Beidequote:
Ga ik me alleen maar belangrijker voelenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan straks aanschuiven bij je als afwezen, kapot gemaakte, genegeerde en geknakte man.
Oh hehequote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bedoel mezelf hoor jegens 't serpent.
Moet je een tissue of gaat het zoquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan straks aanschuiven bij je als afwezen, kapot gemaakte, genegeerde en geknakte man.
Een sok is voldoende.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je een tissue of gaat het zo
Een koe met vijf poten en vier ogen vinden ze in India ook erg belangrijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga ik me alleen maar belangrijker voelen
Even naar India verhuizen brbquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een koe met vijf poten en vier ogen vinden ze in India ook erg belangrijk.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja gewoon aftrekken op je buik en oplikken
Dat lijkt me bijzonder lastig en dan blijf ik likken hahaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja gewoon aftrekken op je buik en oplikken
Je moet het ook doorslikken, niet als een matig sletje uit je mond laten lopenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijzonder lastig en dan blijf ik likken haha
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet het ook doorslikken, niet als een matig sletje uit je mond laten lopen
Maar het wordt zo snel dun en dan loopt het overal naartoe als je niet snel genoeg bentquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met zo'n sliert uit je bek op je werk zitten.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
amateurquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar het wordt zo snel dun en dan loopt het overal naartoe als je niet snel genoeg bent
Dan ben je dus niet snel genoeg jaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar het wordt zo snel dun en dan loopt het overal naartoe als je niet snel genoeg bent
Ja bijzonder is dat he, is daar wel eens gedegen onderzoek naar gedaan?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oeiquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
6, ik denk dat ze zichzelf meer voor doet komen als slet dan dat ze daadwerkelijk is
Ik heb echt geen idee maar ik vind het altijd maar een triest gezichtquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bijzonder is dat he, is daar wel eens gedegen onderzoek naar gedaan?
Lijkt wel of er een paar drupjes karnemelk overblijven en de rest rent zowat weg als een doorzichtige sliert eiwit.
Een slet laat zich makkelijk neuken en spreidt haar benen voor elke josti die foutloos kan typen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
6, ik denk dat ze zichzelf meer voor doet komen als slet dan dat ze daadwerkelijk is
Zoveel potentiele kindertjes nutteloos op een harige buik, wat zou Jimmy daarvan vinden?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee maar ik vind het altijd maar een triest gezicht
Arme USquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een slet laat zich makkelijk neuken en spreidt haar benen voor elke josti die foutloos kan typen.
Zo ben ik inderdaad niet
Ik ben veilig.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een slet laat zich makkelijk neuken en spreidt haar benen voor elke josti die foutloos kan typen.
Zo ben ik inderdaad niet
Ik heb geen idee, denk dat hij er minstens zoveel nutteloos naar buiten schiet als de gemiddelde andere manquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoveel potentiele kindertjes nutteloos op een harige buik, wat zou Jimmy daarvan vinden?
denk je dat er hier vrouwen zijn die dat wel doen?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo ben ik inderdaad niet
Qua sletterigheid bedoel ik, ik herken een echte slet op 850 kilometer afstand.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hebt geen hoge pet op van haar merk ik
Was je al hoor, no worriesquote:
Niet meer, vroeger zaten hier wel paar sletjesquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
denk je dat er hier vrouwen zijn die dat wel doen?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Qua sletterigheid bedoel ik, ik herken een echte slet op 850 kilometer afstand.
Nu komt de naam met de S.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
They don'tquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Jeetje
Er zit een bijzonder groot verschil tussen slet en sletje jongens, dat weten jullie best
Kan er wel een aantal benoemen maar dat doe ik niet want ik ben erudiet en discreet.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet meer, vroeger zaten hier wel paar sletjes
zoals?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet meer, vroeger zaten hier wel paar sletjes
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan er wel een aantal benoemen maar dat doe ik niet want ik ben erudiet en discreet.
meloewa, mapima, aberquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |