SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Een Porto lukt dat ook gewoon hoor, zeker als je ranking omhoog gaat en je vaak in pot 2 zit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
overwinteren nog wel, uiteindelijk had het overwinteren dit seizoen ook niet met geld te maken maar als je het wel als maatstaf neemt overwinter je nooit meerOh.![]()
dat Porto heeft een mannetje bij de loting denk ikquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een Porto lukt dat ook gewoon hoor, zeker als je ranking omhoog gaat en je vaak in pot 2 zit.![]()
Odegaard is momenteel niet echt hot qua geruchten. Pavon wel, vandaar de TT. Maar ook ik hoop het meest op Odegaard momenteel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wacht meer op Odegaard dan op PavonFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Snap ik, niemand hier heeft die Pavn ooit zien spelen dus waarom iemand hoopt op zijn komst is mij een raadsel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wacht meer op Odegaard dan op Pavon![]()
Ook wel vaak in pot 1 gezeten omdat hun competitie hoger staat en je daar dan als kampioen zit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat Porto heeft een mannetje bij de loting denk ik
En als ze dan in pot 2 zitten vaak de Russische kampioen uit pot 1 treffen
Oh.![]()
Dit klopt niet, hij speelde vorig jaar nog op het WKquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, niemand hier heeft die Pavn ooit zien spelen dus waarom iemand hoopt op zijn komst is mij een raadsel.
Ik zie het pas als betrouwbaar wanneer VI of De Telegraaf er iets over zegt (alhoewel De Telegraaf wel vaker met hagel schiet nu).quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Odegaard is momenteel niet echt hot qua geruchten. Pavon wel, vandaar de TT. Maar ook ik hoop het meest op Odegaard momenteel.Oh.![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wacht meer op Odegaard dan op PavonDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
dat was wel opvallend hquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:48 schreef Class het volgende:
Weet iemand al waarom Onana zo sad was bij de huldiging?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eerst maar eens zien of we door de CL voorrondes komen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarnaast heeft Ajax een paar honderd miljoen meer te besteden dan paar jaar geleden? Gek he dat de verwachtingen dan omhoog gaan.
![]()
Bad trip of thuisvrees.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:48 schreef Class het volgende:
Weet iemand al waarom Onana zo sad was bij de huldiging?
Zijn hele familie woont ook in Kameroen.![]()
groepskortingquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zag eruit alsof hij boos was ofzo, gaf ook enorm snel de schaal door, terwijl hij normaal altijd heel vrolijk en gek is. Kan ook gewoon ongelooflijk brak zijn geweest, maar lijkt mij eigenlijk helemaal niet zo'n drinker.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:52 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Bad trip of thuisvrees.
Zijn hele familie woont ook in Kameroen.![]()
Kwaliteitjes.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Misschien dacht hij nog teveel terug aan Tottenham-thuis.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:48 schreef Class het volgende:
Weet iemand al waarom Onana zo sad was bij de huldiging?Omdat deze Martinez ook bij Essel Sports schijnt te zitten, en daar heeft Overmars goede contacten mee.quote:Oh.![]()
is toch niks johquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
blackedquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker zwart geld pakken, niks mis mee.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die Bazoer leert er ook niet van he.
gaat alweer weg bij Utrecht, niet dat ik hem terug wil zien bij Ajax maar je zou toch verwachten dat hij na zijn "domme en gehaaste"(foute) keuze en de ervaringen die hij daarmee heeft opgedaan, niet meteen weer weg zal gaan bij een club als het eindelijk eens wel even mee zit voor hem.
of ben ik nu erg voorbarig?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:52 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Bad trip of thuisvrees.
Zijn hele familie woont ook in Kameroen.Misschien hard aangevallen op soc med o.i.d.. De tendens bij de successupporters was namelijk dat de laatste Tottenham goal de schuld van Onana was (door zn tijd rekken).quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:58 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zag eruit alsof hij boos was ofzo, gaf ook enorm snel de schaal door, terwijl hij normaal altijd heel vrolijk en gek is. Kan ook gewoon ongelooflijk brak zijn geweest, maar lijkt mij eigenlijk helemaal niet zo'n drinker.![]()
was toch huur?quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:29 schreef mokkiemok het volgende:
Die Bazoer leert er ook niet van he.
gaat alweer weg bij Utrecht, niet dat ik hem terug wil zien bij Ajax maar je zou toch verwachten dat hij na zijn "domme en gehaaste"(foute) keuze en de ervaringen die hij daarmee heeft opgedaan, niet meteen weer weg zal gaan bij een club als het eindelijk eens wel even mee zit voor hem.
of ben ik nu erg voorbarig?![]()
Daarna weer lekker terug naar de grauwste club ooit: Wolfsburg.quote:
Waarom hij daarvoor koos toen hij vertrok bij Ajax begrijp ik echt niet.Oh.![]()
vandaar mijn vraag ben ik wat voorbarig, maar ik hoor hem zeggen, kans heel klein dat ik volgend seizoen nog voor utrecht voetbal. dus ik dacht meteen, man man man, blijf toch eens gewoon lekker ergens voetballen.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
was denk ik de enige die hem wilde hebben, z'n broer is geen Raiolaquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarna weer lekker terug naar de grauwste club ooit: Wolfsburg.
Waarom hij daarvoor koos toen hij vertrok bij Ajax begrijp ik echt niet.![]()
voormaaste was denk ik zijn ego, hij wilde daarmee een punt maken dat hij wel eens weg zou gaan en Ajax in zou storten ofzo weet ik veel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarna weer lekker terug naar de grauwste club ooit: Wolfsburg.
Waarom hij daarvoor koos toen hij vertrok bij Ajax begrijp ik echt niet.
nou dat was een goede keuze zeg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
voornaamste waren gewoon de euro'squote:Op woensdag 22 mei 2019 15:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
voormaaste was denk ik zijn ego, hij wilde daarmee een punt maken dat hij wel eens weg zou gaan en Ajax in zou storten ofzo weet ik veel.
nou dat was een goede keuze zeg.![]()
hij had toch ruzie gekregen met de boer?quote:
daarna was hij vrijwel meteen weg toen hij niet meer basis stond.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Muah er was in die tijd schijnbaar veel interesse, stond nog steeds te boek als groot talent.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
was denk ik de enige die hem wilde hebben, z'n broer is geen RaiolaOh.![]()
Zelfde met Maher toch. Az geeft hem een kans en nu wil hij snel weer profiteren van een andere club.![]()
hij ging weg toen Bosz er al zat toch? Maar goed een combinatie van zelfoverschatting en snel cashenquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij had toch ruzie gekregen met de boer?
daarna was hij vrijwel meteen weg toen hij niet meer basis stond.![]()
inderdaad exact hetzelfde. Niemand lijkt van elkaar te leren, denken allemaal dat ze de nieuwe Messi zijn maar alleen nog moeten doorbrekenquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:39 schreef Simmertje het volgende:
Zelfde met Maher toch. Az geeft hem een kans en nu wil hij snel weer profiteren van een andere club.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dan nog denk ik dat je een goeie zaakwaarnemer nodig hebtquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah er was in die tijd schijnbaar veel interesse, stond nog steeds te boek als groot talent.![]()
De Boer in zijn laatste halfjaar zette Bazoer ook al op de bank, en Bosz maakte helemaal geen gebruik van hem omdat hij hem niet in zijn speelstijl vond passen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij ging weg toen Bosz er al zat toch? Maar goed een combinatie van zelfoverschatting en snel cashenOh.![]()
ruzie met Bosz dan, ik dacht echt dat hij toen ruzie had, vervolgens steeds minder minuten maakte. Vergelijkbaar met El Ghazi toen dacht ik.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij ging weg toen Bosz er al zat toch? Maar goed een combinatie van zelfoverschatting en snel cashenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
mooiste is dat hij niet gemist wordtquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ruzie met Bosz dan, ik dacht echt dat hij toen ruzie had, vervolgens steeds minder minuten maakte. Vergelijkbaar met El Ghazi toen dacht ik.![]()
totaal niet, El Ghazi ook niet. zeker het huidige niveau ligt vele malen hoger dan toen/henquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat sowieso, maar er was dus wel interesse van meerdere clubs.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan nog denk ik dat je een goeie zaakwaarnemer nodig hebtOh.![]()
El Ghazi vond ik wel sympathiek altijd, maar veel te beperkt helaas. Begon nog wel goed toen, had een aardig schot ook wel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
totaal niet, El Ghazi ook niet. zeker het huidige niveau ligt vele malen hoger dan toen/henOh.![]()
die praatjesmaker zat daar toen toch, Andries Jonker, die zou hem wel even aan het voetballen krijgenquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar er was dus wel interesse van meerdere clubs.![]()
dat afstondschot tegen AZ , phquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
El Ghazi vond ik wel sympathiek altijd, maar veel te beperkt helaas. Begon nog wel goed toen, had een aardig schot ook wel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die werd pas in februari 2017 aangesteld, toen zat Bazoer er al een paar weken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
die praatjesmaker zat daar toen toch, Andries Jonker, die zou hem wel even aan het voetballen krijgenOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: