Goed puntquote:
Hey! We zitten samen in de gym!quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:17 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
Wat willen we in dit topic:
o Slowchat
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Warme ananas
o Klagen (met maten)
o Nostalgie
o Speciaalbier
quote:
Ooooo *kwartje valt*quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is dit een sportschool of een pokemon-gym?
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is dit een sportschool of een pokemon-gym?
Wat heb je gejat?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Dreigingsniveau is weer opgeschroefd zeker. Bij iedere ingang staat drie man marechaussee
Net weer 10 verse in de koelkast gezetquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:17 schreef Ang3l het volgende:
![]()
![]()
![]()
o Speciaalbier
Beter dan een draaikolk tongenquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:17 schreef Ang3l het volgende:
![]()
![]()
![]()
o Slowchat
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Warme ananas
o Klagen (met maten)
o Nostalgie
o Speciaalbier
Scheer je baard dan ook af!quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Dreigingsniveau is weer opgeschroefd zeker. Bij iedere ingang staat drie man marechaussee
Succes!quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik werd gebeld, of ik volgende week kan beginnen met opleiding. Lekker snel
Dank je. Had er niet zo snel op gerekend, dacht dat ik pas in september zou kunnen. Dus nu een klein beetje stress.quote:
Go with the flowquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dank je. Had er niet zo snel op gerekend, dacht dat ik pas in september zou kunnen. Dus nu een klein beetje stress.
Wat voor opleiding ga je doen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik werd gebeld, of ik volgende week kan beginnen met opleiding. Lekker snel
Verse IPAs?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Net weer 10 verse in de koelkast gezet.
Leukquote:
Nou bierkenners wat is momenteel een aanrader qua IPA, weizen, tripples?quote:
Echt hequote:Op woensdag 22 mei 2019 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Baudet die claimt dat hij "Wir haben es nicht gewusst" niet kent
Ja heb al een master, maar in iets anders.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt toch al een mooie diploma dacht ik?
Had ik ook verwacht, maar er was een paar weken geleden een nieuwe groep begonnen dus het kon nog net.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Leuk
Hele andere richting dus. Wel apart dat je dan nu al kunt beginnen. Je zou verwachten dat je dan gewoon in het nieuwe schooljaar start.
Frau Gruber, die hebben een eigen webshop.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou bierkenners wat is momenteel een aanrader qua IPA, weizen, tripples?
Ga ik er een paar online bestellen.
Ook.quote:
Denk niet dat jij en Thierry ooit vrienden worden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:42 schreef Allures het volgende:
Het is toch gewoon kei hard liegen...
En op een domme manier
Ik moet eerder huilen. Gaat de PVV de komende 10 jaar vervangen totdat er weer een andere vervanger gaat komen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk niet dat jij en Thierry ooit vrienden worden.
Hij zat vd week bij goedemorgen NL en heb toch even smakelijk om hem gelachen.
Nee joh, dan snap je hem niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet eerder huilen. Gaat de PVV de komende 10 jaar vervangen totdat er weer een andere vervanger gaat komen.
Vroeg vandaag iemand of ik Partij voor de Dieren ging stemmen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn er hier mensen die morgen PvdA gaan stemmen?
#durftevragen
Thierry had een 'essay' geschreven over een Franse roman schrijver.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind Goedemorgen Nederland wel een van de leukere tv programma's.
Als je zou stemmen, wat zouden dan je mogelijkheden zijn?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeg vandaag iemand of ik Partij voor de Dieren ging stemmen.
Ik moet nog even kijken qua stemmen aangezien ik het grootste deel van de dag niet in Nederland ben morgen.
Nav dat gesprek hier?quote:
Jezus Leeft toch.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn er hier mensen die morgen PvdA gaan stemmen?
#durftevragen
Yes.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je zou stemmen, wat zouden dan je mogelijkheden zijn?
[..]
Nav dat gesprek hier?
het is als een kleuter die op een leugen betrapt word en dan toch probeert vol te houden dat ie het niet wistquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk niet dat jij en Thierry ooit vrienden worden.
Hij zat vd week bij goedemorgen NL en heb toch even smakelijk om hem gelachen.
GroenLinks of D66quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je zou stemmen, wat zouden dan je mogelijkheden zijn?
[..]
Nav dat gesprek hier?
Hij wist de betekenis voor boreaal ook niet, zijn achterban gelooft toch heilig in hem dus net als Wilders zul je een achterban krijgen die steeds meer overtuigd is van Baudet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:41 schreef Allures het volgende:
[..]
het is als een kleuter die op een leugen betrapt word en dan toch probeert vol te houden dat ie het niet wist
Als je dit niet wist ben je kak dom. En dat is ook niet iets wat je wil zijn in zijn positie dus het is ook dom om te doen alsof je het niet wist
Wat haalde je over? Ik vond ze nou niet echt een sterk verhaal hebben.quote:
Ik vond er wel goede argumenten tussen zitten. En een partij bestaande uit meerdere Europese lidstaten spreekt me aan, net als hun idee waar de EU naartoe moet qua transpirantie en eensgezindheid.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat haalde je over? Ik vond ze nou niet echt een sterk verhaal hebben.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)de-reacties-de-mediaquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Thierry had een 'essay' geschreven over een Franse roman schrijver.
De zat zo'n gast een beetje semi sentimenteel zitten doen omdat Baudet had geschreven:
Dat euthanasie weleens voorkwam omdat de kinderen dan van de zorg afwaren.
Die man ging dus een beetje huillie doen, ja maar bij ons in de familie doet dat echt pijn.
Waarop Baudet reageerde: wat is dit nou voor een gespeelde verontwaardiging, jij bent niet echt. Ik vind jou nu heel nep overkomen.
'Jezus' zonder medeklinkers maakt EU. Maar toch zijn ze tegen.quote:
Denk dat dat wel is waar je naartoe wilt als EU. Dat indirecte stemmen is echt pure aids.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond er wel goede argumenten tussen zitten. En een partij bestaande uit meerdere Europese lidstaten spreekt me aan, net als hun idee waar de EU naartoe moet qua transpirantie en eensgezindheid.
De Verlosser leefde ook in een min of meer verenigd Europa en we weten hoe het daar mee afgelopen is.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Jezus' zonder medeklinkers maakt EU. Maar toch zijn ze tegen.
Matig vooruitzicht voor Thierry als grote Verlosser.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De Verlosser leefde ook in een min of meer verenigd Europa en we weten hoe het daar mee afgelopen is.
Ja hoor Lospedrosaquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:58 schreef Samzz het volgende:
Transpirantie. Transparantie bedoel ik dus.
Gelukkigquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nog zwevende kiezer
Weet alleen dat het niet pvda, d66, gl of denk wordt.
Bijna medelijden met hem.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Matig vooruitzicht voor Thierry als grote Verlosser.
Ik moest op mijn handen zitten maar het was sterker dan ik.quote:
Smerige Christenhondenquote:
Slappe lul.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moest op mijn handen zitten maar het was sterker dan ik.Sorry
vvdgoden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
En ook geen vvd, maar dat spreekt voor zich
Dat is de SGP.quote:
Komt door de leeftijdquote:
Beide.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt door de leeftijdOh, je bedoel het figuurlijk
Beetje teleurgesteld.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moest op mijn handen zitten maar het was sterker dan ik.Sorry
Ja? Waarom?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat we geen doodstraf hebben.
En uit welk onderzoek is dat eerste gebleken?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Scheelt een hoop belastingcenten en recidive.
Terechtquote:
Nou ben wel team Baudet in deze.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)de-reacties-de-media
Deze is wel mooi. Baudet die liegt, draait en denigrerend doet en de journaliste die volhoudend, inhoudelijk en duidelijk blijft.
Zou daar wel onderzoek voor nodig zijn denk je? Of wegen de kosten van 30 gram lood wel op tegen het huisvesten, bewaken en voeden van een gedetineerde voor 40/45 jaar?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
En uit welk onderzoek is dat eerste gebleken?
Lees anders eens iets over de kosten van deathrow in de VS.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou daar wel onderzoek voor nodig zijn denk je? Of wegen de kosten van 30 gram lood wel op tegen het huisvesten, bewaken en voeden van een gedetineerde voor 40/45 jaar?
En is dat een gevolg van het hebben van de doodstraf? Of de implementatie?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lees anders eens iets over de kosten van deathrow in de VS.
Waarom niet?quote:
Ze pakken het daar ook helemaal verkeerd aan. Doodstrafzaken moeten ook binnen 3 jaar afgerond zijn en voorrang krijgen op alle andere zaken. Tussen het vonnis van de eerste rechter en het onherroepelijke vonnis moet je ook niet meer dan 36 maanden laten zitten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lees anders eens iets over de kosten van deathrow in de VS.
Heb je het nu over doodstraf met een degelijk strafproces of gewoon standrechtelijke executie?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En is dat een gevolg van het hebben van de doodstraf? Of de implementatie?
[..]
Waarom niet?
Ja, en wat gaat het kosten wanneer je onterecht iemand ter dood hebt veroordeeld?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou daar wel onderzoek voor nodig zijn denk je? Of wegen de kosten van 30 gram lood wel op tegen het huisvesten, bewaken en voeden van een gedetineerde voor 40/45 jaar?
Dat laatste is wel lekker goedkoop.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je het nu over doodstraf met een degelijk strafproces of gewoon standrechtelijke executie?
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Waarom zou jij de doodstraf graag heringevoerd zien?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En is dat een gevolg van het hebben van de doodstraf? Of de implementatie?
[..]
Waarom niet?
Daar moet je een schade-potje voor oprichten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en wat gaat het kosten wanneer je onterecht iemand ter dood hebt veroordeeld?
Nee, maar volgens mij was dat de discussie ook niet.quote:Daarnaast, ben je met het uitvoeren van de doodstraf ook maar een haar beter dan diegene die je ter dood veroordeelt?
Ja, want er worden geen fouten gemaakt. Leuk, onschuldig ter dood veroordeeld worden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze pakken het daar ook helemaal verkeerd aan. Doodstrafzaken moeten ook binnen 3 jaar afgerond zijn en voorrang krijgen op alle andere zaken. Tussen het vonnis van de eerste rechter en het onherroepelijke vonnis moet je ook niet meer dan 36 maanden laten zitten.
En wat heeft degene aan dat potje? Mooi bloemetje voor op z'n graf?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar moet je een schade-potje voor oprichten.
[..]
Nee, maar volgens mij was dat de discussie ook niet.
collateral damagequote:Op woensdag 22 mei 2019 20:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, want er worden geen fouten gemaakt. Leuk, onschuldig ter dood veroordeeld worden.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En wat heeft degene aan dat potje? Mooi bloemetje voor op z'n graf?
Een schadepotje? Ben je serieus?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar volgens mij was dat de discussie ook niet.
In de VS duurt het 15-20 jaar en dan moet je ook nog eens in een staat zijn die actief de doodstraf uitvoert.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, want er worden geen fouten gemaakt. Leuk, onschuldig ter dood veroordeeld worden.
Het eerste, uiteraard.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je het nu over doodstraf met een degelijk strafproces of gewoon standrechtelijke executie?
Dat laatste is zulke nonsensquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en wat gaat het kosten wanneer je onterecht iemand ter dood hebt veroordeeld?
Daarnaast, ben je met het uitvoeren van de doodstraf ook maar een haar beter dan diegene die je ter dood veroordeelt?
Omdat er tuig bestaat dat het niet verdiend te leven.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Waarom zou jij de doodstraf graag heringevoerd zien?
Om tal van redenen.quote:
Nee. Gewoon nee.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Dit is 3 keer hetzelfde argument.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee.
Daarbij zouden we ons hele strafrechtsysteem om moeten gooien om de doodstraf überhaupt mogelijk te maken, daarnaast meerdere internationale verdragen moeten verbreken.
Nog afgezien van het ethische aspect.
En dat bepaal jij?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het eerste, uiteraard.
Ben zowaar niet aan het trollen.
[..]
Dat laatste is zulke nonsens
[..]
Omdat er tuig bestaat dat het niet verdiend te leven.
En als het je collega's betreft?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:33 schreef ElDinosaur het volgende:
In het geval van jihadi's gewoon preventief een jdam op hun hoofd gooien als ze nog voor hun eigen staat aan het vechten zijn. Daar ben ik dan wel weer voor.
Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is 3 keer hetzelfde argument.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog een clusterbom erachteraan graag.
Maar wie zijn wij om hem dan maar dood te maken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
Zo'n Michael P. bijvoorbeeld, daarover vind ik eigenlijk geen twijfel bestaan dat die een doodstraf zou moeten kunnen krijgen.
Dat laatste ben ik met je eens.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat er tuig bestaat dat het niet verdiend te leven.
Mwa, als er onomstotelijk bewijs is voor zulke misdaden hoeft diegene niet meer in de maatschappij terug te keren.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wie zijn wij om hem dan maar dood te maken.
Dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mwa, als er onomstotelijk bewijs is voor zulke misdaden hoeft diegene niet meer in de maatschappij terug te keren.
Dat zeiden ze 10 jaar geleden ook over Lucia de B..quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
Zo'n Michael P. bijvoorbeeld, daarover vind ik eigenlijk geen twijfel bestaan dat die een doodstraf zou moeten kunnen krijgen.
En het idee dat je een onschuldige executeertquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben niet voor de doodstraf.
Omdat ik niet geloof dat het afschrikwekkend werkt en het zoals het nu gebeurt op veel plaatsen te arbitrair is wie er dood gaat en wie niet.
Zolang daar geen eenduidigheid over is, moet je er wmb niet eens aan beginnen om erover na te denken.
Gewoon wegstoppen joh. Kost ons 4,5 miljoen per dag.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben niet voor de doodstraf.
Omdat ik niet geloof dat het afschrikwekkend werkt en het zoals het nu gebeurt op veel plaatsen te arbitrair is wie er dood gaat en wie niet.
Zolang daar geen eenduidigheid over is, moet je er wmb niet eens aan beginnen om erover na te denken.
En dat gebeurt dan ook niet. Levenslang is in NL levenslang.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mwa, als er onomstotelijk bewijs is voor zulke misdaden hoeft diegene niet meer in de maatschappij terug te keren.
lol, en waar haal je dit vandaan?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon wegstoppen joh. Kost ons 4,5 miljoen per dag.
Per dag.
Zonde van het geld.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat gebeurt dan ook niet. Levenslang is in NL levenslang.
Ja, maar dat kan natuurlijk niet, want het is een waterdicht systeem ofzo.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het idee dat je een onschuldige executeert
En dat wordt niet vaak genoeg gegeven.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dus iedereen maar een spuitje geven? Ongeacht het misdrijf?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kosten gevangene is 250 euro per dag. Er zitten er zo'n 18000 vast.
Als je een dief een boete geeft, ben je dan ook geen haar beter?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?
En dat laatste is geen nonsens. Waarom mag jij wel en de ander niet bepalen over andermans leven?
Bijna iedereen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, dus iedereen maar een spuitje geven? Ongeacht het misdrijf?
Lul niet zo dom.
Zijn verlossersquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wie zijn wij om hem dan maar dood te maken.
Dat is een ander verhaal. Ook uit te leggen, trouwens.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dat wordt niet vaak genoeg gegeven.
Ik heb het helemaal niet over geld.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Per dag.
Die hebben vast niet allemaal een mooi jong meisje vermoord. Strafblad? Dood moet je.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kosten gevangene is 250 euro per dag. Er zitten er zo'n 18000 vast.
niet meer toch? Was tegen de rechten van de mens? Of moeten ze dta nog veranderen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
3 strikes you're out zo een prima beginsel zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hebben vast niet allemaal een mooi jong meisje vermoord. Strafblad? Dood moet je.
Want dat werkt zo lekker in de VS.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
3 strikes you're out zo een prima beginsel zijn.
Ja en ook iemand die is opgeleid voor deze dingen maakt foutenquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je een dief een boete geeft, ben je dan ook geen haar beter?
Als je een ontvoerder opsluit, ben je dan ook geen haar beter?
Nee Samz, dat is niks anders dan een onderbuik gevoel. Dat wil niet zeggen dat jij dat niet mag vinden, maar dat wil niet zeggen dat je de waarheid in pacht hebt. Of dat ik dat heb.
Ik stel niet voor dat ik dat bepaal. Ik stel voor dat een onafhankelijk iemand die is opgeleid voor zulke zaken dat bepaalt.
Dat zei ik al eerder. In de VS pakken ze het helemaal verkeerd aan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Want dat werkt zo lekker in de VS.
Je bent wel een redelijke trol, ik geef je 5/7.
Onze rechtspraak is gebaseerd op internationale verdragen die gebaseerd zijn op ethiek.quote:
Waarom of of, als het ook en en kan?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens.
Om daarvoor een oermiddel als een beul weer te moeten aanstellen? Neuh.
Laat Shell maar 1% belasting betalen. Daarmee huisvesten we alle gevangenen.
Fearmongering.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het idee dat je een onschuldige executeert
Jeetjequote:Op woensdag 22 mei 2019 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Dierenmishandelaars mogen ook wel dood. Als we toch bezig zijn.
Klopt. Er wordt als t goed is een beoordelingsperiode ingevoerd om de zoveel jaar. Die is er nu niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet meer toch? Was tegen de rechten van de mens? Of moeten ze dta nog veranderen?
Lekker in de gevangenis stoppen en laten radicaliseren, wordt wel beter.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
En bijvoorbeeld zo'n man die in Utrecht is gaan schieten in een tram. Geen twijfel over mogelijk dat hij schuldig is.
Maar misschien had hij een moeilijke jeugd. Moet je iemand executeren omdat hij zo'n moeilijke jeugd had?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
En bijvoorbeeld zo'n man die in Utrecht is gaan schieten in een tram. Geen twijfel over mogelijk dat hij schuldig is.
Oh het gaat je gewoon om 'ons' geld?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Per dag.
Je moet slechts de meest competente mensen benoemen en bevorderen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en ook iemand die is opgeleid voor deze dingen maakt fouten.
Gewoon alle uitkeringen stoppen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh het gaat je gewoon om 'ons' geld?
Nee dan sturen we iedereen in het gevangenisleven naar de bijstand. 3miljoen per dag.
De reclassering en herintredingcentra ook. 1,5M
Psychische opvangplekken en alles wat daar bij aanhangt allemaal ontslaan. 2M
Wat kunnen ze dan doen?? Ja we laten ze gewoon een kanaal uitgraven met de batse.
Vrouwen weer achter het aanrecht en kinderen in de mijn!quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Lijkt me wel wat, zo'n primitieve samenleving. Lekker nostalgisch.
Nog meer argumenten om op de SGP te gaan stemmen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:44 schreef CherryLips het volgende:
Laten we abortus en euthanasie ook maar weer verbieden. Geen gezeik meer, lekker makkelijk.
Tegenwoordig ook vriend Baudet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog meer argumenten om op de SGP te gaan stemmen.
Zelfs de meest competente mensen maken fouten. Dat is menselijk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet slechts de meest competente mensen benoemen en bevorderen.
We weten allemaal dat dit in de praktijk verre van het geval is. Dat is een probleem.
Niet de regelgeving.
Stemrecht voor vrouwen ook maar intrekken. Autorijden mogen ze ook al niet meer. En als je maandverband afrekent bij het Kruidvat staat de pastoor voor de deur waarom je niet met jong bent geschopt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vrouwen weer achter het aanrecht en kinderen in de mijn!
Nou ja, 25 jaar vastzitten en dan vrijgelaten worden want oeps, foutje, is ook wel zuurquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs de meest competente mensen maken fouten. Dat is menselijk.
Waar levenslang omkeerbaar is, is de doodstraf dat niet.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stemrecht voor vrouwen ook maar intrekken. Autorijden mogen ze ook al niet meer. En als je maandverband afrekent bij het Kruidvat staat de pastoor voor de deur waarom je niet met jong bent geschopt.
Ja, ga je die mensen 20 jaar teruggeven?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als we al die levenslange gevangenisstraffen in Westerse landen eens af zetten tegen de gerechtelijke dwalingen. Welk getal zou daar uit komen rollen? Daar ben ik wel eens benieuwd naar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kunnen we ook meteen dat wetsvoorstel van Grappenhaus om alle vormen van onvrijwillige seks strafbaar te maken weer in de ijskast zetten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Lijkt me wel wat, zo'n primitieve samenleving. Lekker nostalgisch.
Absoluut. Is ook geen kattepis. Maar wel omkeerbaar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, 25 jaar vastzitten en dan vrijgelaten worden want oeps, foutje, is ook wel zuur
Ga het uitzoeken en kom maar weer terug als je het weet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als we al die levenslange gevangenisstraffen in Westerse landen eens af zetten tegen de gerechtelijke dwalingen. Welk getal zou daar uit komen rollen? Daar ben ik wel eens benieuwd naar.
Ja dat voorstel druint tegen alles in waar jij voor staat.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als we al die levenslange gevangenisstraffen in Westerse landen eens af zetten tegen de gerechtelijke dwalingen. Welk getal zou daar uit komen rollen? Daar ben ik wel eens benieuwd naar.
Zulke praktijken hou je maar liever in je hillbilly provinciequote:Op woensdag 22 mei 2019 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee NL heeft plenty geld en luxe om zich een goede samenleving te betalen met alle instanties die daarbij horen.
Als we zelf de Kalashnikovs ter handen moeten nemen om ons gezin te beschermen zijn we verder van huis.
Al lijkt me dat ook wel romantisch.
Verkrachting tijdens het huwelijk is natuurlijk sowieso al onzinquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kunnen we ook meteen dat wetsvoorstel van Grappenhaus om alle vormen van onvrijwillige seks strafbaar te maken weer in de ijskast zetten.
Denk je lekker te hebben gebatst, zij leek het ook naar dr zin te hebben gehad, heeft ze er achteraf toch spijt van en zegt ze snikkend dat dat nooit de bedoeling was. Hup, daar ga je, de gevangenis in. En dit is al de derde keer dat dit overkomt, dus zeg maar gedag tegen je leven.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kunnen we ook meteen dat wetsvoorstel van Grappenhaus om alle vormen van onvrijwillige seks strafbaar te maken weer in de ijskast zetten.
Dat gaat niet. Maar je kunt wel enigszins compenseren.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ga je die mensen 20 jaar teruggeven?
Vinden de vrouwtjes toch wel lekker? Beetje gedomineerd worden enzoquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Verkrachting tijdens het huwelijk is natuurlijk sowieso al onzin
Carice kan dat.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Maar je kunt wel enigszins compenseren.
Mensen uit de dood halen is nog niemand gelukt.
Degenen van wie je dat weet mag je ook met die nieuwe wet gewoon nemenquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vinden de vrouwtjes toch wel lekker? Beetje gedomineerd worden enzo
Als het uitkomt geef je zo'n kutwijf gewoon de doodstraf.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk je lekker te hebben gebatst, zij leek het ook naar dr zin te hebben gehad, heeft ze er achteraf toch spijt van en zegt ze snikkend dat dat nooit de bedoeling was. Hup, daar ga je, de gevangenis in. En dit is al de derde keer dat dit overkomt, dus zeg maar gedag tegen je leven.
@MissMSXquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vinden de vrouwtjes toch wel lekker? Beetje gedomineerd worden enzo
Dit vind ik wel iets voor Fripsel of Elviquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk je lekker te hebben gebatst, zij leek het ook naar dr zin te hebben gehad, heeft ze er achteraf toch spijt van en zegt ze snikkend dat dat nooit de bedoeling was. Hup, daar ga je, de gevangenis in. En dit is al de derde keer dat dit overkomt, dus zeg maar gedag tegen je leven.
Hai, dan moeten we na ingang van die wet zeker weer eens afsprekenquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Degenen van wie je dat weet mag je ook met die nieuwe wet gewoon nemen
Mag helaas niet zeggen wat ik van hem denk.quote:
Mijn probleem met dit "argument" is dat je ervan uitgaat dat er willekeurig dit opgelegd gaat worden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Maar je kunt wel enigszins compenseren.
Mensen uit de dood halen is nog niemand gelukt.
Elvoldemort?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Dit vind ik wel iets voor Fripsel of Elvi
Na het akkefietje met de faxman zie ik Fripsel hier best voor aan, ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Mag best, zitten niet in Pol hierquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag helaas niet zeggen wat ik van hem denk.
[..]
Mijn probleem met dit "argument" is dat je ervan uitgaat dat er willekeurig dit opgelegd gaat worden.
Als er onomstotelijk vastgesteld kan worden, bijvoorbeeld dmv beeldmateriaal ondersteund met DNA, dan lijkt mij dit best te doen.
Niet mijn persoonlijke afkeer van de Timmermansen van deze wereld, maar onomstotelijke feiten dienen de basis te zijn.
Doodsverwensing mag wel, het is geen fokker.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Mijn probleem met dit "argument" is dat je ervan uitgaat dat er willekeurig dit opgelegd gaat worden.
Als er onomstotelijk vastgesteld kan worden, bijvoorbeeld dmv beeldmateriaal ondersteund met DNA, dan lijkt mij dit best te doen.
Niet mijn persoonlijke afkeer van de Timmermansen van deze wereld, maar onomstotelijke feiten dienen de basis te zijn.
Nou ja, in NL zitten ca 45 mensen levenslang. Daarvan is minimaal 1 persoon onterecht veroordeeld.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nah niet voor m'n sistah from another mistaquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:53 schreef MCH het volgende:
[..]
We melden je bij Thierry hoorquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samzz, je had criminologie moeten studerenquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, in NL zitten ca 45 mensen levenslang. Daarvan is minimaal 1 persoon onterecht veroordeeld.
So you tell me.
Dit was de regel, tot aan deze week. Tenminste, deze regel geldt voor de niet holmaatjes van de mod.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Doodsverwensing mag wel, het is geen fokker.
het probleem is dat je niet compleet objectief kan zijn, anders zou elke straf die gegeven wordt voor een bepaald feit altijd hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er niet van uit dat zo'n straf willekeurig opgelegd wordt. Net als met levenslang gebeurt dat niet zomaar. Toch ging het daar ook een keer mis, ondanks 'onomstotelijk' bewijs.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Heeft ze ook gedaan, zet maar in je Excel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Samzz, je had criminologie moeten studeren
M-M tochquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft ze ook gedaan, zet maar in je Excel.
Hij heeft wel echt een punt hoor.quote:
Ik heb geen excelquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft ze ook gedaan, zet maar in je Excel.
Doe je dat toch.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik weet nog niet wat ik moet stemmen morgen, 50+ kwam als hoogste uit de test
Oude manquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik weet nog niet wat ik moet stemmen morgen, 50+ kwam als hoogste uit de test
Hipsterquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen libre office calc
Dit is toch precies wat ik zeg?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het probleem is dat je niet compleet objectief kan zijn, anders zou elke straf die gegeven wordt voor een bepaald feit altijd hetzelfde zijn.
Een rechter moet straffen echter ook baseren op omstandigheden en vanalles meewegen.
Dat ga je ook krijgen bij de doodstraf.
Het blijft mensenwerk waarbij een rechter meer moet afwegen dan puur het strafbare feit.
het kan dus nooit een eenduidig verhaal worden.
Wie zit er nu nog levenslang en zit onterecht vast?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, in NL zitten ca 45 mensen levenslang. Daarvan is minimaal 1 persoon onterecht veroordeeld.
So you tell me.
Ja, alleen lijkt het alsof jij denkt dat dat mogelijk is.quote:
In de praktijk is het gewoon hetzelfdequote:
Domme vragen bestaan niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie zit er nu nog levenslang en zit onterecht vast?
Ik zou het niet weten. Ik heb geen toegang tot de documentatie en bewijzenquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie zit er nu nog levenslang en zit onterecht vast?
pics van je bodyquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:00 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nieuwe Rituals body lotion en ik ruik nu zo lekker.
Was weer een fijne bijdrage van je. Fapje gemaakt.quote:
Zou jij iemand doen en daarna aangifte van verkrachting doen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:10 schreef Elvi het volgende:
@:Samzz hou je even bij 1 sc dan komt dit tuig niet hierheen
zou een grapje maken, maar dan wordt ze boos.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou jij iemand doen en daarna aangifte van verkrachting doen?
Jeetje, wat een stigmaquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:10 schreef Elvi het volgende:
@:Samzz hou je even bij 1 sc dan komt dit tuig niet hierheen
In ieder geval afpersen met de dreiging van aangifte doen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
of teleurgesteld.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
zou een grapje maken, maar dan wordt ze boos.
Vroeger, toen je nog geen relatiesoftie was en daar geen rekening mee hield.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
zou een grapje maken, maar dan wordt ze boos.
(geef ze nu geen goede tips)quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In ieder geval afpersen met de dreiging van aangifte doen.
Daarom moet je ook gewoon alles filmen.
Moet je vast ook weer toestemming voor hebben. Wat een gedoe.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben een beetje bang voor elvi na haar recente uitbarstingen tegen me.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog geen relatiesoftie was en daar geen rekening mee hield.
Lekker man die nieuwe wet, schuldig tot anders bewezenquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
huh? Waar baseer je dat nou weer op?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker man die nieuwe wet, schuldig tot anders bewezen
Hier draait heel Airwins zijn sexleven op.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Verreweg de meeste vrouwen zullen ook als ze geen zin hadden in seks, geen aangifte doen van verkrachting.
Ook dat mag jij vinden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Of gewoon de kutuser uithangen, hoe je het wilt noemen.
nee hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier draait heel Airwins zijn sexleven op.
Zal wel jaloers zijn op je fitgirl.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben een beetje bang voor elvi na haar recente uitbarstingen tegen me.
Nee maar soms lees ik je posts en dan wil ik ook aangifte doen van verkrachting van mijn oogbollen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helaas is daar geen wet voorquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee maar soms lees ik je posts en dan wil ik ook aangifte doen van verkrachting van mijn oogbollen.
Heb een bordje in de gang hangen. "Garderobe op eigen risico, de directie is niet aansprakelijk voor verlies of diefstal, onze eigendommen worden gefilmd"quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet je vast ook weer toestemming voor hebben. Wat een gedoe.
Welke, want ik ben hier zelden meerquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben een beetje bang voor elvi na haar recente uitbarstingen tegen me.
Slimquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb een bordje in de gang hangen. "Garderobe op eigen risico, de directie is niet aansprakelijk voor verlies of diefstal, onze eigendommen worden gefilmd"
Ik heb een teer zieltje.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Welke, want ik ben hier zelden meer![]()
Moet wel heftig zijn dat je er zo van onder de indruk was.
Heb weleens betere dis van jou gezien.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee maar soms lees ik je posts en dan wil ik ook aangifte doen van verkrachting van mijn oogbollen.
Ja, ik werk samen met @Chia in 1 drivebestandquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Overgestapt op Google docs zodat je het ook op je mobiel makkelijker bij kan werken?
Jaloersquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, ik werk samen met @:chia in 1 drivebestand
Get laid honeyquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je grappen zijn nóg slechter dan mijn seksleven na 13 jaar relatie.quote:
Hier schrik ik vanquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je grappen zijn nóg slechter dan mijn seksleven na 13 jaar relatie.
Chia zal m wel aan het werk hebben gezet en hij volgt haar als een labrador.quote:
Chia is een mooi naturel meidjequote:Op woensdag 22 mei 2019 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Chia zal m wel aan het werk hebben gezet en hij volgt haar als een labrador.
Het grappen-gedeeltequote:Op woensdag 22 mei 2019 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van welk deel van deze opmerking?
Wow das kut.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je grappen zijn nóg slechter dan mijn seksleven na 13 jaar relatie.
Wat mij nog te wachten staatquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van welk deel van deze opmerking?
Dus je geeft Ado altijd als hij zin heeftquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben die labrador waar het over ging.
Alleen als er pindakaas in huis is.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Dus je geeft Ado altijd als hij zin heeft
Dus hij steekt z'n dop in de pot en jij wordt wild?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen als er pindakaas in huis is.
Scherpe interviewster.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)de-reacties-de-media
Deze is wel mooi. Baudet die liegt, draait en denigrerend doet en de journaliste die volhoudend, inhoudelijk en duidelijk blijft.
CDA is nog wel in de race?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nog zwevende kiezer
Weet alleen dat het niet pvda, d66, gl of denk wordt.
Liever CU dan. CDA is qua landbouw iets te graag afhankelijk van het Europese subsidie infuus.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook al eens op gestemd. Vorige keer CU.
Dat is een gekkiespartij geworden. Heb er 2 keer op gestemd maar ze bekijken het maar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:19 schreef Scary_Mary het volgende:
De Piratenpartij is wel verleidelijk deze ronde. Niet alleen een FOK!ker, maar ook een tantric dance leraar op de lijst
Waar ga je nu op dan als ik zo vrij mag zijn?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is een gekkiespartij geworden. Heb er 2 keer op gestemd maar ze bekijken het maar.
Wie dan, LHO?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:19 schreef Scary_Mary het volgende:
De Piratenpartij is wel verleidelijk deze ronde. Niet alleen een FOK!ker, maar ook een tantric dance leraar op de lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |