Dan zou jij er toch juist gek op moeten zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:09 schreef UitStraling het volgende:
Hekel aan bokkenpootjes, dacht serieus dat alleen bejaarden dat aten?
Ik eet vrijwel altijd hele pak in een keer opquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Ik ken weinig mensen die bokkenpootjes net zo lekker vinden als ik
Ik ben antikoekje.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan zou jij er toch juist gek op moeten zijn
Alsof ook maar iemand het in zich heeft om er een aantal over te latenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik eet vrijwel altijd hele pak in een keer op
Ugh, saaiquote:
Denk het welquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof ook maar iemand het in zich heeft om er een aantal over te laten
Echt smerig is dat, heb het na drie koekjes wel gezienquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik eet vrijwel altijd hele pak in een keer op
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt smerig is dat, heb het na drie koekjes wel gezien
quote:
Ik begin er niet eens aan, rotzooi voor oude mensen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt smerig is dat, heb het na drie koekjes wel gezien
vindt en jaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof jij koekjes eten spannend vind.
@HPLCquote:
Gastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Veel waterijsjes achter elkaar geven wel een lekker mondgevoel vindt ik.
quote:
Koekje bij de koffie en af en toe pakken vind ik wel relax maar standaard zo'n heel pak is meer voor dikkerdsquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens aan, rotzooi voor oude mensen.
zin in een bak bokkenpootjes nuquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Ik ken weinig mensen die bokkenpootjes net zo lekker vinden als ik
Wat nou weerquote:
Vind het om te jankenquote:
Hoezo nu hahaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze denkt natuurlijk dat alles om haar draait nu
Een bak is wel erg rigoureusquote:
Maar dat is ook echt serieus zo hoor vind ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze denkt natuurlijk dat alles om haar draait nu
Dat schuif jij ook niet onder stoelen of bankenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar dat is ook echt serieus zo hoor vind ik.
liggen allemaal in een plastic bakquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zitten niet in een bak maar in een pak.
Kan straks aanschuiven bij je als afwezen, kapot gemaakte, genegeerde en geknakte man.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat schuif jij ook niet onder stoelen of banken
Sowquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan straks aanschuiven bij je als afwezen, kapot gemaakte, genegeerde en geknakte man.
Beidequote:
Ga ik me alleen maar belangrijker voelenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan straks aanschuiven bij je als afwezen, kapot gemaakte, genegeerde en geknakte man.
Oh hehequote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bedoel mezelf hoor jegens 't serpent.
Moet je een tissue of gaat het zoquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een sok is voldoende.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je een tissue of gaat het zo
Een koe met vijf poten en vier ogen vinden ze in India ook erg belangrijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga ik me alleen maar belangrijker voelen
Even naar India verhuizen brbquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een koe met vijf poten en vier ogen vinden ze in India ook erg belangrijk.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja gewoon aftrekken op je buik en oplikken
Dat lijkt me bijzonder lastig en dan blijf ik likken hahaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja gewoon aftrekken op je buik en oplikken
Je moet het ook doorslikken, niet als een matig sletje uit je mond laten lopenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijzonder lastig en dan blijf ik likken haha
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet het ook doorslikken, niet als een matig sletje uit je mond laten lopen
Maar het wordt zo snel dun en dan loopt het overal naartoe als je niet snel genoeg bentquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met zo'n sliert uit je bek op je werk zitten.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
amateurquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar het wordt zo snel dun en dan loopt het overal naartoe als je niet snel genoeg bent
Dan ben je dus niet snel genoeg jaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar het wordt zo snel dun en dan loopt het overal naartoe als je niet snel genoeg bent
Ja bijzonder is dat he, is daar wel eens gedegen onderzoek naar gedaan?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oeiquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
6, ik denk dat ze zichzelf meer voor doet komen als slet dan dat ze daadwerkelijk is
Ik heb echt geen idee maar ik vind het altijd maar een triest gezichtquote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bijzonder is dat he, is daar wel eens gedegen onderzoek naar gedaan?
Lijkt wel of er een paar drupjes karnemelk overblijven en de rest rent zowat weg als een doorzichtige sliert eiwit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |