Nou opflikkeren danquote:
Komt goed.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 06:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wel ok.
Mijn hoofd is wel druk, maar moet ie lekker zelf weten.
Daar?
Collegavriendquote:
Bel even 0900-FEMquote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iemand Fem al gezien deze morgen?
dan gaat ie er nog steeds niet zien, die telefoonsekswijvies zitten niet voor niks achter een telefoon, die gaan niet videobellenquote:
Maar die van jou gaan toch helemaal niet naar buiten zei je toch laatstquote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:36 schreef Myrr het volgende:
Goedemorgen deze morgen met wat over is van een geraid vogelnestje voor de deur.![]()
Echt lief. Katten.
R.I.P. babyvogels.
Ben je er weerquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar die van jou gaan toch helemaal niet naar buiten zei je toch laatst
Wel een verschil met vorig jaar ja, toen het dagelijks 25 graden was.quote:
ik wil het nuquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel een verschil met vorig jaar ja, toen het dagelijks 25 graden was.
het is de hele tijd al verfrissendquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh ik vond het weertje wel lekker verfrissend. Genieten.
Echt hèquote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben er iedere dag, dat weet je dondersgoed meid
Elk uur.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben er iedere dag, dat weet je dondersgoed meid
Vrouwen zijn geweldig Hansquote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Och het heeft een preutje en Scrup is alweer verliefd.
Heb je al een tindermatch geneuktquote:
quote:
Ik denk we gaan gelijk weer verder met waar we gebleven waren zodat het eerder achter de rug isquote:
Waar waren we gebleven, help me herinnerenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk we gaan gelijk weer verder met waar we gebleven waren zodat het eerder achter de rug is
Zodat je de controle hebt zekerquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:11 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik hou daar niet van. Spanning opbouwen is leuker.
Je had Prof in het nauw gedreven en dat was hetquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waar waren we gebleven, help me herinneren
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:11 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik hou daar niet van. Spanning opbouwen is leuker.
Oh ja hahaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je had Prof in het nauw gedreven en dat was het
Hahaha preutsquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik meen t.
Iedereen die over sex begint word opgetieft.
wordtquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik meen t.
Iedereen die over sex begint word opgetieft.
Je hebt tinder voor de goede gesprekken?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:20 schreef Cronometer het volgende:
Gelijk al beginnen met hey, ik ben hier voor sex.
Is het voor iedereen duidelijk tochquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:20 schreef Cronometer het volgende:
Gelijk al beginnen met hey, ik ben hier voor sex.
Jaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt tinder voor de goede gesprekken?
Ja, want als ze kleiner zijn dan ik unmatch ik meteenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
vraag jij ook altijd hoe lang iemand is?
goed, seks is ook heel smerigquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kom hier juist zodat ik zeker weet dat ik nooit seks ga hebben
Jij was toch niet zo heel lang?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, want als ze kleiner zijn dan ik unmatch ik meteen
Ben ik nog steeds niet hoor hahaquote:
Geilquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:24 schreef HPLC het volgende:
Hoewel een Hollandse meid is toch al gauw 1.75+
quote:
Zou je eens moeten doenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:26 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Niet iedereen springt op die pik als een dorstig paardje.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:30 schreef HPLC het volgende:
Dus eerst is je act dat je binnen 3 dagen op 5 lullen wil zitten en dan is het goor.
Ik ga, aju
Ahahahaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:30 schreef HPLC het volgende:
Dus eerst is je act dat je binnen 3 dagen op 5 lullen wil zitten en dan is het goor.
Ik ga, aju
Ajuutjesquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:30 schreef HPLC het volgende:
Ik ga, aju
Yes. Aju.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:30 schreef HPLC het volgende:
Ik ga, aju
Waarom sta je daar dan nogquote:
Hnngggquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, gewoon die een paar extra scheuten hete saus overal over heen doen
Niet gezienquote:
bijna tijd als in je hebt er eentje nodig over 6 maanden?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:41 schreef Zosk het volgende:
Het is weer bijna tijd voor een nieuwe jas, hebben jullie ook zoveel zin in mijn zoektocht?
Ik vind dit soort posts onnodigquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
bijna tijd als in je hebt er eentje nodig over 6 maanden?
Kan niet wachtenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:41 schreef Zosk het volgende:
Het is weer bijna tijd voor een nieuwe jas, hebben jullie ook zoveel zin in mijn zoektocht?
ik zeg gewoon bij de eerste weer jaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:41 schreef Zosk het volgende:
Nee van de zomerquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik wil het gewoon even duidelijk hebben
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Verrassend, voorspelbaar ventje ben je ook haha
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik krijg niet het idee alsof je hier iets van meent
Hoezo, ik ben er om te steunen tochquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik krijg niet het idee alsof je hier iets van meent
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben er om te steunen toch
Neequote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:46 schreef Zosk het volgende:
Eten jullie weleens direct een zak chips nadat je je avondeten op hebt? Of een pak koekjes oid.
Nee nooitquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:46 schreef Zosk het volgende:
Eten jullie weleens direct een zak chips nadat je je avondeten op hebt? Of een pak koekjes oid.
meestal ervoorquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:46 schreef Zosk het volgende:
Nee. Soms wel een bakje vla of yoghurtquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:46 schreef Zosk het volgende:
Pak dan een verantwoord achterafje of toetje.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:46 schreef Zosk het volgende:
Heb ik nooit in huisquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak dan een verantwoord achterafje of toetje.
Een chipszak moet je eerst opentrekken, kost ook moeitequote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind ik te veel moeite want moet je alsnog in een kom doen etc
Dat is geen moeitequote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een chipszak moet je eerst opentrekken, kost ook moeite
Ik haal alleen bananenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fruitjes in de aanbieding bij de Appie deze week.
Oh, dan ligt het vast aan mijquote:
Wil je mijn zakje chips openmaken?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:56 schreef Chloroform het volgende:
Kijk ze allemaal verantwoord zijn, saaie fuckers
Beetje saai is leukquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:56 schreef Chloroform het volgende:
Ik eet ook wel eens taart hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:56 schreef Chloroform het volgende:
Ew neequote:
Vind daar niks aan hoorquote:
Wel eensquote:
Slagroomruften zijn het beste.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik pak meestal twee punten als iemand heeft getrakteerd
Wat saaiquote:
Waarom staat hier elke week ipv dagelijks?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel eensniet elke week dat naar binnen schuiven
Oeiquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom staat hier elke week ipv dagelijks?
Wowquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom staat hier elke week ipv dagelijks?
Ja beetje jammer maar doe je niks aan hahaquote:
Nee klopt doe je niks aan hahaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja beetje jammer maar doe je niks aan haha
Ik heb bastognekoekenquote:
Zijn mijn favo koeken op bokkenpootjes en chocolate chip naquote:
Bokkenpootjes en bastogne zijn wel beste jaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zijn mijn favo koeken op bokkenpootjes en chocolate chip na
Wordt dit je nieuwe fetisj?quote:
bokkenpootjesquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zijn mijn favo koeken op bokkenpootjes en chocolate chip na
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bokkenpootjes en bastogne zijn wel beste ja
Ik ken weinig mensen die bokkenpootjes net zo lekker vinden als ikquote:
Jawel hoor, doe waar je gelukkig van wordtquote:
Idemquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:09 schreef UitStraling het volgende:
Hekel aan bokkenpootjes, dacht serieus dat alleen bejaarden dat aten?
Dan zou jij er toch juist gek op moeten zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:09 schreef UitStraling het volgende:
Hekel aan bokkenpootjes, dacht serieus dat alleen bejaarden dat aten?
Ik eet vrijwel altijd hele pak in een keer opquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Ik ken weinig mensen die bokkenpootjes net zo lekker vinden als ik
Ik ben antikoekje.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan zou jij er toch juist gek op moeten zijn
Alsof ook maar iemand het in zich heeft om er een aantal over te latenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik eet vrijwel altijd hele pak in een keer op
Ugh, saaiquote:
Denk het welquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof ook maar iemand het in zich heeft om er een aantal over te laten
Echt smerig is dat, heb het na drie koekjes wel gezienquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik eet vrijwel altijd hele pak in een keer op
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt smerig is dat, heb het na drie koekjes wel gezien
quote:
Ik begin er niet eens aan, rotzooi voor oude mensen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt smerig is dat, heb het na drie koekjes wel gezien
vindt en jaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof jij koekjes eten spannend vind.
@HPLCquote:
Gastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Veel waterijsjes achter elkaar geven wel een lekker mondgevoel vindt ik.
quote:
Koekje bij de koffie en af en toe pakken vind ik wel relax maar standaard zo'n heel pak is meer voor dikkerdsquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens aan, rotzooi voor oude mensen.
zin in een bak bokkenpootjes nuquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Ik ken weinig mensen die bokkenpootjes net zo lekker vinden als ik
Wat nou weerquote:
Vind het om te jankenquote:
Hoezo nu hahaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze denkt natuurlijk dat alles om haar draait nu
Een bak is wel erg rigoureusquote:
Maar dat is ook echt serieus zo hoor vind ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze denkt natuurlijk dat alles om haar draait nu
Dat schuif jij ook niet onder stoelen of bankenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar dat is ook echt serieus zo hoor vind ik.
liggen allemaal in een plastic bakquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zitten niet in een bak maar in een pak.
Kan straks aanschuiven bij je als afwezen, kapot gemaakte, genegeerde en geknakte man.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat schuif jij ook niet onder stoelen of banken
Sowquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan straks aanschuiven bij je als afwezen, kapot gemaakte, genegeerde en geknakte man.
Beidequote:
Ga ik me alleen maar belangrijker voelenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan straks aanschuiven bij je als afwezen, kapot gemaakte, genegeerde en geknakte man.
Oh hehequote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bedoel mezelf hoor jegens 't serpent.
Moet je een tissue of gaat het zoquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een sok is voldoende.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je een tissue of gaat het zo
Een koe met vijf poten en vier ogen vinden ze in India ook erg belangrijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga ik me alleen maar belangrijker voelen
Even naar India verhuizen brbquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een koe met vijf poten en vier ogen vinden ze in India ook erg belangrijk.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja gewoon aftrekken op je buik en oplikken
Dat lijkt me bijzonder lastig en dan blijf ik likken hahaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja gewoon aftrekken op je buik en oplikken
Je moet het ook doorslikken, niet als een matig sletje uit je mond laten lopenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijzonder lastig en dan blijf ik likken haha
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet het ook doorslikken, niet als een matig sletje uit je mond laten lopen
Maar het wordt zo snel dun en dan loopt het overal naartoe als je niet snel genoeg bentquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met zo'n sliert uit je bek op je werk zitten.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
amateurquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar het wordt zo snel dun en dan loopt het overal naartoe als je niet snel genoeg bent
Dan ben je dus niet snel genoeg jaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar het wordt zo snel dun en dan loopt het overal naartoe als je niet snel genoeg bent
Ja bijzonder is dat he, is daar wel eens gedegen onderzoek naar gedaan?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oeiquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
6, ik denk dat ze zichzelf meer voor doet komen als slet dan dat ze daadwerkelijk is
Ik heb echt geen idee maar ik vind het altijd maar een triest gezichtquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bijzonder is dat he, is daar wel eens gedegen onderzoek naar gedaan?
Lijkt wel of er een paar drupjes karnemelk overblijven en de rest rent zowat weg als een doorzichtige sliert eiwit.
Een slet laat zich makkelijk neuken en spreidt haar benen voor elke josti die foutloos kan typen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
6, ik denk dat ze zichzelf meer voor doet komen als slet dan dat ze daadwerkelijk is
Zoveel potentiele kindertjes nutteloos op een harige buik, wat zou Jimmy daarvan vinden?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee maar ik vind het altijd maar een triest gezicht
Arme USquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een slet laat zich makkelijk neuken en spreidt haar benen voor elke josti die foutloos kan typen.
Zo ben ik inderdaad niet
Ik ben veilig.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een slet laat zich makkelijk neuken en spreidt haar benen voor elke josti die foutloos kan typen.
Zo ben ik inderdaad niet
Ik heb geen idee, denk dat hij er minstens zoveel nutteloos naar buiten schiet als de gemiddelde andere manquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoveel potentiele kindertjes nutteloos op een harige buik, wat zou Jimmy daarvan vinden?
denk je dat er hier vrouwen zijn die dat wel doen?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo ben ik inderdaad niet
Qua sletterigheid bedoel ik, ik herken een echte slet op 850 kilometer afstand.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hebt geen hoge pet op van haar merk ik
Was je al hoor, no worriesquote:
Niet meer, vroeger zaten hier wel paar sletjesquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
denk je dat er hier vrouwen zijn die dat wel doen?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Qua sletterigheid bedoel ik, ik herken een echte slet op 850 kilometer afstand.
Nu komt de naam met de S.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
They don'tquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Jeetje
Er zit een bijzonder groot verschil tussen slet en sletje jongens, dat weten jullie best
Kan er wel een aantal benoemen maar dat doe ik niet want ik ben erudiet en discreet.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet meer, vroeger zaten hier wel paar sletjes
zoals?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet meer, vroeger zaten hier wel paar sletjes
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan er wel een aantal benoemen maar dat doe ik niet want ik ben erudiet en discreet.
meloewa, mapima, aberquote:
oh niet echt bijzondere namenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
meloewa, mapima, aber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |