Gewaagdquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik luister momenteel naar Spinvis.
Neuh geen last van, ik heb wel eens een tijdje proefabonnementen afgewisseld, verschil in imago tussen de kranten is soms groter dan het verschil in het eindproduct. Het is ook meer een ochtendritueel, relatief duur, maar wel fijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie geen last van het doremifasol-gehalte van de nieuwsberichten? Het sportkatern is wel veruit het beste.
Ga eens werken joh.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@wimderon geniet meequote:Op woensdag 22 mei 2019 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vrijwillig?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Al twee keer op rij naar Trein Vuur Dageraad?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Topnummer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Al twee keer op rij naar Trein Vuur Dageraad?
Zo, die username heb ik al lang niet meer gezienquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:17 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.last.fm/user/ajacied422/library
Dunken?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:17 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.last.fm/user/ajacied422/library
Ik tolereer alleen Serhat en KEiiNO.quote:
Ik ga zo weer 8km naar huis fietsen en daar, zowaar, koken, denk ik. En dan weer terug naar de VU fietsen, ook weer 8km uiteraard. Ik ga vandaag in totaal 36km fietsen.quote:
SerhatGODquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik tolereer alleen Serhat en KEiiNO.
Halve marathon over ruim drie weken. Mijn eerste, een jaar geleden haalde ik 3km nog nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb je marathon of halve marathon plannen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |