Dat geeft dus al aan dat het geen conflict is tussen werknemer en werkgever. Zou dat het geval zijn geweest en een Schiphol zou dan een kort geding aanspannen zou het hek van de dam zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:23 schreef Postbus100 het volgende:
Schiphol spant kort geding aan
https://nos.nl/artikel/22(...)egen-ov-staking.html
Huh, wie beweert dat dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:42 schreef Cherni het volgende:
Dat geeft dus al aan dat het geen conflict is tussen werknemer en werkgever.
Ah, okequote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:44 schreef Cherni het volgende:
[..]
Een aantal andere users hier in deze draad.
Als de rechter Schiphol gelijk geeft zullen er treinen rijden. Prima, daar ben ik niet tegen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:45 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ah, oke
Ik acht het nog best wel plausibel dat de rechter zegt: grote lijnen naar Schiphol moeten rijden. Oid (al zal dat ook voor chaos zorgen, want de halve Randstad gaat daar natuurlijk op meeliften.
Voor goederen of voor personen?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:48 schreef Cherni het volgende:
[..]
Als de rechter Schiphol gelijk geeft zullen er treinen rijden. Prima, daar ben ik niet tegen.
Het maakt niets uit. Als de de rechter staken verbied houd het op. Zo werkt het nu eenmaal en al zeker als het om veiligheid gaat.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Voor goederen of voor personen?
Wat denk je wat het teweeg bracht, de haven dicht?
Aan die mensen heeft half Nederland zijn welvaart toch te danken?
En dan tot je elleboog in de reet van je "baas" zeker...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
He ja laten we die ouwe koe eens weer uit de sloot halen. Vroeger hadden vakbonden nog zin, vroeger had staken misschien nog zin, tegenwoordig is dat allang niet meer zo. Even meegaan in de moderne tijd aub.
Blijf dat vooral denken, ook al is het ver van de waarheidquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:54 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je brengt je eigen mening als een feit, maar dat geeft niet, ben blij dat je zo overtuigd bent van jezelf.
Jij misschien dat weet ik niet, ik moet er niet aan denken in ieder gevalquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dan tot je elleboog in de reet van je "baas" zeker...
Doordat er tegenwoordig minder gestaakt wordt hebben we tegenwoordig al die flex-contractjes. Wat dat betreft heb ik respect voor de Fransen, ze laten zich tenminste zien en horen ipv de toetsenbordheld uit te hangen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
He ja laten we die ouwe koe eens weer uit de sloot halen. Vroeger hadden vakbonden nog zin, vroeger had staken misschien nog zin, tegenwoordig is dat allang niet meer zo. Even meegaan in de moderne tijd aub.
Hoezo is het een feit dat het stakingsrecht op de schop moet dan? Dat is toch echt jouw mening. Eentje waar velen het niet mee eens zijn trouwens.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Blijf dat vooral denken, ook al is het ver van de waarheid
Ja echt, ik ben ontzettend jaloers, dat zal het zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:01 schreef Cherni het volgende:
Het is bij een aantal users een kwestie van afgunst.
Gelukkig is het aantal mensen dat het wel met me eens is groeiende gezien de berichten in dit topicquote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hoezo is het een feit dat het stakingsrecht op de schop moet dan? Dat is toch echt jouw mening. Eentje waar velen het niet mee eens zijn trouwens.
Bruin tot aan de schouder noem ik het.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dan tot je elleboog in de reet van je "baas" zeker...
Ja want de economie in Frankrijk draait echt geweldig natuurlijkquote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:07 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Doordat er tegenwoordig minder gestaakt wordt hebben we tegenwoordig al die flex-contractjes. Wat dat betreft heb ik respect voor de Fransen, ze laten zich tenminste zien en horen ipv de toetsenbordheld uit te hangen.
Met jouw mening, inderdaad.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:09 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Gelukkig is het aantal mensen dat het wel met me eens is groeiende gezien de berichten in dit topic
Ik ben voor staken als een recht om iets te kunnen bereiken. Maar de Fransen schieten door. Dat is het andere uiterste.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:07 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Doordat er tegenwoordig minder gestaakt wordt hebben we tegenwoordig al die flex-contractjes. Wat dat betreft heb ik respect voor de Fransen, ze laten zich tenminste zien en horen ipv de toetsenbordheld uit te hangen.
Prima wat jij wiltquote:
Wereldwijd hebben de Fransen behoorlijk wat ondernemingen aan de top. mbt kennis ontbreekt er niets. Daar kan Nederland nog een puntje aan zuigen. En uiteindelijk zullen de Fransen het wel gaan redden al lijkt het er nu niet op.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:09 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ja want de economie in Frankrijk draait echt geweldig natuurlijk
Sorry voor deze semantische discussie.quote:
Minder makkelijk maken om het in te zetten, verboden als het een onevenredige overlast veroorzaakt voor mensen die geen partij zijn in het conflict, strafbaar maken als het onterecht en te lang ingezet wordt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Sorry voor deze semantische discussie.
Maargoed, hoe zou jij het stakingsrecht aangepast willen zien?
Fok! is dan ook echt geen representatieve afspiegeling van de maatschappij...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:09 schreef karr-1 het volgende:
Gelukkig is het aantal mensen dat het wel met me eens is groeiende gezien de berichten in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |