Goed puntquote:
Hey! We zitten samen in de gym!quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:17 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
Wat willen we in dit topic:
o Slowchat
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Warme ananas
o Klagen (met maten)
o Nostalgie
o Speciaalbier
quote:
Ooooo *kwartje valt*quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is dit een sportschool of een pokemon-gym?
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is dit een sportschool of een pokemon-gym?
Wat heb je gejat?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Dreigingsniveau is weer opgeschroefd zeker. Bij iedere ingang staat drie man marechaussee
Net weer 10 verse in de koelkast gezetquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:17 schreef Ang3l het volgende:
![]()
![]()
![]()
o Speciaalbier
Beter dan een draaikolk tongenquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:17 schreef Ang3l het volgende:
![]()
![]()
![]()
o Slowchat
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Warme ananas
o Klagen (met maten)
o Nostalgie
o Speciaalbier
Scheer je baard dan ook af!quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Dreigingsniveau is weer opgeschroefd zeker. Bij iedere ingang staat drie man marechaussee
Succes!quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik werd gebeld, of ik volgende week kan beginnen met opleiding. Lekker snel
Dank je. Had er niet zo snel op gerekend, dacht dat ik pas in september zou kunnen. Dus nu een klein beetje stress.quote:
Go with the flowquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dank je. Had er niet zo snel op gerekend, dacht dat ik pas in september zou kunnen. Dus nu een klein beetje stress.
Wat voor opleiding ga je doen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik werd gebeld, of ik volgende week kan beginnen met opleiding. Lekker snel
Verse IPAs?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Net weer 10 verse in de koelkast gezet.
Leukquote:
Nou bierkenners wat is momenteel een aanrader qua IPA, weizen, tripples?quote:
Echt hequote:Op woensdag 22 mei 2019 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Baudet die claimt dat hij "Wir haben es nicht gewusst" niet kent
Ja heb al een master, maar in iets anders.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt toch al een mooie diploma dacht ik?
Had ik ook verwacht, maar er was een paar weken geleden een nieuwe groep begonnen dus het kon nog net.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Leuk
Hele andere richting dus. Wel apart dat je dan nu al kunt beginnen. Je zou verwachten dat je dan gewoon in het nieuwe schooljaar start.
Frau Gruber, die hebben een eigen webshop.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou bierkenners wat is momenteel een aanrader qua IPA, weizen, tripples?
Ga ik er een paar online bestellen.
Ook.quote:
Denk niet dat jij en Thierry ooit vrienden worden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:42 schreef Allures het volgende:
Het is toch gewoon kei hard liegen...
En op een domme manier
Ik moet eerder huilen. Gaat de PVV de komende 10 jaar vervangen totdat er weer een andere vervanger gaat komen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk niet dat jij en Thierry ooit vrienden worden.
Hij zat vd week bij goedemorgen NL en heb toch even smakelijk om hem gelachen.
Nee joh, dan snap je hem niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet eerder huilen. Gaat de PVV de komende 10 jaar vervangen totdat er weer een andere vervanger gaat komen.
Vroeg vandaag iemand of ik Partij voor de Dieren ging stemmen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn er hier mensen die morgen PvdA gaan stemmen?
#durftevragen
Thierry had een 'essay' geschreven over een Franse roman schrijver.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind Goedemorgen Nederland wel een van de leukere tv programma's.
Als je zou stemmen, wat zouden dan je mogelijkheden zijn?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeg vandaag iemand of ik Partij voor de Dieren ging stemmen.
Ik moet nog even kijken qua stemmen aangezien ik het grootste deel van de dag niet in Nederland ben morgen.
Nav dat gesprek hier?quote:
Jezus Leeft toch.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn er hier mensen die morgen PvdA gaan stemmen?
#durftevragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |