SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Een Porto lukt dat ook gewoon hoor, zeker als je ranking omhoog gaat en je vaak in pot 2 zit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
overwinteren nog wel, uiteindelijk had het overwinteren dit seizoen ook niet met geld te maken maar als je het wel als maatstaf neemt overwinter je nooit meerOh.![]()
dat Porto heeft een mannetje bij de loting denk ikquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een Porto lukt dat ook gewoon hoor, zeker als je ranking omhoog gaat en je vaak in pot 2 zit.![]()
Odegaard is momenteel niet echt hot qua geruchten. Pavon wel, vandaar de TT. Maar ook ik hoop het meest op Odegaard momenteel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wacht meer op Odegaard dan op PavonFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Snap ik, niemand hier heeft die Pavón ooit zien spelen dus waarom iemand hoopt op zijn komst is mij een raadsel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wacht meer op Odegaard dan op Pavon![]()
Ook wel vaak in pot 1 gezeten omdat hun competitie hoger staat en je daar dan als kampioen zit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat Porto heeft een mannetje bij de loting denk ik
En als ze dan in pot 2 zitten vaak de Russische kampioen uit pot 1 treffen
Oh.![]()
Dit klopt niet, hij speelde vorig jaar nog op het WKquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, niemand hier heeft die Pavón ooit zien spelen dus waarom iemand hoopt op zijn komst is mij een raadsel.
Ik zie het pas als betrouwbaar wanneer VI of De Telegraaf er iets over zegt (alhoewel De Telegraaf wel vaker met hagel schiet nu).quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Odegaard is momenteel niet echt hot qua geruchten. Pavon wel, vandaar de TT. Maar ook ik hoop het meest op Odegaard momenteel.Oh.![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wacht meer op Odegaard dan op PavonDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
dat was wel opvallend hèquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:48 schreef Class het volgende:
Weet iemand al waarom Onana zo sad was bij de huldiging?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eerst maar eens zien of we door de CL voorrondes komen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarnaast heeft Ajax een paar honderd miljoen meer te besteden dan paar jaar geleden? Gek he dat de verwachtingen dan omhoog gaan.
![]()
Bad trip of thuisvrees.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:48 schreef Class het volgende:
Weet iemand al waarom Onana zo sad was bij de huldiging?
Zijn hele familie woont ook in Kameroen.![]()
groepskortingquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zag eruit alsof hij boos was ofzo, gaf ook enorm snel de schaal door, terwijl hij normaal altijd heel vrolijk en gek is. Kan ook gewoon ongelooflijk brak zijn geweest, maar lijkt mij eigenlijk helemaal niet zo'n drinker.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:52 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Bad trip of thuisvrees.
Zijn hele familie woont ook in Kameroen.![]()
Kwaliteitjes.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Misschien dacht hij nog teveel terug aan Tottenham-thuis.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:48 schreef Class het volgende:
Weet iemand al waarom Onana zo sad was bij de huldiging?Omdat deze Martinez ook bij Essel Sports schijnt te zitten, en daar heeft Overmars goede contacten mee.quote:Oh.![]()
is toch niks johquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
blackedquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker zwart geld pakken, niks mis mee.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die Bazoer leert er ook niet van he.
gaat alweer weg bij Utrecht, niet dat ik hem terug wil zien bij Ajax maar je zou toch verwachten dat hij na zijn "domme en gehaaste"(foute) keuze en de ervaringen die hij daarmee heeft opgedaan, niet meteen weer weg zal gaan bij een club als het eindelijk eens wel even mee zit voor hem.
of ben ik nu erg voorbarig?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:52 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Bad trip of thuisvrees.
Zijn hele familie woont ook in Kameroen.Misschien hard aangevallen op soc med o.i.d.. De tendens bij de successupporters was namelijk dat de laatste Tottenham goal de schuld van Onana was (door zn tijd rekken).quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:58 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zag eruit alsof hij boos was ofzo, gaf ook enorm snel de schaal door, terwijl hij normaal altijd heel vrolijk en gek is. Kan ook gewoon ongelooflijk brak zijn geweest, maar lijkt mij eigenlijk helemaal niet zo'n drinker.![]()
was toch huur?quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:29 schreef mokkiemok het volgende:
Die Bazoer leert er ook niet van he.
gaat alweer weg bij Utrecht, niet dat ik hem terug wil zien bij Ajax maar je zou toch verwachten dat hij na zijn "domme en gehaaste"(foute) keuze en de ervaringen die hij daarmee heeft opgedaan, niet meteen weer weg zal gaan bij een club als het eindelijk eens wel even mee zit voor hem.
of ben ik nu erg voorbarig?![]()
Daarna weer lekker terug naar de grauwste club ooit: Wolfsburg.quote:
Waarom hij daarvoor koos toen hij vertrok bij Ajax begrijp ik echt niet.Oh.![]()
vandaar mijn vraag ben ik wat voorbarig, maar ik hoor hem zeggen, kans heel klein dat ik volgend seizoen nog voor utrecht voetbal. dus ik dacht meteen, man man man, blijf toch eens gewoon lekker ergens voetballen.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
was denk ik de enige die hem wilde hebben, z'n broer is geen Raiolaquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarna weer lekker terug naar de grauwste club ooit: Wolfsburg.
Waarom hij daarvoor koos toen hij vertrok bij Ajax begrijp ik echt niet.![]()
voormaaste was denk ik zijn ego, hij wilde daarmee een punt maken dat hij wel eens weg zou gaan en Ajax in zou storten ofzo weet ik veel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarna weer lekker terug naar de grauwste club ooit: Wolfsburg.
Waarom hij daarvoor koos toen hij vertrok bij Ajax begrijp ik echt niet.
nou dat was een goede keuze zeg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
voornaamste waren gewoon de euro'squote:Op woensdag 22 mei 2019 15:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
voormaaste was denk ik zijn ego, hij wilde daarmee een punt maken dat hij wel eens weg zou gaan en Ajax in zou storten ofzo weet ik veel.
nou dat was een goede keuze zeg.![]()
hij had toch ruzie gekregen met de boer?quote:
daarna was hij vrijwel meteen weg toen hij niet meer basis stond.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Muah er was in die tijd schijnbaar veel interesse, stond nog steeds te boek als groot talent.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
was denk ik de enige die hem wilde hebben, z'n broer is geen RaiolaOh.![]()
Zelfde met Maher toch. Az geeft hem een kans en nu wil hij snel weer profiteren van een andere club.![]()
hij ging weg toen Bosz er al zat toch? Maar goed een combinatie van zelfoverschatting en snel cashenquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij had toch ruzie gekregen met de boer?
daarna was hij vrijwel meteen weg toen hij niet meer basis stond.![]()
inderdaad exact hetzelfde. Niemand lijkt van elkaar te leren, denken allemaal dat ze de nieuwe Messi zijn maar alleen nog moeten doorbrekenquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:39 schreef Simmertje het volgende:
Zelfde met Maher toch. Az geeft hem een kans en nu wil hij snel weer profiteren van een andere club.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dan nog denk ik dat je een goeie zaakwaarnemer nodig hebtquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah er was in die tijd schijnbaar veel interesse, stond nog steeds te boek als groot talent.![]()
De Boer in zijn laatste halfjaar zette Bazoer ook al op de bank, en Bosz maakte helemaal geen gebruik van hem omdat hij hem niet in zijn speelstijl vond passen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij ging weg toen Bosz er al zat toch? Maar goed een combinatie van zelfoverschatting en snel cashenOh.![]()
ruzie met Bosz dan, ik dacht echt dat hij toen ruzie had, vervolgens steeds minder minuten maakte. Vergelijkbaar met El Ghazi toen dacht ik.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij ging weg toen Bosz er al zat toch? Maar goed een combinatie van zelfoverschatting en snel cashenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
mooiste is dat hij niet gemist wordtquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ruzie met Bosz dan, ik dacht echt dat hij toen ruzie had, vervolgens steeds minder minuten maakte. Vergelijkbaar met El Ghazi toen dacht ik.![]()
totaal niet, El Ghazi ook niet. zeker het huidige niveau ligt vele malen hoger dan toen/henquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat sowieso, maar er was dus wel interesse van meerdere clubs.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan nog denk ik dat je een goeie zaakwaarnemer nodig hebtOh.![]()
El Ghazi vond ik wel sympathiek altijd, maar veel te beperkt helaas. Begon nog wel goed toen, had een aardig schot ook wel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
totaal niet, El Ghazi ook niet. zeker het huidige niveau ligt vele malen hoger dan toen/henOh.![]()
die praatjesmaker zat daar toen toch, Andries Jonker, die zou hem wel even aan het voetballen krijgenquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar er was dus wel interesse van meerdere clubs.![]()
dat afstondschot tegen AZ , pòhquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
El Ghazi vond ik wel sympathiek altijd, maar veel te beperkt helaas. Begon nog wel goed toen, had een aardig schot ook wel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die werd pas in februari 2017 aangesteld, toen zat Bazoer er al een paar weken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
die praatjesmaker zat daar toen toch, Andries Jonker, die zou hem wel even aan het voetballen krijgenOh.![]()
Neres >>> El Ghaziquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
El Ghazi verkopen en Neres als zijn vervanger boh.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
OK, bij Utrecht vond ik hem er ook niet bovenuit stekenquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die werd pas in februari 2017 aangesteld, toen zat Bazoer er al een paar weken.![]()
was ook de winnende toch, ja die was echt lekker.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:11 schreef PicoMMP het volgende:
Die goal van Bazoer tegen Feyenoord was wel echt![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bazoerquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Bagger seizoen gewoon waar we het kampioenschap verspelen op de laatste dag ook gewoon verdiende. Wissel Milik voor van den Hoorn![]()
![]()
Was even vergeten hoe spuuglelijk die shirts van feyenoord in dat seizoen waren. Wat een gedrocht zeg.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-hengelt-naar-zoon-gheorghe-hagiquote:Ajax hengelt naar zoon Gheorghe Hagi
Na Razvan Marin versterkt Ajax zich deze zomer mogelijk opnieuw met een Roemeens talent. De Amsterdammers hebben het vizier gericht op Ianis Hagi.
Hagi geldt momenteel als het grootste talent van zijn land. De twintigjarige aanvallende middenvelder komt uit voor FC Viitorul, waar hij aanvoerder is en nog een verbintenis heeft tot medio 2023. Toch heeft de Roemeense jeugdinternational zich toegelegd op een transfer.
Hagi, die komende maand met zijn land uitkomt op het EK Onder-21, wordt al langere tijd intensief gevolgd door Ajax. De zoon van voormalige wereldster Gheorghe Hagi, tevens zijn trainer bij FC Viitorul, kwam ook al tot drie interlands voor Roemenië. Behalve als aanvallende middenvelder kan hij ook als vleugelaanvaller uit de voeten.![]()
Dan gaan ze in Roemenië dus massaal naar Ajax kijkenquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:19 schreef BobW het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-hengelt-naar-zoon-gheorghe-hagi
Oh.![]()
Ogararuquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gaan ze in Roemenië dus massaal naar Ajax kijken![]()
![]()
Zwarte rugnummer op een rood/wit shirt:')quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Was even vergeten hoe spuuglelijk die shirts van feyenoord in dat seizoen waren. Wat een gedrocht zeg.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Toen viel hij op door met de bal aan de voet over de achterlijn te rennen en dat soort dingen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit klopt niet, hij speelde vorig jaar nog op het WK
[..]
Ik zie het pas als betrouwbaar wanneer VI of De Telegraaf er iets over zegt (alhoewel De Telegraaf wel vaker met hagel schiet nu).![]()
Koopclubquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:19 schreef BobW het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-hengelt-naar-zoon-gheorghe-hagi![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:28 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je kan beter al je centen in de zak houden inderdaad en met een mank elftal gaan spelen.
Ze kunnen het ook niet goed doen. Als je een opleidingsclub wil blijven moet je geld in je zak houden, maar als je de prestaties van afgelopen seizoen wil evenaren ontkom je er blijkbaar niet aan om kwaliteit te kopen. Ze moeten op zoek naar een goede mix, en dat is een mooie uitdaging. Persoonlijk hoop ik wel op vooral Nederlands talent..![]()
Die balans is ook wel lastig om geduld te blijven bewaren met eigen jeugd wanneer je veel geld hebt, dat zie je overal wel. Het is gewoon te verleidelijk om een goede buitenlandse jongen te halen wanneer het kan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:32 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ze kunnen het ook niet goed doen. Als je een opleidingsclub wil blijven moet je geld in je zak houden, maar als je de prestaties van afgelopen seizoen wil evenaren ontkom je er blijkbaar niet aan om kwaliteit te kopen. Ze moeten op zoek naar een goede mix, en dat is een mooie uitdaging. Persoonlijk hoop ik wel op vooral Nederlands talent..Oh.![]()
Het Nederlands talent komt eraan, maar is nog net wat te jong. En in de tussentijd moet er gewoon een CL-waardig elftal staan, inclusief bank. En dan moet er wat gekocht worden... je kan straks niet beginnen met een mank elftal en 250 miljoen op de bank, dat gaan de fans ook niet accepteren. Hopelijk kunnen er gedurende het seizoen wat talenten van 17/18 aansluiten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:32 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ze kunnen het ook niet goed doen. Als je een opleidingsclub wil blijven moet je geld in je zak houden, maar als je de prestaties van afgelopen seizoen wil evenaren ontkom je er blijkbaar niet aan om kwaliteit te kopen. Ze moeten op zoek naar een goede mix, en dat is een mooie uitdaging. Persoonlijk hoop ik wel op vooral Nederlands talent..![]()
Over een paar jaar komen spelers als Dest, Unuvar, Brobbey, Schuurs, Kenneth Taylor, Salah-Eddine er wel weer bij.Oh.![]()
Van mij hoeven spelers als de Wit of Lang niet zo nodig uitgebreid de kans te krijgen. Als je mazzel hebt heeft een jeugdlichting een keer wat meer spelers die een versterking zijn voor het eerste. Deze generatie was met Frenkie, Donny, de Ligt en waarschijnlijk Nouri en in mindere mate Mazraoui eerder uitzondering dan regel.
Het eerste weer gaan vullen met spelers als de Wit, Lang, Eiting en Ekkelenkamp lijkt me niet direct verstandig. Dan dat geld maar laten rollen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja, dat wordt genieten. En Gravenberch als Raiola het toestaat.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Over een paar jaar komen spelers als Dest, Unuvar, Brobbey, Schuurs, Kenneth Taylor, Salah-Eddine er wel weer bij.![]()
Die mag aankomend seizoen al wel vast bij de selectie zitten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:59 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja, dat wordt genieten. En Gravenberch als Raiola het toestaat.Oh.![]()
Achtbaan van emoties dit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu weer berichten dat Ajax geen interesse in Pavón heeft.![]()
Was ook maar een garpje.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Totaal niet eigenlijk, is niet een speler waar ik er wakker van lig als hij niet komt.![]()
Omdat Bergwijn toch komt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu weer berichten dat Ajax geen interesse in Pavón heeft..![]()
Vorig jaar stond daar dat Tadic niet kwam. Zelfs ik kan beter voorspellen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zie net z'n goal voorbijkomen. Zat er weer lekker in.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:58 schreef Monolith het volgende:
Van mij hoeven spelers als de Wit of Lang niet zo nodig uitgebreid de kans te krijgen. Als je mazzel hebt heeft een jeugdlichting een keer wat meer spelers die een versterking zijn voor het eerste. Deze generatie was met Frenkie, Donny, de Ligt en waarschijnlijk Nouri en in mindere mate Mazraoui eerder uitzondering dan regel.
Het eerste weer gaan vullen met spelers als de Wit, Lang, Eiting en Ekkelenkamp lijkt me niet direct verstandig. Dan dat geld maar laten rollen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik durf nog altijd niet te hopen op de komst van Bergwijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vorig jaar stond daar dat Tadic niet kwam. Zelfs ik kan beter voorspellen.Oh.![]()
Weg met dat 'herenakkoord'. Is nadelig voor Ajax. Wij zijn de grootste dus lekker overal talenten pakken.![]()
Ik baal eigenlijk nog steeds als de tering dat we ons nu niet aan het voorbereiden zijn op volgende week zaterdag![]()
Maar als je blijft kopen wordt het wel lastiger voor jeugdspelers om door te stromen. De kracht van de talentenfabriek was juist ook het verkopen en jeugdspelers in het diepe gooien. Bij een Barcelona is dat helemaal vastgelopen omdat die niet hoeven te verkopen en alsmaar kopen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:58 schreef Monolith het volgende:
Het eerste weer gaan vullen met spelers als de Wit, Lang, Eiting en Ekkelenkamp lijkt me niet direct verstandig. Dan dat geld maar laten rollen.
De namen die je noemt lijken niet bepaald toppers inderdaad. Maar Nous en Donny waren niet meteen wereldtalenten, en die hebben baat bij ruimte om te groeien. En de wereldtalenten hebben weer baat bij zo vroeg mogelijk in het diepe gegooid worden.
Het blijft een lastig dilemma.![]()
Vooral een gebrek aan talent, bij Barcelona.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar als je blijft kopen wordt het wel lastiger voor jeugdspelers om door te stromen. De kracht van de talentenfabriek was juist ook het verkopen en jeugdspelers in het diepe gooien. Bij een Barcelona is dat helemaal vastgelopen omdat die niet hoeven te verkopen en alsmaar kopen.
De namen die je noemt lijken niet bepaald toppers inderdaad. Maar Nous en Donny waren niet meteen wereldtalenten, en die hebben baat bij ruimte om te groeien. En de wereldtalenten hebben weer baat bij zo vroeg mogelijk in het diepe gegooid worden.
Het blijft een lastig dilemma.
Voor de twee voorbeelden die je noemt was Jong Ajax een perfecte uitkomst. De Ligt heeft dat voor een groot deel overgeslagen (ook door gebrek aan alternatieven in het eerste). Over het algemeen moet je dat soort jongens gewoon weghouden totdat ze er echt klaar voor zijn. Als ze eenmaal doorbreken zijn ze toch na twee jaar weg, of ze nou met 17 of met 20 een plaats veroveren.![]()
Ajax heeft volgens een Turkse journalist een bod van 7 miljoen euro uitgebracht op Dorukhan Toköz, echter afgeslagen door Besiktas.
Iemand die deze speler kent?One of a Kind![]()
De vervanger van De Ligt is bekend:twitter:CelticFX twitterde op woensdag 22-05-2019 om 03:56:00📝 Celtic have been linked with 30-year-old centre-back Daniel Schwaab. The German’s contract with PSV ends this summer and Celtic are trying to bolster their defence. Ajax are also interested in signing Schwaab according to Dutch media outlets. 🍀 #Celtic #CelticFC https://t.co/90XF0s7QoG reageer retweet
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem![]()
Dit dus. Wat was dit mooi geweest...quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:52 schreef Heeinz het volgende:
Ik baal eigenlijk nog steeds als de tering dat we ons nu niet aan het voorbereiden zijn op volgende week zaterdagLove is in the air!![]()
Van de mooiste club in NL naar de mooiste club in het buitenlandquote:Op donderdag 23 mei 2019 03:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De vervanger van De Ligt is bekend:twitter:CelticFX twitterde op woensdag 22-05-2019 om 03:56:00📝 Celtic have been linked with 30-year-old centre-back Daniel Schwaab. The German’s contract with PSV ends this summer and Celtic are trying to bolster their defence. Ajax are also interested in signing Schwaab according to Dutch media outlets. 🍀 #Celtic #CelticFC https://t.co/90XF0s7QoG reageer retweet
![]()
Celtic![]()
Schwaab![]()
![]()
Ik dacht dat hij zo graag naar Duitsland of Oostenrijk wildequote:Op donderdag 23 mei 2019 03:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ze verzinnen ook de gekste geruchtenquote:Op donderdag 23 mei 2019 03:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
![]()
die pijn zal wel weer ernstig opkomen de komende week. ik ga niet kijken in ieder geval. die marteling doe ik mezelf niet aan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:52 schreef Heeinz het volgende:
Ik baal eigenlijk nog steeds als de tering dat we ons nu niet aan het voorbereiden zijn op volgende week zaterdagproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Ik betwijfel ook of ik ga kijken, wij hadden daar echt moeten staanquote:Op donderdag 23 mei 2019 07:36 schreef manny het volgende:
[..]
die pijn zal wel weer ernstig opkomen de komende week. ik ga niet kijken in ieder geval. die marteling doe ik mezelf niet aan.![]()
kunnen, dat is toch een groot verschil, ik ga wel kijken hoor, voorkeur voor Liverpool maar dat had ik al en heeft niets met die halve finale te makenquote:Op donderdag 23 mei 2019 08:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik betwijfel ook of ik ga kijken, wij hadden daar echt moeten staan![]()
Ik bedoel moeten meer in de zin van dat we het af hadden MOETEN makenquote:Op donderdag 23 mei 2019 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
kunnen, dat is toch een groot verschil, ik ga wel kijken hoor, voorkeur voor Liverpool maar dat had ik al en heeft niets met die halve finale te maken![]()
helemaal mee eens, echt zonde maar het leven gaat verder dus ik ga die finale wel kijkenquote:Op donderdag 23 mei 2019 09:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik bedoel moeten meer in de zin van dat we het af hadden MOETEN maken![]()
Ik werd uitgelachen hier toen ik zei dat de finale op zich voor mij al een prijs zou zijn. Het er naar toeleven, de dag zelf, het veld oplopen met die beker naast de spelers. Gaat zeker even pijn doen, maar ga wel kijken, objectief gezien is het gewoon wel een leuke finale.![]()
Hoe dichter bij een prijs hoe pijnlijker het is als je hem niet pakt, finale was echt mogelijk, die winnen is nog weer iets heel anders.quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:58 schreef Simmertje het volgende:
Ik werd uitgelachen hier toen ik zei dat de finale op zich voor mij al een prijs zou zijn. Het er naar toeleven, de dag zelf, het veld oplopen met die beker naast de spelers. Gaat zeker even pijn doen, maar ga wel kijken, objectief gezien is het gewoon wel een leuke finale.
Het klinkt misschien vreemd maar na die uitschakeling baalde ik uiteraard maar vond het tegelijk ook wel mooi dat ik er van baalde, al met al een geweldig seizoen.![]()
Terecht dat mensen daarom lachen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:58 schreef Simmertje het volgende:
Ik werd uitgelachen hier toen ik zei dat de finale op zich voor mij al een prijs zou zijn. Het er naar toeleven, de dag zelf, het veld oplopen met die beker naast de spelers. Gaat zeker even pijn doen, maar ga wel kijken, objectief gezien is het gewoon wel een leuke finale.![]()
![]()
Dit filmpje is ook zo mooi. Na die 2-0 van Ziyech tegen Tottenham wel uitgezet, werd pijnlijk.
"Ajax are on their way to the champions league final"![]()
![]()
Ajaxshowtime heeft een artikel over de interlands van de Ajacieden. Zijn nogal wat nog druk bezig met kwalificaties begin juniEn dan nog Africa Cup, Copa America, diverse jeugdtoernooien...
Krijgen ze weer maar 3 weken vakantie of zo... 28 juli wacht Johan Cruijff Schaal alweer.![]()
Fuck JC schaal en fuck desnoods die eerste pot van het seizoen. 7-8 augustus moet het team er staan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajaxshowtime heeft een artikel over de interlands van de Ajacieden. Zijn nogal wat nog druk bezig met kwalificaties begin juniEn dan nog Africa Cup, Copa America, diverse jeugdtoernooien...
Krijgen ze weer maar 3 weken vakantie of zo... 28 juli wacht Johan Cruijff Schaal alweer.![]()
En gelijk 2 punten achter staan. Nee goed idee weerquote:Op donderdag 23 mei 2019 11:59 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Fuck JC schaal en fuck desnoods die eerste pot van het seizoen. 7-8 augustus moet het team er staan.![]()
Die JC-schaal valt ook middenin de CL-voorrondes van PSV dus dat zal sowieso wel een potje worden met veel wisselspelers.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:59 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Fuck JC schaal en fuck desnoods die eerste pot van het seizoen. 7-8 augustus moet het team er staan.Oh.![]()
dat is alleen maar een prijs in Rotterdamquote:Op donderdag 23 mei 2019 12:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die JC-schaal valt ook middenin de CL-voorrondes van PSV dus dat zal sowieso wel een potje worden met veel wisselspelers.![]()
Ja het is een leuk einde van de voorbereiding en om wat nieuwe aankopen aan het werk te zien.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is alleen maar een prijs in Rotterdam
Maar verder gaat het nergens over.Oh.![]()
JC schaal belangrijkste prijs van het seizoen. Meteen lekker het seizoen beginnen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
2 punten achter kun je een heel seizoen goed maken. Uitschakeling in de CL of nog erger EL niet.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En gelijk 2 punten achter staan. Nee goed idee weer![]()
Wees blij, tegen liverpool had je me toch een potje slaag gehad, daar was je in geen 5 jaar van bekomen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik ga niet kijken. Vind het nog steeds bagger hoe het gegaan is
Een beetje het idee van van Gaal tijdens WK 2014. Liever met kleine cijfers verliezen in de halve finale dan compleet anaal verkracht worden door de duitsers in de finale.![]()
en ook dat was onzinquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wees blij, tegen liverpool had je me toch een potje slaag gehad, daar was je in geen 5 jaar van bekomen.
Een beetje het idee van van Gaal tijdens WK 2014. Liever met kleine cijfers verliezen in de halve finale dan compleet anaal verkracht worden door de duitsers in de finale.![]()
Argentinië werd ook niet compleet anaal verkracht door Duitsland toen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wees blij, tegen liverpool had je me toch een potje slaag gehad, daar was je in geen 5 jaar van bekomen.
Een beetje het idee van van Gaal tijdens WK 2014. Liever met kleine cijfers verliezen in de halve finale dan compleet anaal verkracht worden door de duitsers in de finale.Oh.![]()
Duitsland had pech dat Argentinie precies het spelletje speelde waar de duitsers amper tegen op gewassen waren, en nóg lukte het ze om er overheen te stappen. Nederland was daar echt compleet vernederd.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Argentinië werd ook niet compleet anaal verkracht door Duitsland toen.
van Gaal is een technisch genie, die snapte precies dat Nederland bij lange na niet het spel kon spelen dat het Duitsland moeilijk zou maken![]()
Heel kut dit. Is 1 van onze grootste talenten.twitter:vondutch82 twitterde op donderdag 23-05-2019 om 14:44:05Ajax raakt Dillon Hoogewerf (16) kwijt aan Manchester United #AjaxJeugd reageer retweet
![]()
Die zien we na 4x te zijn verhuurd over 6 jaar terug bij FC Zwollequote:Op donderdag 23 mei 2019 14:45 schreef skysherrif het volgende:
Heel kut dit. Is 1 van onze grootste talenten.twitter:vondutch82 twitterde op donderdag 23-05-2019 om 14:44:05Ajax raakt Dillon Hoogewerf (16) kwijt aan Manchester United #AjaxJeugd reageer retweet
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Tja we doen het zelf ook bij andere clubs, dus boos mogen we er niet over worden.
Het zegt wel genoeg over zo'n speler die ook ervaren heeft dat jongens als de Ligt al op hun 17de in de basis bij Ajax kunnen komen alsnog kiezen voor een avontuur bij Manchester. Denken dus nu al alleen aan het geld, kut mentaliteit dus.
Noem één speler die afgelopen jaren op zulk jonge leeftijd is vertrokken die uiteindelijk de echte top heeft gehaald, ik kan er geen enkele noemen.
Kan hier dus niet om rouwen![]()
![]()
Ik zou het ook wel weten als ik op jonge leeftijd een dikke zak geld kan verdienen. Als je daadwerkelijk talent hebt kom je uiteindelijk ook nog wel weer bij een leuke club terecht. Het had ook kunnen zijn dat hij bij Ajax zou blijven en gewoon de zoveelste Dani de Wit zou worden, en dan heeft hij zo'n kans laten liggenquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:51 schreef Simmertje het volgende:
Tja we doen het zelf ook bij andere clubs, dus boos mogen we er niet over worden.
Het zegt wel genoeg over zo'n speler die ook ervaren heeft dat jongens als de Ligt al op hun 17de in de basis bij Ajax kunnen komen alsnog kiezen voor een avontuur bij Manchester. Denken dus nu al alleen aan het geld, kut mentaliteit dus.
Noem één speler die afgelopen jaren op zulk jonge leeftijd is vertrokken die uiteindelijk de echte top heeft gehaald, ik kan er geen enkele noemen.
Kan hier dus niet om rouwen![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:45 schreef skysherrif het volgende:
Waarom heeft Ajax hem geen contract gegeven eigenlijk?quote:Het 15-jarige talent kijkt alvast vooruit en hoopt dat hij straks wanneer hij 16 jaar wordt (in februari 2019, red.) een contract mag ondertekenen. “Natuurlijk hoop ik dat Ajax mij straks een contract gaat aanbieden op mijn 16e. Want ik wil gewoon bij Ajax blijven”, vertelt hij in het item Team van de Toekomst van Ajax TV.![]()
Maar dan zegt het genoeg over zijn talent. Als hij van zichzelf weet dat hij echt goed is, dan blijf je toch juist, dan speel je jezelf zo het eerste van Ajax in. Maar kennelijk heeft hij daar weinig vertrouwen in en kiest hij nu voor het geld. Ik blijf het een domme zet vinden, nogmaals, noem 1 speler bij wie het wel gelukt is?quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel weten als ik op jonge leeftijd een dikke zak geld kan verdienen. Als je daadwerkelijk talent hebt kom je uiteindelijk ook nog wel weer bij een leuke club terecht. Het had ook kunnen zijn dat hij bij Ajax zou blijven en gewoon de zoveelste Dani de Wit zou worden, en dan heeft hij zo'n kans laten liggen
Juist de omgekeerde weg heeft meer succesvolle voorbeelden.![]()
Ik heb echt totaal geen idee.quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
[..]
Waarom heeft Ajax hem geen contract gegeven eigenlijk?
Kan zijn dat het wel zo is maar dat die van united toch veel aantrekkelijker is en hij voor korte termijn denkt![]()
![]()
Je kan natuurlijk ook zomaar een blessure krijgen die je hele toekomstige carrière verpestquote:Op donderdag 23 mei 2019 15:01 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maar dan zegt het genoeg over zijn talent. Als hij van zichzelf weet dat hij echt goed is, dan blijf je toch juist, dan speel je jezelf zo het eerste van Ajax in. Maar kennelijk heeft hij daar weinig vertrouwen in en kiest hij nu voor het geld. Ik blijf het een domme zet vinden, nogmaals, noem 1 speler bij wie het wel gelukt is?
Juist de omgekeerde weg heeft meer succesvolle voorbeelden.
Heel makkelijk om vanachter onze laptop en telefoon hier een oordeel over te hebben terwijl we zelf nooit in zo'n situatie hebben gezeten. Zeg ook maar eens nee tegen je droomclub![]()
Je kunt ook onder een auto terecht komen morgen, wat een onzin. Uiteindelijk blijft het feit dan dat je voor het geld kiest en niet voor je ontwikkeling. En nogmaals Ajax heeft genoeg voorbeelden van spelers in de leeftijd 19-21 die de stap hebben gemaakt naar een topclub uiteindelijk. Dus het is onzin om te zeggen dat je hier een risico neemt om te blijven. Volgens mij is het eerder een risico om naar een club als Manchester te gaan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook zomaar een blessure krijgen die je hele toekomstige carrière verpest
Heel makkelijk om vanachter onze laptop en telefoon hier een oordeel over te hebben terwijl we zelf nooit in zo'n situatie hebben gezeten. Zeg ook maar eens nee tegen je droomclub
Zelfs jongens als Tete, Bazoer, El Ghazi komen bij mooie clubs terecht terwijl ze bij Ajax niet echt geslaagd waren. Diezelfde jongens hadden nooit bij zo'n club terecht gekomen als ze gekozen hadden op hun 16de om naar Manchester te gaan, domweg om het feit dat ze geen enkele minuut speeltijd hadden gehad in het eerste.![]()
ook al is het zijn droomclub niet, ze zullen hem aardig betalen en waarschijnlijk z'n ouders ook, tenminste ik ga er vanuit dat die mee verhuizen, valt niet mee als je op je 16e al als kostwinner wordt gezien.quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook zomaar een blessure krijgen die je hele toekomstige carrière verpest
Heel makkelijk om vanachter onze laptop en telefoon hier een oordeel over te hebben terwijl we zelf nooit in zo'n situatie hebben gezeten. Zeg ook maar eens nee tegen je droomclub![]()
Je kan het inderdaad vooral de ouders kwalijk nemen, logisch dat een jongen van 16 alleen dollartekens ziet. Een vader van de Ligt had dit natuurlijk nooit aangeraden om te doen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook al is het zijn droomclub niet, ze zullen hem aardig betalen en waarschijnlijk z'n ouders ook, tenminste ik ga er vanuit dat die mee verhuizen, valt niet mee als je op je 16e al als kostwinner wordt gezien.![]()
wat is kwalijk nemen, wel met je eens dat de NL weg meer die van de geleidelijkheid is maar je kan toch ook niet stellen dat jongens als Rekik, Bruma, Fosu Mensah en Ake het zo verkeerd hebben gedaanquote:Op donderdag 23 mei 2019 15:27 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Je kan het inderdaad vooral de ouders kwalijk nemen, logisch dat een jongen van 16 alleen dollartekens ziet. Een vader van de Ligt had dit natuurlijk nooit aangeraden om te doen.![]()
Dus de enige goede optie voor talenten is om bij Ajax te blijven? Okequote:Op donderdag 23 mei 2019 15:23 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Je kunt ook onder een auto terecht komen morgen, wat een onzin. Uiteindelijk blijft het feit dan dat je voor het geld kiest en niet voor je ontwikkeling. En nogmaals Ajax heeft genoeg voorbeelden van spelers in de leeftijd 19-21 die de stap hebben gemaakt naar een topclub uiteindelijk. Dus het is onzin om te zeggen dat je hier een risico neemt om te blijven. Volgens mij is het eerder een risico om naar een club als Manchester te gaan.
Zelfs jongens als Tete, Bazoer, El Ghazi komen bij mooie clubs terecht terwijl ze bij Ajax niet echt geslaagd waren. Diezelfde jongens hadden nooit bij zo'n club terecht gekomen als ze gekozen hadden op hun 16de om naar Manchester te gaan, domweg om het feit dat ze geen enkele minuut speeltijd hadden gehad in het eerste.
Misschien is bij kleinere clubs waar wij de talenten vandaan halen wel; je moet niet naar Ajax gaan, want daar hebben ze zo veel talenten. Dan kan je beter hier blijven voor minder geld![]()
De afgelopen 15 jaar is toch wel gebleken dat Ajax een prima opstapje is naar de absolute top? Meer dan Manchester United in ieder geval..quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dus de enige goede optie voor talenten is om bij Ajax te blijven? Oke
Misschien is bij kleinere clubs waar wij de talenten vandaan halen wel; je moet niet naar Ajax gaan, want daar hebben ze zo veel talenten. Dan kan je beter hier blijven voor minder geld
Tuurlijk is het niet de enige optie, maar of het een verstandige optie is, is een tweede.![]()
de spelers die nu in de top spelen komen toch niet allemaal bij Ajax vandaan, zijn wel weer wegen die naar Rome leiden hoor en absolute top, noem er is één.quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:36 schreef Simmertje het volgende:
[..]
De afgelopen 15 jaar is toch wel gebleken dat Ajax een prima opstapje is naar de absolute top? Meer dan Manchester United in ieder geval..
Tuurlijk is het niet de enige optie, maar of het een verstandige optie is, is een tweede.![]()
Tuurlijk, voor sommige spelers wel. Maar we hebben ook voldoende spelers gehad/gehaald die voldoende talent leken te hebben maar er niks van hebben gebakken, denk aan een Muric, Boccara, Fischer, Rits, Höner, Meleg, Cerny, Zivkovic, en ga zo maar door. Denk je dat zij tevreden zijn met hun keuze om bij Ajax te blijven of om naar Ajax te gaan? Even uitgaande dat zij ook aanbiedingen hadden van grotere clubs uiteraardquote:Op donderdag 23 mei 2019 15:36 schreef Simmertje het volgende:
[..]
De afgelopen 15 jaar is toch wel gebleken dat Ajax een prima opstapje is naar de absolute top? Meer dan Manchester United in ieder geval..
Maar dan heb ik het over de spelers in de range 15-21 jaar he, dus niet zo zeer dat ze opgeleid zijn bij Ajax vanaf hun 12de. Uit ervaring kun je toch zo 20 spelers opnoemen die in die fase van hun carrière een stap hebben gemaakt van Ajax naar de top? Vertonghen, Sanchez, Sneijder, van der Vaart, Suarez, Zlatan, Frenkie de Jong, Eriksen, Chivu, Maxwell, Blind etc. of moet ik nog even doorgaan?quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
de spelers die nu in de top spelen komen toch niet allemaal bij Ajax vandaan, zijn wel weer wegen die naar Rome leiden hoor en absolute top, noem er is één.![]()
Lekker oprotten dan. Daaagquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:45 schreef skysherrif het volgende:
AFCA!![]()
vanaf de jeugd en absolute top zijn rekbare begrippen zie ikquote:Op donderdag 23 mei 2019 15:48 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maar dan heb ik het over de spelers in de range 15-21 jaar he, dus niet zo zeer dat ze opgeleid zijn bij Ajax vanaf hun 12de. Uit ervaring kun je toch zo 20 spelers opnoemen die in die fase van hun carrière een stap hebben gemaakt van Ajax naar de top? Vertonghen, Sanchez, Sneijder, van der Vaart, Suarez, Zlatan, Frenkie de Jong, Eriksen, Chivu, Maxwell, Blind etc. of moet ik nog even doorgaan?![]()
![]()
Begrijp echt niet dat je op dat soort leeftijden naar een club als Manchester gaat. De kans dat je het daar gaat maken is echt nihil...quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:45 schreef skysherrif het volgende:
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het gaat mij om die leeftijdsgroep, wat op zo'n moment de beste keuze is om door te breken naar de echte top, niet zo zeer of het spelers zijn die vanaf moment 0 zijn opgeleid bij Ajax.quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
vanaf de jeugd en absolute top zijn rekbare begrippen zie ik![]()
blijft moeilijk dat te bepalen maar ik heb ook het vermoeden dat het in dit geval om het geld gaat maar dat is zijn/hun eigen keus.quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:55 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Het gaat mij om die leeftijdsgroep, wat op zo'n moment de beste keuze is om door te breken naar de echte top, niet zo zeer of het spelers zijn die vanaf moment 0 zijn opgeleid bij Ajax.![]()
Dat besef is er natuurlijk niet bij een 16 jarig jochie. Dan ben je nog veel te jong om dat soort gevolgen te overzien.quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Begrijp echt niet dat je op dat soort leeftijden naar een club als Manchester gaat. De kans dat je het daar gaat maken is echt nihil...
En als je dan geen zaakwaarnemer hebt die jouw belangen vooropstelt, tja.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Maar daarom maak ik mij ook niet zo druk dat dit soort jongens weggaan. Het is wel gebleken dat de echte talenten gewoon blijven en de rotte appeltjes uiteindelijk over 5 jaar spelen bij Almere City.![]()
Prima, 40 miljoen of 20 miljoen + Odegaardquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:05 schreef Doublepain het volgende:
Ziyech naar Real??
Ga je niet menen he jongens![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:05 schreef Doublepain het volgende:
Ziyech naar Real??
Ga je niet menen he jongens
Oh.![]()
Zou ons een fantastische onderhandelingspositie kunnen geven om er met meer geld en de directe vervanger (Odegaard) uit te komen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:12 schreef Simmertje het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=352321![]()
Nooit van die bron gehoord.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:12 schreef Simmertje het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=352321Oh.![]()
Nee. Over 1 wedstrijd maak je gewoon kans.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Alsof je daar wilt spelen met die huidige selectie.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:05 schreef Doublepain het volgende:
Ziyech naar Real??
Ga je niet menen he jongensOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Past prima, commercieel ook geweldig voor Real.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alsof je daar wilt spelen met die huidige selectie.
Iedere Marokkaan koopt een shirt, die 40 miljoen heb je zo terug.![]()
Matusiwa naar Groningen, Bakboord naar Heracles.
Het brandhout gaat weer weg
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Voor groningen wel een goeie dealquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Matusiwa naar Groningen, Bakboord naar Heracles.
Het brandhout gaat weer weg![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee. Over 1 wedstrijd maak je gewoon kans.schattig
![]()
kansloos ben je natuurlijk nooit maar ik had het ook wel op zo'n 70-30 geschat, nu tegen Spurs 65-35quote:![]()
In huidige vorm zou ik blij zijn dat er een andere club komt eigenlijk.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Vind dit onbegrijpelijk. Ajax kon het gewoon nog winnen ook in mijn optiek. Je zou maar 1 vroege goal maken bijvoorbeeld. Over twee wedstrijden zou je het natuurlijk niet redden.quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
kansloos ben je natuurlijk nooit maar ik had het ook wel op zo'n 70-30 geschat, nu tegen Spurs 65-35![]()
Over twee wedstrijden win je ook niet van Real en Juve.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vind dit onbegrijpelijk. Ajax kon het gewoon nog winnen ook in mijn optiek. Je zou maar 1 vroege goal maken bijvoorbeeld. Over twee wedstrijden zou je het natuurlijk niet redden.![]()
Wel aardig spelertje. Deed het ook prima bij de Graafschap, kennelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voor groningen wel een goeie dealEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 23-05-2019 om 18:30:19Naci Ünüvar = AFC Ajax ❌❌❌#Naci2022 🖊 https://t.co/VbrXz9rjPP reageer retweet
![]()
Genot.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:36 schreef H.Vviv het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op donderdag 23-05-2019 om 18:30:19Naci Ünüvar = AFC Ajax ❌❌❌#Naci2022 🖊 https://t.co/VbrXz9rjPP reageer retweet
Oh.![]()
Lijkt me wel een probleemmarokkaan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:36 schreef H.Vviv het volgende:
![]()
Spelers die voor Watford kiezen ipv Ajax, misschien moet je ze dan niet eens missen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat kloten Watford.![]()
Lekker op alles van Ajax bieden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Grootste talent uit de jeugdquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:36 schreef H.Vviv het volgende:
AFCA!![]()
quote:Kreeg er een beetje een Nourigevoel bij.quote:
Fysiek te onderontwikkeldVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit is wel lekker nieuws.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:36 schreef H.Vviv het volgende:
![]()
Jij bent niet alleen fysiek onderontwikkeld.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Kreeg er een beetje een Nourigevoel bij.
Fysiek te onderontwikkeld![]()
![]()
Ik kan hier gewoon geen genoeg van krijgen, die 1e pass, het juichen na die goal tegen juve op de future cup. Zo blij dat ik al een stuk of 30 jeugdwedstrijden van hem live heb mogen zien!![]()
Standaard mijn speakers uit bij deze compilatie filmpjes.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik zou een taart kopen als ik jou was.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:55 schreef Platinumgoat het volgende:
Ik kan hier gewoon geen genoeg van krijgen, die 1e pass, het juichen na die goal tegen juve op de future cup. Zo blij dat ik al een stuk of 30 jeugdwedstrijden van hem live heb mogen zien!VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Speakers gaan hier op 100 bij Sikoraquote:Op donderdag 23 mei 2019 18:57 schreef Mani89 het volgende:
Standaard mijn speakers uit bij deze compilatie filmpjes.RED ONS HENNIEGOD![]()
Overmars lekker bezig![]()
En het bewijst maar weer eens maar gelijk in de discussie van vanmiddag, als je echt goed en verstandig bent teken je gewoon bij Ajax op deze leeftijd.![]()
Met zoveel grote talenten die te vroeg weg gaan, is het toch wel lekker dat het grootste talent blijft. Nazi Unuvar![]()
![]()
Snap ook niet waarom er altijd van die tyfus herrie onder geplakt moet worden inderdaad.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:57 schreef Mani89 het volgende:
Standaard mijn speakers uit bij deze compilatie filmpjes.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ventje is 15quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Kreeg er een beetje een Nourigevoel bij.
Fysiek te onderontwikkeld
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Gaat er denk ik 40-45 maken.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:40 schreef TheJanitor het volgende:
Met zoveel grote talenten die te vroeg weg gaan, is het toch wel lekker dat het grootste talent blijft. Nazi UnuvarJack does it in real time...![]()
Ja, inderdaad de enige club ter wereld die met eigen jeugd werkt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:31 schreef kurk_droog het volgende:
Eigen jeugd moet altijd de kans blijven krijgen, dat maakt ajax uniek![]()
![]()
Dom gelul inderdaad.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, inderdaad de enige club ter wereld die met eigen jeugd werkt inderdaad.![]()
Jellymadquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, inderdaad de enige club ter wereld die met eigen jeugd werkt.![]()
Heeft vandaag getekend voor 2022. Goede hoop dat hij belangrijk gaat worden voor het eerste elftal.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:40 schreef TheJanitor het volgende:
Met zoveel grote talenten die te vroeg weg gaan, is het toch wel lekker dat het grootste talent blijft. Nazi UnuvarOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Boszquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leverkusen ook in de markt voor Odegaard volgens MARCA.![]()
![]()
Denk dar Ajax wat realistischer is.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leverkusen ook in de markt voor Odegaard volgens MARCA.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat is Ajax zelf ook.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Denk dat ie de eredivisie is ontgroeid![]()
Mwa PSV niet maar de rest is echt pure pure pure armoede . Je moet geen Schotse taferelen willen hier.quote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Want roemloos in de middenmoot in Duitsland spelen is veel beter voor z'n ontwikkeling.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Denk dat ie de eredivisie is ontgroeidOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Volgens mij proberen ze dat nu soort van te minderen door Europese verdiensten onderling te gaan verdelen, maar zodra Ajax wat geld vangt voor een paar spelers is het hek vande dam denk ik.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa PSV niet maar de rest is echt pure pure pure armoede . Je moet geen Schotse taferelen willen hier.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Soort van kan je eigenlijk wel kwalificeren als bijna niks eigenlijk . In ieder geval amper geld om ook maar een beetje dichterbij te komen .quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij proberen ze dat nu soort van te minderen door Europese verdiensten onderling te gaan verdelen, maar zodra Ajax wat geld vangt voor een paar spelers is het hek vande dam denk ik.RED ONS HENNIEGOD![]()
Spelen volgens mij gewoon jaarlijks voor CL voetbal.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Want roemloos in de middenmoot in Duitsland spelen is veel beter voor z'n ontwikkeling.
Net als ajax maar dan tegen de sterkere tegenstanders,meer weerstand,![]()
Zijn er naast Naci meer grote talenten uit de opleiding? Parels die nu al bekend zijn.. Of valt het wat tegen..
Uiteindelijk moet de opleiding gevoed worden met de beste talenten van Nederland. Die keer op keer scouten is echt de levensader van Ajax.Love is in the air!![]()
UnuvarGOD, wat een genot die jongen.
Ik luister nu London Grammar, die hebben een aantal platen die prima zouden passen bij het seizoen en de ontknoping van Ajax dit jaar.![]()
Heb je een bescheiden mening over het album van Vampire Weekend of heb ik dit al eens aan je gevraagd?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:33 schreef Bugno2 het volgende:
UnuvarGOD, wat een genot die jongen.
Ik luister nu London Grammar, die hebben een aantal platen die prima zouden passen bij het seizoen en de ontknoping van Ajax dit jaar.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Die Kenneth Taylor schijnt ook wel een aardige middenvelder te zijn, en Salah-Eddine als linksback natuurlijk. En je hebt een Rensch en Hillen (komt van AZ) zo als centrale verdedigers.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:30 schreef Landgeld het volgende:
Zijn er naast Naci meer grote talenten uit de opleiding? Parels die nu al bekend zijn.. Of valt het wat tegen..
Uiteindelijk moet de opleiding gevoed worden met de beste talenten van Nederland. Die keer op keer scouten is echt de levensader van Ajax.
Dus er komt wel wat aan.Oh.![]()
Vampire Weekend valt helaas in de smakeloze klasse van Imagine Dragons en weet ik al niet meer voor kansloze moderne "bands", die plegen muziekhistorie te schrijven, maar eigenlijk niets meer zijn dan murmeloos gebrei in je rechteroor.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je een bescheiden mening over het album van Vampire Weekend of heb ik dit al eens aan je gevraagd?![]()
Wtfquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:38 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Vampire Weekend valt helaas in de smakeloze klasse van Imagine Dragons en weet ik al niet meer voor kansloze moderne "bands", die plegen muziekhistorie te schrijven, maar eigenlijk niets meer zijn dan murmeloos gebrei in je rechteroor..
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Daarom gewoon 'Dit is mijn club' van Kees PrinsGod opzetten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:38 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Vampire Weekend valt helaas in de smakeloze klasse van Imagine Dragons en weet ik al niet meer voor kansloze moderne "bands", die plegen muziekhistorie te schrijven, maar eigenlijk niets meer zijn dan murmeloos gebrei in je rechteroor.Oh.![]()
Ik dacht meer aan Disintegration van The Cure, maar: prima optie.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom gewoon 'Dit is mijn club' van Kees PrinsGod opzetten.![]()
Imagine Dragons (hun eerste album was nog goed cc @Mexicanobakker dit zeg ik al jaren) vergelijken met Vampire Weekend. Echt, hoe durf je.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:42 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Wat? wat ? Lees mn KLB topic om te begriijpen als ik helemaal off ben.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
ID is echt pure aids.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Imagine Dragons (hun eerste album was nog goed cc @:mexicanobakker dit zeg ik al jaren) vergelijken met Vampire Weekend. Echt, hoe durf je.
Leuke anekdote: hoorde op de radio een nummertje, waarvan ik dacht dat het de nieuwe Arcade Fire was. Bleek het de nieuwe single van Di-Rect, hahahaha. Lekker kopieren, lekker man, kan gewoon.![]()
Nooit van gehoord, maar ik ben dan ook geen muziekkenner.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:43 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Disintegration van The Cure, maar: prima optie.Oh.![]()
Het feit dat je een pure rasbarbaar bent komt wel weer heerlijk aan de oppervlakte,quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar ik ben dan ook geen muziekkenner.![]()
Sinds hun okayish eerste album zijn ze meteen het ravijn der bagger ingestort. Geen idee waarom ze daartoe gekomen zijn. Fascinerend vind ik dat. Net als de hoopgevende eerste twee jaren van Frank de Boer om vervolgens zichzelf te verlagen tot geschuif in de marge.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Niks mis met vuilnisbakkies.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:47 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Het feit dat je een pure rasbarbaar bent komt wel weer heerlijk aan de oppervlakte,Oh.![]()
Eerste wedstrijd van Frons tegen Milan, wat een genotquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sinds hun okayish eerste album zijn ze meteen het ravijn der bagger ingestort. Geen idee waarom ze daartoe gekomen zijn. Fascinerend vind ik dat. Net als de hoopgevende eerste twee jaren van Frank de Boer om vervolgens zichzelf te verlagen tot geschuif in de marge.
ID is allemaal best kut als je opgroeit met kwaliteitsbands. 1 juni Eagles met ma, hoe moet ik dan in godesnaam ID waarderen?![]()
De menselijke psyche is een bijzonder fenomeen, beste.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:49 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd van Frons tegen Milan, wat een genot
ID is allemaal best kut als je opgroeit met kwaliteitsbands. 1 juni Eagles met ma, hoe moet ik dan in godesnaam ID waarderen?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Gaat Akkergod uitrijden denk jij?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De menselijke psyche is een bijzonder fenomeen, beste.![]()
Akkergod? Geen idee. Duitsers zijn bijzondere mensen met veel grinta en overlevingsdrang dus dan weet je wat er kan gebeuren.quote:twitter:Panchero twitterde op woensdag 22-05-2019 om 13:26:07Currently reading 'Tor!' which is a book about the history of German football. Discovered that Oliver Kahn once played in a penalty shootout against a group of 9 year olds. For every penalty scored by the kids, money was given to a charity. Kahn saved every penalty. reageer retweet
Van der Gaag overigens de mogelijke nieuwe coach van Jong Ajax.
Zou vermakelijk zijn als hij volgend seizoen bij zijn eerste reünie in het Rat Verlegh de boel er veegt met 0-4.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Kittelgod is geen Duitser?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Akkergod? Geen idee. Duitsers zijn bijzondere mensen met veel grinta en overlevingsdrang dus dan weet je wat er kan gebeuren.twitter:Panchero twitterde op woensdag 22-05-2019 om 13:26:07Currently reading 'Tor!' which is a book about the history of German football. Discovered that Oliver Kahn once played in a penalty shootout against a group of 9 year olds. For every penalty scored by the kids, money was given to a charity. Kahn saved every penalty. reageer retweet
![]()
Ik erken hem niet als Duitser, bij dezen.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Waarvan akte.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik erken hem niet als Duitser, bij dezen.
Hoe heeft Sebija de laatste speelrondes overleefd?![]()
Huh?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:56 schreef Bugno2 het volgende:
Hoe heeft Sebija de laatste speelrondes overleefd?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Meer wonder kids in de opleiding?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Kenneth Taylor schijnt ook wel een aardige middenvelder te zijn, en Salah-Eddine als linksback natuurlijk. En je hebt een Rensch en Hillen (komt van AZ) zo als centrale verdedigers.
Dus er komt wel wat aan.Love is in the air!![]()
Sergino Dest, Naci Unuvar, Dillon Hoogerwerf (gaat weg), Brobbey?, Taylor, Salah-Eddine (mindere mate). Andere jongere lichtingen is het nog te vroeg voor om te zeggen wie toptalenten zijn.quote:![]()
Ajaxgod.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sergino Dest, Naci Unuvar, Dillon Hoogerwerf (gaat weg), Brobbey?, Taylor, Salah-Eddine (mindere mate). Andere jongere lichtingen is het nog te vroeg voor om te zeggen wie toptalenten zijn.![]()
Caparros deed het een paar wedstrijdjes aardig als kootsj, tot er opeens willekeurig verloren werd bij het dit seizoen gedegradeerde Girona. De vrijdag erop stonden ze ook als dronken apen te voetballen tegen Leganes. Dus eindigt Sevilla zesde. Ben Yedder, Sarabia verdienen opslag en een standbeeld, that's all.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:59 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Sebija als in Sevilla. Geen idee wanneer de Primera Division laatste speelronde had.
Nu afwachten wie de nieuwe trainer wordt. Ze willen het snel bekendmaken, maar geen idee wie het gaat worden. Di Francesco, Lolpe, wie zal het zeggen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Lekker door met gekke Bielsa zou kunnen, wat jij?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Caparros deed het een paar wedstrijdjes aardig als kootsj, tot er opeens willekeurig verloren werd bij het dit seizoen gedegradeerde Girona. De vrijdag erop stonden ze ook als dronken apen te voetballen tegen Leganes. Dus eindigt Sevilla zesde. Ben Yedder, Sarabia verdienen opslag en een standbeeld, that's all.
Nu afwachten wie de nieuwe trainer wordt. Ze willen het snel bekendmaken, maar geen idee wie het gaat worden. Di Francesco, Lolpe, wie zal het zeggen.![]()
Interessant. Zo'n opleiding draait uiteindelijk dus maar om enkele talenten. 2 of 3 in een aantal jaarquote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sergino Dest, Naci Unuvar, Dillon Hoogerwerf (gaat weg), Brobbey?, Taylor, Salah-Eddine (mindere mate). Andere jongere lichtingen is het nog te vroeg voor om te zeggen wie toptalenten zijn.Love is in the air!![]()
Dat mag ik niet hopen; het is nu al drie seizoenen op rij heibel.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:10 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Lekker door met gekke Bielsa zou kunnen, wat jij?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Maradona is ook vrij.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat mag ik niet hopen; het is nu al drie seizoenen op rij heibel.![]()
Spaanse media schreven zonder dollen op dat Cocu een trainer is die het Barça DNA uitdraagt.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ajax heeft volgens mij ook maar als doelstelling dat er gemiddeld 1.5 jeugdspeler doorstroomt naar het eerste.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:10 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Interessant. Zo'n opleiding draait uiteindelijk dus maar om enkele talenten. 2 of 3 in een aantal jaar
Maar goed een Mazraoui was altijd selectie-opvulling in de jeugd en heeft toch zijn waarde gehad in Ajax 1.Oh.![]()
Imagine dragons smakeloos noemenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:38 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Vampire Weekend valt helaas in de smakeloze klasse van Imagine Dragons en weet ik al niet meer voor kansloze moderne "bands", die plegen muziekhistorie te schrijven, maar eigenlijk niets meer zijn dan murmeloos gebrei in je rechteroor.![]()
![]()
Genotquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:43 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Disintegration van The Cure, maar: prima optie.![]()
Nee, nee, nee. Dit kan niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Spaanse media schreven zonder dollen op dat Cocu een trainer is die het Barça DNA uitdraagt.![]()
Jullie maken een DVD van de overwinning op een concurrent. Waar blijft die 6-2 versie eigenlijk?quote:![]()
Dus jij bent het met me eens dat die filmpjes van jullie net zo beschamend zijn als die dvd? Dat had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:34 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Jullie maken een DVD van de overwinning op een concurrent. Waar blijft die 6-2 versie eigenlijk?![]()
![]()
Je had het over overdrijvenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dus jij bent het met me eens dat die filmpjes van jullie net zo beschamend zijn als die dvd? Dat had ik niet verwacht![]()
Jup, dat is altijd zo. En dan moet je ook nog bidden dat er een van die 2 a 3 doorbreekt. Er moet net plek zijn en degene moet er klaar voor zijn. Er lopen hier en daar nogal wat jeugdspelers van Ajax die hier anders wel kans maakten op basisplek (Malen, Redan, Fosu-Mensah, Dilrosun, en dan heb je nog Mink Peeters. Vroeg naar Real Madrid gegaan, en nu heeft hij geen club. Wel een mooie huis en auto mag ik hopen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:10 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Interessant. Zo'n opleiding draait uiteindelijk dus maar om enkele talenten. 2 of 3 in een aantal jaar![]()
Vampire weekends eerste album was heel leuk.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:38 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Vampire Weekend valt helaas in de smakeloze klasse van Imagine Dragons en weet ik al niet meer voor kansloze moderne "bands", die plegen muziekhistorie te schrijven, maar eigenlijk niets meer zijn dan murmeloos gebrei in je rechteroor.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Van der Gaag naar Jong Ajax zou wel perfecte timing zijn. Het huidige jong Ajax viel vrij weinig te verneuken voor reiziger, maar nu komt er een heel talentvolle groep aan. Mooi dat een vakman als Van der Gaag daar dan mee aan de slag kan!![]()
Gewoon weer een prachtig filmpje.
Net als bla bla bla en vele andere filmpjes.
Mediateam van Ajax is sowieso wereldtop.
Had gelezen dat er 30 man werken in dat social media team.
Je zou denken dat er 2 man met wat After Effects skills op hun zolder kamertje filmpjes aan het maken zijn over Ajax.Maar nee, het is serious business!
En ja, Ajax moet ook groeien op het internet en social media. Dus alleen maar goed dat Ajax hier veel in investeert.![]()
Jazeker, mag ook wel met 30 man.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat ze dat toch aardig goed doen![]()
Ben wel benieuwd hoeveel de inkomsten dit jaar zijn met de verkoop van shirts. Ook in het buitenland is dit volgens mij explosief toegenomen,![]()
Ajax verdient daar bijna niks aan joh.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:35 schreef Simmertje het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel de inkomsten dit jaar zijn met de verkoop van shirts. Ook in het buitenland is dit volgens mij explosief toegenomen,Groot fan van User Wotte![]()
werd ook wel weer tijd om het merk Ajax een boost te geven, zal nu inderdaad weer wat makkelijker onderhandelen worden met sponsors.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Alleen indirect. Mooier sponsorcontract in de toekomst als het consequent is![]()
Klopt, maar dat is in principe niet echt relevant met de shirtverkoop.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Alleen indirect. Mooier sponsorcontract in de toekomst als het consequent isGroot fan van User Wotte![]()
Mink Peeters, dat is pas een naam die ik lang niet meer gehoord heb.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 24-05-2019 om 15:16:44Welkom bij de club, Mitchell! 🤝#JongAjax reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door D_A op 24-05-2019 15:31:49 ][b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ook niet gek. Hoe bizar dat zo'n jongen bij Ajax zit, naar Real Madrid gaat. Daar terecht komt en daarna binnen 4 jaar zijn hele carriere vergooit. Als je ziet waar hij in die paar jaar overal rond heeft gelopen en dan nu zonder club zitten.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Mink Peeters, dat is pas een naam die ik lang niet meer gehoord heb.
Bij Real Madrid onder contract staan en dan verhuurt worden aan (onder anderen) VVV en Almere City en daar echt helemaal niets klaar spelen.
Hoe krijg je het voor elkaar.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 24-05-2019 om 15:16:44Welkom bij de club, Mitchell! 🤝#JongAjax reageer retweet
Onverwacht succesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik schrok dus, totdat ik de spoiler lasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Pff Van Der Graag. Dat wordt niet bepaald genieten, of je moet fan zijn van reactievoetbal. Kies gewoon een trainer die bij de filosofie van de club past.![]()
Dan ben je niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ook niet gek. Hoe bizar dat zo'n jongen bij Ajax zit, naar Real Madrid gaat. Daar terecht komt en daarna binnen 4 jaar zijn hele carriere vergooit. Als je ziet waar hij in die paar jaar overal rond heeft gelopen en dan nu zonder club zitten.
Bij Real Madrid onder contract staan en dan verhuurt worden aan (onder anderen) VVV en Almere City en daar echt helemaal niets klaar spelen.
Hoe krijg je het voor elkaar.![]()
Gaap. Exact hetzelfde gezanik als bij Bosz en Ten Hag.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 15:47 schreef F.M.D. het volgende:
Pff Van Der Graag. Dat wordt niet bepaald genieten, of je moet fan zijn van reactievoetbal. Kies gewoon een trainer die bij de filosofie van de club past.
Van der Gaag heeft al prima dingen laten zien."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Over Dijks gesproken:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=352384
Wel leuk voor die jongen, sympathiek en gewoon een prima speler voor de juiste club met de juiste tactiek.![]()
Artikel over de visie van Van der Gaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, op shirts van 90-120 euro zit geen marge?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo, wist niet dat er zoveel mensen op zaten![]()
Klopt.quote:
Maar hoe bizar is het dat je dan wel door Real Madrid wordt gescout en ook al bij Ajax hebt gezeten.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Hier gaat iets mis.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 16:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, op shirts van 90-120 euro zit geen marge?.![]()
De Ligt naar Man United zoals het er nu naar uitzietquote:Can confirm that De Ligt has AGREED a gigantic £250,000 a week deal with Manchester United. Ajax negotiations expected to be done by midnight. This represents a gigantic coup by Ed Woodward under the nose of Barcelona and other top clubs. Story will be up on @bbcsport soon.![]()
Watquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:26 schreef duo-penotti het volgende:
De Ligt naar Man United zoals het er nu naar uitziet
[..]
Waarom zou hij dat doen. Manchester United is een parodie op een voetbalclub.Oh.![]()
12 miljoen per jaar holy shit.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:26 schreef duo-penotti het volgende:
[..]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Barca kon hem waarschijnlijk geen basisplek garanderen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat
Waarom zou hij dat doen. Manchester United is een parodie op een voetbalclub.
In dat bagger team van United, speelt Matthijs zich met zijn ogen dicht in de basis.
Daarnaast gaat hij in Manchester meer verdienen.
Had niet verwacht dat hij voor het geld zou kiezen.
Man United speelt volgend seizoen EL. En het zal nog wel even duren, voordat ze weer mee gaan doen om de titel. City, Liverpool en zelfs Spurs zijn gewoon veel beter op dit moment.
Sportief niet de beste keuze. Maar je speelt wel in de sterkste competitie ter wereld. En je verdient 12 mil per jaar.
En dat voor een 19 jarige broekie... Not bad!!![]()
Geloof er helemaal niks van.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:26 schreef duo-penotti het volgende:
[..]Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Denk dat hij wel bij meer clubs zoveel kan verdienen hoor.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:54 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Barca kon hem waarschijnlijk geen basisplek garanderen.
In dat bagger team van United, speelt Matthijs zich met zijn ogen dicht in de basis.
Daarnaast gaat hij in Manchester meer verdienen.
Had niet verwacht dat hij voor het geld zou kiezen.
Man United speelt volgend seizoen EL. En het zal nog wel even duren, voordat ze weer mee gaan doen om de titel. City, Liverpool en zelfs Spurs zijn gewoon veel beter op dit moment.
Sportief niet de beste keuze. Maar je speelt wel in de sterkste competitie ter wereld. En je verdient 12 mil per jaar.
En dat voor een 19 jarige broekie... Not bad!!
En die dan Champions League spelen en meedoen om de landstitel.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: