaker niet verder dan het wijzen van andere users op hun spelling en dergelijke.
Straks maar even sporten dikke met je speciaalbiertjesquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begin ook aardig moe te worden. Straks maar eens wat speciaalbiertjes naar binnen gieten.
Ik ga zo ook nog even fietsen inderdaad. Dik zal ik nooit worden, ik heb geen moeite met op mijn eten en drinken letten.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Straks maar even sporten dikke met je speciaalbiertjes
lolquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga zo ook nog even fietsen inderdaad. Dik zal ik nooit worden, ik heb geen moeite met op mijn eten en drinken letten.
Kijk naar darters bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een van de common traits van dikke mensen, dat het echte sporters zijn.
Vanochtend nog diepe buikspieren getraind.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt wel dat ik van sporten aankom, op een goeie manier
niet danquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een van de common traits van dikke mensen, dat het echte sporters zijn.
vind je het goed als ik thuis pas kijkquote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:19 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:O_o_ @:tyron @:maxi-mus
Jammer dat je mij niet tagged, ik weet weer hoe onze vriendschap ervoor staat.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:19 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:O_o_ @:tyron @:maxi-mus
Bedankt maat, ik ga vanavond even kijken.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:19 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
EdGod kan zo bij bij de Praxis aan de slag.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:19 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
Nou ja eigenlijk heb ik daar best wel wat moeite mee..quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
vind je het goed als ik thuis pas kijk
Ik heb jou nog nooit over Ed gehoord. Wist niet dat je fan was.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer dat je mij niet tagged, ik weet weer hoe onze vriendschap ervoor staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |