Ik was nooit fan van The Raconteurs maar die nieuwe nummers zijn wel goed ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
hoi @:slobeend
forthcoming album HELP US STRANGER - out June 21st.
GENOT
Ik wil kilometertijden bijhouden enzo, of mijn snelste X km lopen, dat soort zaken. Op een fiets vind ik dat lastiger bijhouden, veel meer afhankelijk van bijvoorbeeld het materiaal. Buiten dat ik gewoon geen zin heb een nieuwe fiets te kopen.quote:
Neuh, in principe wil ik net als vandaag met een tempo iets onder mijn doel beginnen, vaak loop ik in het tweede deel sneller en soepelerquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Netjes hoor. En niet nu, omdat het nu snel gaat tijdens het trainen, in die valkuil stappen om te hard te beginnen dan hè.(ervaringsdeskundige hier
)
Terwijl daar ook nummers op staan als Walk It Back die echt moeten groeien.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sleep Well Beast was ik vrij snel klaar mee, maar dit hebben we al besproken.
En dan noem je fietsen makkelijker. Is de investering altijd waard.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wil kilometertijden bijhouden enzo, of mijn snelste X km lopen, dat soort zaken. Op een fiets vind ik dat lastiger bijhouden, veel meer afhankelijk van bijvoorbeeld het materiaal. Buiten dat ik gewoon geen zin heb een nieuwe fiets te kopen.
Insinueer je hier dat Slob een dorpsidioot is?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl daar ook nummers op staan als Walk It Back die echt moeten groeien.
Maar goed, ook jij hebt recht op een mening.
Daarvan hebben ze bij ons over een week een dorp verder het EK in huis gehaaldquote:
Nee, dat zou ik nooit over de Slob zeggen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Insinueer je hier dat Slob een dorpsidioot is?
Op de fiets kun je nog eens lekker de benen stil houden en blijf je toch vooruit gaan. Makkelijker dusquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
En dan noem je fietsen makkelijker. Is de investering altijd waard.
Tot je een berg op moet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op de fiets kun je nog eens lekker de benen stil houden en blijf je toch vooruit gaan. Makkelijker dus
Waar maak je je druk om, Kuznetsov komt toch niet verder dan plek 13.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:32 schreef wimderon het volgende:
Kuznetsov gaat dus sprinten vandaag, 36 dommekrachten wisten kennelijk dat Haller uit zichzelf ging roepen leadout te willen spelen
In Nederland altijd een gigantisch probleem.quote:
Als ie geen top 5 rijdt heb je er alsnog weinig aan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb geen Akkerfrans, dit wordt een strontpot.
Ik heb de historie door mijn hoofd laten razen en kwam tot de conclusie dat ik Akkerman moest laten staan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
Dat zou ik dan ook wél willen doen, wellicht dat we in juni een paar dagen naar Limburg gaan.quote:
Voetnoot bij het aankomen te Verona.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
Gelukkig zit ik met 20 minuten doorfietsen in Flevoland. #diebergkomterquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Nederland altijd een gigantisch probleem.
Dat is waar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Voetnoot bij het aankomen te Verona.
Ik moet me hier behelpen met een paar viaducten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik met 20 minuten doorfietsen in Flevoland. #diebergkomter
Ik heb ook De Knobbel nog, bij 't Harde. Waar Alberto Stegeman binnen kwam met zijn 'bom'.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moet me hier behelpen met een paar viaducten.
Mogen wij hieruit concluderen dat je doof bent?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik luister momenteel naar Spinvis.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb ook De Knobbel nog, bij 't Harde. Waar Alberto Stegeman binnen kwam met zijn 'bom'.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mogen wij hieruit concluderen dat je doof bent?
Nee, anders zou ik nergens naar kunnen luisteren.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mogen wij hieruit concluderen dat je doof bent?
Danny Nelissen noemde het ooit vals plat. Dodelijk voor mijn zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flinke col wel.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Danny Nelissen noemde het ooit vals plat. Dodelijk voor mijn zelfvertrouwen.
Jaaa De Knobbelquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb ook De Knobbel nog, bij 't Harde. Waar Alberto Stegeman binnen kwam met zijn 'bom'.
De Knobbel-Zuid is steiler (en korter).quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flinke col wel.
[..]
[..]
Wel knap hoe iemand nog saaier kan zijn dan het parcours vandaag.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:43 schreef Mani89 het volgende:
Doe gewoon geen interview meer met Roglic.
Onderaan die kant is een weggetje door het bos naar een goddelijk pannenkoekenrestaurant, dat dan weer welquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Knobbel-Zuid is steiler (en korter).
De Ossenstalquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Onderaan die kant is een weggetje door het bos naar een goddelijk pannenkoekenrestaurant, dat dan weer wel
Ik was te druk met me verwonderen hoe iemand een stem kan hebben als die interviewer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:52 schreef wimderon het volgende:
Ramon Sinkelmans vindt bergetappes ook saai.
Jan Hermsen vindt dit geen leuke opmerking, want je weet hoe het in elkaar zit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik was te druk met me verwonderen hoe iemand een stem kan hebben als die interviewer.
quote:
Ik weet niks.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jan Hermsen vindt dit geen leuke opmerking, want je weet hoe het in elkaar zit.
Hoe dan? Als je die namen leest gooi je toch meteen een virusscanner over je pc?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En dit?
[spoiler]
Hoooooooo nee sorry ik hoop dat je geen oorbeschadiging hebt opgelopenen xd![]()
![]()
![]()
[s/poiler]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe dan? Als je die namen leest gooi je toch meteen een virusscanner over je pc?
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En dit?
[spoiler]
Hoooooooo nee sorry ik hoop dat je geen oorbeschadiging hebt opgelopenen xd![]()
![]()
![]()
[s/poiler]
Verdorie, kan ik weer scannen.quote:
Jan mag de Tour doen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jan Hermsen vindt dit geen leuke opmerking, want je weet hoe het in elkaar zit.
Schuimbektekst voor Jozee, dat dan weer wel.quote:Dat vertrouwen wordt in 2019 uitbetaald in een droom die uitkomt. Voor mij was de Tour de France de reden om sportjournalist te worden. Toen ik eind 2000 stopte met mijn studie fysiotherapie en begon als freelancer was het einddoel altijd de Tour de France. En nu in 2019 mag ik daar verslag van doen. Voor Eurosport. Een geweldig hoogtepunt. Ik ben gek op Italië, spreek vloeiend Spaans, maar de liefde voor die ene wedstrijd in juli in Frankrijk is altijd blijven bestaan. Ik mag dan volgend jaar misschien de oudste debutant zijn in ‘La Grande Boucle, toch ga ik er elke minuut van genieten.
Wat een vervelende stem heeft dat mens. Heeft ze Volendamse roots?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En dit?
[spoiler]
![]()
![]()
[s/poiler]
Als je Marco en Davina had weggelaten was het nog wat geworden, nu was het gewoon een schaamteloze plug die zelfs Radio2's eigen DJ's in opstand liet komen.quote:Hoe dan? Als je die namen leest gooi je toch meteen een virusscanner over je pc?
Rotterdam. Dan weet je al genoegquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een vervelende stem heeft dat mens. Heeft ze Volendamse roots?
Het is alledrie ellende.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:00 schreef Sabata het volgende:
[..]
Als je Marco en Davina had weggelaten was het nog wat geworden, nu was het gewoon een schaamteloze plug die zelfs Radio2's eigen DJ's in opstand liet komen.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En dit?
[spoiler]
![]()
![]()
[s/poiler]
quote:Petitie voor Davina Michelle op songfestival
AMSTERDAM - Barry Paf wil dat Davina Michelle volgend jaar voor Nederland optreedt op het Eurovisiesongfestival. De dj van 100% NL, en groot fan van het liedjesfestijn, is zelfs een petitie gestart om dat voor elkaar te krijgen.
"Nu het spektakel naar Nederland komt, betekent dit ook dat de opvolger van Duncan Laurence volgend jaar automatisch in de finaleronde staat", zei Paf woensdag op de radio. "Als we kijken naar de artiest van het afgelopen jaar, dan heeft iedereen het unaniem over de doorbraak van Davina Michelle."
Davina is volgens hem de aangewezen artiest om volgend jaar ons land te vertegenwoordigen. “Eigenlijk moeten we dit gewoon met zijn allen in werking gaan zetten, om Davina Michelle en AVROTROS zo ver te krijgen dat Davina Michelle volgend jaar op het podium staat." Mocht het lukken om 25.000 handtekeningen op te halen, dan belooft hij ze persoonlijk te overhandigen.
Barry Paf kwam eerder deze week ook al in het nieuws. Toen draaide hij een uur lang alleen maar het winnende songfestivalliedje Arcade van Duncan Laurence.
Is er dan niemand bij Eurosport die inziet dat dit echt een heel erg slecht idee is?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jan mag de Tour doen.
[..]
Schuimbektekst voor Jozee, dat dan weer wel.
Uitstekend voorstel.quote:
Ik snap de hype van dit meisje niet. Ze heeft de tonatie van een gemiddelde palingboer en een heel erg raar hoofd.quote:
Dat is prima, daar we dan een alternatief hebbenquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jan mag de Tour doen.
[..]
Schuimbektekst voor Jozee, dat dan weer wel.
Er zijn genoeg goede muziekmeisjes die van dit soort 100%NL-applausduifjes geen aandacht krijgen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik snap de hype van dit meisje niet. Ze heeft de tonatie van een gemiddelde palingboer en een heel erg raar hoofd.
Barry mot met z'n poten van het songfestival blijven. Gup.quote:
Denk je niet dat ze het 2018 pakket van Jozee en Jan voor 2019 om wilden wisselen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is prima, daar we dan een alternatief hebben![]()
Bijzonder dat Zjosee dit pakket afgewezen heeft, zo heel veel scheelt het toch niet met wat ze altijd deed?
Wie zou jij afvaardigen, als groot fan van het Eurovisie Songfestival?quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik snap de hype van dit meisje niet. Ze heeft de tonatie van een gemiddelde palingboer en een heel erg raar hoofd.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wie zou jij afvaardigen, als groot fan van het Eurovisie Songfestival?
Hmm, dat zou kunnen. Maar De Kleik doet ook een ander pakket dan de derde man vorig jaar deed.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze het 2018 pakket van Jozee en Jan voor 2019 om wilden wisselen?
Mad. Ziedend. Woest.quote:
Eurosports wegen zijn ondoorgrondelijk. Misschien had ze gehoopt op 3 weken Italiaanse hotels met Bobbie?quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hmm, dat zou kunnen. Maar De Kleik doet ook een ander pakket dan de derde man vorig jaar deed.
ja, ik dacht niet dat dit topic vol zou komen, eigenlijkquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je mag de etappetopics best standaard reeksen hoor.
quote:
Er wordt niet meer gevallen.twitter:UCI_media twitterde op woensdag 22-05-2019 om 14:03:41Misuse of tramadol: UCI report on tests carried out during the first part of the 2019 season https://t.co/QlmV6vsaeG https://t.co/btu0FxDJPj reageer retweet
Boeiend, itt bij de Giro kijkt het gros toch gewoon naar de NOS en dan nog een aardige groep naar Sporza, niemand hoort Jan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is er dan niemand bij Eurosport die inziet dat dit echt een heel erg slecht idee is?
Bedankt. Zat al jarén foutquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |