Het leven van de gemiddelde vrouw is denk ik makkelijker dan van de gemiddelde man.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meh, weet ik niet. Dit is toch een beetje op het leven op easy mode spelen.
En ligt ook een beetje aan de invulling van je leven natuurlijk.
Ik heb het idee dat als je als vrouw serieus genomen wil worden door mannen dat je daar veel harder voor moet knokken, dan mening man denkt. Zeker als iemand die zelfstandig wil zijn. Maar goed. Wederom, is maar net wat je met je leven wil.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het leven van de gemiddelde vrouw is denk ik makkelijker dan van de gemiddelde man.
Als vrouw is het elleen wel moeilijker om uit te blinken op carrieregebied.
Hosti OP beste OPquote:Op maandag 20 mei 2019 15:25 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
Wat willen we in dit topic:
o Slowchat
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Klagen (met mate)
o Speciaalbier
o Minder gejank
Ben sowieso de beste. Dat moge duidelijk zijn.quote:
Doe je ook snel.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:41 schreef Samzz het volgende:
Zo, weer in NL. Nu wachten op de trein.
Ik mis de cevapcici en burek nu al.
Wat? In Eindhoven zijn of t eten missenquote:
Nu met OV naar huis? Of auto?quote:Op maandag 20 mei 2019 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? In Eindhoven zijn of t eten missen.
Nee hoor. Ging op de heenweg ook goedquote:
Kinderen maken nou eenmaal een bendequote:Op maandag 20 mei 2019 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
Moest vooral een beetje huilen om de bank.
Is schattig toch.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Kinderen maken nou eenmaal een bende
Mijn moeder had me flinke tikken gegeven als ik dit had gedaan, die was al mad toen ik een sticker van 2cm op het behang geplakt had.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Kinderen maken nou eenmaal een bende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |