Verhaaltje voorlezen voor het "slapen" gaan.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Airwin kan het vast wel even rustig aan dr uitleggen op de bank voor t slapengaan
Ja, al zal het minimaal zijn.quote:
Ik ga er vanuit van wel.quote:
En dan donderdag ga ik naar Antwerpenquote:Op zondag 19 mei 2019 20:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
1 nacht dat is geen luxe![]()
Dus wel druk weekend. En wel een leven!
In de buurtquote:Op zondag 19 mei 2019 21:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan donderdag ga ik naar Antwerpen
Jep, eindelijk gereconnect ook met m'n beste vriendin
Chocolade etenquote:Op zondag 19 mei 2019 21:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan donderdag ga ik naar Antwerpen
Jep, eindelijk gereconnect ook met m'n beste vriendin
Moet ik even opzoeken, is de releaseparty van KM's nieuwe magazinequote:
Laat maar wetenquote:Op zondag 19 mei 2019 22:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moet ik even opzoeken, is de releaseparty van KM's nieuwe magazine.
Ja, want dat was ook zeer moeilijk te begrijpenquote:
Dan maak je kinderenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:42 schreef julius123 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen kinderen en ben geen vrouw
Hier de hele nachtquote:Op maandag 20 mei 2019 00:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Genuil.
In slaap gevallen op de bank.![]()
Horrorlentequote:
Tot je weer uit het vliegtuig stapt hier.quote:Op maandag 20 mei 2019 07:48 schreef Q. het volgende:
Volgende week zit ik in Sevilla. Daar is het 35 graden. Dan ga ik Nederland wel missen.
True.quote:Op maandag 20 mei 2019 07:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tot je weer uit het vliegtuig stapt hier.
Handigquote:Op maandag 20 mei 2019 07:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet je wat ook tragisch is?
Dat mijn laptop van werk constant mijn chrome snelkoppelingen verwijderd.
De enige manier nu om chrome te gebruiken is chrome opnieuw te downloaden, vervolgens te horen krijgen dat het er al op staat en dan kan ik wat doen.
Kan zelfs niet eens meer eindexamens nakijken
Echt hoor. geen idee wat hier nou het idee achter is.quote:
Heeft IT er überhaupt een antwoord op? Of moet je verplicht IE gebruiken of zo?quote:Op maandag 20 mei 2019 08:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt hoor. geen idee wat hier nou het idee achter is.
Misschien moet ik maar solliciteren voor IT-medewerker. Slechter gaat het niet worden.
Geen idee, kan niet meer bij mijn mailquote:Op maandag 20 mei 2019 08:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft IT er überhaupt een antwoord op? Of moet je verplicht IE gebruiken of zo?
Verplicht IE gebruiken.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft IT er überhaupt een antwoord op? Of moet je verplicht IE gebruiken of zo?
Deze is best okay. Niet dat ik hem privé ga gebruiken maar ik mag niet klagen. Doe het wel maar het mag niet.quote:
Jezus, vaagquote:Op maandag 20 mei 2019 08:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, kan niet meer bij mijn mail![]()
Enkele links op het bureaublad waren al in Chrome. Zoals je mail, schoolwebsite etc. Dus denk het niet.
Zelfs mijn Vista van 12 jaar oud doet daar niet zo lang over.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:15 schreef Q. het volgende:
En ik weet niet wat ze hier met Windows 10 gedaan hebben maar het is soms echt bizar traag. Het duurt 10 seconden om een bestand op je desktop te verplaatsen.
Moet je nagaan. En is het iets wat ik nogal vaak doe.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs mijn Vista van 12 jaar oud doet daar niet zo lang over.
Jezus. Lekker ergernis bouwen. Yay.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet je nagaan. En is het iets wat ik nogal vaak doe.
Werken in de cloud zeker?quote:Op maandag 20 mei 2019 08:15 schreef Q. het volgende:
En ik weet niet wat ze hier met Windows 10 gedaan hebben maar het is soms echt bizar traag. Het duurt 10 seconden om een bestand op je desktop te verplaatsen.
Klinkt als mijn laptop.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:15 schreef Q. het volgende:
Niet eens. Sterker nog, ik denk dat het een stuk beter gaat zodra mn desktop gemigreerd is naar OneDrive omdat dat gewoon een directory op de C-schijf (SSD) is die wordt gesynchroniseerd met de cloud. Nu staat ie op een netwerkschijf dus dat is gewoon trager. Maar zo traag... was met Windows 7 toch heel veel sneller.quote:
Diep.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:36 schreef CherryLips het volgende:
Lang en diep huehue geslapen, maar wat een klotedroom gehad zeg.
Ah, je hebt over mij gedroomd.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:36 schreef CherryLips het volgende:
Lang en diep huehue geslapen, maar wat een klotedroom gehad zeg.
Je was okay.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:44 schreef Samzz het volgende:
Zo, alles ingepakt en wachten op de taxi.
Vakantie alweer voorbij.
Ik ga niet dood hoorquote:
Heb je er wel van genoten?quote:Op maandag 20 mei 2019 08:44 schreef Samzz het volgende:
Vakantie alweer voorbij.
Ik stam uit 18vuursteen hoor, maar wat hebben examens nakijken en Chrome met elkaar te maken?quote:Op maandag 20 mei 2019 07:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet je wat ook tragisch is?
Dat mijn laptop van werk constant mijn chrome snelkoppelingen verwijderd.
De enige manier nu om chrome te gebruiken is chrome opnieuw te downloaden, vervolgens te horen krijgen dat het er al op staat en dan kan ik wat doen.
Kan zelfs niet eens meer eindexamens nakijken
Misschien kun je dan bij Dino gaan werken.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt hoor. geen idee wat hier nou het idee achter is.
Misschien moet ik maar solliciteren voor IT-medewerker. Slechter gaat het niet worden.
Jezus, ik dacht dat ik met achterhaalde reut werktequote:Op maandag 20 mei 2019 08:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs mijn Vista van 12 jaar oud doet daar niet zo lang over.
Nieuwe al gekocht? Oh nee, was een PC?quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 08:44 schreef Samzz het volgende:
Vakantie alweer voorbij.
Nee daar wilde ik me vandaag verder in verdiepen huehue maar nu kapt m'n pc er iets te vroeg mee.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nieuwe al gekocht? Oh nee, was een PC?
Mijn pc is pas 11 jaar oud gelukkig.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jezus, ik dacht dat ik met achterhaalde reut werkte
https://www.coolblue.nl/klantenservicequote:Op maandag 20 mei 2019 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Hoe kan ik op coolblue vragen stellen over een bepaald product
Mijn desktop-pc thuis is 7 jaar oud. En nog steeds way sneller dan mn bloated werk-Windows 10-laptop.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jezus, ik dacht dat ik met achterhaalde reut werkte
Handigquote:Op maandag 20 mei 2019 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee daar wilde ik me vandaag verder in verdiepen huehue maar nu kapt m'n pc er iets te vroeg mee.
Jezus ga ze niet bellen.quote:
Krijg je niet zo'n chat als je daar je vraag stelt? stom.quote:Op maandag 20 mei 2019 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ga ze niet bellen.
Maar ik dacht dat je ooit via de productpagina zelf een berichtje naar de klantenservice kon sturen, maar dat was dan op een andere website.
MAAR BELLEN IS TOCH LEUK?quote:Op maandag 20 mei 2019 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ga ze niet bellen.
Maar ik dacht dat je ooit via de productpagina zelf een berichtje naar de klantenservice kon sturen, maar dat was dan op een andere website.
Op die pagina kan je van alles doen, oa Whatsapp.quote:Op maandag 20 mei 2019 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ga ze niet bellen.
Absoluut. Veel winkels, veel barretjes, veel restaurants. Een week is wel lang genoeg, tho.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel kunnen vermaken zo lang in die stad?
Vind ik wel. Echt een grote stad, deels verval, aantal gebouwen nog ingestort na bombardementen, deels opbouw. Maar heel veel aardige mensen, leuke winkels en heel lekker eten.quote:
Klinkt goedquote:Op maandag 20 mei 2019 09:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Absoluut. Veel winkels, veel barretjes, veel restaurants. Een week is wel lang genoeg, tho.
[..]
Vind ik wel. Echt een grote stad, deels verval, aantal gebouwen nog ingestort na bombardementen, deels opbouw. Maar heel veel aardige mensen, leuke winkels en heel lekker eten.
Heel veel mooie gebouwenquote:
Dat is altijd wel leuk wanneer je op reis bent, gaafquote:Op maandag 20 mei 2019 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel veel mooie gebouwen. En straatartiesten, zang, dans, kunst.
Wat ook leuk is, in restaurants zijn bandjes die je toe komen zingen. Eergisteren kwam er een band over straat. Allemaal heel leuk en relaxed.
Ja was inderdaad leuk. Goede muziekanten ook, Servische zang. Verstond er geen kont van, maar de emotie brachten ze wel overquote:Op maandag 20 mei 2019 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is altijd wel leuk wanneer je op reis bent, gaaf
Nog een uurtjequote:
Waarom is de CEO de directe leidinggevende van zo'n kinderachtig figuur?quote:Op maandag 20 mei 2019 10:59 schreef ElDinosaur het volgende:
"Mijn baas is de CEO, wil je echt dat ik die om een goedkeurings e-mail ga vragen?"
Ook al is je baas Jezus zelf, opbokken.
Goede vraag, waarschijnlijk een paar keer onder het bureau gekropen.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarom is de CEO de directe leidinggevende van zo'n kinderachtig figuur?
quote:Op maandag 20 mei 2019 10:59 schreef ElDinosaur het volgende:
"Mijn baas is de CEO, wil je echt dat ik die om een goedkeurings e-mail ga vragen?"
Ook al is je baas Jezus zelf, opbokken.
Eens.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Dat is het enige goede aan een strikt auditproces, dat je dit soort mensen ermee kunt lastigvallen
Penicilline.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Pakte net mijn broodjes, daar zat schimmel op
"Het staat in de GOA trut, ga die handtekening vragen!"quote:Op maandag 20 mei 2019 11:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Dat is het enige goede aan een strikt auditproces, dat je dit soort mensen ermee kunt lastigvallen
Nou, datquote:
Anders had je misschien al medicijn mee naar binnen gesliktquote:Op maandag 20 mei 2019 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag het voordat ik een hap had genomen gelukkig, dus ik overleef
Net ff gelezen, dat wist ik nietquote:Op maandag 20 mei 2019 11:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Anders had je misschien al medicijn mee naar binnen geslikt
Vandaar dat ik triggerde op schimmelquote:
Hoe danquote:Op maandag 20 mei 2019 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Pakte net mijn broodjes, daar zat schimmel op
Wat hebben tweakers hier nu te... oh wacht.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:15 schreef Harmankardon het volgende:
Ik verheug me nu al op de shitstorm in het GoT-topic![]()
Ik zag vanochtend al iets voorbij komen opTwitter. Toen maar weggedrukt om geen spoilers te zien. Ben benieuwdquote:Op maandag 20 mei 2019 12:15 schreef Harmankardon het volgende:
Ik verheug me nu al op de shitstorm in het GoT-topic![]()
Ik hou dat nooit bij.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:38 schreef MissMSX het volgende:
Hoeveel geven jullie per maand aan boodschappen uit?
Tussen 200 en 250 ongeveer.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:38 schreef MissMSX het volgende:
Ligt eraan. Soms iets van 150, soms meerquote:Op maandag 20 mei 2019 12:38 schreef MissMSX het volgende:
Misschien heb je hier iets aan:quote:Op maandag 20 mei 2019 12:47 schreef MissMSX het volgende:
Ik zal eens gaan pluizen. Geen idee wat normaal is.
In je eentje?quote:Op maandag 20 mei 2019 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan. Soms iets van 150, soms meer
Ik vind het erg weinig, maar het is mogelijk. Wellicht leeft ze Spartaansquote:
Ja, maar zonder vee zou dat echt een stuk minder zijnquote:
Dat zijn de boodschappen he, vergeet thuisbezorgd nietquote:Op maandag 20 mei 2019 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind het erg weinig, maar het is mogelijk. Wellicht leeft ze Spartaans
Of ik hou het gewoon niet goed bij. Ligt er ook aan of ik pleepapier en wasmiddel nodig heb en waar ik die haal, bij de supermarkt of Blokker want bij Blokker telt het niet mee met boodschappenquote:Op maandag 20 mei 2019 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 mei 2019 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zijn de boodschappen he, vergeet thuisbezorgd niet
Doe ik ook nooit, ga het gewoon halenquote:Op maandag 20 mei 2019 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zijn de boodschappen he, vergeet thuisbezorgd niet
350 voor 2 personen of zo? Incl. pleepapier, schoonmaakmiddelen en verzorgingsproducten.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:38 schreef MissMSX het volgende:
Dus nu ben je eigenlijk meer StrawberryLips.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe ik ook nooit, ga het gewoon halenMaar nu is het meer per week want ik leef op aardbeien.
Ik doe dat echt te vaak.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe ik ook nooit, ga het gewoon halenMaar nu is het meer per week want ik leef op aardbeien.
Hier zijn de opties nogal beperkt. Heb een keer kapsalon laten bezorgen, was duur en niet te vreten. En een keer pizza, die was wel lekker maar relatief duur. Als er nou Indiaas of Mexicaans was, was het een ander verhaal geweest. Soms haal ik Chinees, dat is 9 euro ofzo.quote:
Zal eens gaan rekenen.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien heb je hier iets aan:
https://blog.spaarrente.nl/kosten-boodschappen-per-maand
Dat is juist vaak niet zo.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:11 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat we wel goedkoper zouden kunnen, maar dan boet je wel in aan kwaliteit heb ik het idee. Als het goedkoper is is het vaak veel zouter of met veel meer suiker.
Rijke babyboomers hebben het ook veel te goedquote:Op maandag 20 mei 2019 13:11 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat we wel goedkoper zouden kunnen, maar dan boet je wel in aan kwaliteit heb ik het idee. Als het goedkoper is is het vaak veel zouter of met veel meer suiker.
Ik heb eens gekeken naar blikjes tomatenpuree. Dat is echt schokkend hoeveel zout daaraan wordt toegevoegd en wat dan het verschil in prijs is met puree waar geen zout aan is toegevoegdquote:
Jezus alweer.quote:Dit betekent dat uw internet- en tv-pakket met 2,50 per maand omhoog gaat.
Off the grid gaanquote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:47 schreef MissMSX het volgende:
Ik zal eens gaan pluizen. Geen idee wat normaal is.
500 ongeveer.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:35 schreef MissMSX het volgende:
En hoeveel sparen jullie per maand? Zoveel vragen
0quote:Op maandag 20 mei 2019 13:35 schreef MissMSX het volgende:
Ja dat! I'm impressed. Ik budgeteerde 250 p.m. wel inclusief wc papier en wasmiddel enzo. Dat haalde ik meestal precies. Reken nu op 400 ongeveer met zn 2enquote:Op maandag 20 mei 2019 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik woon alleen en ik zit wel tussen wat ik eerder aangaf. Scheelt ook wel dat ik geen snoep meer koopquote:Op maandag 20 mei 2019 13:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat! I'm impressed. Ik budgeteerde 250 p.m. wel inclusief wc papier en wasmiddel enzo. Dat haalde ik meestal precies. Reken nu op 400 ongeveer met zn 2en
Deze maand trekt het gemiddelde een beetje omlaagquote:Op maandag 20 mei 2019 13:35 schreef MissMSX het volgende:
Ik vond al dat ik met m'n uitspattingen van 50 per week een gat in m'n hand hadquote:Op maandag 20 mei 2019 13:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat! I'm impressed. Ik budgeteerde 250 p.m. wel inclusief wc papier en wasmiddel enzo. Dat haalde ik meestal precies. Reken nu op 400 ongeveer met zn 2en
Ik koop veel minder vlees, dat scheelt ook.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik woon alleen en ik zit wel tussen wat ik eerder aangaf. Scheelt ook wel dat ik geen snoep meer koop
Haha, maar gaan je sigaretten daar ook bij?quote:Op maandag 20 mei 2019 13:43 schreef HostiMeister het volgende:
250 p/m. Damn. Dan zou ik echt mijn best moeten doen denk ik.
Nee. Sowieso niet.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, maar gaan je sigaretten daar ook bij?
Ik wel, elke dag eet ik wel vlees. Soms een dag vis.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik koop veel minder vlees, dat scheelt ook.
Ja zeg, ik tel m'n chocola en vreten voor de beesten ook mee.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee. Sowieso niet.![]()
Dat is wel meer dan 250
Dus alles bij de super, waaronder ook peuken? Per maand? Dat is echt lomp veelquote:Op maandag 20 mei 2019 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zeg, ik tel m'n chocola en vreten voor de beesten ook mee.
Dan geef ik iets meer uit dan 250 euro elke maand.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga 1 keer in de zoveel tijd wel langs de action en dan koop ik ook van alles. Doekjes, schoonmaakspul etc.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Schoonmaakspul haal ik bij de Action trouwens
Daar heb je geen groene zeep van de driehoekquote:Op maandag 20 mei 2019 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Schoonmaakspul haal ik bij de Action trouwens
Per week wel ¤1000 hier.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:43 schreef HostiMeister het volgende:
250 p/m. Damn. Dan zou ik echt mijn best moeten doen denk ik.
Teveelquote:Op maandag 20 mei 2019 12:38 schreef MissMSX het volgende:
Maar jij vangt ook 90 kquote:Op maandag 20 mei 2019 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Teveel![]()
Zal wel makkelijk rond de 300 euro per maand zijn.
Cola en gevulde koekenquote:Op maandag 20 mei 2019 14:18 schreef Lokasenna het volgende:
Brood en fruit en lekkere dingen zijn wel de grootste kosten denk ik.
Ja dat dacht ik alquote:Op maandag 20 mei 2019 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee. Sowieso niet.![]()
Dat is wel meer dan 250
250 per maand was inclusief wekelijks iets afhalen, exclusief reservering van 50 voor kattenquote:Op maandag 20 mei 2019 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haal de vers gebakken gevulde koeken. Die zijn 3x zo duur als een pak gevulde koeken uit het schap...quote:Op maandag 20 mei 2019 14:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja af en toe zoiets als kaascroissants of satebroodjes ofzo is wel onnodig duur.
Hongerquote:Op maandag 20 mei 2019 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik haal de vers gebakken gevulde koeken. Die zijn 3x zo duur als een pak gevulde koeken uit het schap...
Maarja, die zijn dan ook echt lekker
Ja precies, dat soort dingen.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik haal de vers gebakken gevulde koeken. Die zijn 3x zo duur als een pak gevulde koeken uit het schap...
Maarja, die zijn dan ook echt lekker
Preciesquote:Op maandag 20 mei 2019 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja precies, dat soort dingen.
Maar ja, je moet ook een beetje genieten toch.
Ja ik bedoelde ook als ik het met 250 zou moeten redden dan werd het misschien een beetje karig.quote:
Zou ik ook wel skeer voor gaan ja.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:30 schreef rival het volgende:
Deze maand nog een flesje drank gehaald dus waren de boodschappen iets duurder dan normaal
[ afbeelding ]
Plaatje is wat klein geworden maar die mocht 25k kosten.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou ik ook wel skeer voor gaan ja.
Ik las het.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
Plaatje is wat klein geworden maar die mocht 25k kosten.
Ik ben allebei, paradoxaal genoeg.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
Er zijn wel echt twee soorten mensen, mensen die trots zijn als iets duur was, en mensen die trots zijn als iets goedkoop was.
Al die Fok vrouwen die nu stoppen met typen en die DM wegklikkenquote:Op maandag 20 mei 2019 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Helaas zit ik daar toch nog een stukje vanaf.
Beide is niet echt iets om trots op te zijnquote:Op maandag 20 mei 2019 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
Er zijn wel echt twee soorten mensen, mensen die trots zijn als iets duur was, en mensen die trots zijn als iets goedkoop was.
Mag je dan wel trots zijn op een grote pik?quote:Op maandag 20 mei 2019 14:41 schreef MissMSX het volgende:
Trots zijn is voor mensen met een klein pikkie.
Ik was de eerste maar ben tegenwoordig toch echt de tweedequote:Op maandag 20 mei 2019 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben allebei, paradoxaal genoeg.
Voel je je aangesproken?quote:Op maandag 20 mei 2019 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag je dan wel trots zijn op een grote pik?
Of krimpt ie dan gelijk?
Arme kindertjes in Bangladeshquote:Op maandag 20 mei 2019 14:42 schreef Lokasenna het volgende:
Oh ik ben soms echt trots hoor, als ik een mooie trui voor 3 euro heb gescoord ofzo.
Past perfect bij mij dusquote:Op maandag 20 mei 2019 14:41 schreef MissMSX het volgende:
Trots zijn is voor mensen met een klein pikkie.
Ik ben gewoon fan van goede dealtjes scoren.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was de eerste maar ben tegenwoordig toch echt de tweede
Wat ben je toch volwassen geworden zeg.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:46 schreef rival het volgende:
Vroeger trots vertellen dat mijn spijkerbroek 200 euro was, nu zou ik me schamen als ik een spijkerbroek haal voor zo'n bedrag. .
Lekker een beetje overal tegenaan schoppen, die man is zo'n troll.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:45 schreef Californium het volgende:
Mijn god, heeft Baudet een klap van de molen gehadEmancipatie ter discussie stellen?
Prijsbewuster zullen we maar zeggen Hosquote:Op maandag 20 mei 2019 14:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat ben je toch volwassen geworden zeg.
Jup.... Wie stemt hier nou op danquote:Op maandag 20 mei 2019 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker een beetje overal tegenaan schoppen, die man is zo'n troll.
quote:Baudet, die met zijn partij bij de Provinciale Statenverkiezingen in maart de grootste van het land werd, stelt zichzelf de vraag wat de emancipatie vrouwen heeft opgeleverd. "Wat gebeurt er als ze (vrouwen, red.) dertig zijn?", vraagt Baudet zich hardop af. Hij vindt dat het nastreven van een carrière het bouwen en onderhouden van een gezin bemoeilijkt, zo niet onmogelijk maakt.
Dit is een welbekend en goed onderzocht fenomeen toch? Dat vrouwen volgens de onderzoeken minder gelukkig zijn geworden sinds de emancipatie.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Jup.... Wie stemt hier nou op dan
[..]
Erg stil ineensquote:Op maandag 20 mei 2019 14:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Al die Fok vrouwen die nu stoppen met typen en die DM wegklikken
Maar het gaat erom dat we onze eigen keuzes daarin zouden mogen maken. Als een huishouden met 1 inkomen zou kunnen, zouden er vast vrouwen zijn die die keuze maken maar niet iedereen. Nu klinkt het " vrouw moet maar weer huisvrouw worden"quote:Op maandag 20 mei 2019 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is een welbekend en goed onderzocht fenomeen toch? Dat vrouwen volgens de onderzoeken minder gelukkig zijn geworden sinds de emancipatie.
Maar in heel veel landen hebben mannen ook veel meer rechten (vaderschapsverlof enz enz) die gelijk zijn aan vrouwen.... Dat is hier niet...Dus moet die insteek heb je niet altijd een keuze en is het vaak bijvoorbeeld de vrouw die meer thuis zit met de kinderen...quote:Op maandag 20 mei 2019 14:54 schreef O_o_ het volgende:
Baudet heeft deels gelijk. Nederlandse vrouwen doen het t.o.v. van vrouwen in andere Europese landen ook heel slecht wat betreft arbeidsparticipatie en soortgelijke.
Laatst nog een bericht dat vrouwen gemiddeld op hun 29e kinderen krijgen toch?quote:Op maandag 20 mei 2019 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is een welbekend en goed onderzocht fenomeen toch? Dat vrouwen volgens de onderzoeken minder gelukkig zijn geworden sinds de emancipatie.
Op zich prima toch.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Laatst nog een bericht dat vrouwen gemiddeld op hun 29e kinderen krijgen toch?
Dat is hoe jij het leest, en dat is prima.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar het gaat erom dat we onze eigen keuzes daarin zouden mogen maken. Als een huishouden met 1 inkomen zou kunnen, zouden er vast vrouwen zijn die die keuze maken maar niet iedereen. Nu klinkt het " vrouw moet maar weer huisvrouw worden"
[..]
Maar in heel veel landen hebben mannen ook veel meer rechten (vaderschapsverlof enz enz) die gelijk zijn aan vrouwen.... Dat is hier niet...Dus moet die insteek heb je niet altijd een keuze en is het vaak bijvoorbeeld de vrouw die meer thuis zit met de kinderen...
Zou best eens kunnen. Je moet natuurlijk eerst beetje carriere maken, anders heb je geen cv om op terug te vallen als je wilt werken.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Laatst nog een bericht dat vrouwen gemiddeld op hun 29e kinderen krijgen toch?
Hoe dat zo?quote:Op maandag 20 mei 2019 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen. Je moet natuurlijk eerst beetje carriere maken, anders heb je geen cv om op terug te vallen als je wilt werken.
Ik baal wel van de huidige maatschappij is dit opzicht.
Ja vrouwen worden er nog altijd hard op afgerekend als ze hun eigen keuzes maken. Thuisblijfmoeder? Afhankelijk van je man, bah! Blijven werken? Carrièrebitch die eigenlijk niet aan kinderen had moeten beginnen, want die hebben hun moeder nodig.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou ik maakte me dus ff ernstige zorgenquote:
Een werken om te leven mindset lijkt gewoon geworden, terwijl dat niet gewoon zou moeten zijn.quote:
Zou best mee kunnen spelen hoor. Wat ik ervan heb gelezen, kon met geen eenduidig antwoord vinden. Een dilemma noemen ze het.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja vrouwen worden er nog altijd hard op afgerekend als ze hun eigen keuzes maken. Thuisblijfmoeder? Afhankelijk van je man, bah! Blijven werken? Carrièrebitch die eigenlijk niet aan kinderen had moeten beginnen, want die hebben hun moeder nodig.
Bovendien komt ook bij een gelijkwaardige verdeling van huishoudelijke en zorgtaken de derde shift meestal nog wel op de vrouw neer.
quote:Op maandag 20 mei 2019 15:03 schreef Lokasenna het volgende:
In Nederland heb je wel vrije keuze om te doen wat je wil, maar je krijgt wel rare blikken als je gewoon huisvrouw wil zijn hoor.
Boehoequote:Op maandag 20 mei 2019 15:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja vrouwen worden er nog altijd hard op afgerekend als ze hun eigen keuzes maken. Thuisblijfmoeder? Afhankelijk van je man, bah! Blijven werken? Carrièrebitch die eigenlijk niet aan kinderen had moeten beginnen, want die hebben hun moeder nodig.
Bovendien komt ook bij een gelijkwaardige verdeling van huishoudelijke en zorgtaken de derde shift meestal nog wel op de vrouw neer.
Bedoel je niet andersom? Leven om te werken?quote:Op maandag 20 mei 2019 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een werken om te leven mindset lijkt gewoon geworden, terwijl dat niet gewoon zou moeten zijn.
[..]
Zou best mee kunnen spelen hoor. Wat ik ervan heb gelezen, kon met geen eenduidig antwoord vinden. Een dilemma noemen ze het.
Ja sorry, ben afgeleid :$quote:Op maandag 20 mei 2019 15:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bedoel je niet andersom? Leven om te werken?
Werken om LEGO te kunnen kopen leven.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bedoel je niet andersom? Leven om te werken?
Oquote:
Jamaar..............quote:Op maandag 20 mei 2019 15:09 schreef Faxie het volgende:
Nou dan is de oplossing simpel toch. Massaal alle vrouwen aan het werk schoppen zodat de man lekker thuis kan blijven.
Ah kijkquote:Op maandag 20 mei 2019 15:09 schreef Chia het volgende:
En ik bedoel niet dat vrouwen daar exclusief mee te maken hebben hoor, want het is niet zo dat thuisblijfman of als man het gros van de zorgtaken op je nemen en parttime werken geen scheve blikken oplevert.
Jij kan net zo min thuisblijven als Faxie in die situatie hoorquote:
Moet altijd werken. Ik word pas gediscrimineerdquote:Op maandag 20 mei 2019 15:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij kan net zo min thuisblijven als Faxie in die situatie hoor
Boehoe!quote:Op maandag 20 mei 2019 15:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet altijd werken. Ik word pas gediscrimineerd
Werken om te leven, of leven om te werken?quote:Op maandag 20 mei 2019 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een werken om te leven mindset lijkt gewoon geworden, terwijl dat niet gewoon zou moeten zijn.
Vooringenomen kereltje ben je ook hè. Ik zei helemaal niets over mannen en toch loop je een beetje te schoppen op basis van clichématige aannames.quote:
Mozy zou vooral gameman worden ipv huisman, maar op zich wel zonder dat ten koste te laten gaan van het huishouden.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
Kaneel mag geen thuisblijfman worden van mij, want die maakt er denk ik een bende van.
Ja, maar dat komt omdat ik met een gapende wond in mijn hoofd rondloop die niet beter wordt.quote:
Je begon zelf met je clichematige aannamesquote:Op maandag 20 mei 2019 15:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Vooringenomen kereltje ben je ook hè. Ik zei helemaal niets over mannen en toch loop je een beetje te schoppen op basis van clichématige aannames.
[..]
Mozy zou vooral gameman worden ipv huisman, maar op zich wel zonder dat ten koste te laten gaan van het huishouden.
Kijk maar naar Afrika.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Meer mensen kunnen tegelijkertijd zielig zijn he.
Je moet gewoon Men's Rights activist worden, fax.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je begon zelf met je clichematige aannames
Neuhquote:Op maandag 20 mei 2019 15:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet gewoon Men's Rights activist worden, fax.
Ja, want wij witte cis hetero mannen hebben het zooooooooo moeilijk.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet gewoon Men's Rights activist worden, fax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wel moeilijker dan vrouwen denk ik. Als vrouw wordt er op zich niet veel van je verwacht in mijn ervaring.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, want wij witte cis hetero mannen hebben het zooooooooo moeilijk.
Meh, weet ik niet. Dit is toch een beetje op het leven op easy mode spelen.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel moeilijker dan vrouwen denk ik. Als vrouw wordt er op zich niet veel van je verwacht in mijn ervaring.
Ik ookquote:Op maandag 20 mei 2019 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
Kaneel mag geen thuisblijfman worden van mij, want die maakt er denk ik een bende van.
Spuitje dan maar?quote:Op maandag 20 mei 2019 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat ik met een gapende wond in mijn hoofd rondloop die niet beter wordt.
En toch hogere dakloosheids, zelfmoord aantallen etc. En minder faciliteiten om dit te verhelpen/voorkomen dan voor vrouwen.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meh, weet ik niet. Dit is toch een beetje op het leven op easy mode spelen.
En ligt ook een beetje aan de invulling van je leven natuurlijk.
Wederom, ligt gewoon aan de instelling die je hebt. Vrouwen hebben dan weer andere issues die wij niet hebben. Hoeft geen wedstrijdje van gemaakt te worden.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En toch hogere dakloosheids, zelfmoord aantallen etc. En minder faciliteiten om dit te verhelpen/voorkomen dan voor vrouwen.
Vertel? Ik deed slechts enkele suggesties als mogelijke oorzaak. Heb dat idd niet ontzettend genuanceerd geformuleerd, maar ik deed geen aannames over iemands anders mening.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je begon zelf met je clichematige aannames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |