Niet opgevallen maar alsnog even en TR gezet. Puur omdat jij ook altijd loopt te snitchen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Iets in POL. (volgens mij voor iemand kankerdebiel noemen die Baudet vergeleek met ISIS). Maar er gaat iets mis met het bannen. Er stond net dat ik een week weg mocht blijven, maar nu kan ik ineens weer posten.
TR gezet omtrent banaanvraagquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet opgevallen maar alsnog even en TR gezet. Puur omdat jij ook altijd loopt te snitchen.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet opgevallen maar alsnog even en TR gezet. Puur omdat jij ook altijd loopt te snitchen.
?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaat iemand me verraden?
@:scrummie2.0
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, je hebt me hier liever niet dan wel. Heb je deze weken meerdere keren aangegeven.
Straks weer een complete meltdown van lenny, nu al zin in.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben Lenny en Scrummie ruzie?!
@:onlogisch
Nah, die kan niet meer reageren.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Straks weer een complete meltdown van lenny, nu al zin in.
Ik heb de banaanvraag voor je al gesteld achter.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaat iemand me verraden?
@:scrummie2.0
Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb de banaanvraag voor je al gesteld achter.
Hallo, ongestelde ongewenste hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |