SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:49 schreef Prutzenberg het volgende:
Ja! Allemaal gaan stemmen vandaag!
je spoiler werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 07:49 schreef Prutzenberg het volgende:
Ja! Allemaal gaan stemmen vandaag!
Gaan ze zetels krijgen, denk je? De Piraat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
In meerdere landen zelfsquote:Op donderdag 23 mei 2019 08:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Gaan ze zetels krijgen, denk je? De Piraat.
Op dit moment alleen 2 Zweden, toch?quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]och verrek, helemaal niet zo over nagedacht.
Duitsland en Tsjechië gaan ook zetels halen.quote:
Idem!quote:Op donderdag 23 mei 2019 08:26 schreef borisz het volgende:
Vanavond pas.
Lijst 1 nummer 3. Samira Rafaela
De gemeente stuurt mij naar het buurthuis van de naastliggende tokkiewijk. Ook nieuw. Dat gaan we dus niet doen he?quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:21 schreef F1gamer het volgende:
Op mijn stempas staat een stembureau die verder uit de buurt ligt van mijn woning dan de andere twee stembureaus.![]()
Dit geintje had ik ook al met gemeenteverkiezingen.
Wat is zo goed aan haar dan? Waarom niet op nummer één? (Nog afgezien van dat ik ALDE een enge lobbyclub vind)quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Idem!
Sportredacteuren think alike!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |