Beidequote:
Ga ik me alleen maar belangrijker voelenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan straks aanschuiven bij je als afwezen, kapot gemaakte, genegeerde en geknakte man.
Oh hehequote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bedoel mezelf hoor jegens 't serpent.
Moet je een tissue of gaat het zoquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan straks aanschuiven bij je als afwezen, kapot gemaakte, genegeerde en geknakte man.
Een sok is voldoende.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je een tissue of gaat het zo
Een koe met vijf poten en vier ogen vinden ze in India ook erg belangrijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga ik me alleen maar belangrijker voelen
Even naar India verhuizen brbquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een koe met vijf poten en vier ogen vinden ze in India ook erg belangrijk.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja gewoon aftrekken op je buik en oplikken
Dat lijkt me bijzonder lastig en dan blijf ik likken hahaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja gewoon aftrekken op je buik en oplikken
Je moet het ook doorslikken, niet als een matig sletje uit je mond laten lopenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijzonder lastig en dan blijf ik likken haha
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet het ook doorslikken, niet als een matig sletje uit je mond laten lopen
Maar het wordt zo snel dun en dan loopt het overal naartoe als je niet snel genoeg bentquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met zo'n sliert uit je bek op je werk zitten.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
amateurquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar het wordt zo snel dun en dan loopt het overal naartoe als je niet snel genoeg bent
Dan ben je dus niet snel genoeg jaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar het wordt zo snel dun en dan loopt het overal naartoe als je niet snel genoeg bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |