abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:25:47 #76
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_187000640
Een controlerende macht zou toch eens dingen gaan controleren ja... Dat kunnen we natuurlijk niet hebben!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:28:15 #77
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187000674
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:25 schreef ATuin-hek het volgende:
Een controlerende macht zou toch eens dingen gaan controleren ja... Dat kunnen we natuurlijk niet hebben!
Stel je voor, dan zouden de ensiferiums in de wereld erg onrustig worden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:29:18 #78
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187000685
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:10 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik heb al antwoord gegeven. Je deelt zo min mogelijk met organisaties die je erin luizen. Organisaties die misdaden fabriceren. Als ze nou een gegronde reden haden om zijn gegevens in te zien, maar die is er niet. Ze willen zijn gegeves inzien zodat ze (hopelijk) achteraf met iets kunnen komen dat hun acties rechtvaardig maakt. Zo werkt het niet in een fatsoenlijke rechtsstaat. Maar natuurlijk wel in jullie gewenste totalitaire staat met gedachtenpolitie. Walgelijk.
nogmaals: geef eerst maar even antwoord, ook op de vraag van Monolith.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:38:02 #79
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_187000802
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:10 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik heb al antwoord gegeven. Je deelt zo min mogelijk met organisaties die je erin luizen. Organisaties die misdaden fabriceren. Als ze nou een gegronde reden haden om zijn gegevens in te zien, maar die is er niet. Ze willen zijn gegeves inzien zodat ze (hopelijk) achteraf met iets kunnen komen dat hun acties rechtvaardig maakt. Zo werkt het niet in een fatsoenlijke rechtsstaat. Maar natuurlijk wel in jullie gewenste totalitaire staat met gedachtenpolitie. Walgelijk.
https://en.wikipedia.org/(...)#Checks_and_balances
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:44:18 #80
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187000879
quote:
En hou je je niet aan die simpele regels, dan ben je ofwel een crimineel of een despoot. remember Spiro Agnew?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:56:56 #81
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_187001099
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:02 schreef Ensiferum het volgende:
Omdat Dems/inlichtingendiensten al hebben laten zien dat ze de misdaad gewoon fabriceren als er niets bestaat. Weet jij ook wel. Maar goed, je hebt dus niets :)
Er is een onderzoek geweest, er zijn mensen veroordeeld. Dat is toch hoe het systeem hoort te werken? Of refereer je niet aan het Mueller-rapport?

Welke misdaden zijn er verder precies gefabriceerd?
  dinsdag 21 mei 2019 @ 12:15:13 #82
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187001351
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:56 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Er is een onderzoek geweest, er zijn mensen veroordeeld. Dat is toch hoe het systeem hoort te werken? Of refereer je niet aan het Mueller-rapport?

Welke misdaden zijn er verder precies gefabriceerd?
De gedachtekronkel dat er misdaden zijn "gefabriceerd" waar verschillende Trump campagneleden voor in de cel zijn gegooid is al een misdaad op zich. Of tenminste hinderen van de rechtsgang.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 21 mei 2019 @ 12:25:59 #83
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_187001493
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:15 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

De gedachtekronkel dat er misdaden zijn "gefabriceerd" waar verschillende Trump campagneleden voor in de cel zijn gegooid is al een misdaad op zich. Of tenminste hinderen van de rechtsgang.
Wat ik niet zo goed begrijp is waar het idee vandaan komt dat "de inlichtingendiensten" en "de democratische partij" onder één hoedje een soort samenzwering zouden opzetten. Wanneer ik kijk naar de roots en het gedachtegoed van inzichtendiensten (of defensie) dan zie ik daar toch veel meer republikeinse dan democratische wortels en ideeën.

Dus ja, een samenzwering tussen republikeinse fracties en defensie/inlichtingendiensten zou ik begrijpen. Een samenzwering tussen democratische fracties en b.v. vertegenwoordigers van minderheden, milieuactivisten of zo zou ook kunnen, maar kruisverbanden tussen dergelijke groepen lijken mij zo vergezocht. Waar is het gezamenlijk belang? Wat is het gezamenlijke doel?
pi_187001514
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:10 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik heb al antwoord gegeven. Je deelt zo min mogelijk met organisaties die je erin luizen. Organisaties die misdaden fabriceren. Als ze nou een gegronde reden haden om zijn gegevens in te zien, maar die is er niet. Ze willen zijn gegeves inzien zodat ze (hopelijk) achteraf met iets kunnen komen dat hun acties rechtvaardig maakt. Zo werkt het niet in een fatsoenlijke rechtsstaat. Maar natuurlijk wel in jullie gewenste totalitaire staat met gedachtenpolitie. Walgelijk.
Zou je hier ook met je schild staan als dit Clinton of Obama betreft en gaan we je ook zien bij een aanstaande democraat?
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 mei 2019 @ 12:28:20 #85
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187001520
Het geheime doel is de vervanging van de boreale mens door reptilians.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 12:29:21 #86
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187001538
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:25 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Wat ik niet zo goed begrijp is waar het idee vandaan komt dat "de inlichtingendiensten" en "de democratische partij" onder één hoedje een soort samenzwering zouden opzetten. Wanneer ik kijk naar de roots en het gedachtegoed van inzichtendiensten (of defensie) dan zie ik daar toch veel meer republikeinse dan democratische wortels en ideeën.

Dus ja, een samenzwering tussen republikeinse fracties en defensie/inlichtingendiensten zou ik begrijpen. Een samenzwering tussen democratische fracties en b.v. vertegenwoordigers van minderheden, milieuactivisten of zo zou ook kunnen, maar kruisverbanden tussen dergelijke groepen lijken mij zo vergezocht. Waar is het gezamenlijk belang? Wat is het gezamenlijke doel?
Het doel is duidelijk: Het beschermen van de rechtsstaat, dan mag je best wel pijnlijke vragen stellen aan de regerende macht als controlerende fractie zijnde.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator dinsdag 21 mei 2019 @ 12:29:22 #87
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187001539
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:25 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Wat ik niet zo goed begrijp is waar het idee vandaan komt dat "de inlichtingendiensten" en "de democratische partij" onder één hoedje een soort samenzwering zouden opzetten. Wanneer ik kijk naar de roots en het gedachtegoed van inzichtendiensten (of defensie) dan zie ik daar toch veel meer republikeinse dan democratische wortels en ideeën.

Dus ja, een samenzwering tussen republikeinse fracties en defensie/inlichtingendiensten zou ik begrijpen. Een samenzwering tussen democratische fracties en b.v. vertegenwoordigers van minderheden, milieuactivisten of zo zou ook kunnen, maar kruisverbanden tussen dergelijke groepen lijken mij zo vergezocht. Waar is het gezamenlijk belang? Wat is het gezamenlijke doel?
Ze moeten samenzweringen bedenken omdat anders het hele kaartenhuis in elkaar flikkert.

En al die moeite omdat ze bang zijn dat Trumps ego beschadigd word als zijn belastingaangifte openbaar word. Interessant, niet?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_187001569
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:25 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Wat ik niet zo goed begrijp is waar het idee vandaan komt dat "de inlichtingendiensten" en "de democratische partij" onder één hoedje een soort samenzwering zouden opzetten. Wanneer ik kijk naar de roots en het gedachtegoed van inzichtendiensten (of defensie) dan zie ik daar toch veel meer republikeinse dan democratische wortels en ideeën.
De hele onderbouwing staat in BNW, mocht je daar nog interesse in hebben. Volgens mij is de kern dat het rapport op valse gronden gemaakt is door de democratische (uiteraard) elementen binnen de FBI, met surveillance die eigenlijk niet mocht, et cetera.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 mei 2019 @ 12:40:45 #89
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187001724
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ze moeten samenzweringen bedenken omdat
Het is niet nodig om samenzweringen te bedenken. Die van Trump & co zijn duidelijk zichtbaar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 mei 2019 @ 12:42:36 #90
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187001751
Zou er een op feiten gebaseerde discussie over de bevindingen van Mueller mogelijk zijn in BNW?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187001781
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:42 schreef Ulx het volgende:
Zou er een op feiten gebaseerde discussie over de bevindingen van Mueller mogelijk zijn in BNW?
Probeer het. Dikke kans dat zetpilled vindt dat je op moet rotten uit zijn topic.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator dinsdag 21 mei 2019 @ 13:00:24 #92
236264 crew  capricia
pi_187001985
Wat een fijne sfeer weer.
Graag niet zo op de persoon. Ook al heeft die persoon een ‘domme’ mening.
Ik ga er maar weer eens op letten.
Definitely not CIA
  Moderator dinsdag 21 mei 2019 @ 13:02:25 #93
236264 crew  capricia
pi_187002018
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:25 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Wat ik niet zo goed begrijp is waar het idee vandaan komt dat "de inlichtingendiensten" en "de democratische partij" onder één hoedje een soort samenzwering zouden opzetten. Wanneer ik kijk naar de roots en het gedachtegoed van inzichtendiensten (of defensie) dan zie ik daar toch veel meer republikeinse dan democratische wortels en ideeën.

Dus ja, een samenzwering tussen republikeinse fracties en defensie/inlichtingendiensten zou ik begrijpen. Een samenzwering tussen democratische fracties en b.v. vertegenwoordigers van minderheden, milieuactivisten of zo zou ook kunnen, maar kruisverbanden tussen dergelijke groepen lijken mij zo vergezocht. Waar is het gezamenlijk belang? Wat is het gezamenlijke doel?
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:10 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik heb al antwoord gegeven. Je deelt zo min mogelijk met organisaties die je erin luizen. Organisaties die misdaden fabriceren. Als ze nou een gegronde reden haden om zijn gegevens in te zien, maar die is er niet. Ze willen zijn gegeves inzien zodat ze (hopelijk) achteraf met iets kunnen komen dat hun acties rechtvaardig maakt. Zo werkt het niet in een fatsoenlijke rechtsstaat. Maar natuurlijk wel in jullie gewenste totalitaire staat met gedachtenpolitie. Walgelijk.
Samenzweringstheorieën en deep state ideeen zijn hier niet welkom. Wel in BNW. Niet in POL.
Definitely not CIA
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 mei 2019 @ 13:05:52 #94
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187002079
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 21-05-2019 om 00:15:12 Kris Kobach gave the Trump W.H. a list of 10 conditions to become immigration czar, NYT reports, including:* Access to a government jet 24 hours a day* Office in the West Wing* Guaranteed weekends off* Assurance of being made DHS secretary by Novemberhttps://t.co/RnOOKGcTJI reageer retweet
24/7 een regeringsvliegtuig èn de weekenden vrij. Goeie deal. Klinkt niet swampy.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:06:36 #95
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187002092
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_187002112
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:25 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Wat ik niet zo goed begrijp is waar het idee vandaan komt dat "de inlichtingendiensten" en "de democratische partij" onder één hoedje een soort samenzwering zouden opzetten. Wanneer ik kijk naar de roots en het gedachtegoed van inzichtendiensten (of defensie) dan zie ik daar toch veel meer republikeinse dan democratische wortels en ideeën.

Dus ja, een samenzwering tussen republikeinse fracties en defensie/inlichtingendiensten zou ik begrijpen. Een samenzwering tussen democratische fracties en b.v. vertegenwoordigers van minderheden, milieuactivisten of zo zou ook kunnen, maar kruisverbanden tussen dergelijke groepen lijken mij zo vergezocht. Waar is het gezamenlijk belang? Wat is het gezamenlijke doel?
Deze president heeft gewoon een broertje dood aan democratische basisprincipes en de GOP gaat daar gewoon lekker in mee.
De FBI is wel een redelijk GOP bolwerk ja, aangezien dat de law & order partij is die ook doorgaans niet onwelwillend staat tegenover het uitbreiden van bevoegdheden van dat soort diensten.
Meer nog dan een GOP bolwerk is het ook een organisatie die prat gaat op haar eigen onafhankelijkheid en toewijding aan de wet. En daar wringt de schoen natuurlijk. Trump verwacht dat de FBI z'n persoonlijke inlichtingendienst is die hij kan inzetten tegen wie hij dat wil in plaats van een onafhankelijke organisatie die enkel verantwoording jegens de wet verschuldigd is en niet jegens de president.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:11:21 #97
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187002183
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Deze president heeft gewoon een broertje dood aan democratische basisprincipes en de GOP gaat daar gewoon lekker in mee.
De FBI is wel een redelijk GOP bolwerk ja, aangezien dat de law & order partij is die ook doorgaans niet onwelwillend staat tegenover het uitbreiden van bevoegdheden van dat soort diensten.
Meer nog dan een GOP bolwerk is het ook een organisatie die prat gaat op haar eigen onafhankelijkheid en toewijding aan de wet. En daar wringt de schoen natuurlijk. Trump verwacht dat de FBI z'n persoonlijke inlichtingendienst is die hij kan inzetten tegen wie hij dat wil in plaats van een onafhankelijke organisatie die enkel verantwoording jegens de wet verschuldigd is en niet jegens de president.
In dit licht gezien, denk je dat Robert Mueller nog een getuigenis gaat afleggen?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_187002257
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:11 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

In dit licht gezien, denk je dat Robert Mueller nog een getuigenis gaat afleggen?
Ik zie niet in waarom hij dat niet zou willen doen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:31:57 #99
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_187002585
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom hij dat niet zou willen doen.
Willen is de vraag niet, hij wordt er behoorlijk in gehinderd zo te zien.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator dinsdag 21 mei 2019 @ 13:33:54 #100
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187002616
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:31 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Willen is de vraag niet, hij wordt er behoorlijk in gehinderd zo te zien.
Het Witte Huis kan Mueller niet verbieden om te getuigen als het Congress hem oproept. Mueller heeft ook geen dienstverband vziw wat hem daarin hindert.

En laten we eerlijk zijn, Mueller is rijk, gepensioneerd en hoeft nergens voor gekozen te worden dus wie gaat hem tegenhouden?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')